Jump to content



Toggle shoutbox Talk

@  RaeKwon : (07:18 AM)

I was in love but FUCK IT

@  RaeKwon : (07:18 AM)

OFM banging on yo mfn FM

@  Guest : (12:51 PM)

Tyler The creator presets

@  mister unusual : (07:33 PM)

oh shit dis not search lol

@  mister unusual : (07:33 PM)

kile kanvas

@  Thomas Hunna : (10:56 PM)

Today marks 10 years ago that I joined the site

@  Android XVII : (06:18 PM)

metaldan online in the past 15 minutes :dog:

@  Android XVII : (06:16 PM)

I got locked out my discord account rip love yall :earl: :ronan: :tony:

@  mister unusual : (11:44 AM)

.

@  Ant Live : (06:24 PM)

I still hold a lot of good memories here man. I’m happy it isn’t gone

@  Ant Live : (06:22 PM)

Still rip UGK

@  Ant Live : (06:22 PM)

I cant believe this is still up

@  Material : (03:37 AM)

My account is almost 10 years old wtf.

@  Kandinsky : (11:03 AM)

shoutout to you all

@  Kandinsky : (11:02 AM)

amazed that this site still exists

@  Guest : (06:15 AM)

Anyways I think the albums pretty good definitively not better then igor or flower boy

@  Guest : (06:13 AM)

I guess im the first person to talk about (call me if you get lost) But that album was pretty good

@  HighClass : (09:47 PM)

RIP ugk. Keep on keeping on people

@  HighClass : (09:37 PM)

Fucking randomly came into my head today

@  HighClass : (09:36 PM)

Good times

@  HighClass : (09:36 PM)

Remember that dude that faked a whole bunch of art photos and got found out

@  SoulTrekker : (05:50 AM)

kevin abstract

@  SoulTrekker : (05:47 AM)

bro clockin in after so long, so much time has passed fr fr

@  Zebrakill : (11:49 PM)

fig thats bad ok that represents the devil please post

@  Fig : (06:59 AM)

crazy how i can never post again since i have 6,066 posts

@  Zebrakill : (11:46 PM)

im gonna start checking in daily ok. i see 50 members online in the last 15 minutes. No reason this place isnt lit

@  Guest : (03:32 PM)

Has anyone seen the new Tyler billboard he put up for his new album ¨Call me if you get lost¨ Hopefully thats the intro for his new album

@  chrisb : (08:26 AM)

hi zebra

@  Zebrakill : (08:31 PM)

https://www.youtube.com/watch?v=vzsQWd2YWkw

@  Zebrakill : (08:29 PM)

i came on here and searched around today and its crazy that i remember everyones names. seriously idk if yall will remember me but i remember a lot of you. sm123 i still follow you on instagram

@  Zebrakill : (08:28 PM)

hey guys

@  Guest : (12:57 AM)

iowemillions

@  A Fuckin Rad... : (05:10 PM)

Man, i havent been on this site in forever. im shocked its still up lol

@  DeleteMe : (06:26 PM)

my account is a fucking decade old what the hell

@  Android XVII : (08:38 PM)

aye do yall fuck wit odd future

@  Android XVII : (08:37 PM)

wasp wasps wasps yall wssup

@  Young Eater : (09:06 PM)

I'm trying to find it.

@  Young Eater : (09:05 PM)

Does anyboody remember that video of the one black kid dressed just like tyler running around and dancing at a skate park?

@  Swampy : (06:21 AM)

was gucci

@  Keanu Reeves : (11:00 PM)

is there anyone here who can get me into my old account?

@  mister unusual : (03:12 PM)

@Jack haha

@  DeleteMe : (09:15 PM)

seriously who's still paying for the hosting of this site just let it go away already hahaha

@  DeleteMe : (06:09 AM)

wow i joined on the same day as tony

@  DeleteMe : (05:46 PM)

i didnt pay for it though

@  mister unusual : (06:58 AM)

@chrisb access to premium threads

@  chrisb : (08:48 PM)

i wna know....

@  chrisb : (06:34 PM)

i never got i wna kmow

@  chrisb : (06:34 PM)

what that get you actually tell me

@  chrisb : (06:34 PM)

ahaa lol u premium

@  chrisb : (03:05 AM)

wtf smd bitch

@  DeleteMe : (05:37 PM)

im taller than chrisb

@  Fuck Flog Gnaw : (12:58 PM)

This place been dead for years

@  Clouds : (05:47 PM)

miss this shit, id come on here after school everyday.....

@  awsumpops : (10:05 PM)

Happy 10 for Yonkers.

@  Anti : (09:16 PM)

happy 10 year anniversary to yonkers

@  Anti : (09:10 PM)

hi

@  sm123 : (09:01 AM)

i've been going through old threads and it's bringing me back, this place was such a huge part of my life, so weird and sad to see it like this now..

@  sm123 : (09:00 AM)

ugk :(

@  mister unusual : (08:57 AM)

4eva

@  Fig : (05:39 AM)

rip ugk

@  mister unusual : (03:38 AM)

yo

@  sm123 : (07:04 PM)

holy shit hi everyone, it's so dead here now

@  Guest : (05:27 AM)

idk wtf I'm doing bruh

@  ShiTheCreator : (05:14 PM)

holy shit people still use this? lol

@  chrisb : (01:39 AM)

Feel free to PM me if you have any further questions or concerns about the Golf hoodie

@  chrisb : (01:38 AM)

I am a 5"10 150lb male btw

@  chrisb : (01:36 AM)

I'm not sure about the Golf hoodie sizing, but for Gildan hoodies I am a size large, however I prefer an XL-XXXL for comfort

@  chrisb : (01:35 AM)

Hmm, I would say buy the brown one in regular small and just have it be a little big. Possibly room to grow into as well?

@  Guest : (05:51 AM)

I want to buy a Golf Hoodie there is a green or brown one. I want the brown one but the xs is sold out. In the green size there is xs. In the brown one there is small and i am a xs do you think I should just buy the green one or buy the brown one or just wait?

@  Guest : (05:40 AM)

hey i have a question

@  Android XVII : (06:43 PM)

black lives matter

@  Guest : (11:46 AM)

purpa cous

@  Guest : (11:45 AM)

https://www.youtube.com/watch?v=ozP7d3lgyRg&ab_channel=StrictlyHits

@  chrisb : (01:46 AM)

Lollll

@  Guest : (09:32 AM)

@Guest i have it

@  Guest : (08:29 AM)

Don't sell this forum Kevin

@  Guest : (08:29 AM)

Don't let this shit die

@  Guest : (05:26 PM)

bro wtf is going on, this shit doesn't work, didn't receive the validation email

@  Guest : (02:35 PM)

:jordancry: :jordancry: :jordancry: KTT died too

@  Guest : (02:32 PM)

Ayo anyone here?

@  Guest : (02:01 PM)

This shit is so dead

@  Guest : (02:01 PM)

Bro what's going on

@  Guest : (02:01 PM)

poiu

@  chrisb : (01:55 PM)

hi guys right now i only have a 3/5 star rating on my profile please rate 5 stars thank you

@  Fig : (04:51 AM)

rip ugk17

@  Ryan : (10:34 PM)

Imma show my kids these threads

@  Ryan : (10:33 PM)

hope it always stays up

@  Heroin Soap : (04:14 AM)

yo yo yo

@  Material : (07:46 AM)

skkrrt

@  Guest : (02:52 AM)

fucking cock

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Its been 8 years already fuck

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Yo who the fuck is still paying to keep this site up

@  Guest : (02:39 AM)

purple cows? im pretty sure that never came out lol

@  Guest : (02:36 AM)

:tybg:

@  Guest : (02:35 AM)

lmaoo

@  Guest : (02:31 AM)

poopity scoop

@  DeleteMe : (06:50 PM)

i would delete my account if i could

@  Android XVII : (02:26 AM)

what the fuck is purple cows

@  Guest : (03:10 PM)

PLEASE SEND ME A MESSAGE IF YOU HAVE PURPLE COWS EP FOR DOWNLOAD!

@  Guest : (05:11 PM)

are people still here


Photo

Member Title Change Request Thread

#OMG #RARE #THANK #YOU #BASED #MOD #LEGENDARY

  • Please log in to reply
1689 replies to this topic

#61 Turtle

Turtle

    No

  • Members
  • 2,553 posts
  • Joined 04-October 11
  • Locationfuck florida

Posted 18 February 2012 - 06:45 AM

Captian Turtle, please.
  • 0

KJrVM.jpg
Twitter: @EmpireIX and @TurtleIX Facebook.com/EmpireIX


#62 Lights

Lights

    Made a LiveJasmin girl cry.

  • ✞ Premium ✞
  • 4,495 posts
  • Joined 11-June 11
  • LocationHi, I'm Lights.

Posted 18 February 2012 - 07:03 AM

Can mine be this exactly:
"So...anal is out of the question?"


Funniest fucking story ever.
  • 0

Posted Image


#63 Cobalt

Cobalt

    Spasmodic

  • Members
  • 835 posts
  • Joined 13-December 11
  • LocationThe Industrial Jungle

Posted 18 February 2012 - 05:20 PM

Can you change mine to "Spasmodic"?
  • 0

monocobalt.bandcamp.com


#64 Cheddahz

Cheddahz

    安っぽい

  • ✞ Premium ✞
  • 4,023 posts
  • Joined 18-June 11

Posted 18 February 2012 - 09:14 PM

Change mine to "Bill Clinton in my head, little clearer through the roof"
  • 0

#65 Cheddahz

Cheddahz

    安っぽい

  • ✞ Premium ✞
  • 4,023 posts
  • Joined 18-June 11

Posted 19 February 2012 - 02:41 AM

Can mine be this exactly:
"So...anal is out of the question?"


Funniest fucking story ever.

Tell us the story
  • 0

#66 Lights

Lights

    Made a LiveJasmin girl cry.

  • ✞ Premium ✞
  • 4,495 posts
  • Joined 11-June 11
  • LocationHi, I'm Lights.

Posted 19 February 2012 - 02:45 AM

Tell us the story

Lmao.
Long story.
>Be talking to a girl
>She all sad
>Start whispering in her ear and saying suggestive things
>Says she's sad 'cause she was raped last week
>Insert my soon to be member title
>Andthat'swhyI'msingle.png
  • 0

Posted Image


#67 Cheddahz

Cheddahz

    安っぽい

  • ✞ Premium ✞
  • 4,023 posts
  • Joined 18-June 11

Posted 19 February 2012 - 02:46 AM

Lmao.
Long story.
>Be talking to a girl
>She all sad
>Start whispering in her ear and saying suggestive things
>Says she's sad 'cause she was raped last week
>Insert my soon to be member title
>Andthat'swhyI'msingle.png

Lmao
It was an excellent story
  • 0

#68 iPandamonium

iPandamonium

    Motorboat

  • Members
  • 3,406 posts
  • Joined 08-August 11

Posted 19 February 2012 - 03:24 AM

Where's my 40 at? pretty please:)
  • 0

I Love Big Boobies<3
Posted Image


#69 Grace Sucks Mega Dick

Grace Sucks Mega Dick

    Pokémon Master

  • Members
  • 2,776 posts
  • Joined 25-September 11
  • LocationFuck You Kakarot

Posted 19 February 2012 - 12:42 PM

I'm not sure whether I should change my member title or not.

Pokemon Master is pretty damn cool
  • 0

Posted Image


I couldn't think of what to write here.


#70 yung mermaid

yung mermaid

    Speaks Sonar

  • ✞ Premium ✞
  • 1,669 posts
  • Joined 04-October 11
  • Locationdon't worry bitch

Posted 19 February 2012 - 03:24 PM

can someone change mine to 'based bitch'?
  • 0
Posted Image

#71 Turtle

Turtle

    No

  • Members
  • 2,553 posts
  • Joined 04-October 11
  • Locationfuck florida

Posted 19 February 2012 - 06:04 PM

Captian Turtle please?
  • 0

KJrVM.jpg
Twitter: @EmpireIX and @TurtleIX Facebook.com/EmpireIX


#72 yung mermaid

yung mermaid

    Speaks Sonar

  • ✞ Premium ✞
  • 1,669 posts
  • Joined 04-October 11
  • Locationdon't worry bitch

Posted 19 February 2012 - 06:16 PM

Captian Turtle please?

Captain*
  • 0
Posted Image

#73 Guest_MitchBK1_*

Guest_MitchBK1_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 19 February 2012 - 06:19 PM

can someone change mine to 'based bitch'?

No, change it to "Mitch's fuck buddy"
  • 0

#74 Joust

Joust

    rpcguy and tony knocks daddy

  • Members
  • 1,855 posts
  • Joined 29-June 11
  • LocationMy Dungeon

Posted 19 February 2012 - 06:33 PM

Hey BJ. Could you change my member title to 'Cromwellian Fuckhead '?


  • 1
#rpcguy4mod

#75 Fig

Fig

    Ryan's army

  • ✞ Premium ✞
  • 6,066 posts
  • Joined 23-September 11
  • LocationHouston

Posted 19 February 2012 - 06:36 PM

ZOO MOB LOCK EM' UP
  • 0
@ Bleachgeek : (06 July 2013 - 09:14 PM)@Hobogod I own 3 fedoras, wore em in middle school and high school at times

#76 Cheddahz

Cheddahz

    安っぽい

  • ✞ Premium ✞
  • 4,023 posts
  • Joined 18-June 11

Posted 20 February 2012 - 12:09 AM

Change mine to "Bill Clinton in my head, little clearer through the roof"
  • 0

#77 Jonathan Boucher

Jonathan Boucher

    I fuck infants, if you have a kid I will rape it

  • Members
  • 969 posts
  • Joined 17-September 11
  • LocationMinnesota

Posted 22 February 2012 - 03:55 AM

Hey BJ. Could you change mine to "Amerrikun ann Proudd uff it"?


  • 0
Posted Image

#78 Guest_DeleteMe_*

Guest_DeleteMe_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 23 February 2012 - 12:45 PM

change to 'i sell drugs'
  • 0

#79 ChaLk

ChaLk

    swamp ass

  • Members
  • 301 posts
  • Joined 10-December 11

Posted 23 February 2012 - 11:50 PM

"swamp ass" please sir
  • 0
................................................................................................................................................................

#80 Chloe

Chloe

    Droog

  • Members
  • 405 posts
  • Joined 26-December 11
  • LocationHamburg

Posted 24 February 2012 - 12:55 AM

' Droog ' pleez .
  • 0

#81 Tobias Funke

Tobias Funke

    It's not a trick, It's Tobias

  • Members
  • 1,674 posts
  • Joined 13-January 12
  • LocationJupiter

Posted 24 February 2012 - 02:44 AM

can you please change my title to: it's wonderful, it's FLOG KNAW
  • 0

#82 left knee cap

left knee cap

    Fuck Hess Village.

  • Members
  • 1,921 posts
  • Joined 16-May 11
  • Location905, Ontario, Canada

Posted 24 February 2012 - 06:02 AM

Fuck Hess Village.
  • 0

#83 iPandamonium

iPandamonium

    Motorboat

  • Members
  • 3,406 posts
  • Joined 08-August 11

Posted 26 February 2012 - 02:07 AM

"Grace Would Smash Me" pretty please:)
  • 0

I Love Big Boobies<3
Posted Image


#84 Jonathan Boucher

Jonathan Boucher

    I fuck infants, if you have a kid I will rape it

  • Members
  • 969 posts
  • Joined 17-September 11
  • LocationMinnesota

Posted 26 February 2012 - 04:10 PM

Could you change my member title to "British Loyalist"? I was making fun of Lil B, not seriously asking for one . . .
  • 0
Posted Image

#85 KushCologne

KushCologne

    Osama Based God

  • Members
  • 1,314 posts
  • Joined 15-December 11
  • LocationASDFGHJKL

Posted 27 February 2012 - 12:14 AM

Change mine to Beaner
  • 0

#86 Ronan

Ronan

    Tunnel Snakes Rule

  • Retired Moderator
  • 9,625 posts
  • Joined 12-April 11
  • Location703

Posted 28 February 2012 - 04:38 PM

"swamp ass" please sir

' Droog ' pleez .

can you please change my title to: it's wonderful, it's FLOG KNAW

"Grace Would Smash Me" pretty please:)

Could you change my member title to "British Loyalist"? I was making fun of Lil B, not seriously asking for one . . .

Change mine to Beaner


Done.
  • 0

#87 Material

Material

    Will Ban, Won't Care

  • Retired Moderator
  • 6,167 posts
  • Joined 29-September 11

Posted 28 February 2012 - 04:46 PM

Done.



  • 1

I dislike mostly all of the members on this site.


#88 Ronan

Ronan

    Tunnel Snakes Rule

  • Retired Moderator
  • 9,625 posts
  • Joined 12-April 11
  • Location703

Posted 28 February 2012 - 04:47 PM

Yeah, I just banned you guys by mistake.
  • 0

#89 JosephKTA

JosephKTA

    Rookie

  • Members
  • 22 posts
  • Joined 19-February 12
  • LocationSydney.

Posted 02 March 2012 - 05:40 AM

'Yeezy Taught Me'. Thanks.
  • 0

|Tumblr|
mad smart, act ignorant.


#90 Neon Phelps

Neon Phelps

    Odd

  • Members
  • 294 posts
  • Joined 14-August 11
  • Locationhttp://neonphelps.tumblr.com/

Posted 07 March 2012 - 09:12 PM

can you change mine to neon phelps
  • 0
Posted Image
I make beats and rap: http://neonphelps.bandcamp.com





Also tagged with one or more of these keywords: #OMG, #RARE, #THANK, #YOU, #BASED, #MOD, #LEGENDARY

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users