Jump to content



Toggle shoutbox Talk

@  RaeKwon : (07:18 AM)

I was in love but FUCK IT

@  RaeKwon : (07:18 AM)

OFM banging on yo mfn FM

@  Guest : (12:51 PM)

Tyler The creator presets

@  mister unusual : (07:33 PM)

oh shit dis not search lol

@  mister unusual : (07:33 PM)

kile kanvas

@  Thomas Hunna : (10:56 PM)

Today marks 10 years ago that I joined the site

@  Android XVII : (06:18 PM)

metaldan online in the past 15 minutes :dog:

@  Android XVII : (06:16 PM)

I got locked out my discord account rip love yall :earl: :ronan: :tony:

@  mister unusual : (11:44 AM)

.

@  Ant Live : (06:24 PM)

I still hold a lot of good memories here man. I’m happy it isn’t gone

@  Ant Live : (06:22 PM)

Still rip UGK

@  Ant Live : (06:22 PM)

I cant believe this is still up

@  Material : (03:37 AM)

My account is almost 10 years old wtf.

@  Kandinsky : (11:03 AM)

shoutout to you all

@  Kandinsky : (11:02 AM)

amazed that this site still exists

@  Guest : (06:15 AM)

Anyways I think the albums pretty good definitively not better then igor or flower boy

@  Guest : (06:13 AM)

I guess im the first person to talk about (call me if you get lost) But that album was pretty good

@  HighClass : (09:47 PM)

RIP ugk. Keep on keeping on people

@  HighClass : (09:37 PM)

Fucking randomly came into my head today

@  HighClass : (09:36 PM)

Good times

@  HighClass : (09:36 PM)

Remember that dude that faked a whole bunch of art photos and got found out

@  SoulTrekker : (05:50 AM)

kevin abstract

@  SoulTrekker : (05:47 AM)

bro clockin in after so long, so much time has passed fr fr

@  Zebrakill : (11:49 PM)

fig thats bad ok that represents the devil please post

@  Fig : (06:59 AM)

crazy how i can never post again since i have 6,066 posts

@  Zebrakill : (11:46 PM)

im gonna start checking in daily ok. i see 50 members online in the last 15 minutes. No reason this place isnt lit

@  Guest : (03:32 PM)

Has anyone seen the new Tyler billboard he put up for his new album ¨Call me if you get lost¨ Hopefully thats the intro for his new album

@  chrisb : (08:26 AM)

hi zebra

@  Zebrakill : (08:31 PM)

https://www.youtube.com/watch?v=vzsQWd2YWkw

@  Zebrakill : (08:29 PM)

i came on here and searched around today and its crazy that i remember everyones names. seriously idk if yall will remember me but i remember a lot of you. sm123 i still follow you on instagram

@  Zebrakill : (08:28 PM)

hey guys

@  Guest : (12:57 AM)

iowemillions

@  A Fuckin Rad... : (05:10 PM)

Man, i havent been on this site in forever. im shocked its still up lol

@  DeleteMe : (06:26 PM)

my account is a fucking decade old what the hell

@  Android XVII : (08:38 PM)

aye do yall fuck wit odd future

@  Android XVII : (08:37 PM)

wasp wasps wasps yall wssup

@  Young Eater : (09:06 PM)

I'm trying to find it.

@  Young Eater : (09:05 PM)

Does anyboody remember that video of the one black kid dressed just like tyler running around and dancing at a skate park?

@  Swampy : (06:21 AM)

was gucci

@  Keanu Reeves : (11:00 PM)

is there anyone here who can get me into my old account?

@  mister unusual : (03:12 PM)

@Jack haha

@  DeleteMe : (09:15 PM)

seriously who's still paying for the hosting of this site just let it go away already hahaha

@  DeleteMe : (06:09 AM)

wow i joined on the same day as tony

@  DeleteMe : (05:46 PM)

i didnt pay for it though

@  mister unusual : (06:58 AM)

@chrisb access to premium threads

@  chrisb : (08:48 PM)

i wna know....

@  chrisb : (06:34 PM)

i never got i wna kmow

@  chrisb : (06:34 PM)

what that get you actually tell me

@  chrisb : (06:34 PM)

ahaa lol u premium

@  chrisb : (03:05 AM)

wtf smd bitch

@  DeleteMe : (05:37 PM)

im taller than chrisb

@  Fuck Flog Gnaw : (12:58 PM)

This place been dead for years

@  Clouds : (05:47 PM)

miss this shit, id come on here after school everyday.....

@  awsumpops : (10:05 PM)

Happy 10 for Yonkers.

@  Anti : (09:16 PM)

happy 10 year anniversary to yonkers

@  Anti : (09:10 PM)

hi

@  sm123 : (09:01 AM)

i've been going through old threads and it's bringing me back, this place was such a huge part of my life, so weird and sad to see it like this now..

@  sm123 : (09:00 AM)

ugk :(

@  mister unusual : (08:57 AM)

4eva

@  Fig : (05:39 AM)

rip ugk

@  mister unusual : (03:38 AM)

yo

@  sm123 : (07:04 PM)

holy shit hi everyone, it's so dead here now

@  Guest : (05:27 AM)

idk wtf I'm doing bruh

@  ShiTheCreator : (05:14 PM)

holy shit people still use this? lol

@  chrisb : (01:39 AM)

Feel free to PM me if you have any further questions or concerns about the Golf hoodie

@  chrisb : (01:38 AM)

I am a 5"10 150lb male btw

@  chrisb : (01:36 AM)

I'm not sure about the Golf hoodie sizing, but for Gildan hoodies I am a size large, however I prefer an XL-XXXL for comfort

@  chrisb : (01:35 AM)

Hmm, I would say buy the brown one in regular small and just have it be a little big. Possibly room to grow into as well?

@  Guest : (05:51 AM)

I want to buy a Golf Hoodie there is a green or brown one. I want the brown one but the xs is sold out. In the green size there is xs. In the brown one there is small and i am a xs do you think I should just buy the green one or buy the brown one or just wait?

@  Guest : (05:40 AM)

hey i have a question

@  Android XVII : (06:43 PM)

black lives matter

@  Guest : (11:46 AM)

purpa cous

@  Guest : (11:45 AM)

https://www.youtube.com/watch?v=ozP7d3lgyRg&ab_channel=StrictlyHits

@  chrisb : (01:46 AM)

Lollll

@  Guest : (09:32 AM)

@Guest i have it

@  Guest : (08:29 AM)

Don't sell this forum Kevin

@  Guest : (08:29 AM)

Don't let this shit die

@  Guest : (05:26 PM)

bro wtf is going on, this shit doesn't work, didn't receive the validation email

@  Guest : (02:35 PM)

:jordancry: :jordancry: :jordancry: KTT died too

@  Guest : (02:32 PM)

Ayo anyone here?

@  Guest : (02:01 PM)

This shit is so dead

@  Guest : (02:01 PM)

Bro what's going on

@  Guest : (02:01 PM)

poiu

@  chrisb : (01:55 PM)

hi guys right now i only have a 3/5 star rating on my profile please rate 5 stars thank you

@  Fig : (04:51 AM)

rip ugk17

@  Ryan : (10:34 PM)

Imma show my kids these threads

@  Ryan : (10:33 PM)

hope it always stays up

@  Heroin Soap : (04:14 AM)

yo yo yo

@  Material : (07:46 AM)

skkrrt

@  Guest : (02:52 AM)

fucking cock

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Its been 8 years already fuck

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Yo who the fuck is still paying to keep this site up

@  Guest : (02:39 AM)

purple cows? im pretty sure that never came out lol

@  Guest : (02:36 AM)

:tybg:

@  Guest : (02:35 AM)

lmaoo

@  Guest : (02:31 AM)

poopity scoop

@  DeleteMe : (06:50 PM)

i would delete my account if i could

@  Android XVII : (02:26 AM)

what the fuck is purple cows

@  Guest : (03:10 PM)

PLEASE SEND ME A MESSAGE IF YOU HAVE PURPLE COWS EP FOR DOWNLOAD!

@  Guest : (05:11 PM)

are people still here


Lana Del Rey

Lana Del Rey

61 replies to this topic

#1 Guest_clipse_*

Guest_clipse_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 22 August 2011 - 03:58 PM




So tight
  • 0

#2 Spetalsk

Spetalsk

    Is Better Than You

  • ✞ Premium ✞
  • 7,583 posts
  • Joined 27-March 11

Posted 22 August 2011 - 04:24 PM

Been into Lana for a while now, love her.
  • 0

#3 Davey

Davey

    Member

  • Members
  • 109 posts
  • Joined 28-March 11

Posted 15 October 2011 - 06:12 AM

Sorry to bump but Lana can sit on my face, she's going to be huge and she's a fan of OF too. Diet Mtn Dew, Gramma & Kinda Outta Luck are good songs too.
  • 0


www.last.fm/user/Davviid


#4 Knave

Knave

    ❇ ❂ ❇

  • ✞ Premium ✞
  • 3,811 posts
  • Joined 04-September 11

Posted 21 December 2011 - 04:30 AM

I like her shit too kinda
  • 0

#5 Henry Krinkle

Henry Krinkle

    raw power

  • Members
  • 7,334 posts
  • Joined 03-June 11
  • Locationamsterdam pussy tub

Posted 21 December 2011 - 04:32 AM

This is the first time I'm hearing this and it's pretty good. I've no idea how this is 'hipster as fuck', though?
  • 0

I spent all my money in a Mexican whorehouse
across the street from a Catholic church


#6 TERRORDACTYL667

TERRORDACTYL667

    The Quiet Guy

  • Members
  • 5,264 posts
  • Joined 30-April 11
  • LocationThe Treehouse

Posted 21 December 2011 - 04:34 AM

kinda reminds me of that song from Rugrats In Paris, i can dig this
  • 0
Posted Image

#7 Alex H

Alex H

    Member

  • Members
  • 99 posts
  • Joined 27-November 11
  • LocationEngland.

Posted 21 December 2011 - 04:38 AM

Video Games is the shit, Blue Jeans is some nice shit too.

Love the beat on this though, first time I've heard it.
  • 0

#8 Henry Krinkle

Henry Krinkle

    raw power

  • Members
  • 7,334 posts
  • Joined 03-June 11
  • Locationamsterdam pussy tub

Posted 21 December 2011 - 04:40 AM

Kanye west should perfect that beat better, I get all that Kanye feeling with that beat!


Nah.

Also, is 'hipster as fuck' slang for 'good music' nowadays?
  • 0

I spent all my money in a Mexican whorehouse
across the street from a Catholic church


#9 GUZY

GUZY

    Member

  • Members
  • 242 posts
  • Joined 08-August 11
  • Locationdat ass

Posted 21 December 2011 - 04:50 AM

Lana is a bad bitch doe. Dat Bright Lights song is my shit
  • 0
Complain about my jeans cuz I'm takin all dey hoes
https://twitter.com/#!/LIKEAGUZ

#10 Henry Krinkle

Henry Krinkle

    raw power

  • Members
  • 7,334 posts
  • Joined 03-June 11
  • Locationamsterdam pussy tub

Posted 21 December 2011 - 04:51 AM

nope, but she looks steroetypical hipster,has nothing to do with her music.


eh ooooook
  • 0

I spent all my money in a Mexican whorehouse
across the street from a Catholic church


#11 Henry Krinkle

Henry Krinkle

    raw power

  • Members
  • 7,334 posts
  • Joined 03-June 11
  • Locationamsterdam pussy tub

Posted 21 December 2011 - 04:54 AM

we got a faggot here ^


eh oooooooook
  • 0

I spent all my money in a Mexican whorehouse
across the street from a Catholic church


#12 Devon

Devon

    Olympic Fapper

  • Members
  • 1,494 posts
  • Joined 08-October 11
  • LocationFlint, Michigan

Posted 21 December 2011 - 05:02 AM

kinda reminds me of that song from Rugrats In Paris, i can dig this

nigga hahahah
  • 0

#13 TERRORDACTYL667

TERRORDACTYL667

    The Quiet Guy

  • Members
  • 5,264 posts
  • Joined 30-April 11
  • LocationThe Treehouse

Posted 21 December 2011 - 05:05 AM

nigga hahahah

really doe, i fucks with that R.I.P song doe
  • 0
Posted Image

#14 Mr. IDGAF

Mr. IDGAF

    Member

  • Members
  • 203 posts
  • Joined 21-March 11

Posted 21 December 2011 - 06:07 AM

Lana Del Rey's an ok artist in my opinion. With that said, I'm not exactly sold on her yet and feel that she's a tad more overhyped than she actually should be.
  • 0

#15 Devon

Devon

    Olympic Fapper

  • Members
  • 1,494 posts
  • Joined 08-October 11
  • LocationFlint, Michigan

Posted 21 December 2011 - 01:04 PM

really doe, i fucks with that R.I.P song doe

for reaaal
  • 0

#16 Spetalsk

Spetalsk

    Is Better Than You

  • ✞ Premium ✞
  • 7,583 posts
  • Joined 27-March 11

Posted 21 December 2011 - 01:09 PM

All the songs I've heard from her are awesome imo. Looking at the video for Born To Die it's quite clear that her label got big plans for her. Also I might leave this here ... Listen on Soundcloud.com
  • 0

#17 Henry Krinkle

Henry Krinkle

    raw power

  • Members
  • 7,334 posts
  • Joined 03-June 11
  • Locationamsterdam pussy tub

Posted 22 December 2011 - 08:23 AM

I'm actually starting to really like this Lana Del Rey broad. Thanks for showing me this stuff, Flex.

I'm excited for the album next month.
  • 0

I spent all my money in a Mexican whorehouse
across the street from a Catholic church


#18 Gato

Gato

    Top Cat

  • ✞ Premium ✞
  • 2,900 posts
  • Joined 01-April 11

Posted 22 December 2011 - 10:42 PM

who is merging my threads with shity threads? is this a conpiracy?
Just like my hobbit thread got hijacked,WTF.

That's what happens when you make a thread that has already been made?
  • 0

#19 Henry Krinkle

Henry Krinkle

    raw power

  • Members
  • 7,334 posts
  • Joined 03-June 11
  • Locationamsterdam pussy tub

Posted 23 December 2011 - 03:59 AM

Can 'Born To Die' just fucking leak already.
  • 0

I spent all my money in a Mexican whorehouse
across the street from a Catholic church


#20 Kevin

Kevin

    Founder

  • Administrators
  • 941 posts
  • Joined 20-March 11
  • LocationDallas, TX

Posted 05 January 2012 - 09:40 PM

haha shit, im a fan.

I helped my girl set up a fan site for her

http://lanadelreytalk.com/forums

Any links to the leak will result in a ban.


#21 steezy

steezy

    Member

  • Members
  • 73 posts
  • Joined 02-May 11

Posted 05 January 2012 - 09:54 PM

Hope her appeal doesn't disappear when she gets huge. No doubt in my mind that she'll blow up on a big scale...
  • 0
Posted Image

#22 Ervin

Ervin

    Member

  • Members
  • 124 posts
  • Joined 07-May 11
  • LocationWith your bitch asleep

Posted 15 January 2012 - 08:04 PM

Can 'Born To Die' just fucking leak already.


  • 0

#23 Spetalsk

Spetalsk

    Is Better Than You

  • ✞ Premium ✞
  • 7,583 posts
  • Joined 27-March 11

Posted 15 January 2012 - 08:09 PM

Did anyone see her SNL performence? It was quite horrible to be honest.

Also I might leave this here ... http://soundcloud.co...rey-born-to-die


  • 0

#24 Asshole

Asshole

    Has to Return Some Videotapes

  • Members
  • 477 posts
  • Joined 05-July 11

Posted 15 January 2012 - 08:51 PM

Did anyone see her SNL performence? It was quite horrible to be honest.

Yeah, she didnt even look hot either.
  • 0
gaygaygaygayagayagayagaygay

#25 Henry Krinkle

Henry Krinkle

    raw power

  • Members
  • 7,334 posts
  • Joined 03-June 11
  • Locationamsterdam pussy tub

Posted 15 January 2012 - 09:35 PM

Did anyone see her SNL performence? It was quite horrible to be honest.


I'm just watching it, and yeah, it's pretty bad. No idea why, a lot of her live videos are great.
  • 0

I spent all my money in a Mexican whorehouse
across the street from a Catholic church


#26 Spetalsk

Spetalsk

    Is Better Than You

  • ✞ Premium ✞
  • 7,583 posts
  • Joined 27-March 11

Posted 15 January 2012 - 10:43 PM

I'm just watching it, and yeah, it's pretty bad. No idea why, a lot of her live videos are great.


I was just about to say that, I guess she must have been pretty nervous since it was her debut on late night TV or something like that.
  • 0

#27 Henry Krinkle

Henry Krinkle

    raw power

  • Members
  • 7,334 posts
  • Joined 03-June 11
  • Locationamsterdam pussy tub

Posted 25 January 2012 - 02:37 AM

Album leaked.
  • 0

I spent all my money in a Mexican whorehouse
across the street from a Catholic church


#28 Mark

Mark

    The Paste God

  • Validating
  • 9,681 posts
  • Joined 07-June 11

Posted 25 January 2012 - 02:44 AM

I wish I could go back in time, and stop the word "hipster" from becoming internet slang. It's annoying as fuck as has way too many different interpretations, none of them, making uniform sense.
  • 0

#29 Henry Krinkle

Henry Krinkle

    raw power

  • Members
  • 7,334 posts
  • Joined 03-June 11
  • Locationamsterdam pussy tub

Posted 25 January 2012 - 05:00 AM

Just finished downloading, it's legit.
  • 0

I spent all my money in a Mexican whorehouse
across the street from a Catholic church


#30 Cheshire

Cheshire

    Member

  • Members
  • 65 posts
  • Joined 09-January 12
  • LocationCalifornia

Posted 25 January 2012 - 05:53 AM

She is painful to watch perform live. Her hand movements are so awkward.
Her songs are pretty good though.
  • 0



Reply to this topic



  


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users