Jump to content



Toggle shoutbox Talk

@  RaeKwon : (07:18 AM)

I was in love but FUCK IT

@  RaeKwon : (07:18 AM)

OFM banging on yo mfn FM

@  Guest : (12:51 PM)

Tyler The creator presets

@  mister unusual : (07:33 PM)

oh shit dis not search lol

@  mister unusual : (07:33 PM)

kile kanvas

@  Thomas Hunna : (10:56 PM)

Today marks 10 years ago that I joined the site

@  Android XVII : (06:18 PM)

metaldan online in the past 15 minutes :dog:

@  Android XVII : (06:16 PM)

I got locked out my discord account rip love yall :earl: :ronan: :tony:

@  mister unusual : (11:44 AM)

.

@  Ant Live : (06:24 PM)

I still hold a lot of good memories here man. I’m happy it isn’t gone

@  Ant Live : (06:22 PM)

Still rip UGK

@  Ant Live : (06:22 PM)

I cant believe this is still up

@  Material : (03:37 AM)

My account is almost 10 years old wtf.

@  Kandinsky : (11:03 AM)

shoutout to you all

@  Kandinsky : (11:02 AM)

amazed that this site still exists

@  Guest : (06:15 AM)

Anyways I think the albums pretty good definitively not better then igor or flower boy

@  Guest : (06:13 AM)

I guess im the first person to talk about (call me if you get lost) But that album was pretty good

@  HighClass : (09:47 PM)

RIP ugk. Keep on keeping on people

@  HighClass : (09:37 PM)

Fucking randomly came into my head today

@  HighClass : (09:36 PM)

Good times

@  HighClass : (09:36 PM)

Remember that dude that faked a whole bunch of art photos and got found out

@  SoulTrekker : (05:50 AM)

kevin abstract

@  SoulTrekker : (05:47 AM)

bro clockin in after so long, so much time has passed fr fr

@  Zebrakill : (11:49 PM)

fig thats bad ok that represents the devil please post

@  Fig : (06:59 AM)

crazy how i can never post again since i have 6,066 posts

@  Zebrakill : (11:46 PM)

im gonna start checking in daily ok. i see 50 members online in the last 15 minutes. No reason this place isnt lit

@  Guest : (03:32 PM)

Has anyone seen the new Tyler billboard he put up for his new album ¨Call me if you get lost¨ Hopefully thats the intro for his new album

@  chrisb : (08:26 AM)

hi zebra

@  Zebrakill : (08:31 PM)

https://www.youtube.com/watch?v=vzsQWd2YWkw

@  Zebrakill : (08:29 PM)

i came on here and searched around today and its crazy that i remember everyones names. seriously idk if yall will remember me but i remember a lot of you. sm123 i still follow you on instagram

@  Zebrakill : (08:28 PM)

hey guys

@  Guest : (12:57 AM)

iowemillions

@  A Fuckin Rad... : (05:10 PM)

Man, i havent been on this site in forever. im shocked its still up lol

@  DeleteMe : (06:26 PM)

my account is a fucking decade old what the hell

@  Android XVII : (08:38 PM)

aye do yall fuck wit odd future

@  Android XVII : (08:37 PM)

wasp wasps wasps yall wssup

@  Young Eater : (09:06 PM)

I'm trying to find it.

@  Young Eater : (09:05 PM)

Does anyboody remember that video of the one black kid dressed just like tyler running around and dancing at a skate park?

@  Swampy : (06:21 AM)

was gucci

@  Keanu Reeves : (11:00 PM)

is there anyone here who can get me into my old account?

@  mister unusual : (03:12 PM)

@Jack haha

@  DeleteMe : (09:15 PM)

seriously who's still paying for the hosting of this site just let it go away already hahaha

@  DeleteMe : (06:09 AM)

wow i joined on the same day as tony

@  DeleteMe : (05:46 PM)

i didnt pay for it though

@  mister unusual : (06:58 AM)

@chrisb access to premium threads

@  chrisb : (08:48 PM)

i wna know....

@  chrisb : (06:34 PM)

i never got i wna kmow

@  chrisb : (06:34 PM)

what that get you actually tell me

@  chrisb : (06:34 PM)

ahaa lol u premium

@  chrisb : (03:05 AM)

wtf smd bitch

@  DeleteMe : (05:37 PM)

im taller than chrisb

@  Fuck Flog Gnaw : (12:58 PM)

This place been dead for years

@  Clouds : (05:47 PM)

miss this shit, id come on here after school everyday.....

@  awsumpops : (10:05 PM)

Happy 10 for Yonkers.

@  Anti : (09:16 PM)

happy 10 year anniversary to yonkers

@  Anti : (09:10 PM)

hi

@  sm123 : (09:01 AM)

i've been going through old threads and it's bringing me back, this place was such a huge part of my life, so weird and sad to see it like this now..

@  sm123 : (09:00 AM)

ugk :(

@  mister unusual : (08:57 AM)

4eva

@  Fig : (05:39 AM)

rip ugk

@  mister unusual : (03:38 AM)

yo

@  sm123 : (07:04 PM)

holy shit hi everyone, it's so dead here now

@  Guest : (05:27 AM)

idk wtf I'm doing bruh

@  ShiTheCreator : (05:14 PM)

holy shit people still use this? lol

@  chrisb : (01:39 AM)

Feel free to PM me if you have any further questions or concerns about the Golf hoodie

@  chrisb : (01:38 AM)

I am a 5"10 150lb male btw

@  chrisb : (01:36 AM)

I'm not sure about the Golf hoodie sizing, but for Gildan hoodies I am a size large, however I prefer an XL-XXXL for comfort

@  chrisb : (01:35 AM)

Hmm, I would say buy the brown one in regular small and just have it be a little big. Possibly room to grow into as well?

@  Guest : (05:51 AM)

I want to buy a Golf Hoodie there is a green or brown one. I want the brown one but the xs is sold out. In the green size there is xs. In the brown one there is small and i am a xs do you think I should just buy the green one or buy the brown one or just wait?

@  Guest : (05:40 AM)

hey i have a question

@  Android XVII : (06:43 PM)

black lives matter

@  Guest : (11:46 AM)

purpa cous

@  Guest : (11:45 AM)

https://www.youtube.com/watch?v=ozP7d3lgyRg&ab_channel=StrictlyHits

@  chrisb : (01:46 AM)

Lollll

@  Guest : (09:32 AM)

@Guest i have it

@  Guest : (08:29 AM)

Don't sell this forum Kevin

@  Guest : (08:29 AM)

Don't let this shit die

@  Guest : (05:26 PM)

bro wtf is going on, this shit doesn't work, didn't receive the validation email

@  Guest : (02:35 PM)

:jordancry: :jordancry: :jordancry: KTT died too

@  Guest : (02:32 PM)

Ayo anyone here?

@  Guest : (02:01 PM)

This shit is so dead

@  Guest : (02:01 PM)

Bro what's going on

@  Guest : (02:01 PM)

poiu

@  chrisb : (01:55 PM)

hi guys right now i only have a 3/5 star rating on my profile please rate 5 stars thank you

@  Fig : (04:51 AM)

rip ugk17

@  Ryan : (10:34 PM)

Imma show my kids these threads

@  Ryan : (10:33 PM)

hope it always stays up

@  Heroin Soap : (04:14 AM)

yo yo yo

@  Material : (07:46 AM)

skkrrt

@  Guest : (02:52 AM)

fucking cock

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Its been 8 years already fuck

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Yo who the fuck is still paying to keep this site up

@  Guest : (02:39 AM)

purple cows? im pretty sure that never came out lol

@  Guest : (02:36 AM)

:tybg:

@  Guest : (02:35 AM)

lmaoo

@  Guest : (02:31 AM)

poopity scoop

@  DeleteMe : (06:50 PM)

i would delete my account if i could

@  Android XVII : (02:26 AM)

what the fuck is purple cows

@  Guest : (03:10 PM)

PLEASE SEND ME A MESSAGE IF YOU HAVE PURPLE COWS EP FOR DOWNLOAD!

@  Guest : (05:11 PM)

are people still here


Lana Del Rey

Lana Del Rey

61 replies to this topic

#31 Yung Lurk

Yung Lurk

    #nomesayin

  • Members
  • 2,158 posts
  • Joined 21-June 11
  • LocationLaunceston, Australia

Posted 25 January 2012 - 02:23 PM

This bitch looks like she's had more plastic surgery than MJ
  • 0

#32 Henry Krinkle

Henry Krinkle

    raw power

  • Members
  • 7,334 posts
  • Joined 03-June 11
  • Locationamsterdam pussy tub

Posted 26 January 2012 - 05:22 AM

I was just about to say that, I guess she must have been pretty nervous since it was her debut on late night TV or something like that.


You listened to the album yet? It's all right.
  • 0

I spent all my money in a Mexican whorehouse
across the street from a Catholic church


#33 Spetalsk

Spetalsk

    Is Better Than You

  • ✞ Premium ✞
  • 7,583 posts
  • Joined 27-March 11

Posted 26 January 2012 - 10:15 AM

You listened to the album yet? It's all right.


You up late, I just woke up ... PM me a DL link.

Found one, I'll get back to you.
  • 0

#34 Spetalsk

Spetalsk

    Is Better Than You

  • ✞ Premium ✞
  • 7,583 posts
  • Joined 27-March 11

Posted 27 January 2012 - 03:08 AM

still waiting !?!?!?


Ever heard of Piratebay?
  • 0

#35 mattstronaut

mattstronaut

    Odd

  • Members
  • 293 posts
  • Joined 07-November 11
  • Locationdmv bitch

Posted 28 January 2012 - 09:08 PM

fucking love the album.....i already preordered the regular physical copy, vinyl, and ima prolly get the deluxe in stores....!!!! 3 more days...
  • 0
Posted Image

#36 Chloe

Chloe

    Droog

  • Members
  • 405 posts
  • Joined 26-December 11
  • LocationHamburg

Posted 28 January 2012 - 10:52 PM

I fuckz wid Lana .
  • 0

#37 Joust

Joust

    rpcguy and tony knocks daddy

  • Members
  • 1,855 posts
  • Joined 29-June 11
  • LocationMy Dungeon

Posted 30 January 2012 - 11:32 PM

Hey check out DisSs KewlL NYoo Ambiennt Verzion of A Lana Del Rey Song....






...
  • 0
#rpcguy4mod

#38 Dubs

Dubs

    Wake Up Mr. West

  • Banned
  • 2,049 posts
  • Joined 03-June 11
  • Locationland of ice and snow

Posted 30 January 2012 - 11:38 PM

i copped the album, shes pretty good, iunno if ill ever bother to listen to the whole thing though, i get bored of that shit after a while.

her lips are fucked in that video games video doe, ew.
  • 0

#39 Guest_DeleteMe_*

Guest_DeleteMe_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 30 January 2012 - 11:39 PM

5.5/10
  • 0

#40 mattstronaut

mattstronaut

    Odd

  • Members
  • 293 posts
  • Joined 07-November 11
  • Locationdmv bitch

Posted 30 January 2012 - 11:56 PM

i copped the album, shes pretty good, iunno if ill ever bother to listen to the whole thing though, i get bored of that shit after a while.

her lips are fucked in that video games video doe, ew.

lololol ive listened to the album like 10 times
  • 0
Posted Image

#41 Bob Thelman

Bob Thelman

    Member

  • Members
  • 161 posts
  • Joined 18-June 11

Posted 31 January 2012 - 02:20 AM

5.5/10


Did you give it a 5.5 just cause Pitchfork did?? C'mon brah
  • 0

#42 Guest_DeleteMe_*

Guest_DeleteMe_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 09 February 2012 - 10:16 PM

i listened to video games and though it was fucking awesome. i was looking forward to the album and there's like 3 good songs. the rest is meh.
  • 0

#43 BRA1N1AC

BRA1N1AC

    Wolf

  • Members
  • 1,051 posts
  • Joined 08-August 11
  • LocationMelbourne

Posted 29 February 2012 - 12:10 AM

Sorry to bump. But I just hopped on to the Lana bandwagon like 2 weeks ago and I've been listening to this album nonstop. I fucking love it.
  • 1
Posted Image

#44 beej

beej

    Swings the biggest balls on OFT

  • ✞ Premium ✞
  • 12,555 posts
  • Joined 16-May 11
  • Locationselling crack to single mothers.

Posted 29 February 2012 - 12:14 AM

Sorry to bump. But I just hopped on to the Lana bandwagon like 2 weeks ago and I've been listening to this album nonstop. I fucking love it.


Join her forum/blog then.

http://lanadelreytalk.com/
  • 0

#45 Henry Krinkle

Henry Krinkle

    raw power

  • Members
  • 7,334 posts
  • Joined 03-June 11
  • Locationamsterdam pussy tub

Posted 29 February 2012 - 12:15 AM

Join her forum/blog then.

http://lanadelreytalk.com/


Good idea. There must be a lot of girls on that forum.
  • 0

I spent all my money in a Mexican whorehouse
across the street from a Catholic church


#46 Guest_DeleteMe_*

Guest_DeleteMe_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 29 February 2012 - 12:17 AM

Join her forum/blog then.

http://lanadelreytalk.com/

oh god no
  • 0

#47 BRA1N1AC

BRA1N1AC

    Wolf

  • Members
  • 1,051 posts
  • Joined 08-August 11
  • LocationMelbourne

Posted 29 February 2012 - 12:21 AM

Join her forum/blog then.

http://lanadelreytalk.com/

2 lazy
  • 0
Posted Image

#48 Guest_DeleteMe_*

Guest_DeleteMe_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 29 February 2012 - 12:23 AM

grotesque plastic face doe
  • 0

#49 extra Ordinary

extra Ordinary

    Member

  • Members
  • 123 posts
  • Joined 06-February 12

Posted 29 February 2012 - 12:26 AM



  • 0

#50 Henry Krinkle

Henry Krinkle

    raw power

  • Members
  • 7,334 posts
  • Joined 03-June 11
  • Locationamsterdam pussy tub

Posted 29 February 2012 - 12:49 AM

Join her forum/blog then.

http://lanadelreytalk.com/


By the way, are you a member on the Lana Del Rey forum?
  • 0

I spent all my money in a Mexican whorehouse
across the street from a Catholic church


#51 beej

beej

    Swings the biggest balls on OFT

  • ✞ Premium ✞
  • 12,555 posts
  • Joined 16-May 11
  • Locationselling crack to single mothers.

Posted 29 February 2012 - 12:51 AM

By the way, are you a member on the Lana Del Rey forum?


lol no.
  • 0

#52 Henry Krinkle

Henry Krinkle

    raw power

  • Members
  • 7,334 posts
  • Joined 03-June 11
  • Locationamsterdam pussy tub

Posted 29 February 2012 - 12:51 AM

lol no.


Are there hot girls, though?
  • 0

I spent all my money in a Mexican whorehouse
across the street from a Catholic church


#53 Henry Krinkle

Henry Krinkle

    raw power

  • Members
  • 7,334 posts
  • Joined 03-June 11
  • Locationamsterdam pussy tub

Posted 29 February 2012 - 12:57 AM

Are there hot girls, though?


http://lanadelreytal...hello-everyone/

I guess not ):
  • 0

I spent all my money in a Mexican whorehouse
across the street from a Catholic church


#54 Redvelvet

Redvelvet

    Odd

  • Members
  • 334 posts
  • Joined 16-March 12

Posted 20 March 2012 - 07:06 PM








  • 0

#55 Spetalsk

Spetalsk

    Is Better Than You

  • ✞ Premium ✞
  • 7,583 posts
  • Joined 27-March 11

Posted 20 March 2012 - 09:02 PM

Whats up with Yelawolf killing her in all the videos?
  • 0

#56 BasedPatrician

BasedPatrician

    Formerly JetsKTA

  • Members
  • 1,955 posts
  • Joined 28-March 11
  • Location/mu/

Posted 01 May 2012 - 12:33 AM

<3
  • 0
Fuck you.

#57 NSaNe PrEp

NSaNe PrEp

    Member

  • Members
  • 240 posts
  • Joined 05-April 11
  • LocationNew Orleans

Posted 01 May 2012 - 02:06 AM

i love her album
  • 0

#58 BasedPatrician

BasedPatrician

    Formerly JetsKTA

  • Members
  • 1,955 posts
  • Joined 28-March 11
  • Location/mu/

Posted 01 May 2012 - 03:30 AM

She's like Lady Gaga mixed with Portishead in a way.
  • 0
Fuck you.

#59 Sean Coonery

Sean Coonery

    i am a two faced bitch

  • Banned
  • 5,429 posts
  • Joined 14-August 12
  • Location408

Posted 03 January 2013 - 11:16 AM


Wow.
  • 0

#60 BayBDinosaur

BayBDinosaur

    Zooky FukFace Bhuda

  • Members
  • 821 posts
  • Joined 20-February 12
  • LocationNY

Posted 03 January 2013 - 06:03 PM

This is the first time I'm hearing this and it's pretty good. I've no idea how this is 'hipster as fuck', though?

im sure you do now
  • 0
"fuck all you haters, watch me fuck all these bitches"



Reply to this topic



  


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users