Jump to content



Toggle shoutbox Talk

@  Broccoli1234 : (04:56 PM)

Bastard

@  member george : (04:02 PM)

hi

@  Guest : (12:14 AM)

his woman beating pops beat the masculinity outta him rofl should hit him harder tho

@  Guest : (12:14 AM)

can you picture him in a dress makeup and lipstick bro fkn yuck. he was already ugly as shit and now he look like a car ran him over

@  Guest : (12:13 AM)

bro tfw adamy is a tranny now :suge:

@  RaeKwon : (07:18 AM)

I was in love but FUCK IT

@  RaeKwon : (07:18 AM)

OFM banging on yo mfn FM

@  Guest : (12:51 PM)

Tyler The creator presets

@  mister unusual : (07:33 PM)

oh shit dis not search lol

@  mister unusual : (07:33 PM)

kile kanvas

@  Thomas Hunna : (10:56 PM)

Today marks 10 years ago that I joined the site

@  Android XVII : (06:18 PM)

metaldan online in the past 15 minutes :dog:

@  Android XVII : (06:16 PM)

I got locked out my discord account rip love yall :earl: :ronan: :tony:

@  mister unusual : (11:44 AM)

.

@  Ant Live : (06:24 PM)

I still hold a lot of good memories here man. I’m happy it isn’t gone

@  Ant Live : (06:22 PM)

Still rip UGK

@  Ant Live : (06:22 PM)

I cant believe this is still up

@  Material : (03:37 AM)

My account is almost 10 years old wtf.

@  Kandinsky : (11:03 AM)

shoutout to you all

@  Kandinsky : (11:02 AM)

amazed that this site still exists

@  Guest : (06:15 AM)

Anyways I think the albums pretty good definitively not better then igor or flower boy

@  Guest : (06:13 AM)

I guess im the first person to talk about (call me if you get lost) But that album was pretty good

@  HighClass : (09:47 PM)

RIP ugk. Keep on keeping on people

@  HighClass : (09:37 PM)

Fucking randomly came into my head today

@  HighClass : (09:36 PM)

Good times

@  HighClass : (09:36 PM)

Remember that dude that faked a whole bunch of art photos and got found out

@  SoulTrekker : (05:50 AM)

kevin abstract

@  SoulTrekker : (05:47 AM)

bro clockin in after so long, so much time has passed fr fr

@  Zebrakill : (11:49 PM)

fig thats bad ok that represents the devil please post

@  Fig : (06:59 AM)

crazy how i can never post again since i have 6,066 posts

@  Zebrakill : (11:46 PM)

im gonna start checking in daily ok. i see 50 members online in the last 15 minutes. No reason this place isnt lit

@  Guest : (03:32 PM)

Has anyone seen the new Tyler billboard he put up for his new album ¨Call me if you get lost¨ Hopefully thats the intro for his new album

@  chrisb : (08:26 AM)

hi zebra

@  Zebrakill : (08:31 PM)

https://www.youtube.com/watch?v=vzsQWd2YWkw

@  Zebrakill : (08:29 PM)

i came on here and searched around today and its crazy that i remember everyones names. seriously idk if yall will remember me but i remember a lot of you. sm123 i still follow you on instagram

@  Zebrakill : (08:28 PM)

hey guys

@  Guest : (12:57 AM)

iowemillions

@  A Fuckin Rad... : (05:10 PM)

Man, i havent been on this site in forever. im shocked its still up lol

@  Guest : (06:26 PM)

my account is a fucking decade old what the hell

@  Android XVII : (08:38 PM)

aye do yall fuck wit odd future

@  Android XVII : (08:37 PM)

wasp wasps wasps yall wssup

@  Young Eater : (09:06 PM)

I'm trying to find it.

@  Young Eater : (09:05 PM)

Does anyboody remember that video of the one black kid dressed just like tyler running around and dancing at a skate park?

@  Swampy : (06:21 AM)

was gucci

@  Keanu Reeves : (11:00 PM)

is there anyone here who can get me into my old account?

@  mister unusual : (03:12 PM)

@Jack haha

@  Guest : (09:15 PM)

seriously who's still paying for the hosting of this site just let it go away already hahaha

@  Guest : (06:09 AM)

wow i joined on the same day as tony

@  Guest : (05:46 PM)

i didnt pay for it though

@  mister unusual : (06:58 AM)

@chrisb access to premium threads

@  chrisb : (08:48 PM)

i wna know....

@  chrisb : (06:34 PM)

i never got i wna kmow

@  chrisb : (06:34 PM)

what that get you actually tell me

@  chrisb : (06:34 PM)

ahaa lol u premium

@  chrisb : (03:05 AM)

wtf smd bitch

@  Guest : (05:37 PM)

im taller than chrisb

@  Fuck Flog Gnaw : (12:58 PM)

This place been dead for years

@  Clouds : (05:47 PM)

miss this shit, id come on here after school everyday.....

@  awsumpops : (10:05 PM)

Happy 10 for Yonkers.

@  Anti : (09:16 PM)

happy 10 year anniversary to yonkers

@  Anti : (09:10 PM)

hi

@  sm123 : (09:01 AM)

i've been going through old threads and it's bringing me back, this place was such a huge part of my life, so weird and sad to see it like this now..

@  sm123 : (09:00 AM)

ugk :(

@  mister unusual : (08:57 AM)

4eva

@  Fig : (05:39 AM)

rip ugk

@  mister unusual : (03:38 AM)

yo

@  sm123 : (07:04 PM)

holy shit hi everyone, it's so dead here now

@  Guest : (05:27 AM)

idk wtf I'm doing bruh

@  ShiTheCreator : (05:14 PM)

holy shit people still use this? lol

@  chrisb : (01:39 AM)

Feel free to PM me if you have any further questions or concerns about the Golf hoodie

@  chrisb : (01:38 AM)

I am a 5"10 150lb male btw

@  chrisb : (01:36 AM)

I'm not sure about the Golf hoodie sizing, but for Gildan hoodies I am a size large, however I prefer an XL-XXXL for comfort

@  chrisb : (01:35 AM)

Hmm, I would say buy the brown one in regular small and just have it be a little big. Possibly room to grow into as well?

@  Guest : (05:51 AM)

I want to buy a Golf Hoodie there is a green or brown one. I want the brown one but the xs is sold out. In the green size there is xs. In the brown one there is small and i am a xs do you think I should just buy the green one or buy the brown one or just wait?

@  Guest : (05:40 AM)

hey i have a question

@  Android XVII : (06:43 PM)

black lives matter

@  Guest : (11:46 AM)

purpa cous

@  Guest : (11:45 AM)

https://www.youtube.com/watch?v=ozP7d3lgyRg&ab_channel=StrictlyHits

@  chrisb : (01:46 AM)

Lollll

@  Guest : (09:32 AM)

@Guest i have it

@  Guest : (08:29 AM)

Don't sell this forum Kevin

@  Guest : (08:29 AM)

Don't let this shit die

@  Guest : (05:26 PM)

bro wtf is going on, this shit doesn't work, didn't receive the validation email

@  Guest : (02:35 PM)

:jordancry: :jordancry: :jordancry: KTT died too

@  Guest : (02:32 PM)

Ayo anyone here?

@  Guest : (02:01 PM)

This shit is so dead

@  Guest : (02:01 PM)

Bro what's going on

@  Guest : (02:01 PM)

poiu

@  chrisb : (01:55 PM)

hi guys right now i only have a 3/5 star rating on my profile please rate 5 stars thank you

@  Fig : (04:51 AM)

rip ugk17

@  Ryan : (10:34 PM)

Imma show my kids these threads

@  Ryan : (10:33 PM)

hope it always stays up

@  Heroin Soap : (04:14 AM)

yo yo yo

@  Material : (07:46 AM)

skkrrt

@  Guest : (02:52 AM)

fucking cock

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Its been 8 years already fuck

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Yo who the fuck is still paying to keep this site up

@  Guest : (02:39 AM)

purple cows? im pretty sure that never came out lol

@  Guest : (02:36 AM)

:tybg:

@  Guest : (02:35 AM)

lmaoo


Photo

The Big Bang Theory


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 skzyp

skzyp

    Rookie

  • Members
  • 15 posts
  • Joined 04-May 11
  • LocationArkansas

Posted 05 May 2011 - 01:09 AM

Posted Image

I work in a video game store that plays clips from The Big Bang Theory occasionally and so I became interested in the show. A couple of weeks/Netflix DVDs later and I'm a big fan. Anyone else a fan of the Big Bang? I'm only just started season three but I"m working my way up to the current stuff. I really like the humor of the show, the characters are likable and similar to the crime drama Bones, they use technical speak and terms and I find that that completely rocks my world. Anyone else?
  • 0

#2 Deerskin

Deerskin

    Member

  • Members
  • 153 posts
  • Joined 27-April 11

Posted 05 May 2011 - 02:22 AM

one of the best shows on tv today.
  • 0
▲▲▲ ✞✞✞ ➏➏➏
tumblr

#3 floydhead42

floydhead42

    Member

  • Members
  • 135 posts
  • Joined 03-May 11

Posted 05 May 2011 - 04:17 AM

The nerds in this show are the kind of nerds that most other nerds (such as myself) would try to avoid.

Needless to say, I don't care too much for it.
  • 0

#4 skzyp

skzyp

    Rookie

  • Members
  • 15 posts
  • Joined 04-May 11
  • LocationArkansas

Posted 06 May 2011 - 03:41 AM

one of the best shows on tv today.

I thought so to, I don't get much into comedies in general so its quite something for me to like this one.

The nerds in this show are the kind of nerds that most other nerds (such as myself) would try to avoid.

Needless to say, I don't care too much for it.


Fair enough. That just happens to be part of the humor I see it in.
  • 0

#5 water

water

    Member

  • Members
  • 107 posts
  • Joined 04-May 11

Posted 08 May 2011 - 04:40 AM

Best show that i've seen in a while man, they all have a good amount of humour. aznd kayley cuoco is fucking hoooootttttt

Attached Files


  • 1
BOOGA BOOGA WOOGA WOOGA

#6 Poon Slayer

Poon Slayer

    Member

  • Members
  • 104 posts
  • Joined 06-May 11

Posted 08 May 2011 - 05:04 AM

This show sucks wieners.
  • 0

#7 chrisb

chrisb

    Ryan's arm

  • ugk17
  • 4,657 posts
  • Joined 29-April 11

Posted 08 May 2011 - 06:16 AM

This show sucks wieners.


ns?

But uhh yeah. I agree. This show is very poorly done. It's a show about smart people and yet it's directed to a brain dead retarded fuck of an audience. Every episode is basically the same. Sheldon being stupid (but smart) Penny asks him why he does something, Leonards all like "oh no" and then Sheldon says something seriously fucking stupid. It's a lot like My Name Is Earl. Because each episode of that show is the fucking same as well.
The kind of people who would find the big bang theory funny are the kind of gay fucking shut ins that will spend half an hour jerking to two and a half men.
Honestly, I do watch this show sometimes when there isn't anything on. I watch it for entertainment. the same way I watch retarded new age Disney movies for entertainment, and I still get fucking pissed off every time I watch it.

If it were up to me every actor on that show would be dead. Especially Penny. She has no talent whatsoever, but since she's attractive she's fucking all over the place. Not to mention she's fake as fuck. I can tell she's fake as fuck when she's trying to act. So that must mean she's incredibly fucking fake. Right?

Oh and did I mention they're all ginormous hipsters? Yes I'm fucking mad.
  • 0

#8 katzey

katzey

    Rookie

  • Members
  • 8 posts
  • Joined 08-May 11

Posted 09 May 2011 - 04:59 AM

show fucking blows

if you want a tech "touch my inner nerd" show, watch IT Crowd. Or don't watch anything because nothing in Hollywood has captured the real internet nerd yet. And I hope it never does.
  • 0

#9 jerrylewis

jerrylewis

    Rookie

  • Members
  • 6 posts
  • Joined 12-May 11

Posted 12 May 2011 - 09:20 AM

This is the best show from all other from my side.In this week a movie with the same name is coming.I am also going to watch him.
  • 0

#10 Zev Love

Zev Love

    Free Thebe

  • ✞ Premium ✞
  • 3,080 posts
  • Joined 11-April 11
  • LocationBeing your pal

Posted 12 May 2011 - 09:25 AM

This show sucks wieners.


Yep.
  • 0
Cheat, Lie, Deny, Deny, Deny

#11 Poon Slayer

Poon Slayer

    Member

  • Members
  • 104 posts
  • Joined 06-May 11

Posted 13 May 2011 - 11:44 AM

show fucking blows

if you want a tech "touch my inner nerd" show, watch IT Crowd. Or don't watch anything because nothing in Hollywood has captured the real internet nerd yet. And I hope it never does.


The show would be a guy arguing with his mother in between masturbating to internet porn.
  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users