Jump to content



Toggle shoutbox Talk

Posted Image

@  ASTOREA2K : (03:21 AM)

i hate snow khaled we can trade

@  BEazy : (04:36 AM)

Ooooh a discord!

@  KHALED : (10:01 PM)

its middle of summer here so its trash

@  KHALED : (10:01 PM)

i want to experience christmas where it snows and is cold

@  KHALED : (10:00 PM)

thats dope

@  ASTOREA2K : (11:10 PM)

this old ass annoying disney special

@  ASTOREA2K : (11:10 PM)

@KHALED yeah lmao

@  Uhhimani : (10:03 PM)

super ez edibles I made once I was high asfawk

@  Uhhimani : (10:03 PM)

sandwich peanut butter and weed in 2 graham crackers wrap in foil and bake it!!

@  Uhhimani : (10:02 PM)

https://www.foodbeast.com/news/the-firecracker-is-the-easiest-weed-edible-you-will-ever-make/

@  KHALED : (09:36 PM)

fuck i have been high for like 2 months straight with only a couple hours of being sober each day and i am kinda over it. i want to be sober for a while

@  KHALED : (09:35 PM)

6 god blocboy

@  KHALED : (09:35 PM)

bro i choked on sugar this morning eating breakfast, i was dying

@  KHALED : (09:35 PM)

except android, who will be admin

@  KHALED : (09:35 PM)

ill make everyone mod

@  KHALED : (09:35 PM)

https://discord.gg/abjjfc3

@  KHALED : (09:33 PM)

i was listening to the radio and a swedish woman rang up and said its tradition and i was like wtf

@  KHALED : (09:32 PM)

@ASTOREA2K yo is it for real that sweden watches Donald Duck cartoons on christmas?

@  KHALED : (09:32 PM)

like they just arent something you come across over here much unless you make your own and i couldnt be bothered

@  KHALED : (09:32 PM)

i never had edibles

@  Uhhimani : (11:40 AM)

do u like edibles @KHALED

@  Uhhimani : (07:26 PM)

kisses@ KHALED : (12:09 AM) i forgive you imani

@  Android XVII : (02:58 AM)

oh that's coo some1 make 1 den

@  ASTOREA2K : (07:34 PM)

@Android XVII its like skype but for gamers

@  KHALED : (10:28 PM)

i like discord, id like a server

@  KHALED : (10:27 PM)

@ ASTOREA2K : (12:21 PM) Edit icon @Uhhimani please let me cum in you

@  KHALED : (10:27 PM)

well then stop having your weird white kids shoot up schools dumbass @ Fuck Flog Gnaw : (08:33 AM) Edit icon And school shootings is way too callus of a joke

@  KHALED : (10:26 PM)

my grandma was aboriginal, fuck yall

@  KHALED : (10:26 PM)

thats literally the dumbest most racist shit ive heard, saying they arent "black". americans are fucking weird

@  KHALED : (10:26 PM)

apparently this guy isnt black? http://rightnow.org....1_z-640x440.jpg

@  KHALED : (10:25 PM)

lmao what @ Fuck Flog Gnaw : (08:32 AM) Edit icon @Khaled they're not "black" people

@  Android XVII : (06:46 PM)

i don't really know bout discord its like team speak or something right

@  ASTOREA2K : (12:31 AM)

id be down for that

@  ASTOREA2K : (12:31 AM)

for real

@  tylersgay : (12:10 AM)

should make a discord server tbh

@  Android XVII : (11:50 PM)

but we still a family tho

@  Android XVII : (11:50 PM)

nobody ever on at the same time

@  tylersgay : (07:08 PM)

hi

@  tylersgay : (07:08 PM)

i remember your name

@  Wyatt : (05:22 PM)

:(

@  Wyatt : (05:22 PM)

whenever i come on tho nobody is around

@  Wyatt : (05:22 PM)

god damn i still think about this site all the time

@  Wyatt : (05:05 PM)

anyone here

@  Wyatt : (05:05 PM)

yo yo

@  ASTOREA2K : (10:20 PM)

i have a gf lmao

@  Android XVII : (09:15 PM)

we need to get astorea some pussy

@  Android XVII : (09:14 PM)

bruh i got punched in the face yesterday n i didn't even see who did it :(

@  ASTOREA2K : (07:52 PM)

@tylersgay my bad my bad

@  tylersgay : (12:28 PM)

.

@  ASTOREA2K : (02:21 AM)

@Uhhimani please let me cum in you

@  Fuck Flog Gnaw : (10:33 PM)

And school shootings is way too callus of a joke

@  Fuck Flog Gnaw : (10:32 PM)

@Khaled they're not "black" people

@  KHALED : (07:09 AM)

i forgive you imani

@  Uhhimani : (02:19 AM)

:D

@  Beeb : (11:26 PM)

:beeb:

@  KHALED : (11:11 PM)

which was hilarious considering its a black country that white people took over

@  KHALED : (11:11 PM)

i remember someone on here asking me if australia has black people

@  KHALED : (11:10 PM)

i am shocked ireland has black people

@  KHALED : (11:10 PM)

this song slaps https://www.youtube....h?v=j83M-EDduOM

@  KHALED : (02:48 AM)

man ive spent like 3 hours today just arguing with a nazi on reddit. im exhausted

@  KHALED : (02:48 AM)

but hey, we dont have school shootings

@  KHALED : (02:48 AM)

and racist

@  KHALED : (02:48 AM)

you know what, everything i was going to joke about to insult @Fuck Flog Gnaw applies to australians just as much as americans in regards to being fat and shit

@  KHALED : (02:46 AM)

im like so rural that theres only like 3 muslim people in the whole town, most people here arent religious.

@  KHALED : (02:45 AM)

oh thats dope

@  ASTOREA2K : (05:55 PM)

@KHALED no but ive grown up around muslim culture all my life and seeing my friends do it every year made me wanna do it

@  Fuck Flog Gnaw : (05:16 PM)

Are Australians ugly because they descend from criminals?

@  tylersgay : (12:11 PM)

_

@  tylersgay : (12:07 PM)

@Android XVII lol

@  tylersgay : (12:07 PM)

@KHALED thanks

@  tylersgay : (12:06 PM)

Subhanallah brother stay strong @ ASTOREA2K : (09:43 PM) doing my first ramadan ever rn @ ASTOREA2K : (09:43 PM) @tylersgay mashallah

@  KHALED : (05:47 AM)

im making a turkey and cheese toasted sandwich

@  Android XVII : (10:50 PM)

damn bruh i already ate food or i woulda fucked with yall

@  KHALED : (10:06 PM)

but happy ramadan to all my muslim homies.

@  KHALED : (10:05 PM)

is u muslim now astorea?

@  ASTOREA2K : (08:43 PM)

doing my first ramadan ever rn

@  ASTOREA2K : (08:43 PM)

@tylersgay mashallah

@  Android XVII : (08:17 PM)

lena fucked up when she got fake titties

@  tylersgay : (04:24 PM)

happy ramadan

@  Uhhimani : (09:47 PM)

@lena

@  Uhhimani : (09:47 PM)

her nipples are atrocious

@  Android XVII : (09:27 PM)

kim kardashian jafar era>>>>>

@  Android XVII : (09:26 PM)

lena kind of bad but yeah she kinda look like jafar tho

@  Ryan : (05:29 PM)

IGOR

@  ASTOREA2K : (04:45 PM)

lena

@  KHALED : (11:05 PM)

i dont know, shes got an ugly face

@  KHALED : (11:05 PM)

or is it leda?

@  KHALED : (11:05 PM)

except he fucks that lena girl and riley reid so good for him

@  KHALED : (11:05 PM)

adam22 embarrasses every other adam

@  Android XVII : (07:31 PM)

adam22 is a legend as much as i don't fuck with him

@  Uhhimani : (03:38 PM)

idk I find him entertaining

@  Uhhimani : (03:38 PM)

Adam 22

@  Uhhimani : (03:38 PM)

jk hahaha

@  Uhhimani : (03:38 PM)

yes agreed we luh u @adam22

@  Android XVII : (12:59 AM)

white ass monster energy warehouse i need yall to pray for me

@  Android XVII : (12:59 AM)

6 pm - 230 am

@  Android XVII : (12:59 AM)

i got another job now i hav worse hours than before

@  Android XVII : (12:58 AM)

and that's why he fell in love with her

@  Android XVII : (12:58 AM)

rest in peace thomas his girlfriend has the same name as me

@  Android XVII : (12:57 AM)

chickens are pretty scary


Photo

POST. YOUR. ART.


  • Please log in to reply
1216 replies to this topic

#31 Hand Sanitizer

Hand Sanitizer

    Wolf

  • Members
  • 952 posts
  • Joined 16-April 11

Posted 12 May 2011 - 08:13 AM

Posted Image
  • 2

#32 Cameron

Cameron

    Kill Them All

  • ✞ Premium ✞
  • 1,741 posts
  • Joined 05-May 11
  • LocationStockton, CA

Posted 12 May 2011 - 08:31 AM

I use to do a lot of street photography. Haven't done it in about 2 years though. Shot mostly on film.
Check more out here

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

These are so sick.
  • 1

#33 abdullah

abdullah

    Member

  • Members
  • 216 posts
  • Joined 09-May 11
  • LocationBIBLE BELT

Posted 12 May 2011 - 04:23 PM

you fucking rule dude.
  • 0

#34 marginwalker

marginwalker

    Member

  • Members
  • 109 posts
  • Joined 12-May 11
  • Locationannapolis, MD

Posted 13 May 2011 - 01:47 AM

There are some talented people on this board. I haven't painted or drawn in over a year. I mostly sit on my ass and design in photoshop now. One day i'll get back to it, when it's necessary, but it's really mentally draining.

xxxx

this is from 12th grade. surreal self portraits are over fucking indulgent and sometimes I feel like a gothic faggot but this has sentimental value to me. It's a rarity, most of my other stuff has bright ass colors and titties and I love pink. No one's ever going to see this again in real life though because it's locked in an office at the community college I went to. Maybe I'll post something more recent and brighter later.
  • 0
♡♡♡♡♡♡

#35 abdullah

abdullah

    Member

  • Members
  • 216 posts
  • Joined 09-May 11
  • LocationBIBLE BELT

Posted 13 May 2011 - 06:29 AM

please do. so whats your media of choice tho?
im such a tool with oil paints. i swear i want to learn the technique!!!!!
ive done a few but the only good one i did was a nude shin chan with the elephant on his crotch.
ill try to post it later if i can find that peice.
  • 0

#36 OFWGNico

OFWGNico

    Odd

  • Members
  • 653 posts
  • Joined 30-April 11
  • Locationeating mustard with corpse

Posted 14 May 2011 - 11:06 AM

get on my level
srsly

Posted Image
  • 0

"The Odd Future is NOW!"

tumblr


#37 marginwalker

marginwalker

    Member

  • Members
  • 109 posts
  • Joined 12-May 11
  • Locationannapolis, MD

Posted 14 May 2011 - 07:22 PM

please do. so whats your media of choice tho?
im such a tool with oil paints. i swear i want to learn the technique!!!!!
ive done a few but the only good one i did was a nude shin chan with the elephant on his crotch.
ill try to post it later if i can find that peice.



when i draw/paint I grab whatever's around me. i had to label everything i did in school 'mixed media'. I have markers and crayons from sets I bought when I was in elementary school I still use. I have bits of chalk that are a certain color I like that I only have one of, and when they're gone they're gone, 'cause I hardly ever buy supplies.

I tend to stay the hell away from graphite because it's too shiny. When I paint I like acrylic because it dries so fast and is stupid easy to use. But if I need texture or really rich color I'll bust out oils or oil pastels. But I'll paint something with acrylic and then go back over it and do details with more precise instruments like marker/colored pencil if I need exact lines. All of my brushes are really shitty but if you have a careful hand I think you can make anything work. One of the most beautiful media to use in my opinion is watercolor. I've used it in tandem with other materials if I want to get those gentle gradations. It takes a lot of skill to make it do exactly what you want, and for that reason I never used it much on its own - too advanced for me. Then again I don't really use anything on its own, all materials can be combined, you just have to know what you want to achieve. My oil paint technique is totally non existent, I would probably drive an oil teacher crazy, all I know is you mix the colors and put them on the damn surface.

Also, surface is really important. I like making art on hard surfaces, usually not paper or canvas. Wood or masonite, anything that's solid.
  • 0
♡♡♡♡♡♡

#38 abdullah

abdullah

    Member

  • Members
  • 216 posts
  • Joined 09-May 11
  • LocationBIBLE BELT

Posted 14 May 2011 - 11:50 PM

i tend to use the cloth canvas when i attempt oils but i really like metallic surfaces and this kid i went to high school with was doing very incredible portraits of various artists/singers/huwans/etc with metals and had this bizare technique but me and him wasnt on any typpe of speaking terms i just knew him thru other homies but i swear i wish i asked about his process cuz those was fantastic in my opinion. now i wish i could do it cuZ im feeling metalworking at the moment for a lil while, actually.
metal...thats that issh. 1
  • 0

#39 FuckThatShit

FuckThatShit

    A Fuck Shit Stack

  • Members
  • 514 posts
  • Joined 15-May 11
  • LocationNew Hampshire

Posted 15 May 2011 - 03:35 AM

lol, drew this the other day in school.

Posted Image

Fuck Algebra 2.

Also, made a wallpaper.

Posted Image
  • 4

#40 marginwalker

marginwalker

    Member

  • Members
  • 109 posts
  • Joined 12-May 11
  • Locationannapolis, MD

Posted 15 May 2011 - 05:00 AM

aight, here's an animation I did last year. Someday when I'm playing a concert I'm going to have this projected up behind me.

Posted Image

you can turn your monitor upside down if you're a heathen
  • 0
♡♡♡♡♡♡

#41 djmixer36

djmixer36

    Wolf

  • Members
  • 859 posts
  • Joined 28-April 11

Posted 15 May 2011 - 05:07 AM

lol, drew this the other day in school.

Posted Image

Fuck Algebra 2.

Also, made a wallpaper.

Posted Image


Very very nice
  • 0
"I may not be able to change the world, but I guarantee that I will spark the mind that will change the world." (Tupac)
NPPCLTA

#42 RWernham

RWernham

    Member

  • Members
  • 217 posts
  • Joined 12-May 11
  • LocationManchester

Posted 15 May 2011 - 07:54 PM

get on my level
srsly

Posted Image


Mel Gibson's looking swagged out!
  • 0

NPPCLTA - Wernham Winters
FUCK this life.


#43 MaGami

MaGami

    Rookie

  • Members
  • 9 posts
  • Joined 13-May 11

Posted 15 May 2011 - 08:38 PM

Some shit I did after I bought Goblin

Attached Files


  • 4
136

#44 Johnathannn

Johnathannn

    Rookie

  • Members
  • 1 posts
  • Joined 02-May 11

Posted 15 May 2011 - 10:29 PM

Wolf Haley
Left Brain
Paint Swag.

Attached Files


  • 0

#45 1nFamoUsEmpirE

1nFamoUsEmpirE

    Rookie

  • Members
  • 8 posts
  • Joined 17-May 11

Posted 17 May 2011 - 08:03 PM

made this shirt for the detroit show, got fucking ruined

Attached Files


  • 1

#46 WolfGangAmadeus

WolfGangAmadeus

    Rookie

  • Members
  • 20 posts
  • Joined 02-May 11

Posted 19 May 2011 - 02:27 AM

I guess i'll post a few of my photos
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

http://www.flickr.co...tos/maxrussell/
if you're interested
  • 1

#47 Supra

Supra

    Odd

  • Members
  • 723 posts
  • Joined 28-April 11
  • LocationEast LV

Posted 19 May 2011 - 02:32 AM

Heres my fan made album cover for Tylers next album "Wolf". Hope you all like (Just to stress this... THIS IS FAN MADE, NOT THE ACTUAL COVER)


Looks awesome!!
  • 0

Posted Image


#48 TastyDeathCuntTree

TastyDeathCuntTree

    Total Fucker

  • Members
  • 225 posts
  • Joined 18-May 11
  • LocationGas Chamber, WA

Posted 19 May 2011 - 06:06 AM

ooops..adjustments..my rookie ass is still getting used to the site. this shit is rad as fuck though!
  • 0
From the depths of the killer, to the top we're now born....

#49 TastyDeathCuntTree

TastyDeathCuntTree

    Total Fucker

  • Members
  • 225 posts
  • Joined 18-May 11
  • LocationGas Chamber, WA

Posted 19 May 2011 - 03:57 PM

1
  • 0
From the depths of the killer, to the top we're now born....

#50 TastyDeathCuntTree

TastyDeathCuntTree

    Total Fucker

  • Members
  • 225 posts
  • Joined 18-May 11
  • LocationGas Chamber, WA

Posted 19 May 2011 - 03:59 PM

Nesting and Feeding.
  • 0
From the depths of the killer, to the top we're now born....

#51 TastyDeathCuntTree

TastyDeathCuntTree

    Total Fucker

  • Members
  • 225 posts
  • Joined 18-May 11
  • LocationGas Chamber, WA

Posted 19 May 2011 - 05:56 PM

Where you goin? Whatchu doing to tonight. Ssstop runnin, where you goin? Whatchu doin?
  • 0
From the depths of the killer, to the top we're now born....

#52 diD10

diD10

    Odd

  • Members
  • 284 posts
  • Joined 27-April 11

Posted 19 May 2011 - 06:11 PM

That's some mid twisting shit. Cool tho, awesome job dude.
  • 0

Posted Image


#53 diD10

diD10

    Odd

  • Members
  • 284 posts
  • Joined 27-April 11

Posted 19 May 2011 - 06:12 PM

Posted Image

That is some skinny chick.
  • 0

Posted Image


#54 TastyDeathCuntTree

TastyDeathCuntTree

    Total Fucker

  • Members
  • 225 posts
  • Joined 18-May 11
  • LocationGas Chamber, WA

Posted 19 May 2011 - 06:30 PM

That's some mid twisting shit. Cool tho, awesome job dude.

Just Watch. Im'a Kill 'Em All.

The thing that polluted a good thing with bad things. (Big Wang Theory)
  • 0
From the depths of the killer, to the top we're now born....

#55 diD10

diD10

    Odd

  • Members
  • 284 posts
  • Joined 27-April 11

Posted 19 May 2011 - 06:37 PM

Hahaha, laughed my ass off. The Big wang theory. This fucks with my mind. I don't think I'll see any normal dreams this night.
  • 0

Posted Image


#56 TastyDeathCuntTree

TastyDeathCuntTree

    Total Fucker

  • Members
  • 225 posts
  • Joined 18-May 11
  • LocationGas Chamber, WA

Posted 19 May 2011 - 11:18 PM

Hahaha, laughed my ass off. The Big wang theory. This fucks with my mind. I don't think I'll see any normal dreams this night.

Dishonor Thy Father, PIGS!
  • 1
From the depths of the killer, to the top we're now born....

#57 abdullah

abdullah

    Member

  • Members
  • 216 posts
  • Joined 09-May 11
  • LocationBIBLE BELT

Posted 20 May 2011 - 10:09 PM

^^BANG!!
  • 0

#58 TastyDeathCuntTree

TastyDeathCuntTree

    Total Fucker

  • Members
  • 225 posts
  • Joined 18-May 11
  • LocationGas Chamber, WA

Posted 20 May 2011 - 11:09 PM

^^BANG!!

Soon, we will see "How Odd Future added 2 inches to my cock size."...juuust wait for it..and accept no imposters.

"Needle Dick"

Copper Plate Etching. (2004). Art school...is school. MY school spirit was, and still is, at an all time low. Fuck Ya'll YOUNG PROFESSIONALS!
  • 0
From the depths of the killer, to the top we're now born....

#59 TastyDeathCuntTree

TastyDeathCuntTree

    Total Fucker

  • Members
  • 225 posts
  • Joined 18-May 11
  • LocationGas Chamber, WA

Posted 21 May 2011 - 03:59 PM

FUCK MAN I WANT THAT FUCKING PAINTING

I'LL GIVE YOU FIFTEEN DOLLARS!

Its a print. Not sure when i will come across another press to use...but i'll let you know whats up....pay me in 15lbs of orange, and apple seeds please. and a box of bullets for when the financial apocalypse really comes to a screeching halt.

actual prints had been properly distributed to cultists in the New England area 7 years ago. However, the copper plate still exists, but its locked away with the grail and can only be retrieved on the last crusade.
  • 0
From the depths of the killer, to the top we're now born....

#60 Patrick Bateman

Patrick Bateman

    Rookie

  • Members
  • 1 posts
  • Joined 23-May 11

Posted 23 May 2011 - 05:37 AM

Posted Image
  • 0
"I...am...the...devil...and I am...just...like...you" - Bono




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users