Jump to content



Toggle shoutbox Talk

@  Young Eater : (09:06 PM)

I'm trying to find it.

@  Young Eater : (09:05 PM)

Does anyboody remember that video of the one black kid dressed just like tyler running around and dancing at a skate park?

@  Swampy : (06:21 AM)

was gucci

@  Keanu Reeves : (11:00 PM)

is there anyone here who can get me into my old account?

@  mister unusual : (03:12 PM)

@Jack haha

@  Jack : (09:15 PM)

seriously who's still paying for the hosting of this site just let it go away already hahaha

@  Jack : (06:09 AM)

wow i joined on the same day as tony

@  Jack : (05:46 PM)

i didnt pay for it though

@  mister unusual : (06:58 AM)

@chrisb access to premium threads

@  chrisb : (08:48 PM)

i wna know....

@  chrisb : (06:34 PM)

i never got i wna kmow

@  chrisb : (06:34 PM)

what that get you actually tell me

@  chrisb : (06:34 PM)

ahaa lol u premium

@  chrisb : (03:05 AM)

wtf smd bitch

@  Jack : (05:37 PM)

im taller than chrisb

@  Fuck Flog Gnaw : (12:58 PM)

This place been dead for years

@  Clouds : (05:47 PM)

miss this shit, id come on here after school everyday.....

@  awsumpops : (10:05 PM)

Happy 10 for Yonkers.

@  Anti : (09:16 PM)

happy 10 year anniversary to yonkers

@  Anti : (09:10 PM)

hi

@  sm123 : (09:01 AM)

i've been going through old threads and it's bringing me back, this place was such a huge part of my life, so weird and sad to see it like this now..

@  sm123 : (09:00 AM)

ugk :(

@  mister unusual : (08:57 AM)

4eva

@  Fig : (05:39 AM)

rip ugk

@  mister unusual : (03:38 AM)

yo

@  sm123 : (07:04 PM)

holy shit hi everyone, it's so dead here now

@  Guest : (05:27 AM)

idk wtf I'm doing bruh

@  ShiTheCreator : (05:14 PM)

holy shit people still use this? lol

@  chrisb : (01:39 AM)

Feel free to PM me if you have any further questions or concerns about the Golf hoodie

@  chrisb : (01:38 AM)

I am a 5"10 150lb male btw

@  chrisb : (01:36 AM)

I'm not sure about the Golf hoodie sizing, but for Gildan hoodies I am a size large, however I prefer an XL-XXXL for comfort

@  chrisb : (01:35 AM)

Hmm, I would say buy the brown one in regular small and just have it be a little big. Possibly room to grow into as well?

@  Guest : (05:51 AM)

I want to buy a Golf Hoodie there is a green or brown one. I want the brown one but the xs is sold out. In the green size there is xs. In the brown one there is small and i am a xs do you think I should just buy the green one or buy the brown one or just wait?

@  Guest : (05:40 AM)

hey i have a question

@  Android XVII : (06:43 PM)

black lives matter

@  Guest : (11:46 AM)

purpa cous

@  Guest : (11:45 AM)

https://www.youtube.com/watch?v=ozP7d3lgyRg&ab_channel=StrictlyHits

@  chrisb : (01:46 AM)

Lollll

@  Guest : (09:32 AM)

@Guest i have it

@  Guest : (08:29 AM)

Don't sell this forum Kevin

@  Guest : (08:29 AM)

Don't let this shit die

@  Guest : (05:26 PM)

bro wtf is going on, this shit doesn't work, didn't receive the validation email

@  Guest : (02:35 PM)

:jordancry: :jordancry: :jordancry: KTT died too

@  Guest : (02:32 PM)

Ayo anyone here?

@  Guest : (02:01 PM)

This shit is so dead

@  Guest : (02:01 PM)

Bro what's going on

@  Guest : (02:01 PM)

poiu

@  chrisb : (01:55 PM)

hi guys right now i only have a 3/5 star rating on my profile please rate 5 stars thank you

@  Fig : (04:51 AM)

rip ugk17

@  Ryan : (10:34 PM)

Imma show my kids these threads

@  Ryan : (10:33 PM)

hope it always stays up

@  Heroin Soap : (04:14 AM)

yo yo yo

@  Material : (07:46 AM)

skkrrt

@  Guest : (02:52 AM)

fucking cock

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Its been 8 years already fuck

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Yo who the fuck is still paying to keep this site up

@  Guest : (02:39 AM)

purple cows? im pretty sure that never came out lol

@  Guest : (02:36 AM)

:tybg:

@  Guest : (02:35 AM)

lmaoo

@  Guest : (02:31 AM)

poopity scoop

@  Jack : (06:50 PM)

i would delete my account if i could

@  Android XVII : (02:26 AM)

what the fuck is purple cows

@  Guest : (03:10 PM)

PLEASE SEND ME A MESSAGE IF YOU HAVE PURPLE COWS EP FOR DOWNLOAD!

@  Guest : (05:11 PM)

are people still here

@  Mark : (12:30 AM)

everybody stay blessed

@  Mark : (12:30 AM)

o shit i ran that minecraft server

@  dead unicorn : (02:46 PM)

free heroin soap

@  dead unicorn : (02:45 PM)

plug dj

@  Clouds : (07:53 PM)

who remembers mefirst time back on in years

@  shreddykong : (06:51 AM)

nigga

@  daehAstreeS : (06:15 AM)

the oft minecraft server in the wolf era were good times, everybody stay flowy

@  Cray : (12:36 PM)

:drake:

@  Cray : (12:36 PM)

FUCK SHIT

@  Cray : (12:36 PM)

ye get dat niqqa

@  Android XVII : (05:44 AM)

fuckin weirdo terrorist type activity

@  Android XVII : (05:44 AM)

wtf u mean testing

@  daehAstreeS : (03:56 AM)

testing...

@  Wyatt : (08:16 PM)

hope all is well everyone! peace

@  Wyatt : (08:15 PM)

shit is crazy

@  Wyatt : (08:15 PM)

i was a young man when i was active here :crying: i graduate college in 2 weeks now

@  Wyatt : (08:15 PM)

i came here like a week ago i still see what i said

@  Wyatt : (08:15 PM)

damn this site is like odee dead lol

@  Android XVII : (03:09 AM)

<3<3<3<3

@  ASTOREA2K : (03:24 PM)

@Android XVII in the discord

@  Android XVII : (05:24 AM)

damn where Khaled at

@  Cray : (07:59 PM)

yo

@  Wyatt : (11:43 PM)

been a fat min

@  Wyatt : (11:43 PM)

wassup peeps

@  Wyatt : (11:43 PM)

corona check in

@  Wyatt : (11:43 PM)

yo yo

@  tylersgay : (04:46 PM)

fr

@  Cray : (09:51 AM)

this place was the shit quite some time ago

@  HighClass : (01:38 PM)

RIP UGK

@  HighClass : (01:37 PM)

Worldwide lockdown not enough to bring this place back

@  tylersgay : (09:53 PM)

i didnt know sorry

@  tylersgay : (09:53 PM)

lol shit

@  Test : (05:57 AM)

khaled died due to auto-erotic asphyxiation in January

@  ASTOREA2K : (01:19 AM)

khaleds not dead stop saying that

@  Guest : (01:32 AM)

How did khaled die

@  Guest : (01:28 AM)

@tylersgay did he pass away?


Photo

Hodgy Beats - "Untitled EP"


  • Please log in to reply
346 replies to this topic

#1 beej

beej

    Swings the biggest balls on OFT

  • ✞ Premium ✞
  • 12,555 posts
  • Joined 16-May 11
  • Locationselling crack to single mothers.

Posted 25 February 2012 - 04:12 AM

DL LINK


Posted Image

Tracklist.

1. Bullshittin' Produced by Juicy J


2. Cookie Coma Produced by The Alchemist


3. Lately Produced by Flying Lotus


4. Samurai Produced by Jonti Danimals


5. In A Dream Produced by The Alchemist


6. Ave. Produced by Thelonious Martin


7. Lamented Produced by Flying Lotus


8. If Heaven Is A Ghetto Produced by Thelonious Martin


9. Higashi Loves You



Download, listen, discuss.
  • 1

#2 Scruffy The Janitor

Scruffy The Janitor

    Squirtle Squad Chief

  • Members
  • 3,995 posts
  • Joined 08-July 11
  • LocationKanto Region

Posted 25 February 2012 - 04:15 AM

Thanks Heeysus
  • 0

#3 MaD Scientist

MaD Scientist

    Member

  • Members
  • 201 posts
  • Joined 09-October 11
  • Location905 - Canada

Posted 25 February 2012 - 04:15 AM

mind = blown This is a huge step from anything I've heard Hodgy release.
  • 1

#4 PeekFreans

PeekFreans

    Loves Ronan's Cak

  • Members
  • 239 posts
  • Joined 01-May 11
  • LocationToronto

Posted 25 February 2012 - 04:16 AM

Can anyone tell me why I can't download it?

"Windows Media Player cannot play the file. The Player might not support the file type or might not support the codec that was used to compress the file."

I'm not exactly tech savvy...
  • 0

#5 beej

beej

    Swings the biggest balls on OFT

  • ✞ Premium ✞
  • 12,555 posts
  • Joined 16-May 11
  • Locationselling crack to single mothers.

Posted 25 February 2012 - 04:16 AM

Hey Mike G, this is what an EP supposed to be.
  • 11

#6 FuckClassHitBongs

FuckClassHitBongs

    Member

  • Members
  • 143 posts
  • Joined 01-November 11
  • Locationescondido/cali

Posted 25 February 2012 - 04:17 AM

so um like this is fucking awesome
  • 0

#7 Lights

Lights

    Made a LiveJasmin girl cry.

  • ✞ Premium ✞
  • 4,495 posts
  • Joined 11-June 11
  • LocationHi, I'm Lights.

Posted 25 February 2012 - 04:17 AM

Hey Mike G, this what an EP supposed to be.

#rArE
#BURN
#MIKEGSTEPYOSHITUP
  • 1

Posted Image


#8 Gato

Gato

    Top Cat

  • ✞ Premium ✞
  • 2,900 posts
  • Joined 01-April 11

Posted 25 February 2012 - 04:17 AM

Why couldn't we just continue talking about it in the previous thread? -_-
  • 3

#9 Diego Johnson

Diego Johnson

    Odd

  • Members
  • 364 posts
  • Joined 23-January 12
  • LocationDayton, Ohio

Posted 25 February 2012 - 04:17 AM

Hey Mike G, this what an EP supposed to be.

hahahaha harsh, but deserved I guess
  • 0

#10 Traverse

Traverse

    Marijuana Guru

  • Banned
  • 2,928 posts
  • Joined 08-August 11
  • LocationMother's Mouth

Posted 25 February 2012 - 04:18 AM

Very fucking awesome. I think this is definitely Hodgy's best solo release. Stoked that he's making so much progress.

I was hoping he wouldn't be throwing up a bunch of Trap music and that was exactly what he did, the whole EP was trill af and he killed it imo.

I plan on smoking a blunt to this dope ass EP asap.
  • 1
Please Excuse The Swag, It Tends To Drip.
Listen to my Music @: http://www.soundcloud.com/traverse619

#11 beej

beej

    Swings the biggest balls on OFT

  • ✞ Premium ✞
  • 12,555 posts
  • Joined 16-May 11
  • Locationselling crack to single mothers.

Posted 25 February 2012 - 04:18 AM

Why couldn't we just continue talking about it in the previous thread? -_-


That was the announcement thread, this is an official thread.
  • 0

#12 Jarvis

Jarvis

    Don't tell the Mermaids

  • Retired Moderator
  • 4,339 posts
  • Joined 13-September 11
  • LocationSan Diego, California

Posted 25 February 2012 - 04:19 AM

The entire thing was amazing. I feel guilty for not paying for this. I almost jizzed when I saw there was a studio version of Higashi Loves You.
  • 1

"I'd let her sit on my face...for days" - Haarlz
Twitter/Tumblr


#13 Babel

Babel

    Kill Them All

  • Members
  • 1,730 posts
  • Joined 03-April 11
  • LocationNew York

Posted 25 February 2012 - 04:19 AM

Dat production doe.
  • 0

#14 Jay

Jay

    Kill Them All

  • Members
  • 1,757 posts
  • Joined 27-March 11
  • Locationhood

Posted 25 February 2012 - 04:19 AM

The whole tape is just........ Wow.
  • 0

#15 Lights

Lights

    Made a LiveJasmin girl cry.

  • ✞ Premium ✞
  • 4,495 posts
  • Joined 11-June 11
  • LocationHi, I'm Lights.

Posted 25 February 2012 - 04:20 AM

Track 1: #LIKEIT
  • 0

Posted Image


#16 Spetalsk

Spetalsk

    Is Better Than You

  • ✞ Premium ✞
  • 7,583 posts
  • Joined 27-March 11

Posted 25 February 2012 - 04:21 AM

Yes this EP is pretty dope. Hodgys progression is insane and I love him over these chill beats. In A Dream, Bullshittin' and Lately >
  • 0

#17 beej

beej

    Swings the biggest balls on OFT

  • ✞ Premium ✞
  • 12,555 posts
  • Joined 16-May 11
  • Locationselling crack to single mothers.

Posted 25 February 2012 - 04:21 AM

The entire thing was amazing. I feel guilty for not paying for this. I almost jizzed when I saw there was a studio version of Higashi Loves You.


This whole post.
  • 0

#18 Vngxl

Vngxl

    Odd

  • Members
  • 500 posts
  • Joined 06-August 11
  • Location90022

Posted 25 February 2012 - 04:22 AM

Didn't see it coming. Man this is dope. Fav's so far Bullshittin', Samurai & In a Dream.
  • 0
http://www.last.fm/user/Vngxl

#19 NotARapist

NotARapist

    Banned

  • Guests
  • 1,020 posts
  • Joined 03-October 11
  • LocationMaryland, USA

Posted 25 February 2012 - 04:22 AM

Can anyone tell me why I can't download it?

"Windows Media Player cannot play the file. The Player might not support the file type or might not support the codec that was used to compress the file."

I'm not exactly tech savvy...

First get a new media player, WMP fucking sucks.

I use MediaMonkey personally, but foobar2000 is also okay/ Spotify can work as a media player for files on your hard drive, and so on. Just don't use WMP. If you still need help after that, just ask. If you can't get the files, you can at least listen:


http://www.youtube.com/watch?v=Mj5c73igCB4&list=PL6EFD451833DDE837&feature=plpp_play_all

gogogogo
  • 2

#20 Ligeia420

Ligeia420

    Odd

  • Members
  • 382 posts
  • Joined 27-April 11
  • LocationMars

Posted 25 February 2012 - 04:23 AM

Just smoked a bowl and listened to this. Twice. :hodgy:

so fucking good
  • 0

KimuraBJJ


#21 Slurm

Slurm

    Highly Addictive!

  • Members
  • 1,318 posts
  • Joined 11-August 11

Posted 25 February 2012 - 04:23 AM

Can anyone tell me why I can't download it?

"Windows Media Player cannot play the file. The Player might not support the file type or might not support the codec that was used to compress the file."

I'm not exactly tech savvy...

google "windows codecs" and download some codecs
  • 0
Posted Image
Odd/Supreme stickers for sale, PM me

#22 Turtle

Turtle

    No

  • Members
  • 2,553 posts
  • Joined 04-October 11
  • Locationfuck florida

Posted 25 February 2012 - 04:24 AM

Best thing OF has released in awhile. Well done hodgy, kudos to you.
  • 0

KJrVM.jpg
Twitter: @EmpireIX and @TurtleIX Facebook.com/EmpireIX


#23 Cheddahz

Cheddahz

    安っぽい

  • ✞ Premium ✞
  • 4,023 posts
  • Joined 18-June 11

Posted 25 February 2012 - 04:24 AM

Cheddahz approves of this...
that's right
Cheddahz approves of this!
  • 1

#24 puglord

puglord

    Member

  • Members
  • 81 posts
  • Joined 21-March 11
  • LocationSt Louis MO

Posted 25 February 2012 - 04:25 AM

This EP is what I've wanted to hear from one of these guys for the longest time. I've always thought he sounds best over real fucking smooth beats, that FlyLo production on Lamented makes me kinda hot.
  • 0

#25 kcufswag

kcufswag

    Rookie

  • Members
  • 2 posts
  • Joined 25-February 12

Posted 25 February 2012 - 04:25 AM

good shit hb this will be contantly bumped
  • 0

#26 Fred

Fred

    Kill Them All

  • Members
  • 1,831 posts
  • Joined 13-April 11

Posted 25 February 2012 - 04:26 AM

im liking it so far. and im quite frankly im surprised never thought hodgy could make an ep like this. my face is all scrunched up in shit im confused
  • 0

#27 PeekFreans

PeekFreans

    Loves Ronan's Cak

  • Members
  • 239 posts
  • Joined 01-May 11
  • LocationToronto

Posted 25 February 2012 - 04:26 AM

First get a new media player, WMP fucking sucks.

I use MediaMonkey personally, but foobar2000 is also okay/ Spotify can work as a media player for files on your hard drive, and so on. Just don't use WMP. If you still need help after that, just ask. If you can't get the files, you can at least listen:


[url="http://www.youtube.com/watch?v=Mj5c73igCB4&list=PL6EFD451833DDE837&feature=plpp_play_all"]http://www.youtube.c...e=plpp_play_all[/url]

gogogogo


thank you :)
  • 0

#28 Haze

Haze

    Wolf

  • Members
  • 1,145 posts
  • Joined 31-July 11
  • Location✞exas

Posted 25 February 2012 - 04:26 AM

I've had it for a little over an hour and had been itching to hear it but I was busy at work. Now I'm jamming this shit. So good. fuck.
  • 0

#29 Traverse

Traverse

    Marijuana Guru

  • Banned
  • 2,928 posts
  • Joined 08-August 11
  • LocationMother's Mouth

Posted 25 February 2012 - 04:27 AM

IF YOU DON'T THOROUGHLY ENJOY THIS EP YOU HAVE BAD TASTE IN MUSIC.
  • 5
Please Excuse The Swag, It Tends To Drip.
Listen to my Music @: http://www.soundcloud.com/traverse619

#30 HolographicDinosaur

HolographicDinosaur

    Wolf

  • Members
  • 1,056 posts
  • Joined 13-February 12

Posted 25 February 2012 - 04:28 AM

anyone who didnt like both the lyrics and beats, is a bloody dildo. this ep is awesome.
  • 0

homoerotic art steals my heart. 





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users