Jump to content



Toggle shoutbox Talk

@  OFJay88 : (12:51 PM)

Tyler The creator presets

@  mister unusual : (07:33 PM)

oh shit dis not search lol

@  mister unusual : (07:33 PM)

kile kanvas

@  Thomas Hunna : (10:56 PM)

Today marks 10 years ago that I joined the site

@  Android XVII : (06:18 PM)

metaldan online in the past 15 minutes :dog:

@  Android XVII : (06:16 PM)

I got locked out my discord account rip love yall :earl: :ronan: :tony:

@  mister unusual : (11:44 AM)

.

@  Ant Live : (06:24 PM)

I still hold a lot of good memories here man. I’m happy it isn’t gone

@  Ant Live : (06:22 PM)

Still rip UGK

@  Ant Live : (06:22 PM)

I cant believe this is still up

@  Material : (03:37 AM)

My account is almost 10 years old wtf.

@  Kandinsky : (11:03 AM)

shoutout to you all

@  Kandinsky : (11:02 AM)

amazed that this site still exists

@  Guest : (06:15 AM)

Anyways I think the albums pretty good definitively not better then igor or flower boy

@  Guest : (06:13 AM)

I guess im the first person to talk about (call me if you get lost) But that album was pretty good

@  HighClass : (09:47 PM)

RIP ugk. Keep on keeping on people

@  HighClass : (09:37 PM)

Fucking randomly came into my head today

@  HighClass : (09:36 PM)

Good times

@  HighClass : (09:36 PM)

Remember that dude that faked a whole bunch of art photos and got found out

@  SoulTrekker : (05:50 AM)

kevin abstract

@  SoulTrekker : (05:47 AM)

bro clockin in after so long, so much time has passed fr fr

@  Zebrakill : (11:49 PM)

fig thats bad ok that represents the devil please post

@  Fig : (06:59 AM)

crazy how i can never post again since i have 6,066 posts

@  Zebrakill : (11:46 PM)

im gonna start checking in daily ok. i see 50 members online in the last 15 minutes. No reason this place isnt lit

@  Guest : (03:32 PM)

Has anyone seen the new Tyler billboard he put up for his new album ¨Call me if you get lost¨ Hopefully thats the intro for his new album

@  chrisb : (08:26 AM)

hi zebra

@  Zebrakill : (08:31 PM)

https://www.youtube.com/watch?v=vzsQWd2YWkw

@  Zebrakill : (08:29 PM)

i came on here and searched around today and its crazy that i remember everyones names. seriously idk if yall will remember me but i remember a lot of you. sm123 i still follow you on instagram

@  Zebrakill : (08:28 PM)

hey guys

@  Guest : (12:57 AM)

iowemillions

@  A Fuckin Rad... : (05:10 PM)

Man, i havent been on this site in forever. im shocked its still up lol

@  DeleteMe : (06:26 PM)

my account is a fucking decade old what the hell

@  Android XVII : (08:38 PM)

aye do yall fuck wit odd future

@  Android XVII : (08:37 PM)

wasp wasps wasps yall wssup

@  Young Eater : (09:06 PM)

I'm trying to find it.

@  Young Eater : (09:05 PM)

Does anyboody remember that video of the one black kid dressed just like tyler running around and dancing at a skate park?

@  Swampy : (06:21 AM)

was gucci

@  Keanu Reeves : (11:00 PM)

is there anyone here who can get me into my old account?

@  mister unusual : (03:12 PM)

@Jack haha

@  DeleteMe : (09:15 PM)

seriously who's still paying for the hosting of this site just let it go away already hahaha

@  DeleteMe : (06:09 AM)

wow i joined on the same day as tony

@  DeleteMe : (05:46 PM)

i didnt pay for it though

@  mister unusual : (06:58 AM)

@chrisb access to premium threads

@  chrisb : (08:48 PM)

i wna know....

@  chrisb : (06:34 PM)

i never got i wna kmow

@  chrisb : (06:34 PM)

what that get you actually tell me

@  chrisb : (06:34 PM)

ahaa lol u premium

@  chrisb : (03:05 AM)

wtf smd bitch

@  DeleteMe : (05:37 PM)

im taller than chrisb

@  Fuck Flog Gnaw : (12:58 PM)

This place been dead for years

@  Clouds : (05:47 PM)

miss this shit, id come on here after school everyday.....

@  awsumpops : (10:05 PM)

Happy 10 for Yonkers.

@  Anti : (09:16 PM)

happy 10 year anniversary to yonkers

@  Anti : (09:10 PM)

hi

@  sm123 : (09:01 AM)

i've been going through old threads and it's bringing me back, this place was such a huge part of my life, so weird and sad to see it like this now..

@  sm123 : (09:00 AM)

ugk :(

@  mister unusual : (08:57 AM)

4eva

@  Fig : (05:39 AM)

rip ugk

@  mister unusual : (03:38 AM)

yo

@  sm123 : (07:04 PM)

holy shit hi everyone, it's so dead here now

@  Guest : (05:27 AM)

idk wtf I'm doing bruh

@  ShiTheCreator : (05:14 PM)

holy shit people still use this? lol

@  chrisb : (01:39 AM)

Feel free to PM me if you have any further questions or concerns about the Golf hoodie

@  chrisb : (01:38 AM)

I am a 5"10 150lb male btw

@  chrisb : (01:36 AM)

I'm not sure about the Golf hoodie sizing, but for Gildan hoodies I am a size large, however I prefer an XL-XXXL for comfort

@  chrisb : (01:35 AM)

Hmm, I would say buy the brown one in regular small and just have it be a little big. Possibly room to grow into as well?

@  Guest : (05:51 AM)

I want to buy a Golf Hoodie there is a green or brown one. I want the brown one but the xs is sold out. In the green size there is xs. In the brown one there is small and i am a xs do you think I should just buy the green one or buy the brown one or just wait?

@  Guest : (05:40 AM)

hey i have a question

@  Android XVII : (06:43 PM)

black lives matter

@  Guest : (11:46 AM)

purpa cous

@  Guest : (11:45 AM)

https://www.youtube.com/watch?v=ozP7d3lgyRg&ab_channel=StrictlyHits

@  chrisb : (01:46 AM)

Lollll

@  Guest : (09:32 AM)

@Guest i have it

@  Guest : (08:29 AM)

Don't sell this forum Kevin

@  Guest : (08:29 AM)

Don't let this shit die

@  Guest : (05:26 PM)

bro wtf is going on, this shit doesn't work, didn't receive the validation email

@  Guest : (02:35 PM)

:jordancry: :jordancry: :jordancry: KTT died too

@  Guest : (02:32 PM)

Ayo anyone here?

@  Guest : (02:01 PM)

This shit is so dead

@  Guest : (02:01 PM)

Bro what's going on

@  Guest : (02:01 PM)

poiu

@  chrisb : (01:55 PM)

hi guys right now i only have a 3/5 star rating on my profile please rate 5 stars thank you

@  Fig : (04:51 AM)

rip ugk17

@  Ryan : (10:34 PM)

Imma show my kids these threads

@  Ryan : (10:33 PM)

hope it always stays up

@  Heroin Soap : (04:14 AM)

yo yo yo

@  Material : (07:46 AM)

skkrrt

@  Guest : (02:52 AM)

fucking cock

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Its been 8 years already fuck

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Yo who the fuck is still paying to keep this site up

@  Guest : (02:39 AM)

purple cows? im pretty sure that never came out lol

@  Guest : (02:36 AM)

:tybg:

@  Guest : (02:35 AM)

lmaoo

@  Guest : (02:31 AM)

poopity scoop

@  DeleteMe : (06:50 PM)

i would delete my account if i could

@  Android XVII : (02:26 AM)

what the fuck is purple cows

@  Guest : (03:10 PM)

PLEASE SEND ME A MESSAGE IF YOU HAVE PURPLE COWS EP FOR DOWNLOAD!

@  Guest : (05:11 PM)

are people still here

@  Mark : (12:30 AM)

everybody stay blessed

@  Mark : (12:30 AM)

o shit i ran that minecraft server


Photo

Book Thread

books letters words reading wizard muggle hp harry potter chip tha ripper couch

  • Please log in to reply
172 replies to this topic

#151 Jonathan Boucher

Jonathan Boucher

    I fuck infants, if you have a kid I will rape it

  • Members
  • 969 posts
  • Joined 17-September 11
  • LocationMinnesota

Posted 08 March 2012 - 03:54 AM

Since last summer, my favorite book has been Bad Monkeys, by Matt Ruff.

Posted Image

What a fucking amazing novel. In 230 pages, Ruff kidnaps the reader, and carries his or her unconscious body into a world of conspiracy and secrecy. I literally read this entire fucking book in a day. And then I read it again. Just buy this book from Amazon right now. Fuck.
  • 0
Posted Image

#152 Dizzy Punch

Dizzy Punch

    Odd

  • Members
  • 378 posts
  • Joined 25-January 12

Posted 08 March 2012 - 04:30 AM

Hard to say.

Posted Image

Posted Image


Posted Image

Posted Image

Posted Image

Couldn't choose just one Game of Thrones novel...
  • 0
I'm not even human, I'm a body shaped demon.

#153 Guest_greenunicorn_*

Guest_greenunicorn_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 08 March 2012 - 04:35 AM

Posted Image
forever
  • 0

#154 Joust

Joust

    rpcguy and tony knocks daddy

  • Members
  • 1,855 posts
  • Joined 29-June 11
  • LocationMy Dungeon

Posted 08 March 2012 - 04:41 AM

Posted Image

or

Posted Image

or

Posted Image
  • 0
#rpcguy4mod

#155 Grace

Grace

    I Love You, OFT

  • ✞ Premium ✞
  • 4,406 posts
  • Joined 12-May 11

Posted 08 March 2012 - 05:25 PM

Mines :
cause I learned a lot from it. I love learning... :unsure:

If you don't read , it's fine. You can post your favorite word. :hodgy:


Merged with the thread we already have about this. Please use the search function.
  • 0

by the way, i never meant anything i said from march to july, it was all just silly jokes for fun :)


#156 Sims

Sims

    FUTURE

  • Members
  • 1,334 posts
  • Joined 14-April 11
  • LocationEast London//Portsmouth

Posted 08 March 2012 - 05:40 PM

Finished reading:
Posted Image

My choice to write an essay on it, fucking brilliant book. Recommend it.
  • 0

#157 BCH

BCH

    I am a pretty bitch

  • ✞ Premium ✞
  • 8,613 posts
  • Joined 08-August 11

Posted 08 March 2012 - 05:49 PM

I like Charles Bukowski.
  • 0

:slick:


#158 Probbs

Probbs

    P.A.C.I Scum

  • Members
  • 335 posts
  • Joined 22-February 12
  • Location306

Posted 28 March 2012 - 04:22 PM

Ive read a big selection of stephen king books, i like fantasy such as the bartemeas trilogy, all the city of ember books, the regulators, alotta halo and gears of war novels, and plenty more i cant think of right now. im a bookwerrrrrrm.
  • 0
xboxlive - pushover
twitter - @CooksDoe

#159 thesamofsam

thesamofsam

    Live & Maintain

  • Members
  • 1,192 posts
  • Joined 08-September 11
  • LocationCanada

Posted 28 March 2012 - 04:35 PM

Good ass books:

Cosmos - Carl Sagan
The Cider House Rules
Duma Key
Still Life With Woodpecker
The Catcher in the Rye
The Curious Incident of the Dog in the Night-time
Milkweek
The Hobbit
Watchmen
V for Vendetta
Animal Farm
The Giver
Lord of the Flies
  • 0
The dude abides

#160 hannibal

hannibal

    Booty Warrior

  • Members
  • 238 posts
  • Joined 20-May 11
  • LocationToronto

Posted 28 March 2012 - 04:37 PM

My top 3 favourite books are:

Nineteen Eighty-Four
Schindler's list
The Hobbit
  • 0

#161 Phobia

Phobia

    Raped Mike G

  • Members
  • 3,954 posts
  • Joined 18-June 11
  • LocationThe Wall

Posted 29 March 2012 - 07:29 PM

Some pretty good books -

-I Am The Messenger
-Ghosts and Lightning
-Jurassic Park
-Life of Pi
  • 0
Posted Image

#162 sm123

sm123

    Rare Bollocks

  • ✞ Premium ✞
  • 1,690 posts
  • Joined 19-April 12
  • Locationthere

Posted 29 June 2012 - 08:25 AM

I'm reading me some sherlock holmes, and god i love it so far!
Also, i just read the the edible woman by margaret atwood, incredibly funny and refreshing, such a cool woman.
  • 0

7ICyw.jpg

 

 

 


#163 KHALED

KHALED

    single for over a decade

  • Management
  • 5,689 posts
  • Joined 09-August 11
  • LocationAustralia

Posted 29 June 2012 - 08:56 AM

Last book I read was the 3 Chelsea Handler books
  • 0

#164 Slushie

Slushie

    Open 24/7

  • Members
  • 1,176 posts
  • Joined 26-April 12
  • Location7-eleven

Posted 29 June 2012 - 08:59 AM

I read Diary of a Wimpy Kid 5 B)
I read like 40 pages of Powerless, don't think I'm gonna start reading again until next year haha
  • 0

Posted Image


#165 Guest_OFWGKTADAF_*

Guest_OFWGKTADAF_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 29 June 2012 - 09:55 AM

My math book.
  • 0

#166 LessThanThreeLeo

LessThanThreeLeo

    Odd

  • Members
  • 333 posts
  • Joined 12-August 11
  • LocationUK

Posted 29 June 2012 - 09:59 AM

Posted Image
  • 0

#167 Fig

Fig

    Ryan's army

  • ✞ Premium ✞
  • 6,066 posts
  • Joined 23-September 11
  • LocationHouston

Posted 29 June 2012 - 09:59 AM

Just got Drive in the mail.

I'll probably read it when school starts.
  • 0
@ Bleachgeek : (06 July 2013 - 09:14 PM)@Hobogod I own 3 fedoras, wore em in middle school and high school at times

#168 roflhouse

roflhouse

    Rookie

  • Members
  • 1 posts
  • Joined 29-June 12

Posted 29 June 2012 - 01:20 PM

  • Name of the Wind (Pat Rothfuss)
  • George RR Martin (first half of Ice and Fire saga)
  • Robert Jordan (first half of Wheel of Time)
  • Harry Potter (for fucking life yallz)
  • Lord of the Rings (hobbitz)
  • Fahrenheit 451
  • Wasted (don't read unless you have a strong self identity)
  • Atlas Shrugged (auto discern)
  • Crank
fuck, just look at my goodreads profile.
  • 1

#169 kbeard

kbeard

    CAT

  • Members
  • 3,310 posts
  • Joined 02-May 12

Posted 29 June 2012 - 02:20 PM

  • Name of the Wind (Pat Rothfuss)
  • George RR Martin (first half of Ice and Fire saga)
  • Robert Jordan (first half of Wheel of Time)
  • Harry Potter (for fucking life yallz)
  • Lord of the Rings (hobbitz)
  • Fahrenheit 451
  • Wasted (don't read unless you have a strong self identity)
  • Atlas Shrugged (auto discern)
  • Crank
[bless and do not curse], just look at my goodreads profile.


We do not condone the use of swearing here at OFT. I will immediately contact an administrator or a moderator, which will then take care of this situation.











































:Steve:
  • 0

#170 SuperMarios

SuperMarios

    Odd

  • Members
  • 369 posts
  • Joined 01-April 12

Posted 29 June 2012 - 04:39 PM

One of my faves is A Million Little Pieces, dude who wrote it claimed it was a true story but then turns out some of the stuff in it was fake, still a good read.
  • 0

#171 sm123

sm123

    Rare Bollocks

  • ✞ Premium ✞
  • 1,690 posts
  • Joined 19-April 12
  • Locationthere

Posted 29 June 2012 - 05:25 PM

One of my faves is A Million Little Pieces, dude who wrote it claimed it was a true story but then turns out some of the stuff in it was fake, still a good read.

That was a great book.
  • 0

7ICyw.jpg

 

 

 


#172 Guest_Toiletseat Papi_*

Guest_Toiletseat Papi_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 10 October 2013 - 02:01 AM

Kafka. Wells.


  • 0

#173 Guest_Toiletseat Papi_*

Guest_Toiletseat Papi_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 10 October 2013 - 07:37 PM

Zoobooks. Astrobugics.
  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: books, letters, words, reading, wizard, muggle, hp, harry potter, chip tha ripper, couch

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users