Jump to content



Toggle shoutbox Talk

@  RaeKwon : (07:18 AM)

I was in love but FUCK IT

@  RaeKwon : (07:18 AM)

OFM banging on yo mfn FM

@  Guest : (12:51 PM)

Tyler The creator presets

@  mister unusual : (07:33 PM)

oh shit dis not search lol

@  mister unusual : (07:33 PM)

kile kanvas

@  Thomas Hunna : (10:56 PM)

Today marks 10 years ago that I joined the site

@  Android XVII : (06:18 PM)

metaldan online in the past 15 minutes :dog:

@  Android XVII : (06:16 PM)

I got locked out my discord account rip love yall :earl: :ronan: :tony:

@  mister unusual : (11:44 AM)

.

@  Ant Live : (06:24 PM)

I still hold a lot of good memories here man. I’m happy it isn’t gone

@  Ant Live : (06:22 PM)

Still rip UGK

@  Ant Live : (06:22 PM)

I cant believe this is still up

@  Material : (03:37 AM)

My account is almost 10 years old wtf.

@  Kandinsky : (11:03 AM)

shoutout to you all

@  Kandinsky : (11:02 AM)

amazed that this site still exists

@  Guest : (06:15 AM)

Anyways I think the albums pretty good definitively not better then igor or flower boy

@  Guest : (06:13 AM)

I guess im the first person to talk about (call me if you get lost) But that album was pretty good

@  HighClass : (09:47 PM)

RIP ugk. Keep on keeping on people

@  HighClass : (09:37 PM)

Fucking randomly came into my head today

@  HighClass : (09:36 PM)

Good times

@  HighClass : (09:36 PM)

Remember that dude that faked a whole bunch of art photos and got found out

@  SoulTrekker : (05:50 AM)

kevin abstract

@  SoulTrekker : (05:47 AM)

bro clockin in after so long, so much time has passed fr fr

@  Zebrakill : (11:49 PM)

fig thats bad ok that represents the devil please post

@  Fig : (06:59 AM)

crazy how i can never post again since i have 6,066 posts

@  Zebrakill : (11:46 PM)

im gonna start checking in daily ok. i see 50 members online in the last 15 minutes. No reason this place isnt lit

@  Guest : (03:32 PM)

Has anyone seen the new Tyler billboard he put up for his new album ¨Call me if you get lost¨ Hopefully thats the intro for his new album

@  chrisb : (08:26 AM)

hi zebra

@  Zebrakill : (08:31 PM)

https://www.youtube.com/watch?v=vzsQWd2YWkw

@  Zebrakill : (08:29 PM)

i came on here and searched around today and its crazy that i remember everyones names. seriously idk if yall will remember me but i remember a lot of you. sm123 i still follow you on instagram

@  Zebrakill : (08:28 PM)

hey guys

@  Guest : (12:57 AM)

iowemillions

@  A Fuckin Rad... : (05:10 PM)

Man, i havent been on this site in forever. im shocked its still up lol

@  DeleteMe : (06:26 PM)

my account is a fucking decade old what the hell

@  Android XVII : (08:38 PM)

aye do yall fuck wit odd future

@  Android XVII : (08:37 PM)

wasp wasps wasps yall wssup

@  Young Eater : (09:06 PM)

I'm trying to find it.

@  Young Eater : (09:05 PM)

Does anyboody remember that video of the one black kid dressed just like tyler running around and dancing at a skate park?

@  Swampy : (06:21 AM)

was gucci

@  Keanu Reeves : (11:00 PM)

is there anyone here who can get me into my old account?

@  mister unusual : (03:12 PM)

@Jack haha

@  DeleteMe : (09:15 PM)

seriously who's still paying for the hosting of this site just let it go away already hahaha

@  DeleteMe : (06:09 AM)

wow i joined on the same day as tony

@  DeleteMe : (05:46 PM)

i didnt pay for it though

@  mister unusual : (06:58 AM)

@chrisb access to premium threads

@  chrisb : (08:48 PM)

i wna know....

@  chrisb : (06:34 PM)

i never got i wna kmow

@  chrisb : (06:34 PM)

what that get you actually tell me

@  chrisb : (06:34 PM)

ahaa lol u premium

@  chrisb : (03:05 AM)

wtf smd bitch

@  DeleteMe : (05:37 PM)

im taller than chrisb

@  Fuck Flog Gnaw : (12:58 PM)

This place been dead for years

@  Clouds : (05:47 PM)

miss this shit, id come on here after school everyday.....

@  awsumpops : (10:05 PM)

Happy 10 for Yonkers.

@  Anti : (09:16 PM)

happy 10 year anniversary to yonkers

@  Anti : (09:10 PM)

hi

@  sm123 : (09:01 AM)

i've been going through old threads and it's bringing me back, this place was such a huge part of my life, so weird and sad to see it like this now..

@  sm123 : (09:00 AM)

ugk :(

@  mister unusual : (08:57 AM)

4eva

@  Fig : (05:39 AM)

rip ugk

@  mister unusual : (03:38 AM)

yo

@  sm123 : (07:04 PM)

holy shit hi everyone, it's so dead here now

@  Guest : (05:27 AM)

idk wtf I'm doing bruh

@  ShiTheCreator : (05:14 PM)

holy shit people still use this? lol

@  chrisb : (01:39 AM)

Feel free to PM me if you have any further questions or concerns about the Golf hoodie

@  chrisb : (01:38 AM)

I am a 5"10 150lb male btw

@  chrisb : (01:36 AM)

I'm not sure about the Golf hoodie sizing, but for Gildan hoodies I am a size large, however I prefer an XL-XXXL for comfort

@  chrisb : (01:35 AM)

Hmm, I would say buy the brown one in regular small and just have it be a little big. Possibly room to grow into as well?

@  Guest : (05:51 AM)

I want to buy a Golf Hoodie there is a green or brown one. I want the brown one but the xs is sold out. In the green size there is xs. In the brown one there is small and i am a xs do you think I should just buy the green one or buy the brown one or just wait?

@  Guest : (05:40 AM)

hey i have a question

@  Android XVII : (06:43 PM)

black lives matter

@  Guest : (11:46 AM)

purpa cous

@  Guest : (11:45 AM)

https://www.youtube.com/watch?v=ozP7d3lgyRg&ab_channel=StrictlyHits

@  chrisb : (01:46 AM)

Lollll

@  Guest : (09:32 AM)

@Guest i have it

@  Guest : (08:29 AM)

Don't sell this forum Kevin

@  Guest : (08:29 AM)

Don't let this shit die

@  Guest : (05:26 PM)

bro wtf is going on, this shit doesn't work, didn't receive the validation email

@  Guest : (02:35 PM)

:jordancry: :jordancry: :jordancry: KTT died too

@  Guest : (02:32 PM)

Ayo anyone here?

@  Guest : (02:01 PM)

This shit is so dead

@  Guest : (02:01 PM)

Bro what's going on

@  Guest : (02:01 PM)

poiu

@  chrisb : (01:55 PM)

hi guys right now i only have a 3/5 star rating on my profile please rate 5 stars thank you

@  Fig : (04:51 AM)

rip ugk17

@  Ryan : (10:34 PM)

Imma show my kids these threads

@  Ryan : (10:33 PM)

hope it always stays up

@  Heroin Soap : (04:14 AM)

yo yo yo

@  Material : (07:46 AM)

skkrrt

@  Guest : (02:52 AM)

fucking cock

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Its been 8 years already fuck

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Yo who the fuck is still paying to keep this site up

@  Guest : (02:39 AM)

purple cows? im pretty sure that never came out lol

@  Guest : (02:36 AM)

:tybg:

@  Guest : (02:35 AM)

lmaoo

@  Guest : (02:31 AM)

poopity scoop

@  DeleteMe : (06:50 PM)

i would delete my account if i could

@  Android XVII : (02:26 AM)

what the fuck is purple cows

@  Guest : (03:10 PM)

PLEASE SEND ME A MESSAGE IF YOU HAVE PURPLE COWS EP FOR DOWNLOAD!

@  Guest : (05:11 PM)

are people still here


Photo

Flying Lotus


218 replies to this topic

Poll: G.O.A.T Flying Lotus Releases (42 member(s) have cast votes)

Albums

  1. 1983 (3 votes [7.14%] - View)

    Percentage of vote: 7.14%

  2. Los Angeles (4 votes [9.52%] - View)

    Percentage of vote: 9.52%

  3. Voted Cosmogramma (15 votes [35.71%] - View)

    Percentage of vote: 35.71%

  4. Voted Until The Quiet Comes (7 votes [16.67%] - View)

    Percentage of vote: 16.67%

  5. Duality (as Captain Murphy) (13 votes [30.95%] - View)

    Percentage of vote: 30.95%

EPs

  1. Reset (10 votes [23.81%] - View)

    Percentage of vote: 23.81%

  2. L.A. 1x3 (2 votes [4.76%] - View)

    Percentage of vote: 4.76%

  3. Voted Shhh! (11 votes [26.19%] - View)

    Percentage of vote: 26.19%

  4. L.A. 2x3 (3 votes [7.14%] - View)

    Percentage of vote: 7.14%

  5. Whole Wide World (with Declaime) (3 votes [7.14%] - View)

    Percentage of vote: 7.14%

  6. L.A. 3x3 (1 votes [2.38%] - View)

    Percentage of vote: 2.38%

  7. Pattern+Grid World (12 votes [28.57%] - View)

    Percentage of vote: 28.57%

Vote Guests cannot vote

#61 Sean Coonery

Sean Coonery

    i am a two faced bitch

  • Banned
  • 5,429 posts
  • Joined 14-August 12
  • Location408

Posted 30 October 2012 - 06:01 AM


Video of Tyler rappin a early Boppin Bitch verse at flylos house. Hella dope
  • 0

#62 ImARaptor

ImARaptor

    Odd

  • Members
  • 557 posts
  • Joined 10-July 11

Posted 30 October 2012 - 06:13 AM

http://www.youtube.com/watch?v=hp6vNNF7tNQ
Video of Tyler rappin a early Boppin Bitch verse at flylos house. Hella dope

WTF?! amazing find! i am probably late to the party but this is sick :) ive seen flylo live during my first time being high and it was an AMAZING experience! i was freaking out until he took stage! dude is mad cool and humble too. captain murphy is fucking sick. i wish i could find a .zip with all of this songs, but this thread definitely helps! thanks wodi! you a boppin bitch!
  • 0

#63 Sean Coonery

Sean Coonery

    i am a two faced bitch

  • Banned
  • 5,429 posts
  • Joined 14-August 12
  • Location408

Posted 30 October 2012 - 11:33 AM

WTF?! amazing find! i am probably late to the party but this is sick :) ive seen flylo live during my first time being high and it was an AMAZING experience! i was freaking out until he took stage! dude is mad cool and humble too. captain murphy is fucking sick. i wish i could find a .zip with all of this songs, but this thread definitely helps! thanks wodi! you a boppin bitch!

hey man i am not a boppin bitch. and buy his music i put the links there broke ass
  • 1

#64 Watertrash

Watertrash

    Yellow Trash Bazooka

  • Members
  • 595 posts
  • Joined 16-March 12
  • LocationSF

Posted 31 October 2012 - 08:40 AM

you forgot to add july heat and his 06 demo tape
  • 0
Posted Image
FUCK YOKO ONO

#65 Sean Coonery

Sean Coonery

    i am a two faced bitch

  • Banned
  • 5,429 posts
  • Joined 14-August 12
  • Location408

Posted 31 October 2012 - 08:47 AM

you forgot to add july heat and his 06 demo tape

I didn't forget, I felt like that would overkill the shit. If i do put his demos i'll put november '09 and bootleg beats up too
  • 0

#66 Afro

Afro

    DJ Chocolate Thunder

  • Members
  • 1,072 posts
  • Joined 29-December 11
  • LocationSydney, Australia

Posted 31 October 2012 - 08:49 AM

Thanks heaps dude I've been wanting to get all of FlyLo's releases. I'll peep this when I'm finished exams.
  • 1

#67 Watertrash

Watertrash

    Yellow Trash Bazooka

  • Members
  • 595 posts
  • Joined 16-March 12
  • LocationSF

Posted 31 October 2012 - 08:52 AM

I didn't forget, I felt like that would overkill the shit. If i do put his demos i'll put november '09 and bootleg beats up too


PUT THEM ALL UP!!!! :taco:
  • 0
Posted Image
FUCK YOKO ONO

#68 Sean Coonery

Sean Coonery

    i am a two faced bitch

  • Banned
  • 5,429 posts
  • Joined 14-August 12
  • Location408

Posted 31 October 2012 - 09:02 AM

PUT THEM ALL UP!!!! :taco:

fasho i gotchu gimme a sec
  • 0

#69 sm123

sm123

    Rare Bollocks

  • ✞ Premium ✞
  • 1,690 posts
  • Joined 19-April 12
  • Locationthere

Posted 01 November 2012 - 08:30 PM

i want to start listening to flylo a little more, out of all of his albums, which one do you think is worth the buy?
  • 0

7ICyw.jpg

 

 

 


#70 Metal Dan

Metal Dan

    Michael's Army

  • ✞ Premium ✞
  • 8,388,607 posts
  • Joined 19-April 12

Posted 01 November 2012 - 08:36 PM

i want to start listening to flylo a little more, out of all of his albums, which one do you think is worth the buy?

Cosmogramma.
  • 0

xFVYG21.gif.


#71 sm123

sm123

    Rare Bollocks

  • ✞ Premium ✞
  • 1,690 posts
  • Joined 19-April 12
  • Locationthere

Posted 01 November 2012 - 08:41 PM

Cosmogramma.

Thanks!
  • 0

7ICyw.jpg

 

 

 


#72 Metal Dan

Metal Dan

    Michael's Army

  • ✞ Premium ✞
  • 8,388,607 posts
  • Joined 19-April 12

Posted 30 November 2012 - 08:17 PM

Bump.
  • 0

xFVYG21.gif.


#73 Produce Pete

Produce Pete

    Odd

  • Members
  • 562 posts
  • Joined 04-May 12
  • Location757

Posted 30 November 2012 - 08:36 PM

i want to start listening to flylo a little more, out of all of his albums, which one do you think is worth the buy?


honestly . . . all of them. you'll love Cosmogramma and you'll just keep wanting more FlyLo... trust when I say they are all excellent. your ears will thank you
  • 0
SHE ON MY DICK LIKE FLIES IN A BOX OF FRUIT.

#74 Sean Coonery

Sean Coonery

    i am a two faced bitch

  • Banned
  • 5,429 posts
  • Joined 14-August 12
  • Location408

Posted 30 November 2012 - 08:39 PM

Lmfao I went a little overboard on this poll.
Edit: Fixed the poll and added Duality!
  • 0

#75 Metal Dan

Metal Dan

    Michael's Army

  • ✞ Premium ✞
  • 8,388,607 posts
  • Joined 19-April 12

Posted 19 February 2013 - 11:19 PM

I wonder why it's stylized "Breathe . Something/Stellar STar".
  • 0

xFVYG21.gif.


#76 sweden

sweden

    Member

  • Members
  • 211 posts
  • Joined 23-July 11

Posted 20 February 2013 - 02:21 AM

god bless for dis
  • 0

#77 Metal Dan

Metal Dan

    Michael's Army

  • ✞ Premium ✞
  • 8,388,607 posts
  • Joined 19-April 12

Posted 20 February 2013 - 03:51 PM

http://www.amazon.co...e/dp/B00261F1XC
  • 0

xFVYG21.gif.


#78 Sean Coonery

Sean Coonery

    i am a two faced bitch

  • Banned
  • 5,429 posts
  • Joined 14-August 12
  • Location408

Posted 22 February 2013 - 09:28 PM

http://www.amazon.co...e/dp/B00261F1XC

Updated! :)
  • 0

#79 Watertrash

Watertrash

    Yellow Trash Bazooka

  • Members
  • 595 posts
  • Joined 16-March 12
  • LocationSF

Posted 25 March 2013 - 06:28 PM

July-Heat-cover.jpg

July Heat

Released: January 1, 2005

Tracklisting:

1. wWWdot

2. Lonely Beer Bottle

3. Sketchbook

4. Litermeter

5. Fanstastic Whore

6. Rest EZ

7. Loop Exec

8. Braincavity

9. Nidocin

10. Axel Rod Out

11. Beautiful Accidents

12. Ring Worm Circe

13. Ankle Boy Backyard

14. Old Man Elephant

15. Next Phase Short

16. Wombat College 

17. Ganesh

18. Anything

19. Cry For Help

20. Ce Saw

 

nocover.jpg

Demo '06 

Released: January 1, 2006

Tracklisting:

1. Another Night On

2. Casin0 Training

3. Clown Hair

4. Dirty Chopsticks

5. Fantastic Whore

6. Gumdrop

7. Hell 06

8. Lonely Beer Bottle1

9. Maybe He Aint Lying

10. Mom

11. Orbit Brazil

12. Sao Paulo

13. Session Cats 

14. Slow It Down

15. Temp

16. Tips And Tricks 

17. Dont Like the Tree Screw (*FLYamSAM)


  • 0
Posted Image
FUCK YOKO ONO

#80 Sean Coonery

Sean Coonery

    i am a two faced bitch

  • Banned
  • 5,429 posts
  • Joined 14-August 12
  • Location408

Posted 25 March 2013 - 06:30 PM

July-Heat-cover.jpg

Released: January 1, 2005

Tracklisting:

1. wWWdot

2. Lonely Beer Bottle

3. Sketchbook

4. Litermeter

5. Fanstastic Whore

6. Rest EZ

7. Loop Exec

8. Braincavity

9. Nidocin

10. Axel Rod Out

11. Beautiful Accidents

12. Ring Worm Circe

13. Ankle Boy Backyard

14. Old Man Elephant

15. Next Phase Short

16. Wombat College 

17. Ganesh

18. Anything

19. Cry For Help

20. Ce Saw

 

nocover.jpg

Demo '06 

Released: January 1, 2006

Tracklisting:

1. Another Night On

2. Casin0 Training

3. Clown Hair

4. Dirty Chopsticks

5. Fantastic Whore

6. Gumdrop

7. Hell 06

8. Lonely Beer Bottler1

9. Maybe He Aint Lying

10. Mom

11. Orbit Brazil

12. Sao Paulo

13. Session Cats 

14. Slow It Down

15. Temp

16. Tips And Tricks 

17. Dont Like the Tree Screw (*FLYamSAM)

KEEP THOSE SECRET SMH


  • 0

#81 Watertrash

Watertrash

    Yellow Trash Bazooka

  • Members
  • 595 posts
  • Joined 16-March 12
  • LocationSF

Posted 25 March 2013 - 06:37 PM

KEEP THOSE SECRET SMH

 I gave you 6 months dude. We need a FlyamSam Section too! I'm also really excited for this: http://www.factmag.c...herbie-hancock/


  • 0
Posted Image
FUCK YOKO ONO

#82 Metal Dan

Metal Dan

    Michael's Army

  • ✞ Premium ✞
  • 8,388,607 posts
  • Joined 19-April 12

Posted 30 March 2013 - 03:16 PM

First Friday Funk.


  • 0

xFVYG21.gif.


#83 Metal Dan

Metal Dan

    Michael's Army

  • ✞ Premium ✞
  • 8,388,607 posts
  • Joined 19-April 12

Posted 05 April 2013 - 06:52 PM

https://soundcloud.c...out-that-time-a


  • 0

xFVYG21.gif.


#84 Ronan

Ronan

    Tunnel Snakes Rule

  • Retired Moderator
  • 9,625 posts
  • Joined 12-April 11
  • Location703

Posted 05 April 2013 - 06:58 PM

I'm surprised at how little activity is in this thread, to be honest.


  • 0

#85 Metal Dan

Metal Dan

    Michael's Army

  • ✞ Premium ✞
  • 8,388,607 posts
  • Joined 19-April 12

Posted 19 May 2013 - 04:13 AM


  • 0

xFVYG21.gif.


#86 Sean Coonery

Sean Coonery

    i am a two faced bitch

  • Banned
  • 5,429 posts
  • Joined 14-August 12
  • Location408

Posted 07 June 2013 - 07:03 PM

Back in stan mode. Gonna be updating this real soon.


  • 1

#87 Ryan

Ryan

    TYRANNOSAURUS

  • Retired Moderator
  • 5,041 posts
  • Joined 05-July 12
  • Locationlast of the 3 kings of Mt. Fuck Mountain

Posted 08 June 2013 - 03:46 AM

 

:o

 

flying lotus

talking about ATHF AND  nujabes in the same tweet

 

 

 

speaking of that other shit he said

im excited

 


  • 0
real G's move in silence like lasagna , ............................................. ... 1%

#88 enzo sux dix

enzo sux dix

    hey melbswag

  • Validating
  • 1,277 posts
  • Joined 12-October 11
  • LocationLos Angeles

Posted 08 June 2013 - 03:52 AM

:o

 

flying lotus

talking about ATHF AND  nujabes in the same tweet

 

 

 

speaking of that other shit he said

im excited

 

nujabes


  • 0
Posted Image
twitter 1%

#89 enzo sux dix

enzo sux dix

    hey melbswag

  • Validating
  • 1,277 posts
  • Joined 12-October 11
  • LocationLos Angeles

Posted 08 June 2013 - 03:54 AM

july heat is his best work


  • 1
Posted Image
twitter 1%

#90 Sean Coonery

Sean Coonery

    i am a two faced bitch

  • Banned
  • 5,429 posts
  • Joined 14-August 12
  • Location408

Posted 08 June 2013 - 03:57 AM

july heat is his best work

:crack:


  • 0



Reply to this topic



  


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users