Jump to content



Toggle shoutbox Talk

@  RaeKwon : (07:18 AM)

I was in love but FUCK IT

@  RaeKwon : (07:18 AM)

OFM banging on yo mfn FM

@  Guest : (12:51 PM)

Tyler The creator presets

@  mister unusual : (07:33 PM)

oh shit dis not search lol

@  mister unusual : (07:33 PM)

kile kanvas

@  Thomas Hunna : (10:56 PM)

Today marks 10 years ago that I joined the site

@  Android XVII : (06:18 PM)

metaldan online in the past 15 minutes :dog:

@  Android XVII : (06:16 PM)

I got locked out my discord account rip love yall :earl: :ronan: :tony:

@  mister unusual : (11:44 AM)

.

@  Ant Live : (06:24 PM)

I still hold a lot of good memories here man. I’m happy it isn’t gone

@  Ant Live : (06:22 PM)

Still rip UGK

@  Ant Live : (06:22 PM)

I cant believe this is still up

@  Material : (03:37 AM)

My account is almost 10 years old wtf.

@  Kandinsky : (11:03 AM)

shoutout to you all

@  Kandinsky : (11:02 AM)

amazed that this site still exists

@  Guest : (06:15 AM)

Anyways I think the albums pretty good definitively not better then igor or flower boy

@  Guest : (06:13 AM)

I guess im the first person to talk about (call me if you get lost) But that album was pretty good

@  HighClass : (09:47 PM)

RIP ugk. Keep on keeping on people

@  HighClass : (09:37 PM)

Fucking randomly came into my head today

@  HighClass : (09:36 PM)

Good times

@  HighClass : (09:36 PM)

Remember that dude that faked a whole bunch of art photos and got found out

@  SoulTrekker : (05:50 AM)

kevin abstract

@  SoulTrekker : (05:47 AM)

bro clockin in after so long, so much time has passed fr fr

@  Zebrakill : (11:49 PM)

fig thats bad ok that represents the devil please post

@  Fig : (06:59 AM)

crazy how i can never post again since i have 6,066 posts

@  Zebrakill : (11:46 PM)

im gonna start checking in daily ok. i see 50 members online in the last 15 minutes. No reason this place isnt lit

@  Guest : (03:32 PM)

Has anyone seen the new Tyler billboard he put up for his new album ¨Call me if you get lost¨ Hopefully thats the intro for his new album

@  chrisb : (08:26 AM)

hi zebra

@  Zebrakill : (08:31 PM)

https://www.youtube.com/watch?v=vzsQWd2YWkw

@  Zebrakill : (08:29 PM)

i came on here and searched around today and its crazy that i remember everyones names. seriously idk if yall will remember me but i remember a lot of you. sm123 i still follow you on instagram

@  Zebrakill : (08:28 PM)

hey guys

@  Guest : (12:57 AM)

iowemillions

@  A Fuckin Rad... : (05:10 PM)

Man, i havent been on this site in forever. im shocked its still up lol

@  DeleteMe : (06:26 PM)

my account is a fucking decade old what the hell

@  Android XVII : (08:38 PM)

aye do yall fuck wit odd future

@  Android XVII : (08:37 PM)

wasp wasps wasps yall wssup

@  Young Eater : (09:06 PM)

I'm trying to find it.

@  Young Eater : (09:05 PM)

Does anyboody remember that video of the one black kid dressed just like tyler running around and dancing at a skate park?

@  Swampy : (06:21 AM)

was gucci

@  Keanu Reeves : (11:00 PM)

is there anyone here who can get me into my old account?

@  mister unusual : (03:12 PM)

@Jack haha

@  DeleteMe : (09:15 PM)

seriously who's still paying for the hosting of this site just let it go away already hahaha

@  DeleteMe : (06:09 AM)

wow i joined on the same day as tony

@  DeleteMe : (05:46 PM)

i didnt pay for it though

@  mister unusual : (06:58 AM)

@chrisb access to premium threads

@  chrisb : (08:48 PM)

i wna know....

@  chrisb : (06:34 PM)

i never got i wna kmow

@  chrisb : (06:34 PM)

what that get you actually tell me

@  chrisb : (06:34 PM)

ahaa lol u premium

@  chrisb : (03:05 AM)

wtf smd bitch

@  DeleteMe : (05:37 PM)

im taller than chrisb

@  Fuck Flog Gnaw : (12:58 PM)

This place been dead for years

@  Clouds : (05:47 PM)

miss this shit, id come on here after school everyday.....

@  awsumpops : (10:05 PM)

Happy 10 for Yonkers.

@  Anti : (09:16 PM)

happy 10 year anniversary to yonkers

@  Anti : (09:10 PM)

hi

@  sm123 : (09:01 AM)

i've been going through old threads and it's bringing me back, this place was such a huge part of my life, so weird and sad to see it like this now..

@  sm123 : (09:00 AM)

ugk :(

@  mister unusual : (08:57 AM)

4eva

@  Fig : (05:39 AM)

rip ugk

@  mister unusual : (03:38 AM)

yo

@  sm123 : (07:04 PM)

holy shit hi everyone, it's so dead here now

@  Guest : (05:27 AM)

idk wtf I'm doing bruh

@  ShiTheCreator : (05:14 PM)

holy shit people still use this? lol

@  chrisb : (01:39 AM)

Feel free to PM me if you have any further questions or concerns about the Golf hoodie

@  chrisb : (01:38 AM)

I am a 5"10 150lb male btw

@  chrisb : (01:36 AM)

I'm not sure about the Golf hoodie sizing, but for Gildan hoodies I am a size large, however I prefer an XL-XXXL for comfort

@  chrisb : (01:35 AM)

Hmm, I would say buy the brown one in regular small and just have it be a little big. Possibly room to grow into as well?

@  Guest : (05:51 AM)

I want to buy a Golf Hoodie there is a green or brown one. I want the brown one but the xs is sold out. In the green size there is xs. In the brown one there is small and i am a xs do you think I should just buy the green one or buy the brown one or just wait?

@  Guest : (05:40 AM)

hey i have a question

@  Android XVII : (06:43 PM)

black lives matter

@  Guest : (11:46 AM)

purpa cous

@  Guest : (11:45 AM)

https://www.youtube.com/watch?v=ozP7d3lgyRg&ab_channel=StrictlyHits

@  chrisb : (01:46 AM)

Lollll

@  Guest : (09:32 AM)

@Guest i have it

@  Guest : (08:29 AM)

Don't sell this forum Kevin

@  Guest : (08:29 AM)

Don't let this shit die

@  Guest : (05:26 PM)

bro wtf is going on, this shit doesn't work, didn't receive the validation email

@  Guest : (02:35 PM)

:jordancry: :jordancry: :jordancry: KTT died too

@  Guest : (02:32 PM)

Ayo anyone here?

@  Guest : (02:01 PM)

This shit is so dead

@  Guest : (02:01 PM)

Bro what's going on

@  Guest : (02:01 PM)

poiu

@  chrisb : (01:55 PM)

hi guys right now i only have a 3/5 star rating on my profile please rate 5 stars thank you

@  Fig : (04:51 AM)

rip ugk17

@  Ryan : (10:34 PM)

Imma show my kids these threads

@  Ryan : (10:33 PM)

hope it always stays up

@  Heroin Soap : (04:14 AM)

yo yo yo

@  Material : (07:46 AM)

skkrrt

@  Guest : (02:52 AM)

fucking cock

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Its been 8 years already fuck

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Yo who the fuck is still paying to keep this site up

@  Guest : (02:39 AM)

purple cows? im pretty sure that never came out lol

@  Guest : (02:36 AM)

:tybg:

@  Guest : (02:35 AM)

lmaoo

@  Guest : (02:31 AM)

poopity scoop

@  DeleteMe : (06:50 PM)

i would delete my account if i could

@  Android XVII : (02:26 AM)

what the fuck is purple cows

@  Guest : (03:10 PM)

PLEASE SEND ME A MESSAGE IF YOU HAVE PURPLE COWS EP FOR DOWNLOAD!

@  Guest : (05:11 PM)

are people still here


Photo

The Eric Andre Show

Eric Andre

  • Please log in to reply
95 replies to this topic

#91 queefing dragon

queefing dragon

    Kill Them All

  • Members
  • 1,613 posts
  • Joined 28-September 12
  • LocationSand, Sand

Posted 19 December 2014 - 07:08 AM

 

 


  • 3

#92 Anna Karina

Anna Karina

    SUP McNUGGS

  • Retired Moderator
  • 7,582 posts
  • Joined 27-April 11
  • LocationLos Angeles

Posted 17 January 2015 - 12:09 PM

Frederick Douglass never dropped an album.


  • 0
SUP McNUGGS

#93 ugk17

ugk17

    full anal nelson

  • ugk17
  • 11,754 posts
  • Joined 14-September 11
  • LocationMinnesota

Posted 17 January 2015 - 10:41 PM

Frederick Douglass never dropped an album.

 

good


  • 0
I love you :)

#94 Guest_Toiletseat Papi_*

Guest_Toiletseat Papi_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 17 January 2015 - 11:53 PM

I hope Eric Andre's show ,"The Eric Andre Show," gets to make fun of the up and coming movie "THE BIG SHORT" or just have the three actors show up together for an episode.
  • 0

#95 Gato

Gato

    Top Cat

  • ✞ Premium ✞
  • 2,900 posts
  • Joined 01-April 11

Posted 28 January 2015 - 07:12 AM

The season finale was great but I don't know if it tops the second season finale.


  • 0

#96 Guest_cearl_*

Guest_cearl_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 09 April 2015 - 10:28 PM

This is a great show. My friends think it's a Tim and Eric rip-off, but they're Jewish.

There's no way it is.. Tim and Eric is just satirizing the like, delivery of information in general if that makes sense.  

 

Eric Andre is just spoofing talk shows and general social norms.  


  • 1




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users