Jump to content



Toggle shoutbox Talk

@  Broccoli1234 : (04:56 PM)

Bastard

@  member george : (04:02 PM)

hi

@  Guest : (12:14 AM)

his woman beating pops beat the masculinity outta him rofl should hit him harder tho

@  Guest : (12:14 AM)

can you picture him in a dress makeup and lipstick bro fkn yuck. he was already ugly as shit and now he look like a car ran him over

@  Guest : (12:13 AM)

bro tfw adamy is a tranny now :suge:

@  RaeKwon : (07:18 AM)

I was in love but FUCK IT

@  RaeKwon : (07:18 AM)

OFM banging on yo mfn FM

@  Guest : (12:51 PM)

Tyler The creator presets

@  mister unusual : (07:33 PM)

oh shit dis not search lol

@  mister unusual : (07:33 PM)

kile kanvas

@  Thomas Hunna : (10:56 PM)

Today marks 10 years ago that I joined the site

@  Android XVII : (06:18 PM)

metaldan online in the past 15 minutes :dog:

@  Android XVII : (06:16 PM)

I got locked out my discord account rip love yall :earl: :ronan: :tony:

@  mister unusual : (11:44 AM)

.

@  Ant Live : (06:24 PM)

I still hold a lot of good memories here man. I’m happy it isn’t gone

@  Ant Live : (06:22 PM)

Still rip UGK

@  Ant Live : (06:22 PM)

I cant believe this is still up

@  Material : (03:37 AM)

My account is almost 10 years old wtf.

@  Kandinsky : (11:03 AM)

shoutout to you all

@  Kandinsky : (11:02 AM)

amazed that this site still exists

@  Guest : (06:15 AM)

Anyways I think the albums pretty good definitively not better then igor or flower boy

@  Guest : (06:13 AM)

I guess im the first person to talk about (call me if you get lost) But that album was pretty good

@  HighClass : (09:47 PM)

RIP ugk. Keep on keeping on people

@  HighClass : (09:37 PM)

Fucking randomly came into my head today

@  HighClass : (09:36 PM)

Good times

@  HighClass : (09:36 PM)

Remember that dude that faked a whole bunch of art photos and got found out

@  SoulTrekker : (05:50 AM)

kevin abstract

@  SoulTrekker : (05:47 AM)

bro clockin in after so long, so much time has passed fr fr

@  Zebrakill : (11:49 PM)

fig thats bad ok that represents the devil please post

@  Fig : (06:59 AM)

crazy how i can never post again since i have 6,066 posts

@  Zebrakill : (11:46 PM)

im gonna start checking in daily ok. i see 50 members online in the last 15 minutes. No reason this place isnt lit

@  Guest : (03:32 PM)

Has anyone seen the new Tyler billboard he put up for his new album ¨Call me if you get lost¨ Hopefully thats the intro for his new album

@  chrisb : (08:26 AM)

hi zebra

@  Zebrakill : (08:31 PM)

https://www.youtube.com/watch?v=vzsQWd2YWkw

@  Zebrakill : (08:29 PM)

i came on here and searched around today and its crazy that i remember everyones names. seriously idk if yall will remember me but i remember a lot of you. sm123 i still follow you on instagram

@  Zebrakill : (08:28 PM)

hey guys

@  Guest : (12:57 AM)

iowemillions

@  A Fuckin Rad... : (05:10 PM)

Man, i havent been on this site in forever. im shocked its still up lol

@  Guest : (06:26 PM)

my account is a fucking decade old what the hell

@  Android XVII : (08:38 PM)

aye do yall fuck wit odd future

@  Android XVII : (08:37 PM)

wasp wasps wasps yall wssup

@  Young Eater : (09:06 PM)

I'm trying to find it.

@  Young Eater : (09:05 PM)

Does anyboody remember that video of the one black kid dressed just like tyler running around and dancing at a skate park?

@  Swampy : (06:21 AM)

was gucci

@  Keanu Reeves : (11:00 PM)

is there anyone here who can get me into my old account?

@  mister unusual : (03:12 PM)

@Jack haha

@  Guest : (09:15 PM)

seriously who's still paying for the hosting of this site just let it go away already hahaha

@  Guest : (06:09 AM)

wow i joined on the same day as tony

@  Guest : (05:46 PM)

i didnt pay for it though

@  mister unusual : (06:58 AM)

@chrisb access to premium threads

@  chrisb : (08:48 PM)

i wna know....

@  chrisb : (06:34 PM)

i never got i wna kmow

@  chrisb : (06:34 PM)

what that get you actually tell me

@  chrisb : (06:34 PM)

ahaa lol u premium

@  chrisb : (03:05 AM)

wtf smd bitch

@  Guest : (05:37 PM)

im taller than chrisb

@  Fuck Flog Gnaw : (12:58 PM)

This place been dead for years

@  Clouds : (05:47 PM)

miss this shit, id come on here after school everyday.....

@  awsumpops : (10:05 PM)

Happy 10 for Yonkers.

@  Anti : (09:16 PM)

happy 10 year anniversary to yonkers

@  Anti : (09:10 PM)

hi

@  sm123 : (09:01 AM)

i've been going through old threads and it's bringing me back, this place was such a huge part of my life, so weird and sad to see it like this now..

@  sm123 : (09:00 AM)

ugk :(

@  mister unusual : (08:57 AM)

4eva

@  Fig : (05:39 AM)

rip ugk

@  mister unusual : (03:38 AM)

yo

@  sm123 : (07:04 PM)

holy shit hi everyone, it's so dead here now

@  Guest : (05:27 AM)

idk wtf I'm doing bruh

@  ShiTheCreator : (05:14 PM)

holy shit people still use this? lol

@  chrisb : (01:39 AM)

Feel free to PM me if you have any further questions or concerns about the Golf hoodie

@  chrisb : (01:38 AM)

I am a 5"10 150lb male btw

@  chrisb : (01:36 AM)

I'm not sure about the Golf hoodie sizing, but for Gildan hoodies I am a size large, however I prefer an XL-XXXL for comfort

@  chrisb : (01:35 AM)

Hmm, I would say buy the brown one in regular small and just have it be a little big. Possibly room to grow into as well?

@  Guest : (05:51 AM)

I want to buy a Golf Hoodie there is a green or brown one. I want the brown one but the xs is sold out. In the green size there is xs. In the brown one there is small and i am a xs do you think I should just buy the green one or buy the brown one or just wait?

@  Guest : (05:40 AM)

hey i have a question

@  Android XVII : (06:43 PM)

black lives matter

@  Guest : (11:46 AM)

purpa cous

@  Guest : (11:45 AM)

https://www.youtube.com/watch?v=ozP7d3lgyRg&ab_channel=StrictlyHits

@  chrisb : (01:46 AM)

Lollll

@  Guest : (09:32 AM)

@Guest i have it

@  Guest : (08:29 AM)

Don't sell this forum Kevin

@  Guest : (08:29 AM)

Don't let this shit die

@  Guest : (05:26 PM)

bro wtf is going on, this shit doesn't work, didn't receive the validation email

@  Guest : (02:35 PM)

:jordancry: :jordancry: :jordancry: KTT died too

@  Guest : (02:32 PM)

Ayo anyone here?

@  Guest : (02:01 PM)

This shit is so dead

@  Guest : (02:01 PM)

Bro what's going on

@  Guest : (02:01 PM)

poiu

@  chrisb : (01:55 PM)

hi guys right now i only have a 3/5 star rating on my profile please rate 5 stars thank you

@  Fig : (04:51 AM)

rip ugk17

@  Ryan : (10:34 PM)

Imma show my kids these threads

@  Ryan : (10:33 PM)

hope it always stays up

@  Heroin Soap : (04:14 AM)

yo yo yo

@  Material : (07:46 AM)

skkrrt

@  Guest : (02:52 AM)

fucking cock

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Its been 8 years already fuck

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Yo who the fuck is still paying to keep this site up

@  Guest : (02:39 AM)

purple cows? im pretty sure that never came out lol

@  Guest : (02:36 AM)

:tybg:

@  Guest : (02:35 AM)

lmaoo


Photo

Official EDM Thread


19 replies to this topic

#1 sgolden

sgolden

    Mrs. Smoke-A-Lot-Of-Pot

  • ✞ Premium ✞
  • 4,926 posts
  • Joined 12-August 11
  • Locationeastcoastoverdose

Posted 20 July 2012 - 02:04 AM

I am starting this thread because the other electronic thread has so many youtube videos posted in it that it is pretty useless at this point. Let's still share music, but with a thread that actually loads.

With that said... PLEASE DO NOT POST YOUTUBE VIDEOS IN HERE!

If you have something you want to post, post a soundcloud link, sharebeast link, or even just the title/producer of the song so we can go look it up ourselves.

Alright... now let's share music!
  • -1

#2 djspence

djspence

    Odd

  • Members
  • 331 posts
  • Joined 12-May 11
  • LocationFlint, MI

Posted 20 July 2012 - 02:05 AM

Listen on Soundcloud.com

new dubstep mix
  • 0
Check my SC if you like Dubstep mixes: http://soundcloud.co...suspencedubstep

#3 sgolden

sgolden

    Mrs. Smoke-A-Lot-Of-Pot

  • ✞ Premium ✞
  • 4,926 posts
  • Joined 12-August 11
  • Locationeastcoastoverdose

Posted 20 July 2012 - 02:06 AM

Listen on Soundcloud.com

I have been waiting for Madeon to drop Finale since the teaser dropped... 3 days!
  • 0

#4 sgolden

sgolden

    Mrs. Smoke-A-Lot-Of-Pot

  • ✞ Premium ✞
  • 4,926 posts
  • Joined 12-August 11
  • Locationeastcoastoverdose

Posted 20 July 2012 - 02:34 AM

Fedde Le Grand & Nicky Romero - Sparks
  • 0

#5 yungducketz

yungducketz

    Rookie

  • Members
  • 32 posts
  • Joined 09-July 12

Posted 20 July 2012 - 03:21 AM

Removed YouTube videos.
  • 0

#6 Ronan

Ronan

    Tunnel Snakes Rule

  • Retired Moderator
  • 9,625 posts
  • Joined 12-April 11
  • Location703

Posted 20 July 2012 - 03:27 AM

I cleaned up the thread for ya.
  • 0

#7 sgolden

sgolden

    Mrs. Smoke-A-Lot-Of-Pot

  • ✞ Premium ✞
  • 4,926 posts
  • Joined 12-August 11
  • Locationeastcoastoverdose

Posted 20 July 2012 - 03:28 AM

I cleaned up the thread for ya.

sucha great mod!
  • 1

#8 yungducketz

yungducketz

    Rookie

  • Members
  • 32 posts
  • Joined 09-July 12

Posted 20 July 2012 - 03:29 AM

Ha sorry..skipped straight to the reply box.

I hate that those tracks I posted will be inevitably swept under the rug and ignored forever. Not meaning to disparage anyone's personal taste, but big beat electrohouse doesn't have shit on real gangster ass club music.
  • 0

#9 djspence

djspence

    Odd

  • Members
  • 331 posts
  • Joined 12-May 11
  • LocationFlint, MI

Posted 20 July 2012 - 12:51 PM

How did you guys discover the Electronic genre as a whole? I remember back in 2003 my cousin put the tune Ed Rush & Optical- Pac Man (Ram Trilogy Remix) on a disc with like 4gb of a bunch of different genres of edm on it, I was about 10 at the time.
I was also really big on Trance for a few years in like 6th-8th grade. Rush by Darude is still one of my favorite albums ever.
Now I have a passion for Dubstep and have for only about 2 years.
  • 0
Check my SC if you like Dubstep mixes: http://soundcloud.co...suspencedubstep

#10 Alex DeLarge

Alex DeLarge

    God of Tits and Wine

  • Members
  • 236 posts
  • Joined 21-April 12
  • Locationphilly

Posted 20 July 2012 - 04:59 PM

Listen on Soundcloud.com

eargasm.
  • 1

#11 sgolden

sgolden

    Mrs. Smoke-A-Lot-Of-Pot

  • ✞ Premium ✞
  • 4,926 posts
  • Joined 12-August 11
  • Locationeastcoastoverdose

Posted 20 July 2012 - 08:52 PM

Listen on Soundcloud.com

Big Fish has some of my favorite artists
  • 0

#12 sgolden

sgolden

    Mrs. Smoke-A-Lot-Of-Pot

  • ✞ Premium ✞
  • 4,926 posts
  • Joined 12-August 11
  • Locationeastcoastoverdose

Posted 20 July 2012 - 08:52 PM

eargasm.

Kaskade did a great job on that album!

but fuck thissongissick tho, that kid who runs that site went to my school and he is such a complete tool, I hate the way he writes up songs... his adjectives are way too excessive and it just makes him look like even more of a tool than he already is... and his damn stupid group 'sorry for partying' is terrible, he makes himself an opening act every damn time his website funds money for a show
  • 0

#13 sgolden

sgolden

    Mrs. Smoke-A-Lot-Of-Pot

  • ✞ Premium ✞
  • 4,926 posts
  • Joined 12-August 11
  • Locationeastcoastoverdose

Posted 20 July 2012 - 08:56 PM

How did you guys discover the Electronic genre as a whole? I remember back in 2003 my cousin put the tune Ed Rush & Optical- Pac Man (Ram Trilogy Remix) on a disc with like 4gb of a bunch of different genres of edm on it, I was about 10 at the time.
I was also really big on Trance for a few years in like 6th-8th grade. Rush by Darude is still one of my favorite albums ever.
Now I have a passion for Dubstep and have for only about 2 years.

I am a going into my senior year of college... so going into my freshman year of college I discovered Pretty Lights was going to be playing at our Welcome Fest (along with Savoy). I go to the University of Colorado (Boulder) and with Pretty Lights being from Fort Collins and Savoy having went to my school it was a great line-up. Unfortunately at the time I did not know any of that. So when I found this out I went and downloaded a whole bunch of Pretty Lights. Honestly, I didn't really get it at first but once I saw it all live I got really into it because EDM live shows are really the best (in my opinion). Ever since then I've fallen in love. I kind've wish I had gotten into it around when you had... I would know a whole lot more about trance and everything if I did.
  • 0

#14 Guest_DeleteMe_*

Guest_DeleteMe_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 20 July 2012 - 11:23 PM

Listen on Soundcloud.com
  • 0

#15 BathingApe

BathingApe

    creeping horror

  • Members
  • 921 posts
  • Joined 26-March 12
  • LocationYour Mom's Pantie Drawer

Posted 25 July 2012 - 06:12 PM

Posted Image
Kill the noise just dropped a roots remix EP the cover art is beautiful
I mean you can buy it for 10.99 here
or get it some other way ^_^

This is the best shit ive heard in a while
  • 0

#16 Alex DeLarge

Alex DeLarge

    God of Tits and Wine

  • Members
  • 236 posts
  • Joined 21-April 12
  • Locationphilly

Posted 18 September 2012 - 02:49 AM

Listen on Soundcloud.com
  • 0

#17 Jewfro Firework

Jewfro Firework

    Odd

  • Members
  • 608 posts
  • Joined 12-September 11
  • LocationGilbert, AZ

Posted 07 October 2012 - 05:35 PM

How did you guys discover the Electronic genre as a whole? I remember back in 2003 my cousin put the tune Ed Rush & Optical- Pac Man (Ram Trilogy Remix) on a disc with like 4gb of a bunch of different genres of edm on it, I was about 10 at the time.
I was also really big on Trance for a few years in like 6th-8th grade. Rush by Darude is still one of my favorite albums ever.
Now I have a passion for Dubstep and have for only about 2 years.



Honestly, GTA 3 had a station that played Jungle and some trance I believe.... Ever since then I've been obsessed with Jungle. So since 2001 I've been enjoying EDM. After Jungle I got into Hardstyle and Hardcore a lot, then in high school around '08 I started liking Dubstep prior to it's explosion into the public's eye ha
  • 0
Posted Image

#18 Ves Saint

Ves Saint

    Rookie

  • Members
  • 5 posts
  • Joined 08-January 12

Posted 07 October 2012 - 08:29 PM

anyone in the tristate Tiestos playing New years eve at Revel in Atlantic City :syd:
  • 0

#19 John Mourning

John Mourning

    Member

  • Members
  • 125 posts
  • Joined 05-September 12
  • LocationRaleigh, NC

Posted 09 December 2012 - 02:51 PM

I've been producing for the last 5 years. Once you learn the ins and outs of production you can make anything.

Anyway. I make Hardcore. It's not hardcore, it's just called that.

I'm actually trying to join odd future. I don't care if I'll be ridiculed or whatever. I'm fuckin trying.


https://soundcloud.com/dick_squiddler/
  • 0

https://soundcloud.com/dick_squiddler  (jungle gabber expiriemental drum n bass hardcore technoshit)


#20 Blixt

Blixt

    Mojave Music

  • Members
  • 2,511 posts
  • Joined 07-August 11

Posted 09 December 2012 - 03:01 PM

Electronic Dance Music. Commonly and incorrectly referred to as "techno".
  • 1

I am mostly retired from the forums, I can be found on twitter @PlanetJaneBeats.




Reply to this topic



  


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users