Jump to content



Toggle shoutbox Talk

Posted Image

@  Uhhimani : (07:26 PM)

kisses@ KHALED : (12:09 AM) i forgive you imani

@  Android XVII : (02:58 AM)

oh that's coo some1 make 1 den

@  ASTOREA2K : (07:34 PM)

@Android XVII its like skype but for gamers

@  KHALED : (10:28 PM)

i like discord, id like a server

@  KHALED : (10:27 PM)

@ ASTOREA2K : (12:21 PM) Edit icon @Uhhimani please let me cum in you

@  KHALED : (10:27 PM)

well then stop having your weird white kids shoot up schools dumbass @ Fuck Flog Gnaw : (08:33 AM) Edit icon And school shootings is way too callus of a joke

@  KHALED : (10:26 PM)

my grandma was aboriginal, fuck yall

@  KHALED : (10:26 PM)

thats literally the dumbest most racist shit ive heard, saying they arent "black". americans are fucking weird

@  KHALED : (10:26 PM)

apparently this guy isnt black? http://rightnow.org....1_z-640x440.jpg

@  KHALED : (10:25 PM)

lmao what @ Fuck Flog Gnaw : (08:32 AM) Edit icon @Khaled they're not "black" people

@  Android XVII : (06:46 PM)

i don't really know bout discord its like team speak or something right

@  ASTOREA2K : (12:31 AM)

id be down for that

@  ASTOREA2K : (12:31 AM)

for real

@  tylersgay : (12:10 AM)

should make a discord server tbh

@  Android XVII : (11:50 PM)

but we still a family tho

@  Android XVII : (11:50 PM)

nobody ever on at the same time

@  tylersgay : (07:08 PM)

hi

@  tylersgay : (07:08 PM)

i remember your name

@  Wyatt : (05:22 PM)

:(

@  Wyatt : (05:22 PM)

whenever i come on tho nobody is around

@  Wyatt : (05:22 PM)

god damn i still think about this site all the time

@  Wyatt : (05:05 PM)

anyone here

@  Wyatt : (05:05 PM)

yo yo

@  ASTOREA2K : (10:20 PM)

i have a gf lmao

@  Android XVII : (09:15 PM)

we need to get astorea some pussy

@  Android XVII : (09:14 PM)

bruh i got punched in the face yesterday n i didn't even see who did it :(

@  ASTOREA2K : (07:52 PM)

@tylersgay my bad my bad

@  tylersgay : (12:28 PM)

.

@  ASTOREA2K : (02:21 AM)

@Uhhimani please let me cum in you

@  Fuck Flog Gnaw : (10:33 PM)

And school shootings is way too callus of a joke

@  Fuck Flog Gnaw : (10:32 PM)

@Khaled they're not "black" people

@  KHALED : (07:09 AM)

i forgive you imani

@  Uhhimani : (02:19 AM)

:D

@  Beeb : (11:26 PM)

:beeb:

@  KHALED : (11:11 PM)

which was hilarious considering its a black country that white people took over

@  KHALED : (11:11 PM)

i remember someone on here asking me if australia has black people

@  KHALED : (11:10 PM)

i am shocked ireland has black people

@  KHALED : (11:10 PM)

this song slaps https://www.youtube....h?v=j83M-EDduOM

@  KHALED : (02:48 AM)

man ive spent like 3 hours today just arguing with a nazi on reddit. im exhausted

@  KHALED : (02:48 AM)

but hey, we dont have school shootings

@  KHALED : (02:48 AM)

and racist

@  KHALED : (02:48 AM)

you know what, everything i was going to joke about to insult @Fuck Flog Gnaw applies to australians just as much as americans in regards to being fat and shit

@  KHALED : (02:46 AM)

im like so rural that theres only like 3 muslim people in the whole town, most people here arent religious.

@  KHALED : (02:45 AM)

oh thats dope

@  ASTOREA2K : (05:55 PM)

@KHALED no but ive grown up around muslim culture all my life and seeing my friends do it every year made me wanna do it

@  Fuck Flog Gnaw : (05:16 PM)

Are Australians ugly because they descend from criminals?

@  tylersgay : (12:11 PM)

_

@  tylersgay : (12:07 PM)

@Android XVII lol

@  tylersgay : (12:07 PM)

@KHALED thanks

@  tylersgay : (12:06 PM)

Subhanallah brother stay strong @ ASTOREA2K : (09:43 PM) doing my first ramadan ever rn @ ASTOREA2K : (09:43 PM) @tylersgay mashallah

@  KHALED : (05:47 AM)

im making a turkey and cheese toasted sandwich

@  Android XVII : (10:50 PM)

damn bruh i already ate food or i woulda fucked with yall

@  KHALED : (10:06 PM)

but happy ramadan to all my muslim homies.

@  KHALED : (10:05 PM)

is u muslim now astorea?

@  ASTOREA2K : (08:43 PM)

doing my first ramadan ever rn

@  ASTOREA2K : (08:43 PM)

@tylersgay mashallah

@  Android XVII : (08:17 PM)

lena fucked up when she got fake titties

@  tylersgay : (04:24 PM)

happy ramadan

@  Uhhimani : (09:47 PM)

@lena

@  Uhhimani : (09:47 PM)

her nipples are atrocious

@  Android XVII : (09:27 PM)

kim kardashian jafar era>>>>>

@  Android XVII : (09:26 PM)

lena kind of bad but yeah she kinda look like jafar tho

@  Ryan : (05:29 PM)

IGOR

@  ASTOREA2K : (04:45 PM)

lena

@  KHALED : (11:05 PM)

i dont know, shes got an ugly face

@  KHALED : (11:05 PM)

or is it leda?

@  KHALED : (11:05 PM)

except he fucks that lena girl and riley reid so good for him

@  KHALED : (11:05 PM)

adam22 embarrasses every other adam

@  Android XVII : (07:31 PM)

adam22 is a legend as much as i don't fuck with him

@  Uhhimani : (03:38 PM)

idk I find him entertaining

@  Uhhimani : (03:38 PM)

Adam 22

@  Uhhimani : (03:38 PM)

jk hahaha

@  Uhhimani : (03:38 PM)

yes agreed we luh u @adam22

@  Android XVII : (12:59 AM)

white ass monster energy warehouse i need yall to pray for me

@  Android XVII : (12:59 AM)

6 pm - 230 am

@  Android XVII : (12:59 AM)

i got another job now i hav worse hours than before

@  Android XVII : (12:58 AM)

and that's why he fell in love with her

@  Android XVII : (12:58 AM)

rest in peace thomas his girlfriend has the same name as me

@  Android XVII : (12:57 AM)

chickens are pretty scary

@  Android XVII : (12:57 AM)

i didn't know they had medical weed in australia that's a trip

@  Android XVII : (12:57 AM)

my nigga adam progressing in life this a beautiful thing

@  Uhhimani : (03:31 AM)

I'm honestly an animal whisperer.

@  Uhhimani : (03:31 AM)

I love aminals

@  Uhhimani : (03:31 AM)

hahahah das cute

@  Uhhimani : (03:30 AM)

u hv chickens!

@  KHALED : (11:50 PM)

thomas got a gf and just left the site lmao

@  KHALED : (11:45 PM)

but imw atching youtube

@  KHALED : (11:45 PM)

oh fuck my washing machine is beeping

@  KHALED : (11:44 PM)

just imagine being chased by chickens

@  KHALED : (11:44 PM)

dude chickens scare me more than humans that want to fight me, they peck so fucking hard

@  KHALED : (11:43 PM)

but when im feeding them i just stand a long way away and throw the food

@  KHALED : (11:43 PM)

im scared of dogs and chickens and now i have both.

@  KHALED : (11:42 PM)

its raining right now, first time in 2 months

@  KHALED : (11:42 PM)

so ill save them up and either someone eats them or ill egg someone

@  KHALED : (11:42 PM)

they be laying so many eggs but i dont eat eggs

@  KHALED : (11:41 PM)

those are my boys

@  KHALED : (11:41 PM)

but the chickens

@  KHALED : (11:41 PM)

and a golden retreiver

@  KHALED : (11:41 PM)

i own chickens now

@  KHALED : (11:41 PM)

its amazing


Photo

XXYYXX


45 replies to this topic

#1 Material

Material

    Will Ban, Won't Care

  • Retired Moderator
  • 6,165 posts
  • Joined 29-September 11

Posted 21 August 2012 - 04:42 PM

I just somehow random stumbled upon this artist on youtube and he is dope as hell. Smooooth ass beats and has a nice video. Really great music to find on accident. Anyone else fuck with XXYYXX?









  • 0

I dislike mostly all of the members on this site.


#2 MaleficForm

MaleficForm

    The Fucking Man

  • Members
  • 3,071 posts
  • Joined 05-May 11
  • LocationWashington

Posted 21 August 2012 - 04:47 PM

I'm diggin that first track a lot. I believe I've seen the name around but haven't ever listened to anything.
  • 0

ekg9kh.png

 


#3 Guest_133_*

Guest_133_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 21 August 2012 - 04:49 PM

each video picture appears terribly generic so i dont even want to listen
  • 0

#4 Material

Material

    Will Ban, Won't Care

  • Retired Moderator
  • 6,165 posts
  • Joined 29-September 11

Posted 21 August 2012 - 04:49 PM

each video picture appears terribly generic so i dont even want to listen


Give it a shot. The first one is an actual music video. I could see you enjoying this.
  • 0

I dislike mostly all of the members on this site.


#5 Guest_133_*

Guest_133_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 21 August 2012 - 04:51 PM

Give it a shot. The first one is an actual music video. I could see you enjoying this.


yeah i listened to it, not really what i would enjoy, but oh well,
  • 0

#6 Material

Material

    Will Ban, Won't Care

  • Retired Moderator
  • 6,165 posts
  • Joined 29-September 11

Posted 21 August 2012 - 04:52 PM

yeah i listened to it, not really what i would enjoy, but oh well,


Posted Image
  • 0

I dislike mostly all of the members on this site.


#7 Guest_133_*

Guest_133_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 21 August 2012 - 04:54 PM

Posted Image



  • 1

#8 Frankiadu

Frankiadu

    Afro Sheen Nipples

  • Members
  • 1,337 posts
  • Joined 04-April 12
  • LocationMichigan

Posted 21 August 2012 - 04:56 PM

this shit is on another level
  • 1
http://soundcloud.com/thomasmontgomeryFuck her Wolf Haley Robinson I grabst the fucken airplane that that faget negga papazin and stab Bruno Mars in his god dame esophoggus and wont stop intill the cops come in -Tyler, The Creator

#9 Michael

Michael

    I <3 Mark

  • ✞ Premium ✞
  • 6,052 posts
  • Joined 31-August 11
  • LocationOFT

Posted 21 August 2012 - 05:00 PM

Its nice and mellow, but im more of a trap fan. lol
  • 0

#10 Jack

Jack

    Ryan's arm

  • ✞ Premium ✞
  • 8,568 posts
  • Joined 14-May 11
  • LocationAustin, Texas

Posted 21 August 2012 - 05:13 PM

cool
  • 0

#11 datnigguh

datnigguh

    Member

  • Members
  • 161 posts
  • Joined 01-February 12

Posted 21 August 2012 - 05:14 PM

Yeah he's pretty good. I think this tune is one of his best.





Though his name is really similar to the UK bass/garage producer named XXXY.



  • 0

#12 ivel

ivel

    The Mongol

  • Members
  • 723 posts
  • Joined 06-May 12
  • LocationUSA

Posted 21 August 2012 - 06:03 PM

I've never heard of this dude but someone said I ripped off his style with my beats...

lol.
  • 0

#13 FRVNCISCO

FRVNCISCO

    I smoke playas like you on da b-ball court

  • Members
  • 1,373 posts
  • Joined 15-October 11
  • LocationTEXAS

Posted 21 August 2012 - 06:05 PM

Sounds so fucking chill.
  • 0

"Puttin' sperm on her cheek, babyface." - Tha Joker


#14 ivel

ivel

    The Mongol

  • Members
  • 723 posts
  • Joined 06-May 12
  • LocationUSA

Posted 21 August 2012 - 06:08 PM

Oh shit. I have heard this dude before, the first track at least. I don't remember where I heard it but that AAAAAAAHAHHHHHHHSNIRUVEYROOFI sample is super familiar. Either way, I fucks with this. Great music to smoke to it seems.
  • 0

#15 Guest_Snyarf_*

Guest_Snyarf_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 21 August 2012 - 06:12 PM

Verdict on first video in OP: The beat was okay, way too repetitive up until that last minute of it which was really good. The video was boring and generic as 133 said, just some hipster broads blowing weed smoke in slow motion (bleh). 7/10

Verdict on second video in OP: The beat was meh, build up took too long. It was kind of basic. 6/10

Verdict on third video in OP: A little better than the last one, but the buildup was boring. When the synth started it sounded good, but hearing the same vocals through the whole song makes it seem limited. 7/10

DMT: Off rip, just sounds like an ambient cluster with some claps/cymbals/snares and replayed vocals with reverb. A little more repetitive than the other beats. Got bored really fast and the ending is a bit drawn out. 6/10

If I would've heard these beats maybe a year ago, i'd probably have a more positive opinion about them. They make some pretty beats but i've heard prettier (Log.OS, Ryan Hemsworth, Robin Hannibal). This producer has talent, but i'm not a fan really.
  • 1

#16 Shmeddie

Shmeddie

    Odd

  • Members
  • 513 posts
  • Joined 03-April 12
  • LocationWisconsin, USA

Posted 21 August 2012 - 06:32 PM

XXYYXX is cool, i saw his bandcamp when i made mine.
these beats are tighttt


  • 0
http://soundcloud.com/eddiewhat
new shit sometime, no biggie tho

#17 Barris

Barris

    Q.Q

  • Members
  • 1,150 posts
  • Joined 18-April 12
  • LocationFucking, Austria

Posted 21 August 2012 - 06:41 PM

This shit is weird.
  • 0

#18 Superlative

Superlative

    Sir Lanceloot

  • Members
  • 2,164 posts
  • Joined 13-November 11
  • LocationUNSEEN

Posted 21 August 2012 - 07:16 PM

I love about you
  • 0

#19 bntroc

bntroc

    Member

  • Members
  • 95 posts
  • Joined 07-May 12

Posted 21 August 2012 - 09:23 PM

yes finally someone fucking with da boy


i prolly listened to lady boy about 500 times (seriously)

and luv u grl is chill too

  • 0

#20 Tiago

Tiago

    Formerly Crash

  • Members
  • 5,268 posts
  • Joined 01-September 11
  • LocationLisbon, Portugal

Posted 21 August 2012 - 09:26 PM

Saw this some months ago, didn't quite give it much attention, I'm not sure where I saw it, but I thought it had been in OFT, I'm probably mistaken though, anyway, gonna give it a deeper listen, only lheard one or two songs.

Edit: I remember now, i saw it on youtube it was on the suggestions on an Aydio song.
  • 0

#FREEJOUST #FREEATTAL #FREELIGHTS | Formerly known as Ernie and Crash


#21 Big Simpin

Big Simpin

    BASEDGOD's NUMBA ONE HO

  • Banned
  • 940 posts
  • Joined 13-June 12

Posted 21 August 2012 - 09:27 PM

Someone make a CnS version of that first track.



NOW.
  • 0
Waiting to be un-banned from the shoutbox...
oft's bitch tbh - http://soundcloud.com/quinsby

#22 sm123

sm123

    Rare Bollocks

  • ✞ Premium ✞
  • 1,690 posts
  • Joined 19-April 12
  • Locationthere

Posted 21 August 2012 - 10:41 PM

i enjoy his work.
  • 0

7ICyw.jpg

 

 

 


#23 Tiago

Tiago

    Formerly Crash

  • Members
  • 5,268 posts
  • Joined 01-September 11
  • LocationLisbon, Portugal

Posted 24 August 2012 - 02:49 PM

Nu trak

Listen on Soundcloud.com

http://music.reliefinabstract.com/album/xxyyxx
$1
  • 0

#FREEJOUST #FREEATTAL #FREELIGHTS | Formerly known as Ernie and Crash


#24 DanielNHarber

DanielNHarber

    Rookie

  • Members
  • 1 posts
  • Joined 24-August 12

Posted 24 August 2012 - 05:45 PM

Can't believe he's only 16.
  • 0

#25 Electrics

Electrics

    Electrics the Lord and Savior of OFT

  • Members
  • 2,541 posts
  • Joined 23-September 11
  • LocationEast Coast selling crack

Posted 24 August 2012 - 05:49 PM

interesting, i like it
  • 0

#26 Venom

Venom

    Member

  • Members
  • 227 posts
  • Joined 22-February 12

Posted 24 August 2012 - 10:22 PM

About You is my favorite. I turn 17 tomorrow and I can't even make a beat half as good as that.
  • 0
Posted Image

#27 Spidey

Spidey

    pm for dump dump by earl sweatshirt

  • ✞ Premium ✞
  • 3,743 posts
  • Joined 21-October 12

Posted 31 January 2013 - 05:03 PM





Wow, he looks nothing like i imagined.
  • 0

b85eac5d8eae8ed35d8b81946c5b8d97.png


#28 Merz

Merz

    intentionally left blank

  • ✞ Premium ✞
  • 1,689 posts
  • Joined 06-January 13
  • LocationOakland

Posted 31 January 2013 - 05:08 PM

http://www.youtube.com/watch?v=PiE2CjG_qrY



Wow, he looks nothing like i imagined.

Posted Image
  • 0

@  Blvck : (03 July 2013 - 11:21 PM)merz a little weird but he tru af


#29 Spidey

Spidey

    pm for dump dump by earl sweatshirt

  • ✞ Premium ✞
  • 3,743 posts
  • Joined 21-October 12

Posted 31 January 2013 - 05:09 PM

Posted Image


sorry, i don't get it.
  • 0

b85eac5d8eae8ed35d8b81946c5b8d97.png


#30 Merz

Merz

    intentionally left blank

  • ✞ Premium ✞
  • 1,689 posts
  • Joined 06-January 13
  • LocationOakland

Posted 31 January 2013 - 05:11 PM

sorry, i don't get it.


The silver spoon or the nas?
  • 0

@  Blvck : (03 July 2013 - 11:21 PM)merz a little weird but he tru af




Reply to this topic



  


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users