Jump to content



Toggle shoutbox Talk

@  RaeKwon : (07:18 AM)

I was in love but FUCK IT

@  RaeKwon : (07:18 AM)

OFM banging on yo mfn FM

@  Guest : (12:51 PM)

Tyler The creator presets

@  mister unusual : (07:33 PM)

oh shit dis not search lol

@  mister unusual : (07:33 PM)

kile kanvas

@  Thomas Hunna : (10:56 PM)

Today marks 10 years ago that I joined the site

@  Android XVII : (06:18 PM)

metaldan online in the past 15 minutes :dog:

@  Android XVII : (06:16 PM)

I got locked out my discord account rip love yall :earl: :ronan: :tony:

@  mister unusual : (11:44 AM)

.

@  Ant Live : (06:24 PM)

I still hold a lot of good memories here man. I’m happy it isn’t gone

@  Ant Live : (06:22 PM)

Still rip UGK

@  Ant Live : (06:22 PM)

I cant believe this is still up

@  Material : (03:37 AM)

My account is almost 10 years old wtf.

@  Kandinsky : (11:03 AM)

shoutout to you all

@  Kandinsky : (11:02 AM)

amazed that this site still exists

@  Guest : (06:15 AM)

Anyways I think the albums pretty good definitively not better then igor or flower boy

@  Guest : (06:13 AM)

I guess im the first person to talk about (call me if you get lost) But that album was pretty good

@  HighClass : (09:47 PM)

RIP ugk. Keep on keeping on people

@  HighClass : (09:37 PM)

Fucking randomly came into my head today

@  HighClass : (09:36 PM)

Good times

@  HighClass : (09:36 PM)

Remember that dude that faked a whole bunch of art photos and got found out

@  SoulTrekker : (05:50 AM)

kevin abstract

@  SoulTrekker : (05:47 AM)

bro clockin in after so long, so much time has passed fr fr

@  Zebrakill : (11:49 PM)

fig thats bad ok that represents the devil please post

@  Fig : (06:59 AM)

crazy how i can never post again since i have 6,066 posts

@  Zebrakill : (11:46 PM)

im gonna start checking in daily ok. i see 50 members online in the last 15 minutes. No reason this place isnt lit

@  Guest : (03:32 PM)

Has anyone seen the new Tyler billboard he put up for his new album ¨Call me if you get lost¨ Hopefully thats the intro for his new album

@  chrisb : (08:26 AM)

hi zebra

@  Zebrakill : (08:31 PM)

https://www.youtube.com/watch?v=vzsQWd2YWkw

@  Zebrakill : (08:29 PM)

i came on here and searched around today and its crazy that i remember everyones names. seriously idk if yall will remember me but i remember a lot of you. sm123 i still follow you on instagram

@  Zebrakill : (08:28 PM)

hey guys

@  Guest : (12:57 AM)

iowemillions

@  A Fuckin Rad... : (05:10 PM)

Man, i havent been on this site in forever. im shocked its still up lol

@  DeleteMe : (06:26 PM)

my account is a fucking decade old what the hell

@  Android XVII : (08:38 PM)

aye do yall fuck wit odd future

@  Android XVII : (08:37 PM)

wasp wasps wasps yall wssup

@  Young Eater : (09:06 PM)

I'm trying to find it.

@  Young Eater : (09:05 PM)

Does anyboody remember that video of the one black kid dressed just like tyler running around and dancing at a skate park?

@  Swampy : (06:21 AM)

was gucci

@  Keanu Reeves : (11:00 PM)

is there anyone here who can get me into my old account?

@  mister unusual : (03:12 PM)

@Jack haha

@  DeleteMe : (09:15 PM)

seriously who's still paying for the hosting of this site just let it go away already hahaha

@  DeleteMe : (06:09 AM)

wow i joined on the same day as tony

@  DeleteMe : (05:46 PM)

i didnt pay for it though

@  mister unusual : (06:58 AM)

@chrisb access to premium threads

@  chrisb : (08:48 PM)

i wna know....

@  chrisb : (06:34 PM)

i never got i wna kmow

@  chrisb : (06:34 PM)

what that get you actually tell me

@  chrisb : (06:34 PM)

ahaa lol u premium

@  chrisb : (03:05 AM)

wtf smd bitch

@  DeleteMe : (05:37 PM)

im taller than chrisb

@  Fuck Flog Gnaw : (12:58 PM)

This place been dead for years

@  Clouds : (05:47 PM)

miss this shit, id come on here after school everyday.....

@  awsumpops : (10:05 PM)

Happy 10 for Yonkers.

@  Anti : (09:16 PM)

happy 10 year anniversary to yonkers

@  Anti : (09:10 PM)

hi

@  sm123 : (09:01 AM)

i've been going through old threads and it's bringing me back, this place was such a huge part of my life, so weird and sad to see it like this now..

@  sm123 : (09:00 AM)

ugk :(

@  mister unusual : (08:57 AM)

4eva

@  Fig : (05:39 AM)

rip ugk

@  mister unusual : (03:38 AM)

yo

@  sm123 : (07:04 PM)

holy shit hi everyone, it's so dead here now

@  Guest : (05:27 AM)

idk wtf I'm doing bruh

@  ShiTheCreator : (05:14 PM)

holy shit people still use this? lol

@  chrisb : (01:39 AM)

Feel free to PM me if you have any further questions or concerns about the Golf hoodie

@  chrisb : (01:38 AM)

I am a 5"10 150lb male btw

@  chrisb : (01:36 AM)

I'm not sure about the Golf hoodie sizing, but for Gildan hoodies I am a size large, however I prefer an XL-XXXL for comfort

@  chrisb : (01:35 AM)

Hmm, I would say buy the brown one in regular small and just have it be a little big. Possibly room to grow into as well?

@  Guest : (05:51 AM)

I want to buy a Golf Hoodie there is a green or brown one. I want the brown one but the xs is sold out. In the green size there is xs. In the brown one there is small and i am a xs do you think I should just buy the green one or buy the brown one or just wait?

@  Guest : (05:40 AM)

hey i have a question

@  Android XVII : (06:43 PM)

black lives matter

@  Guest : (11:46 AM)

purpa cous

@  Guest : (11:45 AM)

https://www.youtube.com/watch?v=ozP7d3lgyRg&ab_channel=StrictlyHits

@  chrisb : (01:46 AM)

Lollll

@  Guest : (09:32 AM)

@Guest i have it

@  Guest : (08:29 AM)

Don't sell this forum Kevin

@  Guest : (08:29 AM)

Don't let this shit die

@  Guest : (05:26 PM)

bro wtf is going on, this shit doesn't work, didn't receive the validation email

@  Guest : (02:35 PM)

:jordancry: :jordancry: :jordancry: KTT died too

@  Guest : (02:32 PM)

Ayo anyone here?

@  Guest : (02:01 PM)

This shit is so dead

@  Guest : (02:01 PM)

Bro what's going on

@  Guest : (02:01 PM)

poiu

@  chrisb : (01:55 PM)

hi guys right now i only have a 3/5 star rating on my profile please rate 5 stars thank you

@  Fig : (04:51 AM)

rip ugk17

@  Ryan : (10:34 PM)

Imma show my kids these threads

@  Ryan : (10:33 PM)

hope it always stays up

@  Heroin Soap : (04:14 AM)

yo yo yo

@  Material : (07:46 AM)

skkrrt

@  Guest : (02:52 AM)

fucking cock

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Its been 8 years already fuck

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Yo who the fuck is still paying to keep this site up

@  Guest : (02:39 AM)

purple cows? im pretty sure that never came out lol

@  Guest : (02:36 AM)

:tybg:

@  Guest : (02:35 AM)

lmaoo

@  Guest : (02:31 AM)

poopity scoop

@  DeleteMe : (06:50 PM)

i would delete my account if i could

@  Android XVII : (02:26 AM)

what the fuck is purple cows

@  Guest : (03:10 PM)

PLEASE SEND ME A MESSAGE IF YOU HAVE PURPLE COWS EP FOR DOWNLOAD!

@  Guest : (05:11 PM)

are people still here


Photo

My poker story


  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1 Narkwolf

Narkwolf

    Let Her Go

  • ✞ Premium ✞
  • 5,280 posts
  • Joined 14-May 12

Posted 19 October 2012 - 12:39 AM

I don't know, you guys probably won't read this but I really want to get this out there.
Ok so it started in 8th grade when me and my friends were 13 years old. Basically some guys in the 10th grade taught us poker and we started playing it in recess for cents and stuff. That then evolved into like 15-20$ games (keep in mind that i am from iceland and i have a different currensy, conversions may be fucked up). When I reached the year 15 I was in deep pokerwise, I had made alot of new friends playing poker and then had 2 types of friends, my "real friends" and my "poker friends" At that time i had reached the point of playing 3-4 games a week with buy ins from 70$ - 120$. I bought in to this games just with money I had made playing poker. I lied to my parents that I had paper route and every morning i would go out and walk around like a retard pretending to be doing my paper route just because I didn't want them to know I was playing poker. At the age of 17 I had found a bunch of poker clubs around Reykjavik (my hometown) and was playing for alot of money, this had become my life one summer. I didn't do anything else, I was addicted and I didn't care for my money, all that mattered was that I was playing poker. At those poker clubs i was playing for a minimum of a 1000$ a week. Now once again, keep in mind that with the state of the economy here 1000$ isn't worth as much as per say USA. Now at the age of 18, I haven't played for almost a year now after losing my car in poker.

Now this is not written to keep you guys from playing poker. Play all you want, poker is fantastic. This is just my story and why I don't play anymore. Don't believe me? fuck you then.
  • 0

We all masturbate in the same language.


#2 ImnotRPCguy

ImnotRPCguy

    Rookie

  • Banned
  • 1 posts
  • Joined 18-October 12
  • Locationi dont live anywhere near chicago

Posted 19 October 2012 - 12:44 AM

have you found your car yet?
  • 3

#3 Iamnotamoose

Iamnotamoose

    Wolf

  • Members
  • 963 posts
  • Joined 30-March 12
  • LocationDaly City,CA

Posted 19 October 2012 - 12:44 AM

Cool story.
  • 0
"Muthafucka my dad was a cop! You don't think I know a dirty ass cop when I see one!"- Killer Mike.
CHECK OUT THE OFFICIAL LE1F THREAD

#4 Iamnotamoose

Iamnotamoose

    Wolf

  • Members
  • 963 posts
  • Joined 30-March 12
  • LocationDaly City,CA

Posted 19 October 2012 - 12:45 AM

have you found your car yet?

OMG YOU R BACK AHFDHAAAAAAAA!!!!!!!!!!111111
  • 1
"Muthafucka my dad was a cop! You don't think I know a dirty ass cop when I see one!"- Killer Mike.
CHECK OUT THE OFFICIAL LE1F THREAD

#5 Guest_DeleteMe_*

Guest_DeleteMe_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 19 October 2012 - 12:46 AM

poker is not a sport
  • 0

#6 Narkwolf

Narkwolf

    Let Her Go

  • ✞ Premium ✞
  • 5,280 posts
  • Joined 14-May 12

Posted 19 October 2012 - 12:47 AM

poker is not a sport

More of a sport then chess is.
  • 0

We all masturbate in the same language.


#7 Guest_TysonTheH00drat_*

Guest_TysonTheH00drat_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 19 October 2012 - 12:48 AM

OMG YOU R BACK AHFDHAAAAAAAA!!!!!!!!!!111111

I think he got banned again.
  • 0

#8 DaveMcMuff

DaveMcMuff

    Member

  • Members
  • 82 posts
  • Joined 04-July 12

Posted 19 October 2012 - 12:49 AM

I wish you the best in your poker playing life, hopefully ill see ya on the espn poker champions, even though i dont watch that shit. Jw what does your poker cumming face look like?
  • 0

#9 Guest_DeleteMe_*

Guest_DeleteMe_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 19 October 2012 - 12:51 AM

I think he got banned again.

well that didn't last very long at all.
  • 0

#10 Narkwolf

Narkwolf

    Let Her Go

  • ✞ Premium ✞
  • 5,280 posts
  • Joined 14-May 12

Posted 19 October 2012 - 12:52 AM

I wish you the best in your poker playing life, hopefully ill see ya on the espn poker champions, even though i dont watch that shit. Jw what does your poker cumming face look like?

Haha thanks man. But naw, don't want to go pro. Hopefully I'm done with playing for big amounts of money for good. Was fun while it lasted. Now i'm just finishing College so that I can go to lawschool :)
  • 0

We all masturbate in the same language.


#11 DaveMcMuff

DaveMcMuff

    Member

  • Members
  • 82 posts
  • Joined 04-July 12

Posted 19 October 2012 - 12:54 AM

Haha thanks man. But naw, don't want to go pro. Hopefully I'm done with playing for big amounts of money for good. Was fun while it lasted. Now i'm just finishing College so that I can go to lawschool :)


haha sounds good man sounds good
  • 0

#12 Guest_133_*

Guest_133_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 19 October 2012 - 01:00 AM

NOOOOOO HE WAS BANNED AGAIN :angry: MODERATORS STOP BANNIGN FUNNY MEMBERS
  • 1

#13 DontBanRPCguy

DontBanRPCguy

    Rookie

  • Banned
  • 5 posts
  • Joined 19-October 12

Posted 19 October 2012 - 01:02 AM

AND THEN ALL OF A SUDDEN...BAM!!!!!!!!!!! I APPEARED AGAIN :jasper:
  • 0

#14 DontBanRPCguy

DontBanRPCguy

    Rookie

  • Banned
  • 5 posts
  • Joined 19-October 12

Posted 19 October 2012 - 01:04 AM

I KNOW ILL BE BANNED AGAIN B4 I LEAVE (OR AM FORCED TO LEAVE) I WANNA SAY I GOT AIDS FROM DOLPHN HER VAGINA IS FUNKY SMELLIN
  • 0

#15 Guest_TysonTheH00drat_*

Guest_TysonTheH00drat_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 19 October 2012 - 01:05 AM

I KNOW ILL BE BANNED AGAIN B4 I LEAVE (OR AM FORCED TO LEAVE) I WANNA SAY I GOT AIDS FORM DOLPHN HER VAGINA IS FUNKY SMELLIN

U don't know me but ur verse on oldie changed my life.
  • 0

#16 DontBanRPCguy

DontBanRPCguy

    Rookie

  • Banned
  • 5 posts
  • Joined 19-October 12

Posted 19 October 2012 - 01:08 AM

well that didn't last very long at all.

i dont last very long in bed either thats why my grandma dumped me :/
  • 0

#17 Young Erik

Young Erik

    daBDE

  • ✞ Premium ✞
  • 2,237 posts
  • Joined 13-May 11
  • LocationThe Republic of Norwegistan

Posted 19 October 2012 - 01:17 AM

I love poker, but i lost $150 last week so I haven't played since. PM me if anyone of you play at PokerStars
  • 0

Posted Image

1%


#18 Guest_DeleteMe_*

Guest_DeleteMe_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 19 October 2012 - 01:21 AM

i play card games some times but have to intention of starting gambling
  • 0

#19 Fate

Fate

    GLOBE BOYZ

  • Members
  • 877 posts
  • Joined 14-October 12
  • LocationCanada

Posted 19 October 2012 - 01:53 AM

I remember when I was in grade 4 and 5 my dads friend introduced me to poker and I got so addicted to it, my parents bought me a full poker set and instead of watching cartoons everyday when I got home from school I would watch poker, my addiction was crazy for my age and I would be playing poker or watching poker on TV so much that my parents eventually stopped paying for the poker channels and through out my poker set, because they were worried I would grow up to have gambling problems hahaha.
  • 0

FREE CHIEF KEEF


#20 Guest_dsaw_*

Guest_dsaw_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 19 October 2012 - 02:01 AM

i play go fish
  • 0

#21 Vincent Vega

Vincent Vega

    Crunchwrap Supreme With Lava Sauce

  • ✞ Premium ✞
  • 1,008 posts
  • Joined 28-January 12
  • LocationOkaga, CA

Posted 19 October 2012 - 02:07 AM

I like poker. I never play for money. Also, RPCguy is cool beans, unban real talk.
  • 0

________________________________________________________________________

__________________ :surf:__________________

________________________________________________________________________________________________________________


#22 Teddie

Teddie

    I love you all <3

  • ✞ Premium ✞
  • 2,171 posts
  • Joined 13-April 12
  • LocationBuffalo, NY

Posted 19 October 2012 - 02:19 AM

Posted Image
  • 0

#23 JasonNorin

JasonNorin

    Rookie

  • Members
  • 11 posts
  • Joined 03-March 15
  • LocationMakati

Posted 03 March 2015 - 03:32 AM

good thing you did something about it before the issue turns out of control..


  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users