Jump to content



Toggle shoutbox Talk

@  RaeKwon : (07:18 AM)

I was in love but FUCK IT

@  RaeKwon : (07:18 AM)

OFM banging on yo mfn FM

@  Guest : (12:51 PM)

Tyler The creator presets

@  mister unusual : (07:33 PM)

oh shit dis not search lol

@  mister unusual : (07:33 PM)

kile kanvas

@  Thomas Hunna : (10:56 PM)

Today marks 10 years ago that I joined the site

@  Android XVII : (06:18 PM)

metaldan online in the past 15 minutes :dog:

@  Android XVII : (06:16 PM)

I got locked out my discord account rip love yall :earl: :ronan: :tony:

@  mister unusual : (11:44 AM)

.

@  Ant Live : (06:24 PM)

I still hold a lot of good memories here man. I’m happy it isn’t gone

@  Ant Live : (06:22 PM)

Still rip UGK

@  Ant Live : (06:22 PM)

I cant believe this is still up

@  Material : (03:37 AM)

My account is almost 10 years old wtf.

@  Kandinsky : (11:03 AM)

shoutout to you all

@  Kandinsky : (11:02 AM)

amazed that this site still exists

@  Guest : (06:15 AM)

Anyways I think the albums pretty good definitively not better then igor or flower boy

@  Guest : (06:13 AM)

I guess im the first person to talk about (call me if you get lost) But that album was pretty good

@  HighClass : (09:47 PM)

RIP ugk. Keep on keeping on people

@  HighClass : (09:37 PM)

Fucking randomly came into my head today

@  HighClass : (09:36 PM)

Good times

@  HighClass : (09:36 PM)

Remember that dude that faked a whole bunch of art photos and got found out

@  SoulTrekker : (05:50 AM)

kevin abstract

@  SoulTrekker : (05:47 AM)

bro clockin in after so long, so much time has passed fr fr

@  Zebrakill : (11:49 PM)

fig thats bad ok that represents the devil please post

@  Fig : (06:59 AM)

crazy how i can never post again since i have 6,066 posts

@  Zebrakill : (11:46 PM)

im gonna start checking in daily ok. i see 50 members online in the last 15 minutes. No reason this place isnt lit

@  Guest : (03:32 PM)

Has anyone seen the new Tyler billboard he put up for his new album ¨Call me if you get lost¨ Hopefully thats the intro for his new album

@  chrisb : (08:26 AM)

hi zebra

@  Zebrakill : (08:31 PM)

https://www.youtube.com/watch?v=vzsQWd2YWkw

@  Zebrakill : (08:29 PM)

i came on here and searched around today and its crazy that i remember everyones names. seriously idk if yall will remember me but i remember a lot of you. sm123 i still follow you on instagram

@  Zebrakill : (08:28 PM)

hey guys

@  Guest : (12:57 AM)

iowemillions

@  A Fuckin Rad... : (05:10 PM)

Man, i havent been on this site in forever. im shocked its still up lol

@  DeleteMe : (06:26 PM)

my account is a fucking decade old what the hell

@  Android XVII : (08:38 PM)

aye do yall fuck wit odd future

@  Android XVII : (08:37 PM)

wasp wasps wasps yall wssup

@  Young Eater : (09:06 PM)

I'm trying to find it.

@  Young Eater : (09:05 PM)

Does anyboody remember that video of the one black kid dressed just like tyler running around and dancing at a skate park?

@  Swampy : (06:21 AM)

was gucci

@  Keanu Reeves : (11:00 PM)

is there anyone here who can get me into my old account?

@  mister unusual : (03:12 PM)

@Jack haha

@  DeleteMe : (09:15 PM)

seriously who's still paying for the hosting of this site just let it go away already hahaha

@  DeleteMe : (06:09 AM)

wow i joined on the same day as tony

@  DeleteMe : (05:46 PM)

i didnt pay for it though

@  mister unusual : (06:58 AM)

@chrisb access to premium threads

@  chrisb : (08:48 PM)

i wna know....

@  chrisb : (06:34 PM)

i never got i wna kmow

@  chrisb : (06:34 PM)

what that get you actually tell me

@  chrisb : (06:34 PM)

ahaa lol u premium

@  chrisb : (03:05 AM)

wtf smd bitch

@  DeleteMe : (05:37 PM)

im taller than chrisb

@  Fuck Flog Gnaw : (12:58 PM)

This place been dead for years

@  Clouds : (05:47 PM)

miss this shit, id come on here after school everyday.....

@  awsumpops : (10:05 PM)

Happy 10 for Yonkers.

@  Anti : (09:16 PM)

happy 10 year anniversary to yonkers

@  Anti : (09:10 PM)

hi

@  sm123 : (09:01 AM)

i've been going through old threads and it's bringing me back, this place was such a huge part of my life, so weird and sad to see it like this now..

@  sm123 : (09:00 AM)

ugk :(

@  mister unusual : (08:57 AM)

4eva

@  Fig : (05:39 AM)

rip ugk

@  mister unusual : (03:38 AM)

yo

@  sm123 : (07:04 PM)

holy shit hi everyone, it's so dead here now

@  Guest : (05:27 AM)

idk wtf I'm doing bruh

@  ShiTheCreator : (05:14 PM)

holy shit people still use this? lol

@  chrisb : (01:39 AM)

Feel free to PM me if you have any further questions or concerns about the Golf hoodie

@  chrisb : (01:38 AM)

I am a 5"10 150lb male btw

@  chrisb : (01:36 AM)

I'm not sure about the Golf hoodie sizing, but for Gildan hoodies I am a size large, however I prefer an XL-XXXL for comfort

@  chrisb : (01:35 AM)

Hmm, I would say buy the brown one in regular small and just have it be a little big. Possibly room to grow into as well?

@  Guest : (05:51 AM)

I want to buy a Golf Hoodie there is a green or brown one. I want the brown one but the xs is sold out. In the green size there is xs. In the brown one there is small and i am a xs do you think I should just buy the green one or buy the brown one or just wait?

@  Guest : (05:40 AM)

hey i have a question

@  Android XVII : (06:43 PM)

black lives matter

@  Guest : (11:46 AM)

purpa cous

@  Guest : (11:45 AM)

https://www.youtube.com/watch?v=ozP7d3lgyRg&ab_channel=StrictlyHits

@  chrisb : (01:46 AM)

Lollll

@  Guest : (09:32 AM)

@Guest i have it

@  Guest : (08:29 AM)

Don't sell this forum Kevin

@  Guest : (08:29 AM)

Don't let this shit die

@  Guest : (05:26 PM)

bro wtf is going on, this shit doesn't work, didn't receive the validation email

@  Guest : (02:35 PM)

:jordancry: :jordancry: :jordancry: KTT died too

@  Guest : (02:32 PM)

Ayo anyone here?

@  Guest : (02:01 PM)

This shit is so dead

@  Guest : (02:01 PM)

Bro what's going on

@  Guest : (02:01 PM)

poiu

@  chrisb : (01:55 PM)

hi guys right now i only have a 3/5 star rating on my profile please rate 5 stars thank you

@  Fig : (04:51 AM)

rip ugk17

@  Ryan : (10:34 PM)

Imma show my kids these threads

@  Ryan : (10:33 PM)

hope it always stays up

@  Heroin Soap : (04:14 AM)

yo yo yo

@  Material : (07:46 AM)

skkrrt

@  Guest : (02:52 AM)

fucking cock

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Its been 8 years already fuck

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Yo who the fuck is still paying to keep this site up

@  Guest : (02:39 AM)

purple cows? im pretty sure that never came out lol

@  Guest : (02:36 AM)

:tybg:

@  Guest : (02:35 AM)

lmaoo

@  Guest : (02:31 AM)

poopity scoop

@  DeleteMe : (06:50 PM)

i would delete my account if i could

@  Android XVII : (02:26 AM)

what the fuck is purple cows

@  Guest : (03:10 PM)

PLEASE SEND ME A MESSAGE IF YOU HAVE PURPLE COWS EP FOR DOWNLOAD!

@  Guest : (05:11 PM)

are people still here


Photo

TCRBSV EP (11/16/2012) - The Costa Rican Blackshirted Vibe


  • This topic is locked This topic is locked
34 replies to this topic

#1 Costa

Costa

    The Untouchable Maybach Empire Presents

  • Members
  • 3,630 posts
  • Joined 03-November 12

Posted 07 November 2012 - 02:49 AM

NOVEMBER SIXTEENTH TWO THOUSAND AND TWELVE.
TCRBSV EP

TCRBSV EP (November 16, 2012)
1. Pants
2. Legacy
3. Untitled
4. Rawk
5. fuckapiano
6. Stop

FULL STREAM:
Listen on Soundcloud.com
DOWNLOAD:
http://limelinx.com/cdx4o
  • 0

#2 Guest_TysonTheH00drat_*

Guest_TysonTheH00drat_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 07 November 2012 - 02:52 AM

What is TCRBSV?
  • 0

#3 Costa

Costa

    The Untouchable Maybach Empire Presents

  • Members
  • 3,630 posts
  • Joined 03-November 12

Posted 07 November 2012 - 10:42 PM

What is TCRBSV?


The
Costa
Rican
Black
shirted
Vibe
  • 0

#4 Costa

Costa

    The Untouchable Maybach Empire Presents

  • Members
  • 3,630 posts
  • Joined 03-November 12

Posted 07 November 2012 - 10:51 PM

music video for "Untitled" cumming nov. 15th
  • 0

#5 Costa

Costa

    The Untouchable Maybach Empire Presents

  • Members
  • 3,630 posts
  • Joined 03-November 12

Posted 07 November 2012 - 11:46 PM

bump NIGGAZ GET PREPARED
  • 0

#6 Costa

Costa

    The Untouchable Maybach Empire Presents

  • Members
  • 3,630 posts
  • Joined 03-November 12

Posted 08 November 2012 - 10:52 PM

:leftbrain:
  • 0

#7 Costa

Costa

    The Untouchable Maybach Empire Presents

  • Members
  • 3,630 posts
  • Joined 03-November 12

Posted 15 November 2012 - 10:54 PM

TOMORROW
  • 0

#8 Shizuka

Shizuka

    Clown

  • ✞ Premium ✞
  • 5,453 posts
  • Joined 10-August 12

Posted 15 November 2012 - 10:58 PM

Hmm, I'll cop just because.
  • 0
<p class='bbc_center'><a href='<a href='http://typicaltaro.tumblr.com/' class='bbc_url' title='External link' rel='nofollow external'>http://typicaltaro.t...tumblr.com/</a>' class='bbc_url' title='External link' rel='nofollow external'><em class='bbc'><strong class='bbc'><span style='font-size: 24px;'>Posted Image</span></strong></em></a></p>

#9 Costa

Costa

    The Untouchable Maybach Empire Presents

  • Members
  • 3,630 posts
  • Joined 03-November 12

Posted 15 November 2012 - 11:28 PM

Hmm, I'll cop just because.

Great! it's dope, trust me
  • 0

#10 Costa

Costa

    The Untouchable Maybach Empire Presents

  • Members
  • 3,630 posts
  • Joined 03-November 12

Posted 16 November 2012 - 01:03 PM

THIS SHIT IS OUT RIGHT FUCKING NOW! GO COP NOOOOOWWWWWWWWWWW WWWWWWW
Listen on Soundcloud.com http://limelinx.com/cdx4o
  • 0

#11 Costa

Costa

    The Untouchable Maybach Empire Presents

  • Members
  • 3,630 posts
  • Joined 03-November 12

Posted 16 November 2012 - 01:05 PM

Hmm, I'll cop just because.

ITS OUT NOW
  • 0

#12 Costa

Costa

    The Untouchable Maybach Empire Presents

  • Members
  • 3,630 posts
  • Joined 03-November 12

Posted 16 November 2012 - 01:32 PM

please check this out
  • 0

#13 Mf doodoo

Mf doodoo

    shreks cuddle buddy

  • ✞ Premium ✞
  • 1,039 posts
  • Joined 26-January 12
  • LocationShreks swamp

Posted 16 November 2012 - 01:59 PM

lol
  • 0

@Georgey: I want to suck your dick Mf doodoo, so badly that my mouth waters when I look into your eyes and think of your throbbing cock.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I pray to the Nark god for good health. Thank you Nark god for answering my Prayers

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Friendly gang <3 <3 :) :)


#14 Costa

Costa

    The Untouchable Maybach Empire Presents

  • Members
  • 3,630 posts
  • Joined 03-November 12

Posted 16 November 2012 - 02:00 PM

lol

what is funny?
  • 0

#15 Mf doodoo

Mf doodoo

    shreks cuddle buddy

  • ✞ Premium ✞
  • 1,039 posts
  • Joined 26-January 12
  • LocationShreks swamp

Posted 16 November 2012 - 02:24 PM

You are just very hyped thats all. I enjoyed your positive energy
  • 0

@Georgey: I want to suck your dick Mf doodoo, so badly that my mouth waters when I look into your eyes and think of your throbbing cock.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I pray to the Nark god for good health. Thank you Nark god for answering my Prayers

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Friendly gang <3 <3 :) :)


#16 Oddfuckingcj

Oddfuckingcj

    Member

  • Members
  • 91 posts
  • Joined 01-November 12
  • LocationDA DIRTY SOUTH GOT AIDS

Posted 16 November 2012 - 02:34 PM

I'm Costa Rican nigga
#ticolife
  • 0
My niggas look like Carlton

#17 Costa

Costa

    The Untouchable Maybach Empire Presents

  • Members
  • 3,630 posts
  • Joined 03-November 12

Posted 16 November 2012 - 03:00 PM

You are just very hyped thats all. I enjoyed your positive energy

oh okay i thought you were laughing at the music.

I'm Costa Rican nigga
#ticolife

haha cool. what did u think of the EP?
  • 0

#18 Mf doodoo

Mf doodoo

    shreks cuddle buddy

  • ✞ Premium ✞
  • 1,039 posts
  • Joined 26-January 12
  • LocationShreks swamp

Posted 16 November 2012 - 03:16 PM

what is this? Beats? Or are you spitting on it?
  • 0

@Georgey: I want to suck your dick Mf doodoo, so badly that my mouth waters when I look into your eyes and think of your throbbing cock.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I pray to the Nark god for good health. Thank you Nark god for answering my Prayers

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Friendly gang <3 <3 :) :)


#19 Costa

Costa

    The Untouchable Maybach Empire Presents

  • Members
  • 3,630 posts
  • Joined 03-November 12

Posted 16 November 2012 - 03:32 PM

what is this? Beats? Or are you spitting on it?

beats, but its not rap.
JUST LISTEN TO IT
  • 0

#20 Guest_TysonTheH00drat_*

Guest_TysonTheH00drat_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 16 November 2012 - 03:34 PM

beats, but its not rap.
JUST LISTEN TO IT

U already know how I feel about ur shit. Please make another cover tho so I can put it in iTunes.
  • 0

#21 Mf doodoo

Mf doodoo

    shreks cuddle buddy

  • ✞ Premium ✞
  • 1,039 posts
  • Joined 26-January 12
  • LocationShreks swamp

Posted 16 November 2012 - 04:24 PM

I will check it out when i am home
  • 0

@Georgey: I want to suck your dick Mf doodoo, so badly that my mouth waters when I look into your eyes and think of your throbbing cock.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I pray to the Nark god for good health. Thank you Nark god for answering my Prayers

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Friendly gang <3 <3 :) :)


#22 Costa

Costa

    The Untouchable Maybach Empire Presents

  • Members
  • 3,630 posts
  • Joined 03-November 12

Posted 16 November 2012 - 07:00 PM

U already know how I feel about ur shit. Please make another cover tho so I can put it in iTunes.

fasho.
  • 0

#23 Costa

Costa

    The Untouchable Maybach Empire Presents

  • Members
  • 3,630 posts
  • Joined 03-November 12

Posted 16 November 2012 - 07:00 PM

I will check it out when i am home

yay
  • 0

#24 Costa

Costa

    The Untouchable Maybach Empire Presents

  • Members
  • 3,630 posts
  • Joined 03-November 12

Posted 16 November 2012 - 07:04 PM

Posted Image
alt cover
  • 0

#25 Shizuka

Shizuka

    Clown

  • ✞ Premium ✞
  • 5,453 posts
  • Joined 10-August 12

Posted 16 November 2012 - 09:20 PM

ITS OUT NOW


Cool, downloading now.




Luck #777 :)
  • 0
<p class='bbc_center'><a href='<a href='http://typicaltaro.tumblr.com/' class='bbc_url' title='External link' rel='nofollow external'>http://typicaltaro.t...tumblr.com/</a>' class='bbc_url' title='External link' rel='nofollow external'><em class='bbc'><strong class='bbc'><span style='font-size: 24px;'>Posted Image</span></strong></em></a></p>

#26 Costa

Costa

    The Untouchable Maybach Empire Presents

  • Members
  • 3,630 posts
  • Joined 03-November 12

Posted 16 November 2012 - 09:40 PM

Cool, downloading now.




Luck #777 :)

yayy!
  • 0

#27 SoulTrekker

SoulTrekker

    Nigerian Muffin

  • Members
  • 1,384 posts
  • Joined 05-July 11
  • LocationUSA

Posted 16 November 2012 - 09:55 PM

Imma check it now.
  • 0
Soultrekker on Tumblr | @sirleokrugeri - Twitter | LeoAbstractica - Soundcloud

#28 Costa

Costa

    The Untouchable Maybach Empire Presents

  • Members
  • 3,630 posts
  • Joined 03-November 12

Posted 16 November 2012 - 10:05 PM

Imma check it now.

yay thanks brah
  • 0

#29 Shizuka

Shizuka

    Clown

  • ✞ Premium ✞
  • 5,453 posts
  • Joined 10-August 12

Posted 16 November 2012 - 10:06 PM

yayy!



I just listened to it, pretty good jazzy music. Who does what in the music process?
  • 0
<p class='bbc_center'><a href='<a href='http://typicaltaro.tumblr.com/' class='bbc_url' title='External link' rel='nofollow external'>http://typicaltaro.t...tumblr.com/</a>' class='bbc_url' title='External link' rel='nofollow external'><em class='bbc'><strong class='bbc'><span style='font-size: 24px;'>Posted Image</span></strong></em></a></p>

#30 Costa

Costa

    The Untouchable Maybach Empire Presents

  • Members
  • 3,630 posts
  • Joined 03-November 12

Posted 16 November 2012 - 10:12 PM

I just listened to it, pretty good jazzy music. Who does what in the music process?

I do the bass & guitar
my friend does the piano
and we just use random drums from kits on the webz
  • 1




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users