Jump to content



Toggle shoutbox Talk

@  RaeKwon : (07:18 AM)

I was in love but FUCK IT

@  RaeKwon : (07:18 AM)

OFM banging on yo mfn FM

@  Guest : (12:51 PM)

Tyler The creator presets

@  mister unusual : (07:33 PM)

oh shit dis not search lol

@  mister unusual : (07:33 PM)

kile kanvas

@  Thomas Hunna : (10:56 PM)

Today marks 10 years ago that I joined the site

@  Android XVII : (06:18 PM)

metaldan online in the past 15 minutes :dog:

@  Android XVII : (06:16 PM)

I got locked out my discord account rip love yall :earl: :ronan: :tony:

@  mister unusual : (11:44 AM)

.

@  Ant Live : (06:24 PM)

I still hold a lot of good memories here man. I’m happy it isn’t gone

@  Ant Live : (06:22 PM)

Still rip UGK

@  Ant Live : (06:22 PM)

I cant believe this is still up

@  Material : (03:37 AM)

My account is almost 10 years old wtf.

@  Kandinsky : (11:03 AM)

shoutout to you all

@  Kandinsky : (11:02 AM)

amazed that this site still exists

@  Guest : (06:15 AM)

Anyways I think the albums pretty good definitively not better then igor or flower boy

@  Guest : (06:13 AM)

I guess im the first person to talk about (call me if you get lost) But that album was pretty good

@  HighClass : (09:47 PM)

RIP ugk. Keep on keeping on people

@  HighClass : (09:37 PM)

Fucking randomly came into my head today

@  HighClass : (09:36 PM)

Good times

@  HighClass : (09:36 PM)

Remember that dude that faked a whole bunch of art photos and got found out

@  SoulTrekker : (05:50 AM)

kevin abstract

@  SoulTrekker : (05:47 AM)

bro clockin in after so long, so much time has passed fr fr

@  Zebrakill : (11:49 PM)

fig thats bad ok that represents the devil please post

@  Fig : (06:59 AM)

crazy how i can never post again since i have 6,066 posts

@  Zebrakill : (11:46 PM)

im gonna start checking in daily ok. i see 50 members online in the last 15 minutes. No reason this place isnt lit

@  Guest : (03:32 PM)

Has anyone seen the new Tyler billboard he put up for his new album ¨Call me if you get lost¨ Hopefully thats the intro for his new album

@  chrisb : (08:26 AM)

hi zebra

@  Zebrakill : (08:31 PM)

https://www.youtube.com/watch?v=vzsQWd2YWkw

@  Zebrakill : (08:29 PM)

i came on here and searched around today and its crazy that i remember everyones names. seriously idk if yall will remember me but i remember a lot of you. sm123 i still follow you on instagram

@  Zebrakill : (08:28 PM)

hey guys

@  Guest : (12:57 AM)

iowemillions

@  A Fuckin Rad... : (05:10 PM)

Man, i havent been on this site in forever. im shocked its still up lol

@  DeleteMe : (06:26 PM)

my account is a fucking decade old what the hell

@  Android XVII : (08:38 PM)

aye do yall fuck wit odd future

@  Android XVII : (08:37 PM)

wasp wasps wasps yall wssup

@  Young Eater : (09:06 PM)

I'm trying to find it.

@  Young Eater : (09:05 PM)

Does anyboody remember that video of the one black kid dressed just like tyler running around and dancing at a skate park?

@  Swampy : (06:21 AM)

was gucci

@  Keanu Reeves : (11:00 PM)

is there anyone here who can get me into my old account?

@  mister unusual : (03:12 PM)

@Jack haha

@  DeleteMe : (09:15 PM)

seriously who's still paying for the hosting of this site just let it go away already hahaha

@  DeleteMe : (06:09 AM)

wow i joined on the same day as tony

@  DeleteMe : (05:46 PM)

i didnt pay for it though

@  mister unusual : (06:58 AM)

@chrisb access to premium threads

@  chrisb : (08:48 PM)

i wna know....

@  chrisb : (06:34 PM)

i never got i wna kmow

@  chrisb : (06:34 PM)

what that get you actually tell me

@  chrisb : (06:34 PM)

ahaa lol u premium

@  chrisb : (03:05 AM)

wtf smd bitch

@  DeleteMe : (05:37 PM)

im taller than chrisb

@  Fuck Flog Gnaw : (12:58 PM)

This place been dead for years

@  Clouds : (05:47 PM)

miss this shit, id come on here after school everyday.....

@  awsumpops : (10:05 PM)

Happy 10 for Yonkers.

@  Anti : (09:16 PM)

happy 10 year anniversary to yonkers

@  Anti : (09:10 PM)

hi

@  sm123 : (09:01 AM)

i've been going through old threads and it's bringing me back, this place was such a huge part of my life, so weird and sad to see it like this now..

@  sm123 : (09:00 AM)

ugk :(

@  mister unusual : (08:57 AM)

4eva

@  Fig : (05:39 AM)

rip ugk

@  mister unusual : (03:38 AM)

yo

@  sm123 : (07:04 PM)

holy shit hi everyone, it's so dead here now

@  Guest : (05:27 AM)

idk wtf I'm doing bruh

@  ShiTheCreator : (05:14 PM)

holy shit people still use this? lol

@  chrisb : (01:39 AM)

Feel free to PM me if you have any further questions or concerns about the Golf hoodie

@  chrisb : (01:38 AM)

I am a 5"10 150lb male btw

@  chrisb : (01:36 AM)

I'm not sure about the Golf hoodie sizing, but for Gildan hoodies I am a size large, however I prefer an XL-XXXL for comfort

@  chrisb : (01:35 AM)

Hmm, I would say buy the brown one in regular small and just have it be a little big. Possibly room to grow into as well?

@  Guest : (05:51 AM)

I want to buy a Golf Hoodie there is a green or brown one. I want the brown one but the xs is sold out. In the green size there is xs. In the brown one there is small and i am a xs do you think I should just buy the green one or buy the brown one or just wait?

@  Guest : (05:40 AM)

hey i have a question

@  Android XVII : (06:43 PM)

black lives matter

@  Guest : (11:46 AM)

purpa cous

@  Guest : (11:45 AM)

https://www.youtube.com/watch?v=ozP7d3lgyRg&ab_channel=StrictlyHits

@  chrisb : (01:46 AM)

Lollll

@  Guest : (09:32 AM)

@Guest i have it

@  Guest : (08:29 AM)

Don't sell this forum Kevin

@  Guest : (08:29 AM)

Don't let this shit die

@  Guest : (05:26 PM)

bro wtf is going on, this shit doesn't work, didn't receive the validation email

@  Guest : (02:35 PM)

:jordancry: :jordancry: :jordancry: KTT died too

@  Guest : (02:32 PM)

Ayo anyone here?

@  Guest : (02:01 PM)

This shit is so dead

@  Guest : (02:01 PM)

Bro what's going on

@  Guest : (02:01 PM)

poiu

@  chrisb : (01:55 PM)

hi guys right now i only have a 3/5 star rating on my profile please rate 5 stars thank you

@  Fig : (04:51 AM)

rip ugk17

@  Ryan : (10:34 PM)

Imma show my kids these threads

@  Ryan : (10:33 PM)

hope it always stays up

@  Heroin Soap : (04:14 AM)

yo yo yo

@  Material : (07:46 AM)

skkrrt

@  Guest : (02:52 AM)

fucking cock

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Its been 8 years already fuck

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Yo who the fuck is still paying to keep this site up

@  Guest : (02:39 AM)

purple cows? im pretty sure that never came out lol

@  Guest : (02:36 AM)

:tybg:

@  Guest : (02:35 AM)

lmaoo

@  Guest : (02:31 AM)

poopity scoop

@  DeleteMe : (06:50 PM)

i would delete my account if i could

@  Android XVII : (02:26 AM)

what the fuck is purple cows

@  Guest : (03:10 PM)

PLEASE SEND ME A MESSAGE IF YOU HAVE PURPLE COWS EP FOR DOWNLOAD!

@  Guest : (05:11 PM)

are people still here


Photo

Big Sean crying on stage


42 replies to this topic

#31 Fred

Fred

    Kill Them All

  • Members
  • 1,831 posts
  • Joined 13-April 11

Posted 04 December 2012 - 04:36 PM

Posted Image


this gifs backstory is like there shooting a cereal commercial and all of last night hes been practicing the pouring the milk.
  • 0

#32 Makaveli92

Makaveli92

    Odd

  • Members
  • 415 posts
  • Joined 29-February 12
  • LocationManhattan, New York

Posted 04 December 2012 - 04:47 PM


  • 1
Follow Me on Twitter: @DiVersexStephan
Soundcloud: http://soundcloud.com/diversexstephan ††††††

#33 Taithemermaid

Taithemermaid

    Michael's Army

  • Members
  • 241 posts
  • Joined 06-November 12
  • Locationwith yo man

Posted 04 December 2012 - 04:54 PM

big sean crying big tears like a big baby lol but anyway let that nigga cry damn! Everyone has done it atleast once, and y'all "hard niggas" talking when your girl broke up with you you was crying like a bitch listening to doing it wrong by drake. Stop it.

  • 0

#34 TheMainBitchVanilla

TheMainBitchVanilla

    The chill dude.

  • Members
  • 120 posts
  • Joined 01-November 12
  • LocationRancho Cordova, Ca

Posted 04 December 2012 - 04:57 PM

Sometimes we detroit niggas gott cry its life..*kanye shrug*


  • 0
Posted Image OFWGKTA~

#35 Tubo Sensei

Tubo Sensei

    Formerly Tubesock

  • Members
  • 1,879 posts
  • Joined 15-April 12
  • LocationEngland

Posted 04 December 2012 - 05:18 PM

He got every right too cry, shit.

Makes people know that the people we idolize as fans are humans too, if he worked that hard, let em have it.

WOAH.
  • 0
Posted Image

#36 Travon

Travon

    Touch The Sky

  • Members
  • 286 posts
  • Joined 11-November 12
  • LocationTexas-Michigan

Posted 05 December 2012 - 08:46 AM

Its cold in the D, isnt it?


yea
  • 0

#37 RyanMartinezz

RyanMartinezz

    Member

  • Members
  • 80 posts
  • Joined 21-September 11

Posted 07 December 2012 - 03:33 AM

so what if he was cryin yall act like you dont ever cry
  • 0

#38 dansun

dansun

    Odd

  • Members
  • 707 posts
  • Joined 05-August 11

Posted 08 December 2012 - 01:25 PM

I gained respect for him after this.
  • 0

#39 Spidey

Spidey

    pm for dump dump by earl sweatshirt

  • ✞ Premium ✞
  • 3,743 posts
  • Joined 21-October 12

Posted 08 December 2012 - 04:27 PM

Big Sean....Do you even lift?
  • 0

b85eac5d8eae8ed35d8b81946c5b8d97.png


#40 Guest_dsaw_*

Guest_dsaw_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 08 December 2012 - 04:36 PM

i could really use a good cry like one when you were little. those were the best


i feel that

but kanyes cry was deep, thats the rawest stage cry ever. nobody was talking shit
  • 1

#41 Contro Verse E

Contro Verse E

    Odd

  • Members
  • 302 posts
  • Joined 04-May 11
  • LocationAurora/Denver, Colorado

Posted 20 December 2012 - 11:14 PM

Who cares everyone cries. And Big Sean is making good music and making money.
  • 0
Why is marijuana against the law? It grows naturally upon our planet. Doesn't the idea of making nature against the law seem to you a bit . . . unnatural?

#42 Cobalt

Cobalt

    Spasmodic

  • Members
  • 835 posts
  • Joined 13-December 11
  • LocationThe Industrial Jungle

Posted 20 December 2012 - 11:27 PM

LITTLE BITCH! *Robb Bank$ voice*


LOL good one man.
  • 1

monocobalt.bandcamp.com


#43 OddFellow

OddFellow

    Loch Ne$$

  • Members
  • 1,260 posts
  • Joined 10-May 11
  • LocationStone Mountain

Posted 21 December 2012 - 12:29 AM

LOL good one man.

Fuck wit me
Posted Image
  • 0



Reply to this topic



  


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users