Jump to content



Toggle shoutbox Talk

@  RaeKwon : (07:18 AM)

I was in love but FUCK IT

@  RaeKwon : (07:18 AM)

OFM banging on yo mfn FM

@  Guest : (12:51 PM)

Tyler The creator presets

@  mister unusual : (07:33 PM)

oh shit dis not search lol

@  mister unusual : (07:33 PM)

kile kanvas

@  Thomas Hunna : (10:56 PM)

Today marks 10 years ago that I joined the site

@  Android XVII : (06:18 PM)

metaldan online in the past 15 minutes :dog:

@  Android XVII : (06:16 PM)

I got locked out my discord account rip love yall :earl: :ronan: :tony:

@  mister unusual : (11:44 AM)

.

@  Ant Live : (06:24 PM)

I still hold a lot of good memories here man. I’m happy it isn’t gone

@  Ant Live : (06:22 PM)

Still rip UGK

@  Ant Live : (06:22 PM)

I cant believe this is still up

@  Material : (03:37 AM)

My account is almost 10 years old wtf.

@  Kandinsky : (11:03 AM)

shoutout to you all

@  Kandinsky : (11:02 AM)

amazed that this site still exists

@  Guest : (06:15 AM)

Anyways I think the albums pretty good definitively not better then igor or flower boy

@  Guest : (06:13 AM)

I guess im the first person to talk about (call me if you get lost) But that album was pretty good

@  HighClass : (09:47 PM)

RIP ugk. Keep on keeping on people

@  HighClass : (09:37 PM)

Fucking randomly came into my head today

@  HighClass : (09:36 PM)

Good times

@  HighClass : (09:36 PM)

Remember that dude that faked a whole bunch of art photos and got found out

@  SoulTrekker : (05:50 AM)

kevin abstract

@  SoulTrekker : (05:47 AM)

bro clockin in after so long, so much time has passed fr fr

@  Zebrakill : (11:49 PM)

fig thats bad ok that represents the devil please post

@  Fig : (06:59 AM)

crazy how i can never post again since i have 6,066 posts

@  Zebrakill : (11:46 PM)

im gonna start checking in daily ok. i see 50 members online in the last 15 minutes. No reason this place isnt lit

@  Guest : (03:32 PM)

Has anyone seen the new Tyler billboard he put up for his new album ¨Call me if you get lost¨ Hopefully thats the intro for his new album

@  chrisb : (08:26 AM)

hi zebra

@  Zebrakill : (08:31 PM)

https://www.youtube.com/watch?v=vzsQWd2YWkw

@  Zebrakill : (08:29 PM)

i came on here and searched around today and its crazy that i remember everyones names. seriously idk if yall will remember me but i remember a lot of you. sm123 i still follow you on instagram

@  Zebrakill : (08:28 PM)

hey guys

@  Guest : (12:57 AM)

iowemillions

@  A Fuckin Rad... : (05:10 PM)

Man, i havent been on this site in forever. im shocked its still up lol

@  DeleteMe : (06:26 PM)

my account is a fucking decade old what the hell

@  Android XVII : (08:38 PM)

aye do yall fuck wit odd future

@  Android XVII : (08:37 PM)

wasp wasps wasps yall wssup

@  Young Eater : (09:06 PM)

I'm trying to find it.

@  Young Eater : (09:05 PM)

Does anyboody remember that video of the one black kid dressed just like tyler running around and dancing at a skate park?

@  Swampy : (06:21 AM)

was gucci

@  Keanu Reeves : (11:00 PM)

is there anyone here who can get me into my old account?

@  mister unusual : (03:12 PM)

@Jack haha

@  DeleteMe : (09:15 PM)

seriously who's still paying for the hosting of this site just let it go away already hahaha

@  DeleteMe : (06:09 AM)

wow i joined on the same day as tony

@  DeleteMe : (05:46 PM)

i didnt pay for it though

@  mister unusual : (06:58 AM)

@chrisb access to premium threads

@  chrisb : (08:48 PM)

i wna know....

@  chrisb : (06:34 PM)

i never got i wna kmow

@  chrisb : (06:34 PM)

what that get you actually tell me

@  chrisb : (06:34 PM)

ahaa lol u premium

@  chrisb : (03:05 AM)

wtf smd bitch

@  DeleteMe : (05:37 PM)

im taller than chrisb

@  Fuck Flog Gnaw : (12:58 PM)

This place been dead for years

@  Clouds : (05:47 PM)

miss this shit, id come on here after school everyday.....

@  awsumpops : (10:05 PM)

Happy 10 for Yonkers.

@  Anti : (09:16 PM)

happy 10 year anniversary to yonkers

@  Anti : (09:10 PM)

hi

@  sm123 : (09:01 AM)

i've been going through old threads and it's bringing me back, this place was such a huge part of my life, so weird and sad to see it like this now..

@  sm123 : (09:00 AM)

ugk :(

@  mister unusual : (08:57 AM)

4eva

@  Fig : (05:39 AM)

rip ugk

@  mister unusual : (03:38 AM)

yo

@  sm123 : (07:04 PM)

holy shit hi everyone, it's so dead here now

@  Guest : (05:27 AM)

idk wtf I'm doing bruh

@  ShiTheCreator : (05:14 PM)

holy shit people still use this? lol

@  chrisb : (01:39 AM)

Feel free to PM me if you have any further questions or concerns about the Golf hoodie

@  chrisb : (01:38 AM)

I am a 5"10 150lb male btw

@  chrisb : (01:36 AM)

I'm not sure about the Golf hoodie sizing, but for Gildan hoodies I am a size large, however I prefer an XL-XXXL for comfort

@  chrisb : (01:35 AM)

Hmm, I would say buy the brown one in regular small and just have it be a little big. Possibly room to grow into as well?

@  Guest : (05:51 AM)

I want to buy a Golf Hoodie there is a green or brown one. I want the brown one but the xs is sold out. In the green size there is xs. In the brown one there is small and i am a xs do you think I should just buy the green one or buy the brown one or just wait?

@  Guest : (05:40 AM)

hey i have a question

@  Android XVII : (06:43 PM)

black lives matter

@  Guest : (11:46 AM)

purpa cous

@  Guest : (11:45 AM)

https://www.youtube.com/watch?v=ozP7d3lgyRg&ab_channel=StrictlyHits

@  chrisb : (01:46 AM)

Lollll

@  Guest : (09:32 AM)

@Guest i have it

@  Guest : (08:29 AM)

Don't sell this forum Kevin

@  Guest : (08:29 AM)

Don't let this shit die

@  Guest : (05:26 PM)

bro wtf is going on, this shit doesn't work, didn't receive the validation email

@  Guest : (02:35 PM)

:jordancry: :jordancry: :jordancry: KTT died too

@  Guest : (02:32 PM)

Ayo anyone here?

@  Guest : (02:01 PM)

This shit is so dead

@  Guest : (02:01 PM)

Bro what's going on

@  Guest : (02:01 PM)

poiu

@  chrisb : (01:55 PM)

hi guys right now i only have a 3/5 star rating on my profile please rate 5 stars thank you

@  Fig : (04:51 AM)

rip ugk17

@  Ryan : (10:34 PM)

Imma show my kids these threads

@  Ryan : (10:33 PM)

hope it always stays up

@  Heroin Soap : (04:14 AM)

yo yo yo

@  Material : (07:46 AM)

skkrrt

@  Guest : (02:52 AM)

fucking cock

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Its been 8 years already fuck

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Yo who the fuck is still paying to keep this site up

@  Guest : (02:39 AM)

purple cows? im pretty sure that never came out lol

@  Guest : (02:36 AM)

:tybg:

@  Guest : (02:35 AM)

lmaoo

@  Guest : (02:31 AM)

poopity scoop

@  DeleteMe : (06:50 PM)

i would delete my account if i could

@  Android XVII : (02:26 AM)

what the fuck is purple cows

@  Guest : (03:10 PM)

PLEASE SEND ME A MESSAGE IF YOU HAVE PURPLE COWS EP FOR DOWNLOAD!

@  Guest : (05:11 PM)

are people still here


Photo

Is There Any Bands that Sound like This


  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1 Shabri TheAlpha

Shabri TheAlpha

    Rookie

  • Members
  • 1 posts
  • Joined 27-December 12

Posted 27 December 2012 - 06:50 AM

Is there any bands that sound like this


  • 1

#2 Fig

Fig

    Ryan's army

  • ✞ Premium ✞
  • 6,066 posts
  • Joined 23-September 11
  • LocationHouston

Posted 27 December 2012 - 06:51 AM

Probably some shitty ones.
  • 0
@ Bleachgeek : (06 July 2013 - 09:14 PM)@Hobogod I own 3 fedoras, wore em in middle school and high school at times

#3 Ryan

Ryan

    TYRANNOSAURUS

  • Retired Moderator
  • 5,041 posts
  • Joined 05-July 12
  • Locationlast of the 3 kings of Mt. Fuck Mountain

Posted 27 December 2012 - 06:51 AM

the one in that video
  • 1
real G's move in silence like lasagna , ............................................. ... 1%

#4 Woof

Woof

    Odd Future's Official #1 Fan

  • Members
  • 1,230 posts
  • Joined 15-April 11

Posted 27 December 2012 - 06:54 AM

Sounds like you want hardcore? Idk. Here's my favorite hardcore band.




  • 1

#5 Blixt

Blixt

    Mojave Music

  • Members
  • 2,511 posts
  • Joined 07-August 11

Posted 27 December 2012 - 06:54 AM

if you mean punk + rap, I think Zebrahead is. But I don't actually listen to Zebrahead so idk.

for that matter I don't listen to Trash Talk, but, just trying to help you. Cuz no one else is going to make the attempt.
  • 0

I am mostly retired from the forums, I can be found on twitter @PlanetJaneBeats.


#6 caramelbologna

caramelbologna

    1-800-COLLECT

  • Members
  • 1,890 posts
  • Joined 05-December 11
  • Location901

Posted 27 December 2012 - 06:56 AM

Lots. Try limp bizcut.
  • 0

For graff supplies go to http://artprimo.com/...php?afref=78449

@ Michael (19 December 2012 - 12:39 PM)Aids > people from the north claiming they are trill


#7 Woof

Woof

    Odd Future's Official #1 Fan

  • Members
  • 1,230 posts
  • Joined 15-April 11

Posted 27 December 2012 - 06:58 AM

If you want punk + rap, then Rage Against the Machine is the way to go. That actually sounds a lot closer to what you want than what I previously posted.
  • 0

#8 Blixt

Blixt

    Mojave Music

  • Members
  • 2,511 posts
  • Joined 07-August 11

Posted 27 December 2012 - 07:04 AM

If you want punk + rap, then Rage Against the Machine is the way to go. That actually sounds a lot closer to what you want than what I previously posted.


I feel stupid as fuck for not suggesting this.
  • 0

I am mostly retired from the forums, I can be found on twitter @PlanetJaneBeats.


#9 Metal Dan

Metal Dan

    Michael's Army

  • ✞ Premium ✞
  • 8,388,607 posts
  • Joined 19-April 12

Posted 27 December 2012 - 07:16 AM

Are*.
  • 0

xFVYG21.gif.


#10 Costa

Costa

    The Untouchable Maybach Empire Presents

  • Members
  • 3,630 posts
  • Joined 03-November 12

Posted 27 December 2012 - 01:49 PM

this:

  • 0

#11 Narkwolf

Narkwolf

    Let Her Go

  • ✞ Premium ✞
  • 5,280 posts
  • Joined 14-May 12

Posted 27 December 2012 - 02:20 PM

Posted Image
  • 0

We all masturbate in the same language.


#12 Metal Dan

Metal Dan

    Michael's Army

  • ✞ Premium ✞
  • 8,388,607 posts
  • Joined 19-April 12

Posted 27 December 2012 - 06:03 PM

Posted Image

Hahahaha.
  • 0

xFVYG21.gif.


#13 Hegotagun

Hegotagun

    Ben

  • Members
  • 2,273 posts
  • Joined 20-July 11
  • LocationChicago

Posted 27 December 2012 - 06:59 PM

Anything Hardcore
  • 0

sig_yo.png


#14 ASTOREA2K

ASTOREA2K

    My father handed me a book, while your's handed you a beer.

  • ugk17
  • 3,544 posts
  • Joined 15-August 12
  • Locationsweden

Posted 27 December 2012 - 07:49 PM

death grips
  • 0

http://


#15 Fig

Fig

    Ryan's army

  • ✞ Premium ✞
  • 6,066 posts
  • Joined 23-September 11
  • LocationHouston

Posted 27 December 2012 - 07:50 PM

death grips

Can't tell if serious
  • 0
@ Bleachgeek : (06 July 2013 - 09:14 PM)@Hobogod I own 3 fedoras, wore em in middle school and high school at times

#16 ASTOREA2K

ASTOREA2K

    My father handed me a book, while your's handed you a beer.

  • ugk17
  • 3,544 posts
  • Joined 15-August 12
  • Locationsweden

Posted 27 December 2012 - 07:55 PM

Can't tell if serious

:^)
  • 0

http://


#17 TheViceMan

TheViceMan

    Hi I'm Chris Hansen

  • Members
  • 1,526 posts
  • Joined 19-July 12
  • LocationPortland

Posted 27 December 2012 - 10:14 PM

:^)

Posted Image
  • 0

                                                                    :tybg: theviceman 4 mod  


#18 ASTOREA2K

ASTOREA2K

    My father handed me a book, while your's handed you a beer.

  • ugk17
  • 3,544 posts
  • Joined 15-August 12
  • Locationsweden

Posted 27 December 2012 - 10:21 PM

Posted Image

?
  • 0

http://


#19 killercunt

killercunt

    Rookie

  • Members
  • 33 posts
  • Joined 10-April 12

Posted 29 March 2013 - 01:50 AM

Early Beastie Boys.


  • 0

#20 Twistin

Twistin

    Member

  • Members
  • 90 posts
  • Joined 16-November 12
  • LocationCompton

Posted 31 March 2013 - 08:27 PM

Go on pandora and add a Trash Talk Radio. Nuff said.
  • 0
Heal People, Drown Things, Attend School
Normal Future Tiger Gang Resurect Them All!

#21 jussnice

jussnice

    Rookie

  • Members
  • 26 posts
  • Joined 24-June 13

Posted 24 June 2013 - 03:03 PM

If you listen to odd future you should really like this https://soundcloud.c...ed-preview-fuck


  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users