Jump to content



Toggle shoutbox Talk

Posted Image

@  Uhhimani : (07:26 PM)

kisses@ KHALED : (12:09 AM) i forgive you imani

@  Android XVII : (02:58 AM)

oh that's coo some1 make 1 den

@  ASTOREA2K : (07:34 PM)

@Android XVII its like skype but for gamers

@  KHALED : (10:28 PM)

i like discord, id like a server

@  KHALED : (10:27 PM)

@ ASTOREA2K : (12:21 PM) Edit icon @Uhhimani please let me cum in you

@  KHALED : (10:27 PM)

well then stop having your weird white kids shoot up schools dumbass @ Fuck Flog Gnaw : (08:33 AM) Edit icon And school shootings is way too callus of a joke

@  KHALED : (10:26 PM)

my grandma was aboriginal, fuck yall

@  KHALED : (10:26 PM)

thats literally the dumbest most racist shit ive heard, saying they arent "black". americans are fucking weird

@  KHALED : (10:26 PM)

apparently this guy isnt black? http://rightnow.org....1_z-640x440.jpg

@  KHALED : (10:25 PM)

lmao what @ Fuck Flog Gnaw : (08:32 AM) Edit icon @Khaled they're not "black" people

@  Android XVII : (06:46 PM)

i don't really know bout discord its like team speak or something right

@  ASTOREA2K : (12:31 AM)

id be down for that

@  ASTOREA2K : (12:31 AM)

for real

@  tylersgay : (12:10 AM)

should make a discord server tbh

@  Android XVII : (11:50 PM)

but we still a family tho

@  Android XVII : (11:50 PM)

nobody ever on at the same time

@  tylersgay : (07:08 PM)

hi

@  tylersgay : (07:08 PM)

i remember your name

@  Wyatt : (05:22 PM)

:(

@  Wyatt : (05:22 PM)

whenever i come on tho nobody is around

@  Wyatt : (05:22 PM)

god damn i still think about this site all the time

@  Wyatt : (05:05 PM)

anyone here

@  Wyatt : (05:05 PM)

yo yo

@  ASTOREA2K : (10:20 PM)

i have a gf lmao

@  Android XVII : (09:15 PM)

we need to get astorea some pussy

@  Android XVII : (09:14 PM)

bruh i got punched in the face yesterday n i didn't even see who did it :(

@  ASTOREA2K : (07:52 PM)

@tylersgay my bad my bad

@  tylersgay : (12:28 PM)

.

@  ASTOREA2K : (02:21 AM)

@Uhhimani please let me cum in you

@  Fuck Flog Gnaw : (10:33 PM)

And school shootings is way too callus of a joke

@  Fuck Flog Gnaw : (10:32 PM)

@Khaled they're not "black" people

@  KHALED : (07:09 AM)

i forgive you imani

@  Uhhimani : (02:19 AM)

:D

@  Beeb : (11:26 PM)

:beeb:

@  KHALED : (11:11 PM)

which was hilarious considering its a black country that white people took over

@  KHALED : (11:11 PM)

i remember someone on here asking me if australia has black people

@  KHALED : (11:10 PM)

i am shocked ireland has black people

@  KHALED : (11:10 PM)

this song slaps https://www.youtube....h?v=j83M-EDduOM

@  KHALED : (02:48 AM)

man ive spent like 3 hours today just arguing with a nazi on reddit. im exhausted

@  KHALED : (02:48 AM)

but hey, we dont have school shootings

@  KHALED : (02:48 AM)

and racist

@  KHALED : (02:48 AM)

you know what, everything i was going to joke about to insult @Fuck Flog Gnaw applies to australians just as much as americans in regards to being fat and shit

@  KHALED : (02:46 AM)

im like so rural that theres only like 3 muslim people in the whole town, most people here arent religious.

@  KHALED : (02:45 AM)

oh thats dope

@  ASTOREA2K : (05:55 PM)

@KHALED no but ive grown up around muslim culture all my life and seeing my friends do it every year made me wanna do it

@  Fuck Flog Gnaw : (05:16 PM)

Are Australians ugly because they descend from criminals?

@  tylersgay : (12:11 PM)

_

@  tylersgay : (12:07 PM)

@Android XVII lol

@  tylersgay : (12:07 PM)

@KHALED thanks

@  tylersgay : (12:06 PM)

Subhanallah brother stay strong @ ASTOREA2K : (09:43 PM) doing my first ramadan ever rn @ ASTOREA2K : (09:43 PM) @tylersgay mashallah

@  KHALED : (05:47 AM)

im making a turkey and cheese toasted sandwich

@  Android XVII : (10:50 PM)

damn bruh i already ate food or i woulda fucked with yall

@  KHALED : (10:06 PM)

but happy ramadan to all my muslim homies.

@  KHALED : (10:05 PM)

is u muslim now astorea?

@  ASTOREA2K : (08:43 PM)

doing my first ramadan ever rn

@  ASTOREA2K : (08:43 PM)

@tylersgay mashallah

@  Android XVII : (08:17 PM)

lena fucked up when she got fake titties

@  tylersgay : (04:24 PM)

happy ramadan

@  Uhhimani : (09:47 PM)

@lena

@  Uhhimani : (09:47 PM)

her nipples are atrocious

@  Android XVII : (09:27 PM)

kim kardashian jafar era>>>>>

@  Android XVII : (09:26 PM)

lena kind of bad but yeah she kinda look like jafar tho

@  Ryan : (05:29 PM)

IGOR

@  ASTOREA2K : (04:45 PM)

lena

@  KHALED : (11:05 PM)

i dont know, shes got an ugly face

@  KHALED : (11:05 PM)

or is it leda?

@  KHALED : (11:05 PM)

except he fucks that lena girl and riley reid so good for him

@  KHALED : (11:05 PM)

adam22 embarrasses every other adam

@  Android XVII : (07:31 PM)

adam22 is a legend as much as i don't fuck with him

@  Uhhimani : (03:38 PM)

idk I find him entertaining

@  Uhhimani : (03:38 PM)

Adam 22

@  Uhhimani : (03:38 PM)

jk hahaha

@  Uhhimani : (03:38 PM)

yes agreed we luh u @adam22

@  Android XVII : (12:59 AM)

white ass monster energy warehouse i need yall to pray for me

@  Android XVII : (12:59 AM)

6 pm - 230 am

@  Android XVII : (12:59 AM)

i got another job now i hav worse hours than before

@  Android XVII : (12:58 AM)

and that's why he fell in love with her

@  Android XVII : (12:58 AM)

rest in peace thomas his girlfriend has the same name as me

@  Android XVII : (12:57 AM)

chickens are pretty scary

@  Android XVII : (12:57 AM)

i didn't know they had medical weed in australia that's a trip

@  Android XVII : (12:57 AM)

my nigga adam progressing in life this a beautiful thing

@  Uhhimani : (03:31 AM)

I'm honestly an animal whisperer.

@  Uhhimani : (03:31 AM)

I love aminals

@  Uhhimani : (03:31 AM)

hahahah das cute

@  Uhhimani : (03:30 AM)

u hv chickens!

@  KHALED : (11:50 PM)

thomas got a gf and just left the site lmao

@  KHALED : (11:45 PM)

but imw atching youtube

@  KHALED : (11:45 PM)

oh fuck my washing machine is beeping

@  KHALED : (11:44 PM)

just imagine being chased by chickens

@  KHALED : (11:44 PM)

dude chickens scare me more than humans that want to fight me, they peck so fucking hard

@  KHALED : (11:43 PM)

but when im feeding them i just stand a long way away and throw the food

@  KHALED : (11:43 PM)

im scared of dogs and chickens and now i have both.

@  KHALED : (11:42 PM)

its raining right now, first time in 2 months

@  KHALED : (11:42 PM)

so ill save them up and either someone eats them or ill egg someone

@  KHALED : (11:42 PM)

they be laying so many eggs but i dont eat eggs

@  KHALED : (11:41 PM)

those are my boys

@  KHALED : (11:41 PM)

but the chickens

@  KHALED : (11:41 PM)

and a golden retreiver

@  KHALED : (11:41 PM)

i own chickens now

@  KHALED : (11:41 PM)

its amazing


Photo

Is There Any Bands that Sound like This


  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1 Shabri TheAlpha

Shabri TheAlpha

    Rookie

  • Members
  • 1 posts
  • Joined 27-December 12

Posted 27 December 2012 - 06:50 AM

Is there any bands that sound like this


  • 1

#2 Fig

Fig

    Ryan's army

  • ✞ Premium ✞
  • 6,066 posts
  • Joined 23-September 11
  • LocationHouston

Posted 27 December 2012 - 06:51 AM

Probably some shitty ones.
  • 0
@ Bleachgeek : (06 July 2013 - 09:14 PM)@Hobogod I own 3 fedoras, wore em in middle school and high school at times

#3 Ryan

Ryan

    TYRANNOSAURUS

  • Retired Moderator
  • 5,041 posts
  • Joined 05-July 12
  • Locationlast of the 3 kings of Mt. Fuck Mountain

Posted 27 December 2012 - 06:51 AM

the one in that video
  • 1
real G's move in silence like lasagna , ............................................. ... 1%

#4 Woof

Woof

    Odd Future's Official #1 Fan

  • Members
  • 1,230 posts
  • Joined 15-April 11

Posted 27 December 2012 - 06:54 AM

Sounds like you want hardcore? Idk. Here's my favorite hardcore band.




  • 1

#5 Blixt

Blixt

    Mojave Music

  • Members
  • 2,511 posts
  • Joined 07-August 11

Posted 27 December 2012 - 06:54 AM

if you mean punk + rap, I think Zebrahead is. But I don't actually listen to Zebrahead so idk.

for that matter I don't listen to Trash Talk, but, just trying to help you. Cuz no one else is going to make the attempt.
  • 0

I am mostly retired from the forums, I can be found on twitter @PlanetJaneBeats.


#6 caramelbologna

caramelbologna

    1-800-COLLECT

  • Members
  • 1,890 posts
  • Joined 05-December 11
  • Location901

Posted 27 December 2012 - 06:56 AM

Lots. Try limp bizcut.
  • 0

For graff supplies go to http://artprimo.com/...php?afref=78449

@ Michael (19 December 2012 - 12:39 PM)Aids > people from the north claiming they are trill


#7 Woof

Woof

    Odd Future's Official #1 Fan

  • Members
  • 1,230 posts
  • Joined 15-April 11

Posted 27 December 2012 - 06:58 AM

If you want punk + rap, then Rage Against the Machine is the way to go. That actually sounds a lot closer to what you want than what I previously posted.
  • 0

#8 Blixt

Blixt

    Mojave Music

  • Members
  • 2,511 posts
  • Joined 07-August 11

Posted 27 December 2012 - 07:04 AM

If you want punk + rap, then Rage Against the Machine is the way to go. That actually sounds a lot closer to what you want than what I previously posted.


I feel stupid as fuck for not suggesting this.
  • 0

I am mostly retired from the forums, I can be found on twitter @PlanetJaneBeats.


#9 Metal Dan

Metal Dan

    Michael's Army

  • ✞ Premium ✞
  • 8,388,607 posts
  • Joined 19-April 12

Posted 27 December 2012 - 07:16 AM

Are*.
  • 0

xFVYG21.gif.


#10 Costa

Costa

    The Untouchable Maybach Empire Presents

  • Members
  • 3,630 posts
  • Joined 03-November 12

Posted 27 December 2012 - 01:49 PM

this:

  • 0

#11 Narkwolf

Narkwolf

    Let Her Go

  • ✞ Premium ✞
  • 5,280 posts
  • Joined 14-May 12

Posted 27 December 2012 - 02:20 PM

Posted Image
  • 0

We all masturbate in the same language.


#12 Metal Dan

Metal Dan

    Michael's Army

  • ✞ Premium ✞
  • 8,388,607 posts
  • Joined 19-April 12

Posted 27 December 2012 - 06:03 PM

Posted Image

Hahahaha.
  • 0

xFVYG21.gif.


#13 Hegotagun

Hegotagun

    Ben

  • Members
  • 2,273 posts
  • Joined 20-July 11
  • LocationChicago

Posted 27 December 2012 - 06:59 PM

Anything Hardcore
  • 0

sig_yo.png


#14 ASTOREA2K

ASTOREA2K

    My father handed me a book, while your's handed you a beer.

  • ugk17
  • 3,543 posts
  • Joined 15-August 12
  • Locationsweden

Posted 27 December 2012 - 07:49 PM

death grips
  • 0

http://


#15 Fig

Fig

    Ryan's army

  • ✞ Premium ✞
  • 6,066 posts
  • Joined 23-September 11
  • LocationHouston

Posted 27 December 2012 - 07:50 PM

death grips

Can't tell if serious
  • 0
@ Bleachgeek : (06 July 2013 - 09:14 PM)@Hobogod I own 3 fedoras, wore em in middle school and high school at times

#16 ASTOREA2K

ASTOREA2K

    My father handed me a book, while your's handed you a beer.

  • ugk17
  • 3,543 posts
  • Joined 15-August 12
  • Locationsweden

Posted 27 December 2012 - 07:55 PM

Can't tell if serious

:^)
  • 0

http://


#17 TheViceMan

TheViceMan

    Hi I'm Chris Hansen

  • Members
  • 1,526 posts
  • Joined 19-July 12
  • LocationPortland

Posted 27 December 2012 - 10:14 PM

:^)

Posted Image
  • 0

                                                                    :tybg: theviceman 4 mod  


#18 ASTOREA2K

ASTOREA2K

    My father handed me a book, while your's handed you a beer.

  • ugk17
  • 3,543 posts
  • Joined 15-August 12
  • Locationsweden

Posted 27 December 2012 - 10:21 PM

Posted Image

?
  • 0

http://


#19 killercunt

killercunt

    Rookie

  • Members
  • 33 posts
  • Joined 10-April 12

Posted 29 March 2013 - 01:50 AM

Early Beastie Boys.


  • 0

#20 Twistin

Twistin

    Member

  • Members
  • 90 posts
  • Joined 16-November 12
  • LocationCompton

Posted 31 March 2013 - 08:27 PM

Go on pandora and add a Trash Talk Radio. Nuff said.
  • 0
Heal People, Drown Things, Attend School
Normal Future Tiger Gang Resurect Them All!

#21 jussnice

jussnice

    Rookie

  • Members
  • 26 posts
  • Joined 24-June 13

Posted 24 June 2013 - 03:03 PM

If you listen to odd future you should really like this https://soundcloud.c...ed-preview-fuck


  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users