Jump to content



Toggle shoutbox Talk

@  RaeKwon : (07:18 AM)

I was in love but FUCK IT

@  RaeKwon : (07:18 AM)

OFM banging on yo mfn FM

@  Guest : (12:51 PM)

Tyler The creator presets

@  mister unusual : (07:33 PM)

oh shit dis not search lol

@  mister unusual : (07:33 PM)

kile kanvas

@  Thomas Hunna : (10:56 PM)

Today marks 10 years ago that I joined the site

@  Android XVII : (06:18 PM)

metaldan online in the past 15 minutes :dog:

@  Android XVII : (06:16 PM)

I got locked out my discord account rip love yall :earl: :ronan: :tony:

@  mister unusual : (11:44 AM)

.

@  Ant Live : (06:24 PM)

I still hold a lot of good memories here man. I’m happy it isn’t gone

@  Ant Live : (06:22 PM)

Still rip UGK

@  Ant Live : (06:22 PM)

I cant believe this is still up

@  Material : (03:37 AM)

My account is almost 10 years old wtf.

@  Kandinsky : (11:03 AM)

shoutout to you all

@  Kandinsky : (11:02 AM)

amazed that this site still exists

@  Guest : (06:15 AM)

Anyways I think the albums pretty good definitively not better then igor or flower boy

@  Guest : (06:13 AM)

I guess im the first person to talk about (call me if you get lost) But that album was pretty good

@  HighClass : (09:47 PM)

RIP ugk. Keep on keeping on people

@  HighClass : (09:37 PM)

Fucking randomly came into my head today

@  HighClass : (09:36 PM)

Good times

@  HighClass : (09:36 PM)

Remember that dude that faked a whole bunch of art photos and got found out

@  SoulTrekker : (05:50 AM)

kevin abstract

@  SoulTrekker : (05:47 AM)

bro clockin in after so long, so much time has passed fr fr

@  Zebrakill : (11:49 PM)

fig thats bad ok that represents the devil please post

@  Fig : (06:59 AM)

crazy how i can never post again since i have 6,066 posts

@  Zebrakill : (11:46 PM)

im gonna start checking in daily ok. i see 50 members online in the last 15 minutes. No reason this place isnt lit

@  Guest : (03:32 PM)

Has anyone seen the new Tyler billboard he put up for his new album ¨Call me if you get lost¨ Hopefully thats the intro for his new album

@  chrisb : (08:26 AM)

hi zebra

@  Zebrakill : (08:31 PM)

https://www.youtube.com/watch?v=vzsQWd2YWkw

@  Zebrakill : (08:29 PM)

i came on here and searched around today and its crazy that i remember everyones names. seriously idk if yall will remember me but i remember a lot of you. sm123 i still follow you on instagram

@  Zebrakill : (08:28 PM)

hey guys

@  Guest : (12:57 AM)

iowemillions

@  A Fuckin Rad... : (05:10 PM)

Man, i havent been on this site in forever. im shocked its still up lol

@  DeleteMe : (06:26 PM)

my account is a fucking decade old what the hell

@  Android XVII : (08:38 PM)

aye do yall fuck wit odd future

@  Android XVII : (08:37 PM)

wasp wasps wasps yall wssup

@  Young Eater : (09:06 PM)

I'm trying to find it.

@  Young Eater : (09:05 PM)

Does anyboody remember that video of the one black kid dressed just like tyler running around and dancing at a skate park?

@  Swampy : (06:21 AM)

was gucci

@  Keanu Reeves : (11:00 PM)

is there anyone here who can get me into my old account?

@  mister unusual : (03:12 PM)

@Jack haha

@  DeleteMe : (09:15 PM)

seriously who's still paying for the hosting of this site just let it go away already hahaha

@  DeleteMe : (06:09 AM)

wow i joined on the same day as tony

@  DeleteMe : (05:46 PM)

i didnt pay for it though

@  mister unusual : (06:58 AM)

@chrisb access to premium threads

@  chrisb : (08:48 PM)

i wna know....

@  chrisb : (06:34 PM)

i never got i wna kmow

@  chrisb : (06:34 PM)

what that get you actually tell me

@  chrisb : (06:34 PM)

ahaa lol u premium

@  chrisb : (03:05 AM)

wtf smd bitch

@  DeleteMe : (05:37 PM)

im taller than chrisb

@  Fuck Flog Gnaw : (12:58 PM)

This place been dead for years

@  Clouds : (05:47 PM)

miss this shit, id come on here after school everyday.....

@  awsumpops : (10:05 PM)

Happy 10 for Yonkers.

@  Anti : (09:16 PM)

happy 10 year anniversary to yonkers

@  Anti : (09:10 PM)

hi

@  sm123 : (09:01 AM)

i've been going through old threads and it's bringing me back, this place was such a huge part of my life, so weird and sad to see it like this now..

@  sm123 : (09:00 AM)

ugk :(

@  mister unusual : (08:57 AM)

4eva

@  Fig : (05:39 AM)

rip ugk

@  mister unusual : (03:38 AM)

yo

@  sm123 : (07:04 PM)

holy shit hi everyone, it's so dead here now

@  Guest : (05:27 AM)

idk wtf I'm doing bruh

@  ShiTheCreator : (05:14 PM)

holy shit people still use this? lol

@  chrisb : (01:39 AM)

Feel free to PM me if you have any further questions or concerns about the Golf hoodie

@  chrisb : (01:38 AM)

I am a 5"10 150lb male btw

@  chrisb : (01:36 AM)

I'm not sure about the Golf hoodie sizing, but for Gildan hoodies I am a size large, however I prefer an XL-XXXL for comfort

@  chrisb : (01:35 AM)

Hmm, I would say buy the brown one in regular small and just have it be a little big. Possibly room to grow into as well?

@  Guest : (05:51 AM)

I want to buy a Golf Hoodie there is a green or brown one. I want the brown one but the xs is sold out. In the green size there is xs. In the brown one there is small and i am a xs do you think I should just buy the green one or buy the brown one or just wait?

@  Guest : (05:40 AM)

hey i have a question

@  Android XVII : (06:43 PM)

black lives matter

@  Guest : (11:46 AM)

purpa cous

@  Guest : (11:45 AM)

https://www.youtube.com/watch?v=ozP7d3lgyRg&ab_channel=StrictlyHits

@  chrisb : (01:46 AM)

Lollll

@  Guest : (09:32 AM)

@Guest i have it

@  Guest : (08:29 AM)

Don't sell this forum Kevin

@  Guest : (08:29 AM)

Don't let this shit die

@  Guest : (05:26 PM)

bro wtf is going on, this shit doesn't work, didn't receive the validation email

@  Guest : (02:35 PM)

:jordancry: :jordancry: :jordancry: KTT died too

@  Guest : (02:32 PM)

Ayo anyone here?

@  Guest : (02:01 PM)

This shit is so dead

@  Guest : (02:01 PM)

Bro what's going on

@  Guest : (02:01 PM)

poiu

@  chrisb : (01:55 PM)

hi guys right now i only have a 3/5 star rating on my profile please rate 5 stars thank you

@  Fig : (04:51 AM)

rip ugk17

@  Ryan : (10:34 PM)

Imma show my kids these threads

@  Ryan : (10:33 PM)

hope it always stays up

@  Heroin Soap : (04:14 AM)

yo yo yo

@  Material : (07:46 AM)

skkrrt

@  Guest : (02:52 AM)

fucking cock

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Its been 8 years already fuck

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Yo who the fuck is still paying to keep this site up

@  Guest : (02:39 AM)

purple cows? im pretty sure that never came out lol

@  Guest : (02:36 AM)

:tybg:

@  Guest : (02:35 AM)

lmaoo

@  Guest : (02:31 AM)

poopity scoop

@  DeleteMe : (06:50 PM)

i would delete my account if i could

@  Android XVII : (02:26 AM)

what the fuck is purple cows

@  Guest : (03:10 PM)

PLEASE SEND ME A MESSAGE IF YOU HAVE PURPLE COWS EP FOR DOWNLOAD!

@  Guest : (05:11 PM)

are people still here


Photo

Random Thoughts Thread


  • Please log in to reply
713 replies to this topic

#691 Guest_Toiletseat Papi_*

Guest_Toiletseat Papi_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 06 December 2014 - 07:36 AM

Slovakian women. In or out? Both?
  • 0

#692 Ronan

Ronan

    Tunnel Snakes Rule

  • Retired Moderator
  • 9,625 posts
  • Joined 12-April 11
  • Location703

Posted 07 December 2014 - 09:07 PM

Getting cum off your glasses is harder than I expected.

Getting cum off your glasses is harder than I expected.


I came in my hair a couple of days ago.
  • 0

#693 ugk17

ugk17

    full anal nelson

  • ugk17
  • 11,754 posts
  • Joined 14-September 11
  • LocationMinnesota

Posted 07 December 2014 - 09:29 PM

Slovakian women. In or out? Both?

 

halfway in halfway out


  • 2
I love you :)

#694 Guest_Toiletseat Papi_*

Guest_Toiletseat Papi_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 03 January 2015 - 04:03 PM

Why does noone talk about deep web having a thought provoking thread? Srsly disappoint. Much depress. Such tears. Wow heart! The drowns.
  • 0

#695 KillKerk

KillKerk

    Member

  • Members
  • 148 posts
  • Joined 06-April 12

Posted 06 April 2015 - 04:41 AM

What if it was normal that peoples pockets were also their pant legs, so you had giant pockets as pant legs.


  • 0

#696 CanIGetABimmer

CanIGetABimmer

    Must not sleep. Must warn others.

  • Members
  • 579 posts
  • Joined 03-March 14
  • Locationidk man

Posted 09 April 2015 - 01:48 AM

Man I hope when I die and heaven/hell ends up being real I end up in heaven. A nigga don't feel like burnin' for all eternity  :unsure:


  • 0

:doggy: :doggy: :doggy:


#697 CanIGetABimmer

CanIGetABimmer

    Must not sleep. Must warn others.

  • Members
  • 579 posts
  • Joined 03-March 14
  • Locationidk man

Posted 09 April 2015 - 01:49 AM

Shit dying has been on my mind lately, like I hope when I die it isn't that painful. 


  • 0

:doggy: :doggy: :doggy:


#698 CanIGetABimmer

CanIGetABimmer

    Must not sleep. Must warn others.

  • Members
  • 579 posts
  • Joined 03-March 14
  • Locationidk man

Posted 09 April 2015 - 01:51 AM

I'm skyping my girl right now and she's barely saying shit while I'm trying to make convo, it's pissing me off.


  • 0

:doggy: :doggy: :doggy:


#699 CanIGetABimmer

CanIGetABimmer

    Must not sleep. Must warn others.

  • Members
  • 579 posts
  • Joined 03-March 14
  • Locationidk man

Posted 09 April 2015 - 01:53 AM

What is the point of jordan shoes, or collecting any pair of shoes in that matter? I have a close friend that does that shit and it annoys me everytime he talks to me about his fuckin shoes 


  • 0

:doggy: :doggy: :doggy:


#700 CanIGetABimmer

CanIGetABimmer

    Must not sleep. Must warn others.

  • Members
  • 579 posts
  • Joined 03-March 14
  • Locationidk man

Posted 09 April 2015 - 01:54 AM

Why do I have to be so fucking poor holy shit I hate the economy 


  • 0

:doggy: :doggy: :doggy:


#701 CanIGetABimmer

CanIGetABimmer

    Must not sleep. Must warn others.

  • Members
  • 579 posts
  • Joined 03-March 14
  • Locationidk man

Posted 09 April 2015 - 01:55 AM

I hate Miami so much. I hate the fact that I've been living here for more than 10 years even more and I can't do a thing about it


  • 0

:doggy: :doggy: :doggy:


#702 CanIGetABimmer

CanIGetABimmer

    Must not sleep. Must warn others.

  • Members
  • 579 posts
  • Joined 03-March 14
  • Locationidk man

Posted 09 April 2015 - 02:01 AM

Now that I'm taking psychology I've been studying my family. I have concluded that my sister has an attitude disorder (I forgot the name). I also show the symptoms of schizophrenia, bi-polar disorder and various anxiety disorders. I hope I'm never diagnosed with any of that  :(


  • 0

:doggy: :doggy: :doggy:


#703 CanIGetABimmer

CanIGetABimmer

    Must not sleep. Must warn others.

  • Members
  • 579 posts
  • Joined 03-March 14
  • Locationidk man

Posted 09 April 2015 - 03:01 PM

My ambition is so fucking low, I honestly don't know if I got friends.


  • 0

:doggy: :doggy: :doggy:


#704 CanIGetABimmer

CanIGetABimmer

    Must not sleep. Must warn others.

  • Members
  • 579 posts
  • Joined 03-March 14
  • Locationidk man

Posted 09 April 2015 - 03:01 PM

I'm getting stressed over things I don't care about and/or hate


  • 0

:doggy: :doggy: :doggy:


#705 CanIGetABimmer

CanIGetABimmer

    Must not sleep. Must warn others.

  • Members
  • 579 posts
  • Joined 03-March 14
  • Locationidk man

Posted 09 April 2015 - 03:03 PM

OF is falling more apart than my family and friendships 


  • 0

:doggy: :doggy: :doggy:


#706 CanIGetABimmer

CanIGetABimmer

    Must not sleep. Must warn others.

  • Members
  • 579 posts
  • Joined 03-March 14
  • Locationidk man

Posted 09 April 2015 - 03:04 PM

I'm using this thread as a brain dump thread more than a random thought thread I'm so sorry 


  • 0

:doggy: :doggy: :doggy:


#707 CanIGetABimmer

CanIGetABimmer

    Must not sleep. Must warn others.

  • Members
  • 579 posts
  • Joined 03-March 14
  • Locationidk man

Posted 09 April 2015 - 03:05 PM

Can a 16 year old be this stressed?


  • 0

:doggy: :doggy: :doggy:


#708 CanIGetABimmer

CanIGetABimmer

    Must not sleep. Must warn others.

  • Members
  • 579 posts
  • Joined 03-March 14
  • Locationidk man

Posted 09 April 2015 - 03:05 PM

Why the fuck am I taking college courses?


  • 0

:doggy: :doggy: :doggy:


#709 CanIGetABimmer

CanIGetABimmer

    Must not sleep. Must warn others.

  • Members
  • 579 posts
  • Joined 03-March 14
  • Locationidk man

Posted 09 April 2015 - 03:06 PM

Everything I have posted on this thread has been from the to of my head tbh 


  • 0

:doggy: :doggy: :doggy:


#710 CanIGetABimmer

CanIGetABimmer

    Must not sleep. Must warn others.

  • Members
  • 579 posts
  • Joined 03-March 14
  • Locationidk man

Posted 09 April 2015 - 03:07 PM

I guess this can be stress relieving


  • 0

:doggy: :doggy: :doggy:


#711 Ronan

Ronan

    Tunnel Snakes Rule

  • Retired Moderator
  • 9,625 posts
  • Joined 12-April 11
  • Location703

Posted 26 April 2015 - 09:13 PM

I'm using this thread as a brain dump thread more than a random thought thread I'm so sorry 

 

That is exactly what it was intended for.


  • 0

#712 Ronan

Ronan

    Tunnel Snakes Rule

  • Retired Moderator
  • 9,625 posts
  • Joined 12-April 11
  • Location703

Posted 26 April 2015 - 09:13 PM

Sometimes I get anxious when I'm meeting up with my closest friends. I don't understand that.


  • 0

#713 crackrock

crackrock

    Rookie

  • Members
  • 29 posts
  • Joined 15-March 14

Posted 26 April 2015 - 10:31 PM

Sometimes I get anxious when I'm meeting up with my closest friends. I don't understand that.


Epitome of bitch nigga
  • 0

#714 Hobo

Hobo

    Ryan's army

  • Member of the Month
  • 4,985 posts
  • Joined 20-March 15
  • Locationthe fuck tunnels

Posted 27 April 2015 - 12:49 PM

damn narkwolf, you are so nice. You are so cool. you are so based. damn narkwolf how do you do it? damn narkwolf. why arent you motm? why arent you famous? why are you so kind? thank you basednarkwolf

who remembers this turkey?


  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users