Jump to content



Toggle shoutbox Talk

@  RaeKwon : (07:18 AM)

I was in love but FUCK IT

@  RaeKwon : (07:18 AM)

OFM banging on yo mfn FM

@  Guest : (12:51 PM)

Tyler The creator presets

@  mister unusual : (07:33 PM)

oh shit dis not search lol

@  mister unusual : (07:33 PM)

kile kanvas

@  Thomas Hunna : (10:56 PM)

Today marks 10 years ago that I joined the site

@  Android XVII : (06:18 PM)

metaldan online in the past 15 minutes :dog:

@  Android XVII : (06:16 PM)

I got locked out my discord account rip love yall :earl: :ronan: :tony:

@  mister unusual : (11:44 AM)

.

@  Ant Live : (06:24 PM)

I still hold a lot of good memories here man. I’m happy it isn’t gone

@  Ant Live : (06:22 PM)

Still rip UGK

@  Ant Live : (06:22 PM)

I cant believe this is still up

@  Material : (03:37 AM)

My account is almost 10 years old wtf.

@  Kandinsky : (11:03 AM)

shoutout to you all

@  Kandinsky : (11:02 AM)

amazed that this site still exists

@  Guest : (06:15 AM)

Anyways I think the albums pretty good definitively not better then igor or flower boy

@  Guest : (06:13 AM)

I guess im the first person to talk about (call me if you get lost) But that album was pretty good

@  HighClass : (09:47 PM)

RIP ugk. Keep on keeping on people

@  HighClass : (09:37 PM)

Fucking randomly came into my head today

@  HighClass : (09:36 PM)

Good times

@  HighClass : (09:36 PM)

Remember that dude that faked a whole bunch of art photos and got found out

@  SoulTrekker : (05:50 AM)

kevin abstract

@  SoulTrekker : (05:47 AM)

bro clockin in after so long, so much time has passed fr fr

@  Zebrakill : (11:49 PM)

fig thats bad ok that represents the devil please post

@  Fig : (06:59 AM)

crazy how i can never post again since i have 6,066 posts

@  Zebrakill : (11:46 PM)

im gonna start checking in daily ok. i see 50 members online in the last 15 minutes. No reason this place isnt lit

@  Guest : (03:32 PM)

Has anyone seen the new Tyler billboard he put up for his new album ¨Call me if you get lost¨ Hopefully thats the intro for his new album

@  chrisb : (08:26 AM)

hi zebra

@  Zebrakill : (08:31 PM)

https://www.youtube.com/watch?v=vzsQWd2YWkw

@  Zebrakill : (08:29 PM)

i came on here and searched around today and its crazy that i remember everyones names. seriously idk if yall will remember me but i remember a lot of you. sm123 i still follow you on instagram

@  Zebrakill : (08:28 PM)

hey guys

@  Guest : (12:57 AM)

iowemillions

@  A Fuckin Rad... : (05:10 PM)

Man, i havent been on this site in forever. im shocked its still up lol

@  DeleteMe : (06:26 PM)

my account is a fucking decade old what the hell

@  Android XVII : (08:38 PM)

aye do yall fuck wit odd future

@  Android XVII : (08:37 PM)

wasp wasps wasps yall wssup

@  Young Eater : (09:06 PM)

I'm trying to find it.

@  Young Eater : (09:05 PM)

Does anyboody remember that video of the one black kid dressed just like tyler running around and dancing at a skate park?

@  Swampy : (06:21 AM)

was gucci

@  Keanu Reeves : (11:00 PM)

is there anyone here who can get me into my old account?

@  mister unusual : (03:12 PM)

@Jack haha

@  DeleteMe : (09:15 PM)

seriously who's still paying for the hosting of this site just let it go away already hahaha

@  DeleteMe : (06:09 AM)

wow i joined on the same day as tony

@  DeleteMe : (05:46 PM)

i didnt pay for it though

@  mister unusual : (06:58 AM)

@chrisb access to premium threads

@  chrisb : (08:48 PM)

i wna know....

@  chrisb : (06:34 PM)

i never got i wna kmow

@  chrisb : (06:34 PM)

what that get you actually tell me

@  chrisb : (06:34 PM)

ahaa lol u premium

@  chrisb : (03:05 AM)

wtf smd bitch

@  DeleteMe : (05:37 PM)

im taller than chrisb

@  Fuck Flog Gnaw : (12:58 PM)

This place been dead for years

@  Clouds : (05:47 PM)

miss this shit, id come on here after school everyday.....

@  awsumpops : (10:05 PM)

Happy 10 for Yonkers.

@  Anti : (09:16 PM)

happy 10 year anniversary to yonkers

@  Anti : (09:10 PM)

hi

@  sm123 : (09:01 AM)

i've been going through old threads and it's bringing me back, this place was such a huge part of my life, so weird and sad to see it like this now..

@  sm123 : (09:00 AM)

ugk :(

@  mister unusual : (08:57 AM)

4eva

@  Fig : (05:39 AM)

rip ugk

@  mister unusual : (03:38 AM)

yo

@  sm123 : (07:04 PM)

holy shit hi everyone, it's so dead here now

@  Guest : (05:27 AM)

idk wtf I'm doing bruh

@  ShiTheCreator : (05:14 PM)

holy shit people still use this? lol

@  chrisb : (01:39 AM)

Feel free to PM me if you have any further questions or concerns about the Golf hoodie

@  chrisb : (01:38 AM)

I am a 5"10 150lb male btw

@  chrisb : (01:36 AM)

I'm not sure about the Golf hoodie sizing, but for Gildan hoodies I am a size large, however I prefer an XL-XXXL for comfort

@  chrisb : (01:35 AM)

Hmm, I would say buy the brown one in regular small and just have it be a little big. Possibly room to grow into as well?

@  Guest : (05:51 AM)

I want to buy a Golf Hoodie there is a green or brown one. I want the brown one but the xs is sold out. In the green size there is xs. In the brown one there is small and i am a xs do you think I should just buy the green one or buy the brown one or just wait?

@  Guest : (05:40 AM)

hey i have a question

@  Android XVII : (06:43 PM)

black lives matter

@  Guest : (11:46 AM)

purpa cous

@  Guest : (11:45 AM)

https://www.youtube.com/watch?v=ozP7d3lgyRg&ab_channel=StrictlyHits

@  chrisb : (01:46 AM)

Lollll

@  Guest : (09:32 AM)

@Guest i have it

@  Guest : (08:29 AM)

Don't sell this forum Kevin

@  Guest : (08:29 AM)

Don't let this shit die

@  Guest : (05:26 PM)

bro wtf is going on, this shit doesn't work, didn't receive the validation email

@  Guest : (02:35 PM)

:jordancry: :jordancry: :jordancry: KTT died too

@  Guest : (02:32 PM)

Ayo anyone here?

@  Guest : (02:01 PM)

This shit is so dead

@  Guest : (02:01 PM)

Bro what's going on

@  Guest : (02:01 PM)

poiu

@  chrisb : (01:55 PM)

hi guys right now i only have a 3/5 star rating on my profile please rate 5 stars thank you

@  Fig : (04:51 AM)

rip ugk17

@  Ryan : (10:34 PM)

Imma show my kids these threads

@  Ryan : (10:33 PM)

hope it always stays up

@  Heroin Soap : (04:14 AM)

yo yo yo

@  Material : (07:46 AM)

skkrrt

@  Guest : (02:52 AM)

fucking cock

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Its been 8 years already fuck

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Yo who the fuck is still paying to keep this site up

@  Guest : (02:39 AM)

purple cows? im pretty sure that never came out lol

@  Guest : (02:36 AM)

:tybg:

@  Guest : (02:35 AM)

lmaoo

@  Guest : (02:31 AM)

poopity scoop

@  DeleteMe : (06:50 PM)

i would delete my account if i could

@  Android XVII : (02:26 AM)

what the fuck is purple cows

@  Guest : (03:10 PM)

PLEASE SEND ME A MESSAGE IF YOU HAVE PURPLE COWS EP FOR DOWNLOAD!

@  Guest : (05:11 PM)

are people still here


Photo

Site Growth


  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#1 Beeb

Beeb

    Most Interesting Man on OFT

  • Administrators
  • 361 posts
  • Joined 04-April 11
  • LocationDallas

Posted 22 March 2011 - 05:06 AM

Welcome to the site everyone, if you haven't gotten a welcome yet.

The site is still constantly being updated, we are working hard to make it function, look good, and just fill it with content as much we possibly can. The site is growing fast, and it's definitely a good thing that word is being spread, but we also need help by you guys to post more. (i know i dont have many posts..).

Also, if you have any ideas questions or suggestions, do not be afraid to contact anybody on the site. We're shooting for a very user friendly environment.


OFWGKTA

#2 Cheddahz

Cheddahz

    安っぽい

  • ✞ Premium ✞
  • 4,023 posts
  • Joined 18-June 11

Posted 14 August 2011 - 09:47 PM

Posted Image
  • 0

#3 Ronan

Ronan

    Tunnel Snakes Rule

  • Retired Moderator
  • 9,625 posts
  • Joined 12-April 11
  • Location703

Posted 14 August 2011 - 09:55 PM

We had the most users online at one time yesterday (1,347)! Keep it up.
  • 0

#4 Lights

Lights

    Made a LiveJasmin girl cry.

  • ✞ Premium ✞
  • 4,495 posts
  • Joined 11-June 11
  • LocationHi, I'm Lights.

Posted 14 August 2011 - 10:10 PM

We had the most users online at one time yesterday (1,347)! Keep it up.

That's because there was 1.2k guest.
I came a full grown cheetah.
  • 0

Posted Image


#5 Surf Nuts

Surf Nuts

    Fardingbag Cleaner

  • Members
  • 270 posts
  • Joined 22-July 11
  • LocationAustin,Texas

Posted 14 August 2011 - 10:52 PM

:hodgy:
  • 0

#6 Ronan

Ronan

    Tunnel Snakes Rule

  • Retired Moderator
  • 9,625 posts
  • Joined 12-April 11
  • Location703

Posted 15 August 2011 - 12:01 AM

That's because there was 1.2k guest.
I came a full grown cheetah.

Yes, I am aware that includes guests. That is still close to 1000 unique users.
  • 0

#7 tr8onzi wells

tr8onzi wells

    Bukkake Master.

  • ✞ Premium ✞
  • 2,309 posts
  • Joined 09-April 11

Posted 16 August 2011 - 03:24 AM

Yes, I am aware that includes guests. That is still close to 1000 unique users.

it was because kanye retweeted OFT
  • 0

Black Jesus KTA : (23 February 2012 - 09:50 AM) some chicks its hard to find..sometimes they got these extra folds and shit down there


#8 Gato

Gato

    Top Cat

  • ✞ Premium ✞
  • 2,900 posts
  • Joined 01-April 11

Posted 16 August 2011 - 06:17 AM

it was because kanye retweeted OFT

No it's not? It's because of the video contest.
  • 0

#9 Ronan

Ronan

    Tunnel Snakes Rule

  • Retired Moderator
  • 9,625 posts
  • Joined 12-April 11
  • Location703

Posted 16 August 2011 - 10:16 AM

it was because kanye retweeted OFT

That was a couple of weeks ago, man.
  • 0

#10 beej

beej

    Swings the biggest balls on OFT

  • ✞ Premium ✞
  • 12,555 posts
  • Joined 16-May 11
  • Locationselling crack to single mothers.

Posted 16 August 2011 - 10:31 AM

it was because kanye retweeted OFT

Yeah man, get it together.
  • 0

#11 birthmark12

birthmark12

    Member

  • Members
  • 60 posts
  • Joined 09-August 11

Posted 19 August 2011 - 10:53 PM

im here just trying to do hood rat shit with my friends
  • 0

#12 Turd Fergerson

Turd Fergerson

    Member

  • Members
  • 103 posts
  • Joined 08-August 11
  • LocationWest Virginia

Posted 21 August 2011 - 09:21 PM

this shit sucks ... u ask questions about something u get flammed on for not knowing enough about OF ... u post something no one knows about than ur a dick rider? ... or that ONE person comes in and acts like its old news or something ... alot of OF fans are gay as fuck, and act like dick heads to keep up and act cool with OF and theyre affiliates... like OF is reading their post or some shit, real cool man ...
  • 2
@BeatsByWeaver on Twitter | Matt Weaver on Facebook | Buck Your Flog on Tumblr | Weaver Da Cheva @ Datpiff | #FULLFORCEFILMS on Youtube WeaverSmokesReefer@Gmail.Com http://soundcloud.co...sets/wet-dreams

#13 leflaur

leflaur

    i'm very ape and very nice.

  • Members
  • 607 posts
  • Joined 03-May 11
  • Locationii reside in the lowest depths of my meek subconscious--waiting for the perfect time to release my superior self....

Posted 22 August 2011 - 02:35 AM

this shit sucks ... u ask questions about something u get flammed on for not knowing enough about OF ... u post something no one knows about than ur a dick rider? ... or that ONE person comes in and acts like its old news or something ... alot of OF fans are gay as fuck, and act like dick heads to keep up and act cool with OF and theyre affiliates... like OF is reading their post or some shit, real cool man ...


TD, this is the way of the e-world. it is not necessarily OF specific.
  • 0

#14 Guest_Toiletseat Papi_*

Guest_Toiletseat Papi_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 22 August 2011 - 02:42 AM

dont let it bother you. lots of people dont know how to treat others. it isnt just the interweb
  • 0

#15 Cheddahz

Cheddahz

    安っぽい

  • ✞ Premium ✞
  • 4,023 posts
  • Joined 18-June 11

Posted 22 August 2011 - 02:58 AM

This site has seriously grown, loads of new members joining everyday....

Spoiler

  • 0

#16 schmatz

schmatz

    Odd

  • Members
  • 340 posts
  • Joined 31-May 11

Posted 22 August 2011 - 10:29 PM

hello
  • 0

#17 Nutbusterslutuppercutter

Nutbusterslutuppercutter

    Member

  • Members
  • 116 posts
  • Joined 23-August 11
  • LocationAustralia

Posted 24 August 2011 - 05:42 AM

I use this to learn more about OF, not to post really. :Steve:
  • 0
<p><img alt=

#18 Guest_cearl_*

Guest_cearl_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 27 August 2011 - 01:46 AM

I use this to learn more about OF, not to post really. :Steve:

:thurnis:
  • 1

#19 freshgay

freshgay

    Brown

  • Members
  • 1,401 posts
  • Joined 28-April 11
  • Locationbc

Posted 27 August 2011 - 03:23 AM

We had the most users online at one time yesterday (1,347)! Keep it up.

I wish it would've been 1,337. That would be legendary.
  • 0

#20 Cheddahz

Cheddahz

    安っぽい

  • ✞ Premium ✞
  • 4,023 posts
  • Joined 18-June 11

Posted 30 August 2011 - 12:58 AM

And now this site is going to grow even larger now!
  • 0

#21 water

water

    Member

  • Members
  • 107 posts
  • Joined 04-May 11

Posted 30 August 2011 - 04:01 AM

THIS SHIT IS BLOWIN
:Steve: :Steve: :Steve:
  • 0
BOOGA BOOGA WOOGA WOOGA

#22 beej

beej

    Swings the biggest balls on OFT

  • ✞ Premium ✞
  • 12,555 posts
  • Joined 16-May 11
  • Locationselling crack to single mothers.

Posted 31 August 2011 - 03:29 PM

this shit sucks ... u ask questions about something u get flammed on for not knowing enough about OF ... u post something no one knows about than ur a dick rider? ... or that ONE person comes in and acts like its old news or something ... alot of OF fans are gay as fuck, and act like dick heads to keep up and act cool with OF and theyre affiliates... like OF is reading their post or some shit, real cool man ...

Whatever happened to that new Odd Rarities tape?
  • 0

#23 Basedd

Basedd

    Odd

  • Members
  • 368 posts
  • Joined 30-August 11
  • LocationKentucky

Posted 31 August 2011 - 03:40 PM

this shit sucks ... u ask questions about something u get flammed on for not knowing enough about OF ... u post something no one knows about than ur a dick rider? ... or that ONE person comes in and acts like its old news or something ... alot of OF fans are gay as fuck, and act like dick heads to keep up and act cool with OF and theyre affiliates... like OF is reading their post or some shit, real cool man ...


Its not exclusive to OFT. Any forum you join will be the exact same.
  • 0

#24 Turd Fergerson

Turd Fergerson

    Member

  • Members
  • 103 posts
  • Joined 08-August 11
  • LocationWest Virginia

Posted 31 August 2011 - 07:01 PM

Whatever happened to that new Odd Rarities tape?


you will be the first to get it
  • 0
@BeatsByWeaver on Twitter | Matt Weaver on Facebook | Buck Your Flog on Tumblr | Weaver Da Cheva @ Datpiff | #FULLFORCEFILMS on Youtube WeaverSmokesReefer@Gmail.Com http://soundcloud.co...sets/wet-dreams

#25 beej

beej

    Swings the biggest balls on OFT

  • ✞ Premium ✞
  • 12,555 posts
  • Joined 16-May 11
  • Locationselling crack to single mothers.

Posted 31 August 2011 - 08:41 PM


you will be the first to get it

Fuck yeah <3
  • 0

#26 BasedPatrician

BasedPatrician

    Formerly JetsKTA

  • Members
  • 1,955 posts
  • Joined 28-March 11
  • Location/mu/

Posted 01 September 2011 - 02:43 PM

I envy your post count, BJ.
  • 0
Fuck you.

#27 beej

beej

    Swings the biggest balls on OFT

  • ✞ Premium ✞
  • 12,555 posts
  • Joined 16-May 11
  • Locationselling crack to single mothers.

Posted 01 September 2011 - 02:52 PM

I envy your post count, BJ.

Thank you <3

10,000 post & im out of here ;)
  • 0

#28 BasedPatrician

BasedPatrician

    Formerly JetsKTA

  • Members
  • 1,955 posts
  • Joined 28-March 11
  • Location/mu/

Posted 01 September 2011 - 02:54 PM

Thank you <3

10,000 post & im out of here ;)

Can't wait. :taco:
  • 0
Fuck you.

#29 Lights

Lights

    Made a LiveJasmin girl cry.

  • ✞ Premium ✞
  • 4,495 posts
  • Joined 11-June 11
  • LocationHi, I'm Lights.

Posted 01 September 2011 - 03:08 PM

Thank you <3

10,000 post & im out of here ;)

He posts in like every single thread...twice.
  • 0

Posted Image


#30 beej

beej

    Swings the biggest balls on OFT

  • ✞ Premium ✞
  • 12,555 posts
  • Joined 16-May 11
  • Locationselling crack to single mothers.

Posted 01 September 2011 - 03:11 PM

He posts in like every single thread...twice.

But you start a countless number of threads.
So i think we could consider it all gucci namsayin.?
  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users