Jump to content



Toggle shoutbox Talk

@  RaeKwon : (07:18 AM)

I was in love but FUCK IT

@  RaeKwon : (07:18 AM)

OFM banging on yo mfn FM

@  Guest : (12:51 PM)

Tyler The creator presets

@  mister unusual : (07:33 PM)

oh shit dis not search lol

@  mister unusual : (07:33 PM)

kile kanvas

@  Thomas Hunna : (10:56 PM)

Today marks 10 years ago that I joined the site

@  Android XVII : (06:18 PM)

metaldan online in the past 15 minutes :dog:

@  Android XVII : (06:16 PM)

I got locked out my discord account rip love yall :earl: :ronan: :tony:

@  mister unusual : (11:44 AM)

.

@  Ant Live : (06:24 PM)

I still hold a lot of good memories here man. I’m happy it isn’t gone

@  Ant Live : (06:22 PM)

Still rip UGK

@  Ant Live : (06:22 PM)

I cant believe this is still up

@  Material : (03:37 AM)

My account is almost 10 years old wtf.

@  Kandinsky : (11:03 AM)

shoutout to you all

@  Kandinsky : (11:02 AM)

amazed that this site still exists

@  Guest : (06:15 AM)

Anyways I think the albums pretty good definitively not better then igor or flower boy

@  Guest : (06:13 AM)

I guess im the first person to talk about (call me if you get lost) But that album was pretty good

@  HighClass : (09:47 PM)

RIP ugk. Keep on keeping on people

@  HighClass : (09:37 PM)

Fucking randomly came into my head today

@  HighClass : (09:36 PM)

Good times

@  HighClass : (09:36 PM)

Remember that dude that faked a whole bunch of art photos and got found out

@  SoulTrekker : (05:50 AM)

kevin abstract

@  SoulTrekker : (05:47 AM)

bro clockin in after so long, so much time has passed fr fr

@  Zebrakill : (11:49 PM)

fig thats bad ok that represents the devil please post

@  Fig : (06:59 AM)

crazy how i can never post again since i have 6,066 posts

@  Zebrakill : (11:46 PM)

im gonna start checking in daily ok. i see 50 members online in the last 15 minutes. No reason this place isnt lit

@  Guest : (03:32 PM)

Has anyone seen the new Tyler billboard he put up for his new album ¨Call me if you get lost¨ Hopefully thats the intro for his new album

@  chrisb : (08:26 AM)

hi zebra

@  Zebrakill : (08:31 PM)

https://www.youtube.com/watch?v=vzsQWd2YWkw

@  Zebrakill : (08:29 PM)

i came on here and searched around today and its crazy that i remember everyones names. seriously idk if yall will remember me but i remember a lot of you. sm123 i still follow you on instagram

@  Zebrakill : (08:28 PM)

hey guys

@  Guest : (12:57 AM)

iowemillions

@  A Fuckin Rad... : (05:10 PM)

Man, i havent been on this site in forever. im shocked its still up lol

@  DeleteMe : (06:26 PM)

my account is a fucking decade old what the hell

@  Android XVII : (08:38 PM)

aye do yall fuck wit odd future

@  Android XVII : (08:37 PM)

wasp wasps wasps yall wssup

@  Young Eater : (09:06 PM)

I'm trying to find it.

@  Young Eater : (09:05 PM)

Does anyboody remember that video of the one black kid dressed just like tyler running around and dancing at a skate park?

@  Swampy : (06:21 AM)

was gucci

@  Keanu Reeves : (11:00 PM)

is there anyone here who can get me into my old account?

@  mister unusual : (03:12 PM)

@Jack haha

@  DeleteMe : (09:15 PM)

seriously who's still paying for the hosting of this site just let it go away already hahaha

@  DeleteMe : (06:09 AM)

wow i joined on the same day as tony

@  DeleteMe : (05:46 PM)

i didnt pay for it though

@  mister unusual : (06:58 AM)

@chrisb access to premium threads

@  chrisb : (08:48 PM)

i wna know....

@  chrisb : (06:34 PM)

i never got i wna kmow

@  chrisb : (06:34 PM)

what that get you actually tell me

@  chrisb : (06:34 PM)

ahaa lol u premium

@  chrisb : (03:05 AM)

wtf smd bitch

@  DeleteMe : (05:37 PM)

im taller than chrisb

@  Fuck Flog Gnaw : (12:58 PM)

This place been dead for years

@  Clouds : (05:47 PM)

miss this shit, id come on here after school everyday.....

@  awsumpops : (10:05 PM)

Happy 10 for Yonkers.

@  Anti : (09:16 PM)

happy 10 year anniversary to yonkers

@  Anti : (09:10 PM)

hi

@  sm123 : (09:01 AM)

i've been going through old threads and it's bringing me back, this place was such a huge part of my life, so weird and sad to see it like this now..

@  sm123 : (09:00 AM)

ugk :(

@  mister unusual : (08:57 AM)

4eva

@  Fig : (05:39 AM)

rip ugk

@  mister unusual : (03:38 AM)

yo

@  sm123 : (07:04 PM)

holy shit hi everyone, it's so dead here now

@  Guest : (05:27 AM)

idk wtf I'm doing bruh

@  ShiTheCreator : (05:14 PM)

holy shit people still use this? lol

@  chrisb : (01:39 AM)

Feel free to PM me if you have any further questions or concerns about the Golf hoodie

@  chrisb : (01:38 AM)

I am a 5"10 150lb male btw

@  chrisb : (01:36 AM)

I'm not sure about the Golf hoodie sizing, but for Gildan hoodies I am a size large, however I prefer an XL-XXXL for comfort

@  chrisb : (01:35 AM)

Hmm, I would say buy the brown one in regular small and just have it be a little big. Possibly room to grow into as well?

@  Guest : (05:51 AM)

I want to buy a Golf Hoodie there is a green or brown one. I want the brown one but the xs is sold out. In the green size there is xs. In the brown one there is small and i am a xs do you think I should just buy the green one or buy the brown one or just wait?

@  Guest : (05:40 AM)

hey i have a question

@  Android XVII : (06:43 PM)

black lives matter

@  Guest : (11:46 AM)

purpa cous

@  Guest : (11:45 AM)

https://www.youtube.com/watch?v=ozP7d3lgyRg&ab_channel=StrictlyHits

@  chrisb : (01:46 AM)

Lollll

@  Guest : (09:32 AM)

@Guest i have it

@  Guest : (08:29 AM)

Don't sell this forum Kevin

@  Guest : (08:29 AM)

Don't let this shit die

@  Guest : (05:26 PM)

bro wtf is going on, this shit doesn't work, didn't receive the validation email

@  Guest : (02:35 PM)

:jordancry: :jordancry: :jordancry: KTT died too

@  Guest : (02:32 PM)

Ayo anyone here?

@  Guest : (02:01 PM)

This shit is so dead

@  Guest : (02:01 PM)

Bro what's going on

@  Guest : (02:01 PM)

poiu

@  chrisb : (01:55 PM)

hi guys right now i only have a 3/5 star rating on my profile please rate 5 stars thank you

@  Fig : (04:51 AM)

rip ugk17

@  Ryan : (10:34 PM)

Imma show my kids these threads

@  Ryan : (10:33 PM)

hope it always stays up

@  Heroin Soap : (04:14 AM)

yo yo yo

@  Material : (07:46 AM)

skkrrt

@  Guest : (02:52 AM)

fucking cock

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Its been 8 years already fuck

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Yo who the fuck is still paying to keep this site up

@  Guest : (02:39 AM)

purple cows? im pretty sure that never came out lol

@  Guest : (02:36 AM)

:tybg:

@  Guest : (02:35 AM)

lmaoo

@  Guest : (02:31 AM)

poopity scoop

@  DeleteMe : (06:50 PM)

i would delete my account if i could

@  Android XVII : (02:26 AM)

what the fuck is purple cows

@  Guest : (03:10 PM)

PLEASE SEND ME A MESSAGE IF YOU HAVE PURPLE COWS EP FOR DOWNLOAD!

@  Guest : (05:11 PM)

are people still here


Photo

"Tamale/Answer" Video Discussion Thread | Out now!!!

Tamale Wolf

  • Please log in to reply
204 replies to this topic

#61 skullkid

skullkid

    $$$ HIGH KING OF SWAG $$$

  • Members
  • 146 posts
  • Joined 06-October 13
  • LocationLiberty City

Posted 08 October 2013 - 01:37 AM

i'd rather have more info on the "movie" than this. stop wasting time tyler  

tylers too busy with the color correction of the movie


  • 4

#62 BLOX Clothing

BLOX Clothing

    Big DIck Click OG

  • Members
  • 281 posts
  • Joined 17-August 12
  • LocationSouf Kackalacka

Posted 08 October 2013 - 03:43 AM

Not hyped for this. I hate Tamale. Song is so dumb seriously.. He should have done a vid for Slater or Trashwang

and thats why your name is cheif keef


  • 1

Head is not all its cracked up to be. if you find a broad that can suck a mean one, its rare. so keep that bitch on lock


#63 Sweet Leaf

Sweet Leaf

    turn on, tune in, drop out

  • ✞ Premium ✞
  • 1,287 posts
  • Joined 28-April 12

Posted 08 October 2013 - 03:55 AM

While I don't like the song a huge amount I can't wait to see what he does with it as a music video. Hasn't really let me down yet with vids.


  • 0

#64 Sean Coonery

Sean Coonery

    i am a two faced bitch

  • Banned
  • 5,429 posts
  • Joined 14-August 12
  • Location408

Posted 08 October 2013 - 03:59 AM

almost thereeeeeeeee


  • 0

#65 Sean Coonery

Sean Coonery

    i am a two faced bitch

  • Banned
  • 5,429 posts
  • Joined 14-August 12
  • Location408

Posted 08 October 2013 - 04:04 AM


  • 5

#66 Guest_Hobo_*

Guest_Hobo_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 08 October 2013 - 04:04 AM

almost thereeeeeeeee

are we there yet?


  • 0

#67 skullkid

skullkid

    $$$ HIGH KING OF SWAG $$$

  • Members
  • 146 posts
  • Joined 06-October 13
  • LocationLiberty City

Posted 08 October 2013 - 04:07 AM

HOLY FUCK THIS VIDEO IS CRAZY AS FUCK THIS IS MY MOST FAVORITE VIDEO OF ALL TIME AAAAAAAAAHHHH SO NASTY

 

 

ALSO I HOPED FOR 48 NOT ANSWER BUT OH WELL

 

HERES A WALLPAPER FOR Y'ALL

 

4Kzqv.jpg


  • 6

#68 methdad

methdad

    Ryan's arm

  • Members
  • 1,607 posts
  • Joined 19-January 12
  • LocationWesteros

Posted 08 October 2013 - 04:09 AM

this was tight

 

i can tell tyler really loves missy 


  • 0

#69 Guest_Hobo_*

Guest_Hobo_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 08 October 2013 - 04:10 AM

Well i dunno anymore


  • 0

#70 Jewfro Firework

Jewfro Firework

    Odd

  • Members
  • 608 posts
  • Joined 12-September 11
  • LocationGilbert, AZ

Posted 08 October 2013 - 04:11 AM

http://www.youtube.c...xlJLz9M8hQ#t=47


  • 0
Posted Image

#71 Shizuka

Shizuka

    Clown

  • ✞ Premium ✞
  • 5,453 posts
  • Joined 10-August 12

Posted 08 October 2013 - 04:15 AM

doap vid for good songs


  • 0
<p class='bbc_center'><a href='<a href='http://typicaltaro.tumblr.com/' class='bbc_url' title='External link' rel='nofollow external'>http://typicaltaro.t...tumblr.com/</a>' class='bbc_url' title='External link' rel='nofollow external'><em class='bbc'><strong class='bbc'><span style='font-size: 24px;'>Posted Image</span></strong></em></a></p>

#72 Lou

Lou

    TieDIE

  • Members
  • 4,767 posts
  • Joined 04-February 12
  • Location, Location, Location

Posted 08 October 2013 - 04:16 AM

That was great. The colors on the golf course were perfect.
  • 3
meatspin.com meatspin.com meatspin.com meatspin.com

#73 Jewfro Firework

Jewfro Firework

    Odd

  • Members
  • 608 posts
  • Joined 12-September 11
  • LocationGilbert, AZ

Posted 08 October 2013 - 04:17 AM

Guess I didn't go far enough down this thread, sorry. I fuckin loved the video and that damn shirt he wears on the WOLF cover scene.... I love it.


  • 0
Posted Image

#74 ChiefKeef

ChiefKeef

    Ryan's army

  • ✞ Premium ✞
  • 750 posts
  • Joined 07-March 12
  • LocationOFT

Posted 08 October 2013 - 04:18 AM

and thats why your name is cheif keef

Sosa makes good music. It might not be lyrical but he is creative as fuck and he changes up
his style and its catchy as fuck.

Ontopic: vid is actually cool i expected less tbh.
  • -1
Glo Gang.

#75 Nayborhood

Nayborhood

    Odd

  • Members
  • 641 posts
  • Joined 24-June 11

Posted 08 October 2013 - 04:20 AM

omg i was not ready for that beauty holy shitttt VOTY  4975726703_a447a0fde2_z.jpg


  • 0

#76 Guest_Hobo_*

Guest_Hobo_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 08 October 2013 - 04:21 AM

tumblr_muc117ixec1rpc1rco1_500.gif


  • 10

#77 Jewfro Firework

Jewfro Firework

    Odd

  • Members
  • 608 posts
  • Joined 12-September 11
  • LocationGilbert, AZ

Posted 08 October 2013 - 04:22 AM

How the fuck do you guys make these things in such short amounts of time???? Y'all really that computer savvy??


  • 0
Posted Image

#78 Dead sams

Dead sams

    Member

  • Members
  • 156 posts
  • Joined 08-June 13
  • LocationFlorida

Posted 08 October 2013 - 04:22 AM

icryevrytiem


  • 0

#79 shreddykong

shreddykong

    Sweet Baby Rays BBQ Sauce

  • Members
  • 445 posts
  • Joined 21-March 13

Posted 08 October 2013 - 04:23 AM

DUDE!!! SOOOO FUCKING AWESOME THE PHARRELL CAMEO AND WHITEFACE ANF THE GIRL


  • 0

<p> :ugk:


#80 BearReyes

BearReyes

    The Killing Murph

  • Members
  • 1,279 posts
  • Joined 12-April 12
  • LocationPhiladelphia, PA (First OF Show)

Posted 08 October 2013 - 04:24 AM

GOT DAMN THAT WAS PERHAPS MY FAVORITE VIDEO OF ALL TIME. Proud of him though... legit. He got P to be in the video and I know how much that meant to him. THE WOLF IN REAL LIFE SHIT IS TIGHT AND SO IS ANSWER. I'm sorry but the color correction for Answer was got damn perfect. Number 17.


  • 0

because the internet


#81 Sweet Leaf

Sweet Leaf

    turn on, tune in, drop out

  • ✞ Premium ✞
  • 1,287 posts
  • Joined 28-April 12

Posted 08 October 2013 - 04:26 AM

Well I dunno what to do with this so here you go

ofke.png


  • 2

#82 Lou

Lou

    TieDIE

  • Members
  • 4,767 posts
  • Joined 04-February 12
  • Location, Location, Location

Posted 08 October 2013 - 04:27 AM

Definitely a 'she' level music video.
  • 2
meatspin.com meatspin.com meatspin.com meatspin.com

#83 Guest_Hobo_*

Guest_Hobo_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 08 October 2013 - 04:27 AM

tumblr_muc1h4NzWE1qdie0jo1_500.gif


  • 8

#84 Shizuka

Shizuka

    Clown

  • ✞ Premium ✞
  • 5,453 posts
  • Joined 10-August 12

Posted 08 October 2013 - 04:28 AM

4ik45o9.png

 

backed out. 


  • 0
<p class='bbc_center'><a href='<a href='http://typicaltaro.tumblr.com/' class='bbc_url' title='External link' rel='nofollow external'>http://typicaltaro.t...tumblr.com/</a>' class='bbc_url' title='External link' rel='nofollow external'><em class='bbc'><strong class='bbc'><span style='font-size: 24px;'>Posted Image</span></strong></em></a></p>

#85 BearReyes

BearReyes

    The Killing Murph

  • Members
  • 1,279 posts
  • Joined 12-April 12
  • LocationPhiladelphia, PA (First OF Show)

Posted 08 October 2013 - 04:29 AM

tumblr_muc1h4NzWE1qdie0jo1_500.gif

Nailed it.


  • 0

because the internet


#86 Jewfro Firework

Jewfro Firework

    Odd

  • Members
  • 608 posts
  • Joined 12-September 11
  • LocationGilbert, AZ

Posted 08 October 2013 - 04:31 AM

What is Tyler's thing with smoking cigs in the videos?


  • 2
Posted Image

#87 Lou

Lou

    TieDIE

  • Members
  • 4,767 posts
  • Joined 04-February 12
  • Location, Location, Location

Posted 08 October 2013 - 04:32 AM

Supposedly the blurred out part has something to do with Blackface.

Also, you've got to be stupid if you think that there are better music video directors than Tyler.
  • 0
meatspin.com meatspin.com meatspin.com meatspin.com

#88 Guest_Hobo_*

Guest_Hobo_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 08 October 2013 - 04:33 AM

What is Tyler's thing with smoking cigs in the videos?

It makes him feel tough to pretend to smoke cigarettes 


  • 0

#89 Lou

Lou

    TieDIE

  • Members
  • 4,767 posts
  • Joined 04-February 12
  • Location, Location, Location

Posted 08 October 2013 - 04:34 AM

What is Tyler's thing with smoking cigs in the videos?

I think it's supposed to show that it's sam.
  • 5
meatspin.com meatspin.com meatspin.com meatspin.com

#90 Diego Johnson

Diego Johnson

    Odd

  • Members
  • 364 posts
  • Joined 23-January 12
  • LocationDayton, Ohio

Posted 08 October 2013 - 04:37 AM

Supposedly the blurred out part has something to do with Blackface.

Also, you've got to be stupid if you think that there are better music video directors than Tyler.

It looked to me like blackface people dancing/jumping around at the front of a classroom
  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: Tamale, Wolf

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users