Jump to content



Toggle shoutbox Talk

@  Pooch : (04:22 AM)

I certainly hope he is not dead but fuck you all anyway useless cunts

@  Pooch : (04:21 AM)

If adam has overdosed and died he was still a better human being than you useless pieces of shit fuck you all

@  Guest : (02:52 AM)

I don’t understand why an OFT discord was made in the first place when y’all didn’t wanna join Georgey’s OFT 2.0 chat

@  Guest : (02:50 AM)

And you’re in no position to call others mentally ill. You’ve sperged out so many times even when I called you mentally ill :suge:

@  Guest : (02:49 AM)

@Test nope not on the discord why would I want to associate with losers who can’t move on from a dead forum. One of your “friends” told me the info I don’t need to be on discord :suge:

@  Swampy : (01:06 AM)

ryan

@  chrisb : (05:31 AM)

Also Ryan why aren't you in the discord?

@  chrisb : (05:31 AM)

but i am somewhat enjoying checking out old threads and finding genuinely funny/interesting things i once said among the mount of problematic/embarrassing shit

@  chrisb : (05:30 AM)

disagree slightly

@  Ryan : (12:08 AM)

whoever pays to keep this site up I love you

@  Material : (06:00 AM)

Big OOF

@  Test : (10:58 PM)

but once again, you're clearly very mentally ill, so nothing but love to you :)

@  Test : (10:57 PM)

@Guest lmao, so you're stalking the discord, that's cool. maybe you shouldn't be so afraid to actually use the name OddPope, we all know its you.

@  chrisb : (05:45 AM)

don't come in hiding behind guest name like u be doing now

@  chrisb : (05:43 AM)

also what made u so goddamn upset that ur acting like it's 2011 or some shit here

@  chrisb : (05:41 AM)

dawg we don't even use shoutbox anymore if u wanna fight u come into discord

@  Guest : (04:49 AM)

And fucking lol I heard your “gf” is actually a lesbian the whole time. Just give up my man, how many L’s you gone take :suge:

@  Guest : (11:40 PM)

Miss me with the “nothing but love to you brother” shit :suge: you’re clearly butthurt. You always sperged about everything hahaha

@  Guest : (11:37 PM)

Khaled if you’re still alive then clearly you didn’t finish the job. Better luck next time :)

@  Guest : (11:36 PM)

@Thomas Hunna so typical of you sucking up to Khaled. Lol at you telling someone to grow up when you were always the one to encourage Khaled being his toxic self

@  Young Eater : (07:49 PM)

Make me butt boy

@  Ronan : (03:20 PM)

shut up

@  Young Eater : (01:33 AM)

SOMEONE FIND HER

@  Young Eater : (01:33 AM)

WHERE IS SHYNECOLDCHAIN I NEED TO ASK HER ABOUT LIL B

@  Young Eater : (01:33 AM)

WHERE IS SLIM AND ANT-LIVE?!

@  Young Eater : (01:16 AM)

HELLO?

@  Thomas Hunna : (07:13 AM)

dead

@  Test : (04:02 AM)

hahahaha fuck, i forgot i changed rhil0 to automatically change to woat member, altright cunt

@  Test : (04:02 AM)

but nice knowing you woat member, altright cunt

@  Test : (04:00 AM)

nothing but love to you, you're clearly very mentally ill

@  Test : (04:00 AM)

says more about you than me my brother, you're the one hiding on a guest account

@  Test : (04:00 AM)

@Guest LMAO, my dude, I'm still alive.

@  Thomas Hunna : (03:45 AM)

And if you’re still holding that much animosity towards someone you met on the Internet, look in the mirror and grow the fuck up

@  Thomas Hunna : (03:44 AM)

We’ve already lost 2 members, we don’t need anything else fucked up like that happening to anyone else

@  Thomas Hunna : (03:44 AM)

That shit ain’t cool to be fucking around about

@  Thomas Hunna : (03:44 AM)

Yo the fuck whoever that is

@  Guest : (01:51 AM)

Fuck you Khaled. I’m glad you’re eradicated :)

@  Guest : (01:48 AM)

He was the definition of a cancer. No use in pretending otherwise

@  Guest : (01:46 AM)

The world is now a better place without such a vile horrible “person”

@  Guest : (01:45 AM)

Nothing of value was lost. Rot in hell you lowlife piece of garbage :)

@  Guest : (01:43 AM)

Easily the worst human ever encountered on the Internet. Was such a garbage toxic cunt to many people here

@  Guest : (01:42 AM)

Heard the news Khaled overdosed :suge:

@  Guest : (06:37 PM)

anybody got download link or know where I can find?

@  Guest : (06:37 PM)

looking for a poshgod/freebase tape2

@  Thomas Hunna : (07:53 AM)

@Swampy shit dude, along time ago

@  Uhhimani : (07:38 PM)

I miss adam

@  Swampy : (07:54 PM)

also when the fuck did we get ice cream

@  Swampy : (07:53 PM)

When the fuck did they even make that

@  Hobo : (10:58 AM)

wtf when did i become member of the month?

@  YungBasedNikey : (02:01 PM)

unfortunately

@  Eatin Apples... : (04:43 PM)

Jeezis this place still exists?!

@  Android XVII : (08:30 AM)

1love

@  Murphy Lee : (04:57 PM)

Ayyy

@  Mr Deerskin... : (03:04 PM)

Yo i can't believe this shit is still around

@  Guest : (09:17 PM)

yo

@  Material : (10:24 PM)

https://discord.gg/rN57wJg

@  Material : (04:06 PM)

join the discord

@  Material : (04:06 PM)

goldy i see you lurkin

@  Swampy : (01:44 AM)

message removed by moderator

@  Beeb : (10:28 PM)

:ronan:

@  Cheddahz : (02:30 AM)

everyone should join the discord

@  Guest : (11:06 AM)

f

@  ASTOREA2K : (04:29 PM)

@Fig join discord

@  Fig : (12:19 AM)

Good to know the forum still exists

@  Android XVII : (04:50 AM)

i feel like adam gone forever he fully a cancer

@  Wyatt : (04:59 PM)

Sup everybody

@  Wyatt : (04:59 PM)

Yo yo

@  Uhhimani : (03:32 PM)

jk ily

@  Uhhimani : (03:32 PM)

bby ass

@  Uhhimani : (03:32 PM)

im p sure he actually a cancer lol

@  Uhhimani : (03:31 PM)

is Adam bck nao

@  BEazy : (07:01 AM)

Imagine using the Shoutbox and not the discord

@  Android XVII : (09:12 PM)

where u work

@  Swampy : (01:31 AM)

Gonna call in sick tomorrow

@  Swampy : (01:30 AM)

I’m smoking big hash but I hate my job

@  Swampy : (01:29 AM)

I moved to Denver Colorado shits dope

@  Android XVII : (12:03 AM)

hiccups lowkey scary

@  Uhhimani : (02:39 AM)

I was drunk idk why my first thot was to come on here and post that..lol

@  Uhhimani : (01:46 PM)

I hv the hiccups rn. its terrible

@  A Fuckin Rad... : (10:55 PM)

First time logging on in over 6 years, just to find out UGK passed... this some 'ol bullshit

@  Android XVII : (10:30 PM)

its all good i forgive u

@  chrisb : (04:02 AM)

oops my bad

@  Android XVII : (08:54 PM)

i kno for a fact u did

@  chrisb : (01:04 AM)

i never had u on snapchat i don't think

@  Android XVII : (12:19 AM)

wtf hell naw u older than me u were always mean to me u blocked me on snapchat

@  chrisb : (04:26 AM)

:dance:

@  chrisb : (04:26 AM)

i'd get ur back android but u were mean to me when i was 16 so

@  chrisb : (04:25 AM)

it was ugk's bday the other day

@  Android XVII : (03:18 AM)

and its no OFT without khaled.... shut the whole website down its no point anymore RIP ugk17

@  Android XVII : (03:17 AM)

i was hating on white woman on twitter and khaled got mad at me and abandoned all of us

@  chrisb : (10:11 PM)

what happen

@  Uhhimani : (08:29 AM)

: /

@  Android XVII : (04:19 PM)

if u follow me on twitter that aint shit compared to other things i said
its cancer season my guy was in his feelings das all it is
wya pooch
im in colton california pull up ill giv u the hands !!!! im fighting in the name of dj khaled and ima win cause americans can't lose to british ass fuckniggas

@  Android XVII : (04:18 PM)

i said its a lot of demonic elf looking white girls and my dude snapped

@  Android XVII : (04:16 PM)

u wasn't even there pooch stfu.... khaled sensitive ass got offended by a tweet how is that my fault

@  Pooch : (02:28 PM)

Hey Android, if I ever see you I will smash you into a pulp you useless cunt, fuck you.

@  tylersgay : (11:18 AM)

you know what im out too

@  tylersgay : (11:18 AM)

fuck MTY

@  tylersgay : (11:17 AM)

damn we lost a brother

@  tylersgay : (11:17 AM)

im the new manager of oft ladies and gents


Jay Electronica - Act II: Patents of Nobility


7 replies to this topic

#1 Guest_Heisenberg_*

Guest_Heisenberg_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 15 March 2014 - 05:36 AM

Release Date: TBA

Cover Art: TBA

Tracklist: (as confirmed by Jay in 2012, but will most likely change)

01 Real Magic [ft. Ronald Regan]
02 New Illuminati [ft. Kanye West]
03 Patents of Nobility
04 Life on Mars (@FatBellyBella)
05 Bonnie & Clyde guest starring Serge Gainsbourg
06 Dinner at Tiffanys (The Shiny Suit Theory) [ft. Charlotte Gainsbourg, Jay-Z & The-Dream]
07 Memories & Merlot
08 Better in Tune with the Infinite [ft. Latonya Givens]
09 A Letter to Falon
10 Road to Perdition [ft. Jay-Z]
11 Welcome to Knightsbridge [ft. Sean Diddy Combs]
12 Rough Love [ft. Kanye West]
13 Run & Hide guest starring The Bullitts
14 Nights of the Roundtable (first draft skeleton)
15 10,000 Lotus Petals

Source: http://m.pitchfork.c...lbum-tracklist/

Leaked tracks:
Better in Tune with the Infinite (track 8) (released c. 15th March, 2014)
https://m.soundcloud...-better-in-tune

 

@FatBellyBella (track 4) (released c. November 2010)

 

Shiny Suit Theory (track 6) (released c. November 2010)


OP will be updated as more information comes to light.

(cheers to Costa for his contribution)


  • 0

#2 Guest_TyFaizon_*

Guest_TyFaizon_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 15 March 2014 - 05:42 AM

lol
  • 0

#3 methdad

methdad

    Ryan's arm

  • Members
  • 1,607 posts
  • Joined 19-January 12
  • LocationWesteros

Posted 15 March 2014 - 05:54 AM

lol


  • 0

#4 bunnyh0pz

bunnyh0pz

    Odd

  • Members
  • 410 posts
  • Joined 29-March 13
  • LocationNew Jersey

Posted 15 March 2014 - 06:01 AM

The next track is gonna be so good when it drops in 2018


  • 0

#5 Guest_Heisenberg_*

Guest_Heisenberg_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 15 March 2014 - 06:16 AM

The next track is gonna be so good when it drops in 2018


Fact is that Jay featured in a few songs last year, and today Better in Tune leaked; I got a feeling the album will come this year (if not next year).
  • 0

#6 Cosmos Creature

Cosmos Creature

    a creature of the cosmos

  • ✞ Premium ✞
  • 152 posts
  • Joined 09-June 12
  • LocationMelbourne, Australia

Posted 15 March 2014 - 01:44 PM

This album is the musical version of bigfoot


  • 0

#7 Costa

Costa

    The Untouchable Maybach Empire Presents

  • Members
  • 3,630 posts
  • Joined 03-November 12

Posted 15 March 2014 - 02:23 PM

Release Date: TBA

Tracklist: (as confirmed by Jay in 2012, but will most likely change)

01 Real Magic [ft. Ronald Regan]
02 New Illuminati [ft. Kanye West]
03 Patents of Nobility
04 Life on Mars (@FatBellyBella)
05 Bonnie & Clyde guest starring Serge Gainsbourg
06 Dinner at Tiffanys (The Shiny Suit Theory) [ft. Charlotte Gainsbourg, Jay-Z & The-Dream]
07 Memories & Merlot
08 Better in Tune with the Infinite [ft. Latonya Givens]
09 A Letter to Falon
10 Road to Perdition [ft. Jay-Z]
11 Welcome to Knightsbridge [ft. Sean Diddy Combs]
12 Rough Love [ft. Kanye West]
13 Run & Hide guest starring The Bullitts
14 Nights of the Roundtable (first draft skeleton)
15 10,000 Lotus Petals

Source: http://m.pitchfork.c...lbum-tracklist/

Leaked tracks:
Better in Tune with the Infinite (track 8)
https://m.soundcloud...-better-in-tune

OP will be updated as more information comes to light.

shiny suit theory and @FatBellyBella are also out


  • 0

#8 Guest_Heisenberg_*

Guest_Heisenberg_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 18 March 2014 - 01:41 AM

shiny suit theory and @FatBellyBella are also out

thanks, updated OP and credited you :fonz:


  • 0



Reply to this topic



  


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users