Jump to content



Toggle shoutbox Talk

@  FREEEARL2021 : (08:06 PM)

@Gnatuw HMU

@  FREEEARL2021 : (08:05 PM)

yo

@  FREEEARL2021 : (07:45 PM)

@GOLFWANG10 people have said 10, way off. Probably way higher. Still a rare piece

@  FREEEARL2021 : (07:44 PM)

@Guest of course we do

@  Test : (08:11 AM)

@Guest you're lame bro, typical cripple

@  Jarvis : (07:22 AM)

Miss y'all. Kinda. <3

@  GOLFWANG10 : (02:13 AM)

do people remember how many dertbag x earl shirts there were (non tye-dye shirt)

@  Guest : (10:05 PM)

Got a giant ass file of some OF shit if yall want it

@  queefing dragon : (10:31 AM)

im moving to saturn dont contact me

@  queefing dragon : (10:30 AM)

probably just as boring and fucked up as my country

@  queefing dragon : (10:30 AM)

im moving to israel

@  queefing dragon : (10:29 AM)

bbye

@  queefing dragon : (10:27 AM)

i dont care about first world LGBT people though

@  queefing dragon : (10:26 AM)

im gonna beat the masculinity out of myself all by myself

@  queefing dragon : (10:25 AM)

what a mean guest

@  queefing dragon : (10:25 AM)

he was a shitty person though

@  queefing dragon : (10:24 AM)

i had a palestinian trans friend he got locked up and interrogated for like a month

@  queefing dragon : (10:23 AM)

the omincron particles got me 2 weeks ago

@  queefing dragon : (10:21 AM)

why

@  queefing dragon : (10:20 AM)

still alive lol

@  Guest : (03:49 PM)

OddCat / Gato here to stalk my old self.

@  Guest : (03:48 PM)

hi

@  Neutrill : (07:36 PM)

:)<3

@  oddwolfmen : (01:27 AM)

watch out for omincron particles

@  Solid : (06:25 AM)

get a hobby bro

@  Solid : (06:24 AM)

tfw you have no life so u hate tranny

@  Guest : (04:56 PM)

Bastard

@  member george : (04:02 PM)

hi

@  Guest : (12:14 AM)

his woman beating pops beat the masculinity outta him rofl should hit him harder tho

@  Guest : (12:14 AM)

can you picture him in a dress makeup and lipstick bro fkn yuck. he was already ugly as shit and now he look like a car ran him over

@  Guest : (12:13 AM)

bro tfw adamy is a tranny now :suge:

@  RaeKwon : (07:18 AM)

I was in love but FUCK IT

@  RaeKwon : (07:18 AM)

OFM banging on yo mfn FM

@  Guest : (12:51 PM)

Tyler The creator presets

@  mister unusual : (07:33 PM)

oh shit dis not search lol

@  mister unusual : (07:33 PM)

kile kanvas

@  Thomas Hunna : (10:56 PM)

Today marks 10 years ago that I joined the site

@  Android XVII : (06:18 PM)

metaldan online in the past 15 minutes :dog:

@  Android XVII : (06:16 PM)

I got locked out my discord account rip love yall :earl: :ronan: :tony:

@  mister unusual : (11:44 AM)

.

@  Ant Live : (06:24 PM)

I still hold a lot of good memories here man. I’m happy it isn’t gone

@  Ant Live : (06:22 PM)

Still rip UGK

@  Ant Live : (06:22 PM)

I cant believe this is still up

@  Material : (03:37 AM)

My account is almost 10 years old wtf.

@  Kandinsky : (11:03 AM)

shoutout to you all

@  Kandinsky : (11:02 AM)

amazed that this site still exists

@  Guest : (06:15 AM)

Anyways I think the albums pretty good definitively not better then igor or flower boy

@  Guest : (06:13 AM)

I guess im the first person to talk about (call me if you get lost) But that album was pretty good

@  HighClass : (09:47 PM)

RIP ugk. Keep on keeping on people

@  HighClass : (09:37 PM)

Fucking randomly came into my head today

@  HighClass : (09:36 PM)

Good times

@  HighClass : (09:36 PM)

Remember that dude that faked a whole bunch of art photos and got found out

@  SoulTrekker : (05:50 AM)

kevin abstract

@  SoulTrekker : (05:47 AM)

bro clockin in after so long, so much time has passed fr fr

@  Zebrakill : (11:49 PM)

fig thats bad ok that represents the devil please post

@  Fig : (06:59 AM)

crazy how i can never post again since i have 6,066 posts

@  Zebrakill : (11:46 PM)

im gonna start checking in daily ok. i see 50 members online in the last 15 minutes. No reason this place isnt lit

@  Guest : (03:32 PM)

Has anyone seen the new Tyler billboard he put up for his new album ¨Call me if you get lost¨ Hopefully thats the intro for his new album

@  chrisb : (08:26 AM)

hi zebra

@  Zebrakill : (08:31 PM)

https://www.youtube.com/watch?v=vzsQWd2YWkw

@  Zebrakill : (08:29 PM)

i came on here and searched around today and its crazy that i remember everyones names. seriously idk if yall will remember me but i remember a lot of you. sm123 i still follow you on instagram

@  Zebrakill : (08:28 PM)

hey guys

@  Guest : (12:57 AM)

iowemillions

@  A Fuckin Rad... : (05:10 PM)

Man, i havent been on this site in forever. im shocked its still up lol

@  Guest : (06:26 PM)

my account is a fucking decade old what the hell

@  Android XVII : (08:38 PM)

aye do yall fuck wit odd future

@  Android XVII : (08:37 PM)

wasp wasps wasps yall wssup

@  Young Eater : (09:06 PM)

I'm trying to find it.

@  Young Eater : (09:05 PM)

Does anyboody remember that video of the one black kid dressed just like tyler running around and dancing at a skate park?

@  Swampy : (06:21 AM)

was gucci

@  Keanu Reeves : (11:00 PM)

is there anyone here who can get me into my old account?

@  mister unusual : (03:12 PM)

@Jack haha

@  Guest : (09:15 PM)

seriously who's still paying for the hosting of this site just let it go away already hahaha

@  Guest : (06:09 AM)

wow i joined on the same day as tony

@  Guest : (05:46 PM)

i didnt pay for it though

@  mister unusual : (06:58 AM)

@chrisb access to premium threads

@  chrisb : (08:48 PM)

i wna know....

@  chrisb : (06:34 PM)

i never got i wna kmow

@  chrisb : (06:34 PM)

what that get you actually tell me

@  chrisb : (06:34 PM)

ahaa lol u premium

@  chrisb : (03:05 AM)

wtf smd bitch

@  Guest : (05:37 PM)

im taller than chrisb

@  Fuck Flog Gnaw : (12:58 PM)

This place been dead for years

@  Clouds : (05:47 PM)

miss this shit, id come on here after school everyday.....

@  awsumpops : (10:05 PM)

Happy 10 for Yonkers.

@  Anti : (09:16 PM)

happy 10 year anniversary to yonkers

@  Anti : (09:10 PM)

hi

@  sm123 : (09:01 AM)

i've been going through old threads and it's bringing me back, this place was such a huge part of my life, so weird and sad to see it like this now..

@  sm123 : (09:00 AM)

ugk :(

@  mister unusual : (08:57 AM)

4eva

@  Fig : (05:39 AM)

rip ugk

@  mister unusual : (03:38 AM)

yo

@  sm123 : (07:04 PM)

holy shit hi everyone, it's so dead here now

@  Guest : (05:27 AM)

idk wtf I'm doing bruh

@  ShiTheCreator : (05:14 PM)

holy shit people still use this? lol

@  chrisb : (01:39 AM)

Feel free to PM me if you have any further questions or concerns about the Golf hoodie

@  chrisb : (01:38 AM)

I am a 5"10 150lb male btw

@  chrisb : (01:36 AM)

I'm not sure about the Golf hoodie sizing, but for Gildan hoodies I am a size large, however I prefer an XL-XXXL for comfort

@  chrisb : (01:35 AM)

Hmm, I would say buy the brown one in regular small and just have it be a little big. Possibly room to grow into as well?

@  Guest : (05:51 AM)

I want to buy a Golf Hoodie there is a green or brown one. I want the brown one but the xs is sold out. In the green size there is xs. In the brown one there is small and i am a xs do you think I should just buy the green one or buy the brown one or just wait?


Photo

Good make of coach jackets?


  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1 Calum

Calum

    Rookie

  • Members
  • 13 posts
  • Joined 15-April 13
  • LocationLondon, UK

Posted 12 April 2014 - 10:32 PM

Looking for a good make of coach jackets, personally don't like the OF ones due to the massive logo on the back, I find a lot of coach jackets I like but a lot of them are ruined in my opinion by a big ugly graphic on the back. For instance ONLY NY's are really nice but have a huge American flag on the back which puts me right off it. Any suggestions?


  • 0

#2 Guest_Toiletseat Papi_*

Guest_Toiletseat Papi_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 12 April 2014 - 10:46 PM

Google windbreaker. Or check ebay.
  • 0

#3 finnn

finnn

    Odd

  • Members
  • 376 posts
  • Joined 05-September 13

Posted 12 April 2014 - 10:54 PM

been searching for a plain one in a cool color for a while but couldn't find one. I ended up buying a ice cream one 


  • 0

G O L F


#4 Guest_Toiletseat Papi_*

Guest_Toiletseat Papi_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 12 April 2014 - 11:12 PM

So far fashion goes in and out of season with itemization so it may not be heavily stocked at this time. or may just have the title of a bomber jacket instead of a hoodless windbreaker or a coach jacket.
  • 0

#5 Material

Material

    Will Ban, Won't Care

  • Retired Moderator
  • 6,167 posts
  • Joined 29-September 11

Posted 12 April 2014 - 11:43 PM

American Flag you say? Link. 


  • 1

I dislike mostly all of the members on this site.


#6 Guest_greenunicorn_*

Guest_greenunicorn_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 13 April 2014 - 01:35 AM

dickies 


  • 0

#7 Guest_greenunicorn_*

Guest_greenunicorn_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 13 April 2014 - 01:37 AM

American Flag you say? Link. 

http://onlynylives.c...ories/outerwear


  • 0

#8 RemmyAvoir

RemmyAvoir

    Rookie

  • Members
  • 10 posts
  • Joined 14-December 13

Posted 13 April 2014 - 02:37 PM

Dam i love the only ny coach jackets! I think the flag makes it look much better


  • 0

#9 RemmyAvoir

RemmyAvoir

    Rookie

  • Members
  • 10 posts
  • Joined 14-December 13

Posted 13 April 2014 - 02:37 PM

RIPNDIP are selling a pretty dope coach jacket for about 60 bucks


  • 0

#10 Calum

Calum

    Rookie

  • Members
  • 13 posts
  • Joined 15-April 13
  • LocationLondon, UK

Posted 21 April 2014 - 02:20 AM

Dam i love the only ny coach jackets! I think the flag makes it look much better

 

I love them too, by far the tidiest and just overall nice looking ones, but being English I can't really justify walking around with a huge USA flag on my back haha, if I could strip off the flag or get one without I would've bought that straight away,

 

 

dickies 

 

Yeah I've been looking at dickies thanks for the suggestion they're a nice plain design, I think at the minute I'm torn between getting the standard Dickies coach jacket or the more pricey (but one I love) Nike SB coaches jacket recently released.

 

Thanks for the suggestions anyway :)


  • 0

#11 Calum

Calum

    Rookie

  • Members
  • 13 posts
  • Joined 15-April 13
  • LocationLondon, UK

Posted 22 April 2014 - 08:42 PM

While I'm at it thought I might aswell ask, can anyone suggest good brands carrying nice clean looking 5 panels preferably plain black/not too wild. Obviously I love the typical all black box logo supreme ones but they cost a fortune so if anyone knows good 5 panels out there at the moment hit me up :) Safe.


  • 0

#12 Calum

Calum

    Rookie

  • Members
  • 13 posts
  • Joined 15-April 13
  • LocationLondon, UK

Posted 24 April 2014 - 04:14 PM

Ended up getting this Nike SB one, got a decent reduction on a Sale on Flatspot. 

What do people think? I always wanted a relatively plain design.

 

10270103_10152389518277464_2138728096_n.


  • 1

#13 clubpixel

clubpixel

    Odd

  • Validating
  • 294 posts
  • Joined 06-March 14

Posted 24 April 2014 - 05:55 PM

Ended up getting this Nike SB one, got a decent reduction on a Sale on Flatspot. 

What do people think? I always wanted a relatively plain design.

 

10270103_10152389518277464_2138728096_n.

i love it haha might get one myself, or just get the only jacket...idk fuck...i need to make up my mind 


  • 0

I think I'm dying cause I'm limper than biscuit


#14 clubpixel

clubpixel

    Odd

  • Validating
  • 294 posts
  • Joined 06-March 14

Posted 24 April 2014 - 06:11 PM

While I'm at it thought I might aswell ask, can anyone suggest good brands carrying nice clean looking 5 panels preferably plain black/not too wild. Obviously I love the typical all black box logo supreme ones but they cost a fortune so if anyone knows good 5 panels out there at the moment hit me up :) Safe.

http://www.ripndipcl.../black-camp-cap

 

here you go 


  • 0

I think I'm dying cause I'm limper than biscuit


#15 clubpixel

clubpixel

    Odd

  • Validating
  • 294 posts
  • Joined 06-March 14

Posted 24 April 2014 - 06:12 PM

what's the difference between

 

http://www.dickies.c...acket-76242.jsp

 

http://www.dickies.c...acket-TJ700.jsp


  • 0

I think I'm dying cause I'm limper than biscuit


#16 Calum

Calum

    Rookie

  • Members
  • 13 posts
  • Joined 15-April 13
  • LocationLondon, UK

Posted 04 May 2014 - 04:23 PM

 

 

No idea man I was always looking at this one: 

 

http://www.amazon.co...es coach jacket

 

Ended up getting the Nike SB one though and I love it.


  • 0

#17 clubpixel

clubpixel

    Odd

  • Validating
  • 294 posts
  • Joined 06-March 14

Posted 05 May 2014 - 07:28 PM

No idea man I was always looking at this one: 

 

http://www.amazon.co...es coach jacket

 

Ended up getting the Nike SB one though and I love it.

i got that one in grey...got here on thursday, i like it 


  • 0

I think I'm dying cause I'm limper than biscuit





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users