Jump to content



Toggle shoutbox Talk

@  RaeKwon : (07:18 AM)

I was in love but FUCK IT

@  RaeKwon : (07:18 AM)

OFM banging on yo mfn FM

@  Guest : (12:51 PM)

Tyler The creator presets

@  mister unusual : (07:33 PM)

oh shit dis not search lol

@  mister unusual : (07:33 PM)

kile kanvas

@  Thomas Hunna : (10:56 PM)

Today marks 10 years ago that I joined the site

@  Android XVII : (06:18 PM)

metaldan online in the past 15 minutes :dog:

@  Android XVII : (06:16 PM)

I got locked out my discord account rip love yall :earl: :ronan: :tony:

@  mister unusual : (11:44 AM)

.

@  Ant Live : (06:24 PM)

I still hold a lot of good memories here man. I’m happy it isn’t gone

@  Ant Live : (06:22 PM)

Still rip UGK

@  Ant Live : (06:22 PM)

I cant believe this is still up

@  Material : (03:37 AM)

My account is almost 10 years old wtf.

@  Kandinsky : (11:03 AM)

shoutout to you all

@  Kandinsky : (11:02 AM)

amazed that this site still exists

@  Guest : (06:15 AM)

Anyways I think the albums pretty good definitively not better then igor or flower boy

@  Guest : (06:13 AM)

I guess im the first person to talk about (call me if you get lost) But that album was pretty good

@  HighClass : (09:47 PM)

RIP ugk. Keep on keeping on people

@  HighClass : (09:37 PM)

Fucking randomly came into my head today

@  HighClass : (09:36 PM)

Good times

@  HighClass : (09:36 PM)

Remember that dude that faked a whole bunch of art photos and got found out

@  SoulTrekker : (05:50 AM)

kevin abstract

@  SoulTrekker : (05:47 AM)

bro clockin in after so long, so much time has passed fr fr

@  Zebrakill : (11:49 PM)

fig thats bad ok that represents the devil please post

@  Fig : (06:59 AM)

crazy how i can never post again since i have 6,066 posts

@  Zebrakill : (11:46 PM)

im gonna start checking in daily ok. i see 50 members online in the last 15 minutes. No reason this place isnt lit

@  Guest : (03:32 PM)

Has anyone seen the new Tyler billboard he put up for his new album ¨Call me if you get lost¨ Hopefully thats the intro for his new album

@  chrisb : (08:26 AM)

hi zebra

@  Zebrakill : (08:31 PM)

https://www.youtube.com/watch?v=vzsQWd2YWkw

@  Zebrakill : (08:29 PM)

i came on here and searched around today and its crazy that i remember everyones names. seriously idk if yall will remember me but i remember a lot of you. sm123 i still follow you on instagram

@  Zebrakill : (08:28 PM)

hey guys

@  Guest : (12:57 AM)

iowemillions

@  A Fuckin Rad... : (05:10 PM)

Man, i havent been on this site in forever. im shocked its still up lol

@  DeleteMe : (06:26 PM)

my account is a fucking decade old what the hell

@  Android XVII : (08:38 PM)

aye do yall fuck wit odd future

@  Android XVII : (08:37 PM)

wasp wasps wasps yall wssup

@  Young Eater : (09:06 PM)

I'm trying to find it.

@  Young Eater : (09:05 PM)

Does anyboody remember that video of the one black kid dressed just like tyler running around and dancing at a skate park?

@  Swampy : (06:21 AM)

was gucci

@  Keanu Reeves : (11:00 PM)

is there anyone here who can get me into my old account?

@  mister unusual : (03:12 PM)

@Jack haha

@  DeleteMe : (09:15 PM)

seriously who's still paying for the hosting of this site just let it go away already hahaha

@  DeleteMe : (06:09 AM)

wow i joined on the same day as tony

@  DeleteMe : (05:46 PM)

i didnt pay for it though

@  mister unusual : (06:58 AM)

@chrisb access to premium threads

@  chrisb : (08:48 PM)

i wna know....

@  chrisb : (06:34 PM)

i never got i wna kmow

@  chrisb : (06:34 PM)

what that get you actually tell me

@  chrisb : (06:34 PM)

ahaa lol u premium

@  chrisb : (03:05 AM)

wtf smd bitch

@  DeleteMe : (05:37 PM)

im taller than chrisb

@  Fuck Flog Gnaw : (12:58 PM)

This place been dead for years

@  Clouds : (05:47 PM)

miss this shit, id come on here after school everyday.....

@  awsumpops : (10:05 PM)

Happy 10 for Yonkers.

@  Anti : (09:16 PM)

happy 10 year anniversary to yonkers

@  Anti : (09:10 PM)

hi

@  sm123 : (09:01 AM)

i've been going through old threads and it's bringing me back, this place was such a huge part of my life, so weird and sad to see it like this now..

@  sm123 : (09:00 AM)

ugk :(

@  mister unusual : (08:57 AM)

4eva

@  Fig : (05:39 AM)

rip ugk

@  mister unusual : (03:38 AM)

yo

@  sm123 : (07:04 PM)

holy shit hi everyone, it's so dead here now

@  Guest : (05:27 AM)

idk wtf I'm doing bruh

@  ShiTheCreator : (05:14 PM)

holy shit people still use this? lol

@  chrisb : (01:39 AM)

Feel free to PM me if you have any further questions or concerns about the Golf hoodie

@  chrisb : (01:38 AM)

I am a 5"10 150lb male btw

@  chrisb : (01:36 AM)

I'm not sure about the Golf hoodie sizing, but for Gildan hoodies I am a size large, however I prefer an XL-XXXL for comfort

@  chrisb : (01:35 AM)

Hmm, I would say buy the brown one in regular small and just have it be a little big. Possibly room to grow into as well?

@  Guest : (05:51 AM)

I want to buy a Golf Hoodie there is a green or brown one. I want the brown one but the xs is sold out. In the green size there is xs. In the brown one there is small and i am a xs do you think I should just buy the green one or buy the brown one or just wait?

@  Guest : (05:40 AM)

hey i have a question

@  Android XVII : (06:43 PM)

black lives matter

@  Guest : (11:46 AM)

purpa cous

@  Guest : (11:45 AM)

https://www.youtube.com/watch?v=ozP7d3lgyRg&ab_channel=StrictlyHits

@  chrisb : (01:46 AM)

Lollll

@  Guest : (09:32 AM)

@Guest i have it

@  Guest : (08:29 AM)

Don't sell this forum Kevin

@  Guest : (08:29 AM)

Don't let this shit die

@  Guest : (05:26 PM)

bro wtf is going on, this shit doesn't work, didn't receive the validation email

@  Guest : (02:35 PM)

:jordancry: :jordancry: :jordancry: KTT died too

@  Guest : (02:32 PM)

Ayo anyone here?

@  Guest : (02:01 PM)

This shit is so dead

@  Guest : (02:01 PM)

Bro what's going on

@  Guest : (02:01 PM)

poiu

@  chrisb : (01:55 PM)

hi guys right now i only have a 3/5 star rating on my profile please rate 5 stars thank you

@  Fig : (04:51 AM)

rip ugk17

@  Ryan : (10:34 PM)

Imma show my kids these threads

@  Ryan : (10:33 PM)

hope it always stays up

@  Heroin Soap : (04:14 AM)

yo yo yo

@  Material : (07:46 AM)

skkrrt

@  Guest : (02:52 AM)

fucking cock

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Its been 8 years already fuck

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Yo who the fuck is still paying to keep this site up

@  Guest : (02:39 AM)

purple cows? im pretty sure that never came out lol

@  Guest : (02:36 AM)

:tybg:

@  Guest : (02:35 AM)

lmaoo

@  Guest : (02:31 AM)

poopity scoop

@  DeleteMe : (06:50 PM)

i would delete my account if i could

@  Android XVII : (02:26 AM)

what the fuck is purple cows

@  Guest : (03:10 PM)

PLEASE SEND ME A MESSAGE IF YOU HAVE PURPLE COWS EP FOR DOWNLOAD!

@  Guest : (05:11 PM)

are people still here


Photo

Hodgy Beats & Left Brain - Nowadays (NEW VIDEO/SONG)


  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#1 TheDeadSam

TheDeadSam

    Odd

  • Members
  • 423 posts
  • Joined 10-August 13

Posted 30 June 2014 - 09:45 PM


  • 0

#2 claymiller33

claymiller33

    Member

  • Members
  • 54 posts
  • Joined 08-March 14

Posted 30 June 2014 - 09:48 PM

Maybe their doing something at 7 I'd assume
  • 0

#3 Gnatuw

Gnatuw

    Ryan's arm

  • ugk17
  • 4,083 posts
  • Joined 21-September 11
  • Locationno

Posted 30 June 2014 - 10:00 PM

Whatever it is, I can assure you it will not be good


  • 1

#4 YungBasedNikey

YungBasedNikey

    Where did the Sun go?

  • ✞ Premium ✞
  • 1,289 posts
  • Joined 26-November 11

Posted 30 June 2014 - 10:05 PM

Just fucking wait till 7pm wow


  • -1

RCRY5wY.gif


#5 TheDeadSam

TheDeadSam

    Odd

  • Members
  • 423 posts
  • Joined 10-August 13

Posted 30 June 2014 - 10:16 PM

Whatever it is, I can assure you it will not be good

Lol


  • 0

#6 TheDeadSam

TheDeadSam

    Odd

  • Members
  • 423 posts
  • Joined 10-August 13

Posted 30 June 2014 - 10:16 PM

Just fucking wait till 7pm wow

You don't have to reply if you're not interested in discussing just saying


  • 0

#7 Gnatuw

Gnatuw

    Ryan's arm

  • ugk17
  • 4,083 posts
  • Joined 21-September 11
  • Locationno

Posted 30 June 2014 - 10:19 PM

this is now a trap lord thread


  • 4

#8 queefing dragon

queefing dragon

    Kill Them All

  • Members
  • 1,613 posts
  • Joined 28-September 12
  • LocationSand, Sand

Posted 30 June 2014 - 10:24 PM

shite


  • 0

#9 Georgey

Georgey

    Wolf

  • ✞ Premium ✞
  • 1,131 posts
  • Joined 30-November 12

Posted 30 June 2014 - 10:30 PM

this is now a trap lord thread

 

 

:gush:


  • 0

#10 Georgey

Georgey

    Wolf

  • ✞ Premium ✞
  • 1,131 posts
  • Joined 30-November 12

Posted 30 June 2014 - 10:50 PM

ferg ripped off earl's song name? wtf?

ikr


  • 0

#11 0FWKTA

0FWKTA

    Rookie

  • Members
  • 35 posts
  • Joined 21-September 12

Posted 30 June 2014 - 11:01 PM

He tweeted saying simply "7 PM, oddfuture.com" I didn't put it in Hodgy Beats/Left Brain because we don't know if this is related to Melllowhype, it could be related to OF as a whole. Thoughts?

Eastern, Pacific, or Central...  :iiam:


  • 0

:jasper:  and   :taco:  are my niggas 


#12 Jaredthenu

Jaredthenu

    Manga Carta Holy Burrito

  • Members
  • 198 posts
  • Joined 12-May 14
  • LocationWhere your mum told you to be

Posted 30 June 2014 - 11:21 PM

this is now a trap lord thread

A$AP Ferg looks like the type of person you'll see raping people in jail showers


  • 1

You're in a rape support center and 'Sarah' plays what do you do A: Hope nobody is called Sarah B: Turn off the song, run away, become a hermit & change your name to 'Yehuda' C: Recommend Tyler, The Creator - IFHY to all those suffering domestic abuse D: Continue playing the song and masturbate IIf you picked 'c' 'd' & 'a' nobody loves you


#13 Gnatuw

Gnatuw

    Ryan's arm

  • ugk17
  • 4,083 posts
  • Joined 21-September 11
  • Locationno

Posted 30 June 2014 - 11:23 PM

A$AP Ferg looks like the type of person you'll see raping people in jail showers

alpha male shit


  • 1

#14 Anti

Anti

    The Souff Gon Hold it Down.

  • ugk17
  • 1,348 posts
  • Joined 31-May 12
  • Location612 Wharf Avenue

Posted 30 June 2014 - 11:23 PM

Whatever it is, I can assure you it will not be good


  • 0

#15 Anti

Anti

    The Souff Gon Hold it Down.

  • ugk17
  • 1,348 posts
  • Joined 31-May 12
  • Location612 Wharf Avenue

Posted 30 June 2014 - 11:23 PM

A$AP Ferg looks like the type of person you'll see raping people in jail showers

:suge:


  • 0

#16 ugk17

ugk17

    full anal nelson

  • ugk17
  • 11,754 posts
  • Joined 14-September 11
  • LocationMinnesota

Posted 30 June 2014 - 11:44 PM

ferg ripped off earl's song name? wtf?

 

cant believe he did that :(


  • 0
I love you :)

#17 expo

expo

    Rookie

  • Members
  • 43 posts
  • Joined 16-February 14

Posted 01 July 2014 - 02:06 AM

it is 7pm cali time and there is nothing there


  • 0

#18 Guest_Jakes Dads Son_*

Guest_Jakes Dads Son_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 01 July 2014 - 02:08 AM

wtf11???1!


  • 0

#19 ugk17

ugk17

    full anal nelson

  • ugk17
  • 11,754 posts
  • Joined 14-September 11
  • LocationMinnesota

Posted 01 July 2014 - 02:18 AM

lol


  • 0
I love you :)

#20 Miracre

Miracre

    Member

  • Members
  • 148 posts
  • Joined 26-September 13
  • LocationAtlantis

Posted 01 July 2014 - 02:29 AM

:wub:


  • 0

#21 expo

expo

    Rookie

  • Members
  • 43 posts
  • Joined 16-February 14

Posted 01 July 2014 - 02:57 AM

its a fucking tee shirt


  • 0

#22 Guest_Jakes Dads Son_*

Guest_Jakes Dads Son_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 01 July 2014 - 02:58 AM


  • 1

#23 Dragonpiece

Dragonpiece

    Member

  • Members
  • 120 posts
  • Joined 15-March 14

Posted 01 July 2014 - 03:23 AM

music video was shit, really enjoyed the rap though. Honestly this has me excited for Untitled 3.


  • 0

#24 PeekFreans

PeekFreans

    Loves Ronan's Cak

  • Members
  • 239 posts
  • Joined 01-May 11
  • LocationToronto

Posted 01 July 2014 - 03:26 AM

I wonder why it's "Hodgy Beats & Left Brain" instead of Mellowhype.

 
  • 0

#25 Sweet Leaf

Sweet Leaf

    turn on, tune in, drop out

  • ✞ Premium ✞
  • 1,287 posts
  • Joined 28-April 12

Posted 01 July 2014 - 03:31 AM

 

I wonder why it's "Hodgy Beats & Left Brain" instead of Mellowhype.

 

 

Even more confusing that the video started with "MELLOWHYPE"..

 

But yeah this track was honestly fire, it's definitely too early to say but if Hodgy keeps this shit up then he's definitely back.


  • 0

#26 Costa

Costa

    The Untouchable Maybach Empire Presents

  • Members
  • 3,630 posts
  • Joined 03-November 12

Posted 01 July 2014 - 03:33 AM

 

I wonder why it's "Hodgy Beats & Left Brain" instead of Mellowhype.

 

 

because this is from a hodgy album so i guess they wanted to show that it was from a hodgy project and not mellowhype


  • 0

#27 PeekFreans

PeekFreans

    Loves Ronan's Cak

  • Members
  • 239 posts
  • Joined 01-May 11
  • LocationToronto

Posted 01 July 2014 - 03:41 AM

Even more confusing that the video started with "MELLOWHYPE"..

 

But yeah this track was honestly fire, it's definitely too early to say but if Hodgy keeps this shit up then he's definitely back.

 

because this is from a hodgy album so i guess they wanted to show that it was from a hodgy project and not mellowhype

 

I thought it was a Hodgy project as well, but on the pre-order info for the INSA shirt it says "Hodgy Beats & Left Brain 'I Need Some Answers' drops on July 4th, 2014 on ODDFUTURE.COM!"

 


  • 0

#28 Costa

Costa

    The Untouchable Maybach Empire Presents

  • Members
  • 3,630 posts
  • Joined 03-November 12

Posted 01 July 2014 - 03:45 AM

I thought it was a Hodgy project as well, but on the pre-order info for the INSA shirt it says "Hodgy Beats & Left Brain 'I Need Some Answers' drops on July 4th, 2014 on ODDFUTURE.COM!"

 

 

hmmmmm

idk then

maybe they decided to drop the mellowhype moniker and just go by hodgy & left? kinda weird tho.


  • 0

#29 KHALED

KHALED

    single for over a decade

  • Management
  • 5,689 posts
  • Joined 09-August 11
  • LocationAustralia

Posted 01 July 2014 - 04:27 AM

this mickey1332 faggot is downvoting everyone
  • 2

#30 Cosmos Creature

Cosmos Creature

    a creature of the cosmos

  • ✞ Premium ✞
  • 152 posts
  • Joined 09-June 12
  • LocationMelbourne, Australia

Posted 01 July 2014 - 08:02 AM

Actually really liked this, the beat was sick, I loved that main bass synth.

There were a few cringeworthy lines though, and the subject matter was the same as it always has been with a weak chorus, but at least you can tell Hodgy is trying to improve I guess. Not as disappointing as everything else they've put out lately imo


  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users