Jump to content



Toggle shoutbox Talk

@  Broccoli1234 : (04:56 PM)

Bastard

@  member george : (04:02 PM)

hi

@  Guest : (12:14 AM)

his woman beating pops beat the masculinity outta him rofl should hit him harder tho

@  Guest : (12:14 AM)

can you picture him in a dress makeup and lipstick bro fkn yuck. he was already ugly as shit and now he look like a car ran him over

@  Guest : (12:13 AM)

bro tfw adamy is a tranny now :suge:

@  RaeKwon : (07:18 AM)

I was in love but FUCK IT

@  RaeKwon : (07:18 AM)

OFM banging on yo mfn FM

@  Guest : (12:51 PM)

Tyler The creator presets

@  mister unusual : (07:33 PM)

oh shit dis not search lol

@  mister unusual : (07:33 PM)

kile kanvas

@  Thomas Hunna : (10:56 PM)

Today marks 10 years ago that I joined the site

@  Android XVII : (06:18 PM)

metaldan online in the past 15 minutes :dog:

@  Android XVII : (06:16 PM)

I got locked out my discord account rip love yall :earl: :ronan: :tony:

@  mister unusual : (11:44 AM)

.

@  Ant Live : (06:24 PM)

I still hold a lot of good memories here man. I’m happy it isn’t gone

@  Ant Live : (06:22 PM)

Still rip UGK

@  Ant Live : (06:22 PM)

I cant believe this is still up

@  Material : (03:37 AM)

My account is almost 10 years old wtf.

@  Kandinsky : (11:03 AM)

shoutout to you all

@  Kandinsky : (11:02 AM)

amazed that this site still exists

@  Guest : (06:15 AM)

Anyways I think the albums pretty good definitively not better then igor or flower boy

@  Guest : (06:13 AM)

I guess im the first person to talk about (call me if you get lost) But that album was pretty good

@  HighClass : (09:47 PM)

RIP ugk. Keep on keeping on people

@  HighClass : (09:37 PM)

Fucking randomly came into my head today

@  HighClass : (09:36 PM)

Good times

@  HighClass : (09:36 PM)

Remember that dude that faked a whole bunch of art photos and got found out

@  SoulTrekker : (05:50 AM)

kevin abstract

@  SoulTrekker : (05:47 AM)

bro clockin in after so long, so much time has passed fr fr

@  Zebrakill : (11:49 PM)

fig thats bad ok that represents the devil please post

@  Fig : (06:59 AM)

crazy how i can never post again since i have 6,066 posts

@  Zebrakill : (11:46 PM)

im gonna start checking in daily ok. i see 50 members online in the last 15 minutes. No reason this place isnt lit

@  Guest : (03:32 PM)

Has anyone seen the new Tyler billboard he put up for his new album ¨Call me if you get lost¨ Hopefully thats the intro for his new album

@  chrisb : (08:26 AM)

hi zebra

@  Zebrakill : (08:31 PM)

https://www.youtube.com/watch?v=vzsQWd2YWkw

@  Zebrakill : (08:29 PM)

i came on here and searched around today and its crazy that i remember everyones names. seriously idk if yall will remember me but i remember a lot of you. sm123 i still follow you on instagram

@  Zebrakill : (08:28 PM)

hey guys

@  Guest : (12:57 AM)

iowemillions

@  A Fuckin Rad... : (05:10 PM)

Man, i havent been on this site in forever. im shocked its still up lol

@  Guest : (06:26 PM)

my account is a fucking decade old what the hell

@  Android XVII : (08:38 PM)

aye do yall fuck wit odd future

@  Android XVII : (08:37 PM)

wasp wasps wasps yall wssup

@  Young Eater : (09:06 PM)

I'm trying to find it.

@  Young Eater : (09:05 PM)

Does anyboody remember that video of the one black kid dressed just like tyler running around and dancing at a skate park?

@  Swampy : (06:21 AM)

was gucci

@  Keanu Reeves : (11:00 PM)

is there anyone here who can get me into my old account?

@  mister unusual : (03:12 PM)

@Jack haha

@  Guest : (09:15 PM)

seriously who's still paying for the hosting of this site just let it go away already hahaha

@  Guest : (06:09 AM)

wow i joined on the same day as tony

@  Guest : (05:46 PM)

i didnt pay for it though

@  mister unusual : (06:58 AM)

@chrisb access to premium threads

@  chrisb : (08:48 PM)

i wna know....

@  chrisb : (06:34 PM)

i never got i wna kmow

@  chrisb : (06:34 PM)

what that get you actually tell me

@  chrisb : (06:34 PM)

ahaa lol u premium

@  chrisb : (03:05 AM)

wtf smd bitch

@  Guest : (05:37 PM)

im taller than chrisb

@  Fuck Flog Gnaw : (12:58 PM)

This place been dead for years

@  Clouds : (05:47 PM)

miss this shit, id come on here after school everyday.....

@  awsumpops : (10:05 PM)

Happy 10 for Yonkers.

@  Anti : (09:16 PM)

happy 10 year anniversary to yonkers

@  Anti : (09:10 PM)

hi

@  sm123 : (09:01 AM)

i've been going through old threads and it's bringing me back, this place was such a huge part of my life, so weird and sad to see it like this now..

@  sm123 : (09:00 AM)

ugk :(

@  mister unusual : (08:57 AM)

4eva

@  Fig : (05:39 AM)

rip ugk

@  mister unusual : (03:38 AM)

yo

@  sm123 : (07:04 PM)

holy shit hi everyone, it's so dead here now

@  Guest : (05:27 AM)

idk wtf I'm doing bruh

@  ShiTheCreator : (05:14 PM)

holy shit people still use this? lol

@  chrisb : (01:39 AM)

Feel free to PM me if you have any further questions or concerns about the Golf hoodie

@  chrisb : (01:38 AM)

I am a 5"10 150lb male btw

@  chrisb : (01:36 AM)

I'm not sure about the Golf hoodie sizing, but for Gildan hoodies I am a size large, however I prefer an XL-XXXL for comfort

@  chrisb : (01:35 AM)

Hmm, I would say buy the brown one in regular small and just have it be a little big. Possibly room to grow into as well?

@  Guest : (05:51 AM)

I want to buy a Golf Hoodie there is a green or brown one. I want the brown one but the xs is sold out. In the green size there is xs. In the brown one there is small and i am a xs do you think I should just buy the green one or buy the brown one or just wait?

@  Guest : (05:40 AM)

hey i have a question

@  Android XVII : (06:43 PM)

black lives matter

@  Guest : (11:46 AM)

purpa cous

@  Guest : (11:45 AM)

https://www.youtube.com/watch?v=ozP7d3lgyRg&ab_channel=StrictlyHits

@  chrisb : (01:46 AM)

Lollll

@  Guest : (09:32 AM)

@Guest i have it

@  Guest : (08:29 AM)

Don't sell this forum Kevin

@  Guest : (08:29 AM)

Don't let this shit die

@  Guest : (05:26 PM)

bro wtf is going on, this shit doesn't work, didn't receive the validation email

@  Guest : (02:35 PM)

:jordancry: :jordancry: :jordancry: KTT died too

@  Guest : (02:32 PM)

Ayo anyone here?

@  Guest : (02:01 PM)

This shit is so dead

@  Guest : (02:01 PM)

Bro what's going on

@  Guest : (02:01 PM)

poiu

@  chrisb : (01:55 PM)

hi guys right now i only have a 3/5 star rating on my profile please rate 5 stars thank you

@  Fig : (04:51 AM)

rip ugk17

@  Ryan : (10:34 PM)

Imma show my kids these threads

@  Ryan : (10:33 PM)

hope it always stays up

@  Heroin Soap : (04:14 AM)

yo yo yo

@  Material : (07:46 AM)

skkrrt

@  Guest : (02:52 AM)

fucking cock

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Its been 8 years already fuck

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Yo who the fuck is still paying to keep this site up

@  Guest : (02:39 AM)

purple cows? im pretty sure that never came out lol

@  Guest : (02:36 AM)

:tybg:

@  Guest : (02:35 AM)

lmaoo


Photo

S-T-O-P! 5 Reasons You Shouldn't Look At Jennifer Lawrences Leaked Photos!


  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1 opensource

opensource

    MonrovianPrince

  • Members
  • 89 posts
  • Joined 17-July 14
  • LocationHell Ass 69

Posted 02 September 2014 - 10:59 PM

Dear Society,

A lot of people take PRIVATE nude photos for their spouses/significant others, and they stay PRIVATE. These photos were leaked just because of their fame, it's not ok. The answer shouldn't be "don't take private nude photos unless you want them made public" the answer should be "don't hack and steal people's private photos and leak them to public platforms." This isn't a reflection of the stars and what kind of people THEY are, it's a reflection of what kind of person the one responsible for leaking them is, and frankly that's a scumbag move. Just because the women are famous and in the media spotlight does not give anyone the right to STEAL their PRIVATE photographs and leak them out.

tumblr_mr16q6a5r81qjnqapo1_500.gif
 

Whatever happened to empathy?!? What if this was YOU in the same situation? Would you enjoy having your personal things stolen and then being thoroughly humiliated in public? 

 

Some things to consider before you criticize these ladies or condemn them for taking risqué pictures:

 

The pictures were never POSTED online. They were taken on a personal device and kept private and for individual use. 

 

Someone broke in to these women's accounts and STOLE private property. That is no different than someone breaking into your house or bank account. 

 

All of the pictures were taken in a private setting by either the victim themselves or between consenting adults. What we do in the privacy of our homes, whether intimate or mundane, is protected unless explicitly prohibited by law. 

 

Whether these women were "foolish" for taking the pictures or allowing them to be taken is a moot point. Whether they were taken with a digital device connected to the web or an old analog Kodak is irrelevant. 

 

What was done to them is a criminal act and needs to be prosecuted!

giphy.gif


 


  • -1

#2 Guest_Ram Armendariz_*

Guest_Ram Armendariz_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 02 September 2014 - 11:04 PM

True to every last detail.


  • 0

#3 Guest_Ram Armendariz_*

Guest_Ram Armendariz_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 02 September 2014 - 11:04 PM

It's out there anyway, but her ass is nice.


  • 0

#4 Guest_Hobo_*

Guest_Hobo_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 02 September 2014 - 11:16 PM

She really exceeded my expectations tbh

Amazing


  • 0

#5 CanIGetABimmer

CanIGetABimmer

    Must not sleep. Must warn others.

  • Members
  • 579 posts
  • Joined 03-March 14
  • Locationidk man

Posted 02 September 2014 - 11:23 PM

i agree but they're there and her ass is nice 


  • 0

:doggy: :doggy: :doggy:


#6 Fig

Fig

    Ryan's army

  • ✞ Premium ✞
  • 6,066 posts
  • Joined 23-September 11
  • LocationHouston

Posted 02 September 2014 - 11:50 PM

I wouldn't like it if people looked at leaked nudes of me, but I wouldn't blame them for it.


  • 0
@ Bleachgeek : (06 July 2013 - 09:14 PM)@Hobogod I own 3 fedoras, wore em in middle school and high school at times

#7 Guest_Ram Armendariz_*

Guest_Ram Armendariz_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 03 September 2014 - 12:09 AM

I mean it is messed up and wrong, so the hacker should get booked. Anywho the pictures are up the girl should be like hell yea I'm hot since they are famous and it will blow over.


  • 0

#8 ugk17

ugk17

    full anal nelson

  • ugk17
  • 11,754 posts
  • Joined 14-September 11
  • LocationMinnesota

Posted 03 September 2014 - 12:34 AM

im not sure if you wrote this OP but you are the one who linked me to all of the pics :suge:


  • 1
I love you :)

#9 member george

member george

    I'm a mothafuckin lame, AP students know my name

  • ✞ Premium ✞
  • 1,708 posts
  • Joined 02-August 12
  • LocationBuffalo

Posted 03 September 2014 - 01:32 AM

didn-t-read-lol-o.gif


  • 3

O F


#10 Mickey1332

Mickey1332

    Odd

  • Members
  • 264 posts
  • Joined 01-June 13
  • LocationIOWA USA

Posted 03 September 2014 - 02:22 AM

iz u gay


  • 0

#11 Joshua

Joshua

    I take Rhilo's cock in and around my mouth

  • ugk17
  • 2,072 posts
  • Joined 20-March 12

Posted 03 September 2014 - 06:32 AM

Are you telling me if you stumbled across pictures of jennifer lawrence naked you wouldn't share them, you gay bruh


  • 0

DADDY matty PLEASE FUCK ME


#12 Material

Material

    Will Ban, Won't Care

  • Retired Moderator
  • 6,167 posts
  • Joined 29-September 11

Posted 03 September 2014 - 11:47 AM

Links to pics


  • 0

I dislike mostly all of the members on this site.


#13 horsewang

horsewang

    Kill Them All

  • Members
  • 1,634 posts
  • Joined 17-June 13

Posted 03 September 2014 - 12:08 PM

didn-t-read-lol-o.gif


  • 0

#14 Ronan

Ronan

    Tunnel Snakes Rule

  • Retired Moderator
  • 9,625 posts
  • Joined 12-April 11
  • Location703

Posted 03 September 2014 - 08:18 PM

But I want to see her naked... And if you want to see them too, click below.

 

NSFW

 

http://imgur.com/a/eQCXX


  • 1

#15 HighClass

HighClass

    Bukkake Gang 4 Life

  • ✞ Premium ✞
  • 2,218 posts
  • Joined 22-April 14

Posted 03 September 2014 - 08:26 PM

I'd rub my balls across 2 miles of glass just to sniff her farts.


  • 0

#16 Vote4Logan

Vote4Logan

    Rookie

  • Members
  • 6 posts
  • Joined 09-September 14

Posted 09 September 2014 - 05:03 PM

didn-t-read-lol-o.gif


  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users