Jump to content



Toggle shoutbox Talk

@  RaeKwon : (07:18 AM)

I was in love but FUCK IT

@  RaeKwon : (07:18 AM)

OFM banging on yo mfn FM

@  Guest : (12:51 PM)

Tyler The creator presets

@  mister unusual : (07:33 PM)

oh shit dis not search lol

@  mister unusual : (07:33 PM)

kile kanvas

@  Thomas Hunna : (10:56 PM)

Today marks 10 years ago that I joined the site

@  Android XVII : (06:18 PM)

metaldan online in the past 15 minutes :dog:

@  Android XVII : (06:16 PM)

I got locked out my discord account rip love yall :earl: :ronan: :tony:

@  mister unusual : (11:44 AM)

.

@  Ant Live : (06:24 PM)

I still hold a lot of good memories here man. I’m happy it isn’t gone

@  Ant Live : (06:22 PM)

Still rip UGK

@  Ant Live : (06:22 PM)

I cant believe this is still up

@  Material : (03:37 AM)

My account is almost 10 years old wtf.

@  Kandinsky : (11:03 AM)

shoutout to you all

@  Kandinsky : (11:02 AM)

amazed that this site still exists

@  Guest : (06:15 AM)

Anyways I think the albums pretty good definitively not better then igor or flower boy

@  Guest : (06:13 AM)

I guess im the first person to talk about (call me if you get lost) But that album was pretty good

@  HighClass : (09:47 PM)

RIP ugk. Keep on keeping on people

@  HighClass : (09:37 PM)

Fucking randomly came into my head today

@  HighClass : (09:36 PM)

Good times

@  HighClass : (09:36 PM)

Remember that dude that faked a whole bunch of art photos and got found out

@  SoulTrekker : (05:50 AM)

kevin abstract

@  SoulTrekker : (05:47 AM)

bro clockin in after so long, so much time has passed fr fr

@  Zebrakill : (11:49 PM)

fig thats bad ok that represents the devil please post

@  Fig : (06:59 AM)

crazy how i can never post again since i have 6,066 posts

@  Zebrakill : (11:46 PM)

im gonna start checking in daily ok. i see 50 members online in the last 15 minutes. No reason this place isnt lit

@  Guest : (03:32 PM)

Has anyone seen the new Tyler billboard he put up for his new album ¨Call me if you get lost¨ Hopefully thats the intro for his new album

@  chrisb : (08:26 AM)

hi zebra

@  Zebrakill : (08:31 PM)

https://www.youtube.com/watch?v=vzsQWd2YWkw

@  Zebrakill : (08:29 PM)

i came on here and searched around today and its crazy that i remember everyones names. seriously idk if yall will remember me but i remember a lot of you. sm123 i still follow you on instagram

@  Zebrakill : (08:28 PM)

hey guys

@  Guest : (12:57 AM)

iowemillions

@  A Fuckin Rad... : (05:10 PM)

Man, i havent been on this site in forever. im shocked its still up lol

@  DeleteMe : (06:26 PM)

my account is a fucking decade old what the hell

@  Android XVII : (08:38 PM)

aye do yall fuck wit odd future

@  Android XVII : (08:37 PM)

wasp wasps wasps yall wssup

@  Young Eater : (09:06 PM)

I'm trying to find it.

@  Young Eater : (09:05 PM)

Does anyboody remember that video of the one black kid dressed just like tyler running around and dancing at a skate park?

@  Swampy : (06:21 AM)

was gucci

@  Keanu Reeves : (11:00 PM)

is there anyone here who can get me into my old account?

@  mister unusual : (03:12 PM)

@Jack haha

@  DeleteMe : (09:15 PM)

seriously who's still paying for the hosting of this site just let it go away already hahaha

@  DeleteMe : (06:09 AM)

wow i joined on the same day as tony

@  DeleteMe : (05:46 PM)

i didnt pay for it though

@  mister unusual : (06:58 AM)

@chrisb access to premium threads

@  chrisb : (08:48 PM)

i wna know....

@  chrisb : (06:34 PM)

i never got i wna kmow

@  chrisb : (06:34 PM)

what that get you actually tell me

@  chrisb : (06:34 PM)

ahaa lol u premium

@  chrisb : (03:05 AM)

wtf smd bitch

@  DeleteMe : (05:37 PM)

im taller than chrisb

@  Fuck Flog Gnaw : (12:58 PM)

This place been dead for years

@  Clouds : (05:47 PM)

miss this shit, id come on here after school everyday.....

@  awsumpops : (10:05 PM)

Happy 10 for Yonkers.

@  Anti : (09:16 PM)

happy 10 year anniversary to yonkers

@  Anti : (09:10 PM)

hi

@  sm123 : (09:01 AM)

i've been going through old threads and it's bringing me back, this place was such a huge part of my life, so weird and sad to see it like this now..

@  sm123 : (09:00 AM)

ugk :(

@  mister unusual : (08:57 AM)

4eva

@  Fig : (05:39 AM)

rip ugk

@  mister unusual : (03:38 AM)

yo

@  sm123 : (07:04 PM)

holy shit hi everyone, it's so dead here now

@  Guest : (05:27 AM)

idk wtf I'm doing bruh

@  ShiTheCreator : (05:14 PM)

holy shit people still use this? lol

@  chrisb : (01:39 AM)

Feel free to PM me if you have any further questions or concerns about the Golf hoodie

@  chrisb : (01:38 AM)

I am a 5"10 150lb male btw

@  chrisb : (01:36 AM)

I'm not sure about the Golf hoodie sizing, but for Gildan hoodies I am a size large, however I prefer an XL-XXXL for comfort

@  chrisb : (01:35 AM)

Hmm, I would say buy the brown one in regular small and just have it be a little big. Possibly room to grow into as well?

@  Guest : (05:51 AM)

I want to buy a Golf Hoodie there is a green or brown one. I want the brown one but the xs is sold out. In the green size there is xs. In the brown one there is small and i am a xs do you think I should just buy the green one or buy the brown one or just wait?

@  Guest : (05:40 AM)

hey i have a question

@  Android XVII : (06:43 PM)

black lives matter

@  Guest : (11:46 AM)

purpa cous

@  Guest : (11:45 AM)

https://www.youtube.com/watch?v=ozP7d3lgyRg&ab_channel=StrictlyHits

@  chrisb : (01:46 AM)

Lollll

@  Guest : (09:32 AM)

@Guest i have it

@  Guest : (08:29 AM)

Don't sell this forum Kevin

@  Guest : (08:29 AM)

Don't let this shit die

@  Guest : (05:26 PM)

bro wtf is going on, this shit doesn't work, didn't receive the validation email

@  Guest : (02:35 PM)

:jordancry: :jordancry: :jordancry: KTT died too

@  Guest : (02:32 PM)

Ayo anyone here?

@  Guest : (02:01 PM)

This shit is so dead

@  Guest : (02:01 PM)

Bro what's going on

@  Guest : (02:01 PM)

poiu

@  chrisb : (01:55 PM)

hi guys right now i only have a 3/5 star rating on my profile please rate 5 stars thank you

@  Fig : (04:51 AM)

rip ugk17

@  Ryan : (10:34 PM)

Imma show my kids these threads

@  Ryan : (10:33 PM)

hope it always stays up

@  Heroin Soap : (04:14 AM)

yo yo yo

@  Material : (07:46 AM)

skkrrt

@  Guest : (02:52 AM)

fucking cock

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Its been 8 years already fuck

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Yo who the fuck is still paying to keep this site up

@  Guest : (02:39 AM)

purple cows? im pretty sure that never came out lol

@  Guest : (02:36 AM)

:tybg:

@  Guest : (02:35 AM)

lmaoo

@  Guest : (02:31 AM)

poopity scoop

@  DeleteMe : (06:50 PM)

i would delete my account if i could

@  Android XVII : (02:26 AM)

what the fuck is purple cows

@  Guest : (03:10 PM)

PLEASE SEND ME A MESSAGE IF YOU HAVE PURPLE COWS EP FOR DOWNLOAD!

@  Guest : (05:11 PM)

are people still here


Photo

Sad Dad Ejacs 100 Times a Day


  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1 Anna Karina

Anna Karina

    SUP McNUGGS

  • Retired Moderator
  • 7,582 posts
  • Joined 27-April 11
  • LocationLos Angeles

Posted 23 September 2014 - 03:41 AM

The living hell of a man who orgasms 100 times a day

150651.jpg?w=720&h=480&crop=1

Experiencing 100 orgasms a day may sound like the gift that keeps on giving, but a heartbroken man from Wisconsin can assure you — it’s much more of a curse.

Dale Decker is a 37-year-old husband and father of two who suffers from an uncontrollable condition known as Persistent Genital Arousal Syndrome, Barcroft Media reports.

He first felt the symptoms after he slipped a disk in his back and was on his way to the hospital. Decker inexplicably ejaculated five times on the drive — and says the orgasms have kept on coming ever since.

“Imagine being on your knees at your father’s funeral beside his casket, saying goodbye to him — and then you have nine orgasms right there,” he said. “While your whole family is standing behind you.”


“It makes you never want to have another orgasm for as long as you live,” Decker added. “There’s nothing pleasurable about it because even though it might feel physically good — you’re completely disgusted by what’s going on.”

Decker says the intense episodes have taken an extreme toll on him and his family. He is afraid to even leave the house because evidently no place is safe from his excessive ejaculation.

“If you’re in public, if you’re in front of kids — it’s disgusting and it can break you real fast,” he told Barcroft.

“It happened to me at the grocery store and when it was over, there were around 150 people looking straight at me — why would I leave the house when something like this can happen?”

But Decker ultimately realized that his wife, April, 33, and two sons, Christian, 12, and Tayten, 11, are the ones who have to put up with most of the problems from his pelvic issues.

“We really struggle right now as he is unable to work and supply for his family and I feel like all the strain is on me,” April said.

But what hurts most for April is that even though her dearly beloved suffers from endless orgasms and constant erections, he is unable to satisfy her in the bedroom.

“It’s really upsetting, we don’t do things that man and wife should do and we argue over things that should not be affecting us,” she said. “Because he sometimes has episodes at night, we took the decision to sleep in separate beds.”

“That can be very frustrating,” an emotional April added. “You want the comfort from another person, particularly your husband, but we don’t have that.”

Decker agrees that his problem has rendered him useless when it comes to having sex, something that makes him feel very guilty.

“Occasionally we will [have sex], but it’s very frustrating for both of us as this condition has left me unable to finish,” he said. “I’ve tried reading about it, tried going to doctors, but nobody can help me — I don’t know what I’m going to do. I just want to get my old life back — I just want to get back what this condition has taken from me.”

Dr. Dena Harris, a gynecologist in New York City who has mainly worked with women who suffer with PGAS, believes Decker is in dire need of help and should do everything he can to try to fix his problem before it leads to something worse.

“It’s clear Dale is really suffering and I’m sure there are some people who will say that this is just in his head,” she told Barcroft. “But it’s not — it’s a serious medical condition and I just hope he gets the help he so desperately needs.”

“Being aroused can be a wonderful thing, but this is not like arousal, it’s not even sexual,” Harris added. “It’s a horrendous spasm and it can be terribly painful. Suicide is always a concern when people suffer from this condition — they feel like they have no other way to escape it.”

150651-2.jpg

150651-1.jpg


  • 2
SUP McNUGGS

#2 rhilo

rhilo

    im actual neo nazi scum

  • Banned
  • 1,667 posts
  • Joined 27-April 14
  • Locationsouth flawda

Posted 23 September 2014 - 04:12 AM

“Imagine being on your knees at your father’s funeral beside his casket, saying goodbye to him — and then you have nine orgasms right there,” he said. “While your whole family is standing behind you.”

 

holy shit this thread is 10/10 lmao

 

 

 

 

fry-squint.png?w=470&h=132&crop=1

 

Not sure if Internet's best troll, or factual funniest article I've ever read.

 

 

 

Decker says the intense episodes have taken an extreme toll on him and his family. He is afraid to even leave the house because evidently no place is safe from his excessive ejaculation.

“If you’re in public, if you’re in front of kids — it’s disgusting and it can break you real fast,” he told Barcroft.

 

 

1300044776986.jpg

 

OK I'm callin bullshit, wears the source on this thread lol

 

 

Either way if it was fake that shit's swag

 tumblr_n7lict6egU1txama8o1_250.gif


  • -2

#3 Fig

Fig

    Ryan's army

  • ✞ Premium ✞
  • 6,066 posts
  • Joined 23-September 11
  • LocationHouston

Posted 23 September 2014 - 04:14 AM

“Imagine being on your knees at your father’s funeral beside his casket, saying goodbye to him — and then you have nine orgasms right there,” 


  • 2
@ Bleachgeek : (06 July 2013 - 09:14 PM)@Hobogod I own 3 fedoras, wore em in middle school and high school at times

#4 Ryan

Ryan

    TYRANNOSAURUS

  • Retired Moderator
  • 5,041 posts
  • Joined 05-July 12
  • Locationlast of the 3 kings of Mt. Fuck Mountain

Posted 23 September 2014 - 04:18 AM

bet that 12 year old got him beat


  • 0
real G's move in silence like lasagna , ............................................. ... 1%

#5 Anna Karina

Anna Karina

    SUP McNUGGS

  • Retired Moderator
  • 7,582 posts
  • Joined 27-April 11
  • LocationLos Angeles

Posted 23 September 2014 - 04:22 AM

OK I'm callin bullshit, wears the source on this thread lol

 

http://nypost.com/20...00-times-a-day/


  • 0
SUP McNUGGS

#6 rhilo

rhilo

    im actual neo nazi scum

  • Banned
  • 1,667 posts
  • Joined 27-April 14
  • Locationsouth flawda

Posted 23 September 2014 - 05:01 AM

:suge:


  • 0

#7 KHALED

KHALED

    single for over a decade

  • Management
  • 5,689 posts
  • Joined 09-August 11
  • LocationAustralia

Posted 23 September 2014 - 06:48 AM

“Imagine being on your knees at your father’s funeral beside his casket, saying goodbye to him — and then you have nine orgasms right there,” 

 

nicholascagelaughingreallyhard-1.gif

 

i love that gif of henry


  • 0

#8 Fig

Fig

    Ryan's army

  • ✞ Premium ✞
  • 6,066 posts
  • Joined 23-September 11
  • LocationHouston

Posted 23 September 2014 - 07:28 PM

i love that gif of henry

Henry :(


  • 2
@ Bleachgeek : (06 July 2013 - 09:14 PM)@Hobogod I own 3 fedoras, wore em in middle school and high school at times

#9 ugk17

ugk17

    full anal nelson

  • ugk17
  • 11,754 posts
  • Joined 14-September 11
  • LocationMinnesota

Posted 23 September 2014 - 08:06 PM

Henry :(


  • 0
I love you :)

#10 Wyatt

Wyatt

    Tits McGee

  • ugk17
  • 3,868 posts
  • Joined 05-March 13
  • LocationNew England

Posted 23 September 2014 - 08:49 PM

Henry :(


  • 0

#11 CanIGetABimmer

CanIGetABimmer

    Must not sleep. Must warn others.

  • Members
  • 579 posts
  • Joined 03-March 14
  • Locationidk man

Posted 23 September 2014 - 10:13 PM

ew that sucks 


  • 0

:doggy: :doggy: :doggy:


#12 Stalecat

Stalecat

    Jason Dill's mouth blood

  • Members
  • 154 posts
  • Joined 26-August 14
  • Locationbell banks

Posted 24 September 2014 - 05:51 PM

I could see him dying from suffocating on a piece of sandwich after having multiple orgasms while swallowing a bite of food.


  • 0

Webster says wicked and evil, but yo, who's Webster?


#13 DeleteMe

DeleteMe

    Ryan's arm

  • ✞ Premium ✞
  • 8,569 posts
  • Joined 14-May 11

Posted 25 September 2014 - 01:31 AM

talk about not living free


  • 0

#14 Ronan

Ronan

    Tunnel Snakes Rule

  • Retired Moderator
  • 9,625 posts
  • Joined 12-April 11
  • Location703

Posted 26 September 2014 - 02:15 AM

the title is 10 out of 10


  • 0

#15 Ryan

Ryan

    TYRANNOSAURUS

  • Retired Moderator
  • 5,041 posts
  • Joined 05-July 12
  • Locationlast of the 3 kings of Mt. Fuck Mountain

Posted 26 September 2014 - 02:36 AM

probably cumming right now

anytime you read this comment this man just ejaculated 


  • 0
real G's move in silence like lasagna , ............................................. ... 1%




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users