Jump to content



Toggle shoutbox Talk

@  RaeKwon : (07:18 AM)

I was in love but FUCK IT

@  RaeKwon : (07:18 AM)

OFM banging on yo mfn FM

@  Guest : (12:51 PM)

Tyler The creator presets

@  mister unusual : (07:33 PM)

oh shit dis not search lol

@  mister unusual : (07:33 PM)

kile kanvas

@  Thomas Hunna : (10:56 PM)

Today marks 10 years ago that I joined the site

@  Android XVII : (06:18 PM)

metaldan online in the past 15 minutes :dog:

@  Android XVII : (06:16 PM)

I got locked out my discord account rip love yall :earl: :ronan: :tony:

@  mister unusual : (11:44 AM)

.

@  Ant Live : (06:24 PM)

I still hold a lot of good memories here man. I’m happy it isn’t gone

@  Ant Live : (06:22 PM)

Still rip UGK

@  Ant Live : (06:22 PM)

I cant believe this is still up

@  Material : (03:37 AM)

My account is almost 10 years old wtf.

@  Kandinsky : (11:03 AM)

shoutout to you all

@  Kandinsky : (11:02 AM)

amazed that this site still exists

@  Guest : (06:15 AM)

Anyways I think the albums pretty good definitively not better then igor or flower boy

@  Guest : (06:13 AM)

I guess im the first person to talk about (call me if you get lost) But that album was pretty good

@  HighClass : (09:47 PM)

RIP ugk. Keep on keeping on people

@  HighClass : (09:37 PM)

Fucking randomly came into my head today

@  HighClass : (09:36 PM)

Good times

@  HighClass : (09:36 PM)

Remember that dude that faked a whole bunch of art photos and got found out

@  SoulTrekker : (05:50 AM)

kevin abstract

@  SoulTrekker : (05:47 AM)

bro clockin in after so long, so much time has passed fr fr

@  Zebrakill : (11:49 PM)

fig thats bad ok that represents the devil please post

@  Fig : (06:59 AM)

crazy how i can never post again since i have 6,066 posts

@  Zebrakill : (11:46 PM)

im gonna start checking in daily ok. i see 50 members online in the last 15 minutes. No reason this place isnt lit

@  Guest : (03:32 PM)

Has anyone seen the new Tyler billboard he put up for his new album ¨Call me if you get lost¨ Hopefully thats the intro for his new album

@  chrisb : (08:26 AM)

hi zebra

@  Zebrakill : (08:31 PM)

https://www.youtube.com/watch?v=vzsQWd2YWkw

@  Zebrakill : (08:29 PM)

i came on here and searched around today and its crazy that i remember everyones names. seriously idk if yall will remember me but i remember a lot of you. sm123 i still follow you on instagram

@  Zebrakill : (08:28 PM)

hey guys

@  Guest : (12:57 AM)

iowemillions

@  A Fuckin Rad... : (05:10 PM)

Man, i havent been on this site in forever. im shocked its still up lol

@  DeleteMe : (06:26 PM)

my account is a fucking decade old what the hell

@  Android XVII : (08:38 PM)

aye do yall fuck wit odd future

@  Android XVII : (08:37 PM)

wasp wasps wasps yall wssup

@  Young Eater : (09:06 PM)

I'm trying to find it.

@  Young Eater : (09:05 PM)

Does anyboody remember that video of the one black kid dressed just like tyler running around and dancing at a skate park?

@  Swampy : (06:21 AM)

was gucci

@  Keanu Reeves : (11:00 PM)

is there anyone here who can get me into my old account?

@  mister unusual : (03:12 PM)

@Jack haha

@  DeleteMe : (09:15 PM)

seriously who's still paying for the hosting of this site just let it go away already hahaha

@  DeleteMe : (06:09 AM)

wow i joined on the same day as tony

@  DeleteMe : (05:46 PM)

i didnt pay for it though

@  mister unusual : (06:58 AM)

@chrisb access to premium threads

@  chrisb : (08:48 PM)

i wna know....

@  chrisb : (06:34 PM)

i never got i wna kmow

@  chrisb : (06:34 PM)

what that get you actually tell me

@  chrisb : (06:34 PM)

ahaa lol u premium

@  chrisb : (03:05 AM)

wtf smd bitch

@  DeleteMe : (05:37 PM)

im taller than chrisb

@  Fuck Flog Gnaw : (12:58 PM)

This place been dead for years

@  Clouds : (05:47 PM)

miss this shit, id come on here after school everyday.....

@  awsumpops : (10:05 PM)

Happy 10 for Yonkers.

@  Anti : (09:16 PM)

happy 10 year anniversary to yonkers

@  Anti : (09:10 PM)

hi

@  sm123 : (09:01 AM)

i've been going through old threads and it's bringing me back, this place was such a huge part of my life, so weird and sad to see it like this now..

@  sm123 : (09:00 AM)

ugk :(

@  mister unusual : (08:57 AM)

4eva

@  Fig : (05:39 AM)

rip ugk

@  mister unusual : (03:38 AM)

yo

@  sm123 : (07:04 PM)

holy shit hi everyone, it's so dead here now

@  Guest : (05:27 AM)

idk wtf I'm doing bruh

@  ShiTheCreator : (05:14 PM)

holy shit people still use this? lol

@  chrisb : (01:39 AM)

Feel free to PM me if you have any further questions or concerns about the Golf hoodie

@  chrisb : (01:38 AM)

I am a 5"10 150lb male btw

@  chrisb : (01:36 AM)

I'm not sure about the Golf hoodie sizing, but for Gildan hoodies I am a size large, however I prefer an XL-XXXL for comfort

@  chrisb : (01:35 AM)

Hmm, I would say buy the brown one in regular small and just have it be a little big. Possibly room to grow into as well?

@  Guest : (05:51 AM)

I want to buy a Golf Hoodie there is a green or brown one. I want the brown one but the xs is sold out. In the green size there is xs. In the brown one there is small and i am a xs do you think I should just buy the green one or buy the brown one or just wait?

@  Guest : (05:40 AM)

hey i have a question

@  Android XVII : (06:43 PM)

black lives matter

@  Guest : (11:46 AM)

purpa cous

@  Guest : (11:45 AM)

https://www.youtube.com/watch?v=ozP7d3lgyRg&ab_channel=StrictlyHits

@  chrisb : (01:46 AM)

Lollll

@  Guest : (09:32 AM)

@Guest i have it

@  Guest : (08:29 AM)

Don't sell this forum Kevin

@  Guest : (08:29 AM)

Don't let this shit die

@  Guest : (05:26 PM)

bro wtf is going on, this shit doesn't work, didn't receive the validation email

@  Guest : (02:35 PM)

:jordancry: :jordancry: :jordancry: KTT died too

@  Guest : (02:32 PM)

Ayo anyone here?

@  Guest : (02:01 PM)

This shit is so dead

@  Guest : (02:01 PM)

Bro what's going on

@  Guest : (02:01 PM)

poiu

@  chrisb : (01:55 PM)

hi guys right now i only have a 3/5 star rating on my profile please rate 5 stars thank you

@  Fig : (04:51 AM)

rip ugk17

@  Ryan : (10:34 PM)

Imma show my kids these threads

@  Ryan : (10:33 PM)

hope it always stays up

@  Heroin Soap : (04:14 AM)

yo yo yo

@  Material : (07:46 AM)

skkrrt

@  Guest : (02:52 AM)

fucking cock

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Its been 8 years already fuck

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Yo who the fuck is still paying to keep this site up

@  Guest : (02:39 AM)

purple cows? im pretty sure that never came out lol

@  Guest : (02:36 AM)

:tybg:

@  Guest : (02:35 AM)

lmaoo

@  Guest : (02:31 AM)

poopity scoop

@  DeleteMe : (06:50 PM)

i would delete my account if i could

@  Android XVII : (02:26 AM)

what the fuck is purple cows

@  Guest : (03:10 PM)

PLEASE SEND ME A MESSAGE IF YOU HAVE PURPLE COWS EP FOR DOWNLOAD!

@  Guest : (05:11 PM)

are people still here


Photo

What's Yours- Hodgy Beats (New) (Download link)


  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1 PapaSills

PapaSills

    Member

  • Members
  • 68 posts
  • Joined 24-November 14

Posted 13 January 2015 - 10:24 PM

https://soundcloud.c...-yours-download

 

Well, Hodgy just leaked a track from his mixtape....

 

Hoping the whole mixtape won't sound like this.

 

what do you all think? 

 

 


  • 0

#2 ASTOREA2K

ASTOREA2K

    My father handed me a book, while your's handed you a beer.

  • ugk17
  • 3,544 posts
  • Joined 15-August 12
  • Locationsweden

Posted 13 January 2015 - 10:39 PM

sounds really hodgy


  • 1

http://


#3 Gato

Gato

    Top Cat

  • ✞ Premium ✞
  • 2,900 posts
  • Joined 01-April 11

Posted 13 January 2015 - 11:45 PM

I think nothing of this.


  • 0

#4 ugk17

ugk17

    full anal nelson

  • ugk17
  • 11,754 posts
  • Joined 14-September 11
  • LocationMinnesota

Posted 13 January 2015 - 11:46 PM

i like the beat but his voice doesnt go well over it


  • 0
I love you :)

#5 CanIGetABimmer

CanIGetABimmer

    Must not sleep. Must warn others.

  • Members
  • 579 posts
  • Joined 03-March 14
  • Locationidk man

Posted 14 January 2015 - 12:04 AM

props to the production 


  • 0

:doggy: :doggy: :doggy:


#6 Javier

Javier

    Odd

  • Members
  • 356 posts
  • Joined 17-December 13

Posted 14 January 2015 - 01:50 AM

smh


  • 0

#7 Superlative

Superlative

    Sir Lanceloot

  • Members
  • 2,164 posts
  • Joined 13-November 11
  • LocationUNSEEN

Posted 14 January 2015 - 02:13 AM

man, what happened.. 


  • 0

#8 Wyatt

Wyatt

    Tits McGee

  • ugk17
  • 3,868 posts
  • Joined 05-March 13
  • LocationNew England

Posted 14 January 2015 - 02:26 AM

god damn what happened to OF. seriously their music took a turn for the worst. :(


  • 0

#9 rhilo

rhilo

    im actual neo nazi scum

  • Banned
  • 1,667 posts
  • Joined 27-April 14
  • Locationsouth flawda

Posted 14 January 2015 - 05:24 AM

sounds really hodgy


  • 0

#10 HighClass

HighClass

    Bukkake Gang 4 Life

  • ✞ Premium ✞
  • 2,218 posts
  • Joined 22-April 14

Posted 14 January 2015 - 12:54 PM

Hope Hodgy set aside some of that money from when OF toured the world a bunch of times. He's finna need it.


  • 0

#11 DarrenxNoGolf

DarrenxNoGolf

    Rookie

  • Members
  • 1 posts
  • Joined 10-January 15

Posted 15 January 2015 - 07:15 PM

sounds like a beat Kid Cudi would rap on imo.


  • 0

#12 KierenLegacy

KierenLegacy

    Rookie

  • Members
  • 12 posts
  • Joined 17-November 11

Posted 07 February 2015 - 05:57 AM

y'all fucked, that sounds like some blackendwhite type shit. i fucks with it. 


  • -1

#13 ISuckDuck

ISuckDuck

    Member

  • Banned
  • 58 posts
  • Joined 29-January 15

Posted 24 March 2015 - 06:18 AM

i love you isuckduck

ok man.....whatever you say. sell me comrade creator for 100 bux?


  • 0

#14 Alex Hancak

Alex Hancak

    Mango

  • Members
  • 729 posts
  • Joined 15-October 12
  • LocationBased World

Posted 12 April 2015 - 09:00 AM

Reminds me of an Eminem track for some reason


  • 0

"Too weird to live, too rare to die."


#15 Ronan

Ronan

    Tunnel Snakes Rule

  • Retired Moderator
  • 9,625 posts
  • Joined 12-April 11
  • Location703

Posted 12 April 2015 - 01:59 PM

Dope beat, flow is decent, vocals are too loud. Not as bad as everyone is saying though.


  • 0

#16 Guest_smitty is fat_*

Guest_smitty is fat_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 16 May 2015 - 02:50 PM

shite hodgy is fucking shite


  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users