Jump to content



Toggle shoutbox Talk

@  clockworkpurple : (06:37 PM)

anybody got download link or know where I can find?

@  clockworkpurple : (06:37 PM)

looking for a poshgod/freebase tape2

@  Thomas Hunna : (07:53 AM)

@Swampy shit dude, along time ago

@  Uhhimani : (07:38 PM)

I miss adam

@  Swampy : (07:54 PM)

also when the fuck did we get ice cream

@  Swampy : (07:53 PM)

When the fuck did they even make that

@  Hobo : (10:58 AM)

wtf when did i become member of the month?

@  YungBasedNikey : (02:01 PM)

unfortunately

@  Eatin Apples... : (04:43 PM)

Jeezis this place still exists?!

@  Android XVII : (08:30 AM)

1love

@  Murphy Lee : (04:57 PM)

Ayyy

@  Mr Deerskin... : (03:04 PM)

Yo i can't believe this shit is still around

@  Guest : (09:17 PM)

yo

@  Material : (10:24 PM)

https://discord.gg/rN57wJg

@  Material : (04:06 PM)

join the discord

@  Material : (04:06 PM)

goldy i see you lurkin

@  Swampy : (01:44 AM)

message removed by moderator

@  Beeb : (10:28 PM)

:ronan:

@  Cheddahz : (02:30 AM)

everyone should join the discord

@  Guest : (11:06 AM)

f

@  ASTOREA2K : (04:29 PM)

@Fig join discord

@  Fig : (12:19 AM)

Good to know the forum still exists

@  Android XVII : (04:50 AM)

i feel like adam gone forever he fully a cancer

@  Wyatt : (04:59 PM)

Sup everybody

@  Wyatt : (04:59 PM)

Yo yo

@  Uhhimani : (03:32 PM)

jk ily

@  Uhhimani : (03:32 PM)

bby ass

@  Uhhimani : (03:32 PM)

im p sure he actually a cancer lol

@  Uhhimani : (03:31 PM)

is Adam bck nao

@  BEazy : (07:01 AM)

Imagine using the Shoutbox and not the discord

@  Android XVII : (09:12 PM)

where u work

@  Swampy : (01:31 AM)

Gonna call in sick tomorrow

@  Swampy : (01:30 AM)

I’m smoking big hash but I hate my job

@  Swampy : (01:29 AM)

I moved to Denver Colorado shits dope

@  Android XVII : (12:03 AM)

hiccups lowkey scary

@  Uhhimani : (02:39 AM)

I was drunk idk why my first thot was to come on here and post that..lol

@  Uhhimani : (01:46 PM)

I hv the hiccups rn. its terrible

@  A Fuckin Rad... : (10:55 PM)

First time logging on in over 6 years, just to find out UGK passed... this some 'ol bullshit

@  Android XVII : (10:30 PM)

its all good i forgive u

@  chrisb : (04:02 AM)

oops my bad

@  Android XVII : (08:54 PM)

i kno for a fact u did

@  chrisb : (01:04 AM)

i never had u on snapchat i don't think

@  Android XVII : (12:19 AM)

wtf hell naw u older than me u were always mean to me u blocked me on snapchat

@  chrisb : (04:26 AM)

:dance:

@  chrisb : (04:26 AM)

i'd get ur back android but u were mean to me when i was 16 so

@  chrisb : (04:25 AM)

it was ugk's bday the other day

@  Android XVII : (03:18 AM)

and its no OFT without khaled.... shut the whole website down its no point anymore RIP ugk17

@  Android XVII : (03:17 AM)

i was hating on white woman on twitter and khaled got mad at me and abandoned all of us

@  chrisb : (10:11 PM)

what happen

@  Uhhimani : (08:29 AM)

: /

@  Android XVII : (04:19 PM)

if u follow me on twitter that aint shit compared to other things i said
its cancer season my guy was in his feelings das all it is
wya pooch
im in colton california pull up ill giv u the hands !!!! im fighting in the name of dj khaled and ima win cause americans can't lose to british ass fuckniggas

@  Android XVII : (04:18 PM)

i said its a lot of demonic elf looking white girls and my dude snapped

@  Android XVII : (04:16 PM)

u wasn't even there pooch stfu.... khaled sensitive ass got offended by a tweet how is that my fault

@  Pooch : (02:28 PM)

Hey Android, if I ever see you I will smash you into a pulp you useless cunt, fuck you.

@  tylersgay : (11:18 AM)

you know what im out too

@  tylersgay : (11:18 AM)

fuck MTY

@  tylersgay : (11:17 AM)

damn we lost a brother

@  tylersgay : (11:17 AM)

im the new manager of oft ladies and gents

@  Android XVII : (05:19 AM)

say it to face pussy

@  Android XVII : (05:19 AM)

fight me matty

@  Android XVII : (01:47 AM)

u wasn't even there matty

@  Android XVII : (01:34 AM)

:earl: :earl: :earl: :earl:

@  MTY : (01:08 AM)

bro shut up

@  Android XVII : (12:50 AM)

fucka twitter beef

@  Android XVII : (12:49 AM)

prayers up for my nigga khaled until i die

@  Android XVII : (12:48 AM)

bruh i love khaled im forreals sad i hurt his feelings i aint mean to do all that i jus b wildin on the internet.... i genuinely did not think i could affect somebody else mental state with internet words

@  Android XVII : (12:37 AM)

we witnessing the end of an era

@  Android XVII : (12:35 AM)

i dont kno how i got banned from twitter off such an inoffensive tweet but i believe u

@  Android XVII : (12:34 AM)

<3

@  KHALED : (12:30 AM)

@ Steve Berman : (16 July 2013 - 01:38 PM)chick fil a doesn't hate gays, they serve me all the time

@  KHALED : (12:29 AM)

fuck this, enjoy the site. im changing my password to something i dont know and im not coming back

@  KHALED : (12:28 AM)

and no you dont have to take the job seriously, i dont ban people on here unless its that one weird dude Kendrick or whatever

@  KHALED : (12:27 AM)

oh shut the fuck up, i never got you banned, i never reported your dumb tweets i just blocked you

@  Android XVII : (12:21 AM)

really got me banned from twitter for 12 hours

@  Android XVII : (12:18 AM)

jus because i made fun of white womann on twitter

@  Android XVII : (12:17 AM)

khaled i kno u mad at me but please don't ban me from the shout box

@  tylersgay : (04:40 PM)

or can we fuck around

@  tylersgay : (04:39 PM)

@KHALED do we have to take the role seriously

@  KHALED : (01:43 AM)

to be*

@  KHALED : (01:43 AM)

anyone want to me management? im never coming back to this site

@  KHALED : (11:24 PM)

lil bitch

@  Android XVII : (09:24 PM)

detroit

@  KHALED : (01:09 AM)

im a big sean fanboy

@  KHALED : (01:09 AM)

boii

@  KHALED : (01:09 AM)

boii

@  Uhhimani : (05:48 AM)

:hansen:

@  ASTOREA2K : (11:24 PM)

@Uhhimani post ur nudes

@  Uhhimani : (08:58 PM)

*I needa stop drinking too I'm not an alcoholic but I suk too much dick when I'm drunk*

@  Uhhimani : (08:57 PM)

stop drinking and just use thc

@  Uhhimani : (08:56 PM)

pooch get ur life together

@  Uhhimani : (08:56 PM)

omg pooch is online ayeeee

@  Uhhimani : (08:55 PM)

u kno its forever papi

@  Uhhimani : (08:55 PM)

@KHALED ily 2

@  Uhhimani : (08:55 PM)

y'all ready for new bby $ muzic

@  ASTOREA2K : (12:40 PM)

make me admin

@  ASTOREA2K : (12:40 PM)

kevin

@  Pooch : (10:03 PM)

and potential virgin

@  Pooch : (10:03 PM)

Hey smitty I see you online, are you still a sad fat bstard

@  Pooch : (12:01 AM)

Because I was too wasted to make food and they were lying there from the morning

@  Android XVII : (11:20 PM)

grossss why are u eating cold beans


Photo

Earl Sweatshirt - I Don't Like Shit, I Don't Go Outside: An Album by Earl Sweatshirt (March 23)


  • Please log in to reply
234 replies to this topic

#31 GoldenChild

GoldenChild

    Rookie

  • Members
  • 10 posts
  • Joined 12-March 14

Posted 17 March 2015 - 01:35 PM

Good ass single to me tbh. Just gotta hear how it flows into the album.
  • 0

#32 Meta Knight

Meta Knight

    Odd

  • Members
  • 439 posts
  • Joined 05-May 12
  • LocationNeverland On That Giant Clock Fucking The Girl From Peter Pan

Posted 17 March 2015 - 01:37 PM

But I am upset about the 10 tracks only though. I wanted atleast 16
  • 0
MF DOOM HE'S LIKE D.B. COOPER Posted Image

#33 Intellectual Slacker WGM

Intellectual Slacker WGM

    Rookie

  • Members
  • 48 posts
  • Joined 09-April 12

Posted 17 March 2015 - 03:20 PM

I like the lyrical content of "Grief" but I don't know how I feel about the flow on that type of production, oh well...still pre-ordered nonetheless hopefully the album will go beyond expectations. 


  • 0

#34 MTY

MTY

    Disneyland Pimp

  • Administrators
  • 4,342 posts
  • Joined 15-February 12

Posted 17 March 2015 - 04:12 PM

But I am upset about the 10 tracks only though. I wanted atleast 16

The shorter, the better, honestly.


qMmKS7G.png


#35 Anna Karina

Anna Karina

    SUP McNUGGS

  • Retired Moderator
  • 7,582 posts
  • Joined 27-April 11
  • LocationLos Angeles

Posted 17 March 2015 - 04:22 PM

Man, that song sucks. That's a shame.


  • 0
SUP McNUGGS

#36 HighClass

HighClass

    Bukkake Gang 4 Life

  • ✞ Premium ✞
  • 2,218 posts
  • Joined 22-April 14

Posted 17 March 2015 - 04:41 PM

The shorter, the better, honestly.

 

Tell that to the endless amount of ex girlfriends I wasn't able to fully bring to climax with my dick.


  • 2

#37 Gato

Gato

    Top Cat

  • ✞ Premium ✞
  • 2,900 posts
  • Joined 01-April 11

Posted 17 March 2015 - 04:58 PM

great video


  • 0

#38 bmasterx

bmasterx

    i am a fucking cocksucker

  • Members
  • 1,355 posts
  • Joined 08-October 11

Posted 17 March 2015 - 05:22 PM

Lmfao please tell me yall ain't gonna act like this is fire

Oh my god this is bad

Yeah he can still spit but this song is boring and the beat is Wack
  • 0

#39 bmasterx

bmasterx

    i am a fucking cocksucker

  • Members
  • 1,355 posts
  • Joined 08-October 11

Posted 17 March 2015 - 05:23 PM

earl needs to stop being inconsistent with his beats

Nigga started off his album with a trash ass beat (pre) then led into a 10/10 beat with burgundy
  • 0

#40 bmasterx

bmasterx

    i am a fucking cocksucker

  • Members
  • 1,355 posts
  • Joined 08-October 11

Posted 17 March 2015 - 05:24 PM

Nigga can get beats from anybody but chooses to put his verses over Wack shit sometimes

I liked the vid at the end with the song
Change tho. That part I liked a lot
  • 0

#41 MTY

MTY

    Disneyland Pimp

  • Administrators
  • 4,342 posts
  • Joined 15-February 12

Posted 17 March 2015 - 05:35 PM

Tell that to the endless amount of ex girlfriends I wasn't able to fully bring to climax with my dick.

ayy lmao


qMmKS7G.png


#42 MTY

MTY

    Disneyland Pimp

  • Administrators
  • 4,342 posts
  • Joined 15-February 12

Posted 17 March 2015 - 05:35 PM

Besides the horrible mixing of the song, this is probably the best I've heard Earl since Oldie.


qMmKS7G.png


#43 Guest_SENSEI BOB_*

Guest_SENSEI BOB_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 17 March 2015 - 05:37 PM

I'm like 9 times out of 10 sure most of the shit yall complainin about was intentionally done by Earl
  • 0

#44 RitalinJoe

RitalinJoe

    Rookie

  • Members
  • 42 posts
  • Joined 01-February 15

Posted 17 March 2015 - 05:54 PM

Im 100 that the last part was produced by BBNG but Im not sure about the other parts


  • 0

#45 TheOldPope

TheOldPope

    i've always been a cunt

  • Members
  • 1,631 posts
  • Joined 23-June 11
  • LocationSanta Cruz, CA

Posted 17 March 2015 - 06:05 PM

and probably i think they cant work together cuz tyler doing this rainbow happy shit but earl still doing that dark ass music like tyler did in goblin period. that's why they probably dont work together, lets just wait till tyler's album, i think earl can do shit like tyler but tyler can't do this dark ass music cuz he doesn't like it anymore while earl doesnt give a fuck

 

this is nothing like Goblin. 


  • 0

Wy1ELM.gif


#46 CanIGetABimmer

CanIGetABimmer

    Must not sleep. Must warn others.

  • Members
  • 579 posts
  • Joined 03-March 14
  • Locationidk man

Posted 17 March 2015 - 06:19 PM

Lmfao please tell me yall ain't gonna act like this is fire

Oh my god this is bad

Yeah he can still spit but this song is boring and the beat is Wack

 

earl needs to stop being inconsistent with his beats

Nigga started off his album with a trash ass beat (pre) then led into a 10/10 beat with burgundy

 

Nigga can get beats from anybody but chooses to put his verses over Wack shit sometimes

I liked the vid at the end with the song
Change tho. That part I liked a lot

 

jesus can you shut up  :xzibit:


  • 0

:doggy: :doggy: :doggy:


#47 Javier

Javier

    Odd

  • Members
  • 356 posts
  • Joined 17-December 13

Posted 17 March 2015 - 08:20 PM

gonna torrent the shit out of this when it comes out :gush:


  • 0

#48 HighClass

HighClass

    Bukkake Gang 4 Life

  • ✞ Premium ✞
  • 2,218 posts
  • Joined 22-April 14

Posted 17 March 2015 - 09:09 PM

Gary Wilson is credited on the new track, I'm guessing he did the outro. Earl going for the weirdest Stones Throw collab he could get. Album this track is on is worth peeping for the vibes.


  • 0

#49 EarlyBird

EarlyBird

    "Elitist"

  • Members
  • 1,485 posts
  • Joined 25-July 11
  • LocationSomewhere around Barstow

Posted 17 March 2015 - 09:18 PM

Oft is sleeping smh. Dude could win an award for this video
  • -1

#50 rhilo

rhilo

    im actual neo nazi scum

  • Banned
  • 1,667 posts
  • Joined 27-April 14
  • Locationsouth flawda

Posted 17 March 2015 - 09:59 PM

Oft is sleeping smh. Dude could win an award for this video

the video is pretty dope 


  • 0

#51 ugk17

ugk17

    full anal nelson

  • ugk17
  • 11,754 posts
  • Joined 14-September 11
  • LocationMinnesota

Posted 17 March 2015 - 10:46 PM

The shorter, the better, honestly.

The shorter, the better, honestly.


So a 1second 1 song album would be the best? :khaled:
  • 1
I love you :)

#52 KHALED

KHALED

    single for over a decade

  • Management
  • 5,689 posts
  • Joined 09-August 11
  • LocationAustralia

Posted 18 March 2015 - 12:10 AM

and probably i think they cant work together cuz tyler doing this rainbow happy shit but earl still doing that dark ass music like tyler did in goblin period. that's why they probably dont work together, lets just wait till tyler's album, i think earl can do shit like tyler but tyler can't do this dark ass music cuz he doesn't like it anymore while earl doesnt give a fuck

 

maybe earl just realises tyler fucking sucks on anything that isnt his own songs


  • 1

#53 GoldenChild

GoldenChild

    Rookie

  • Members
  • 10 posts
  • Joined 12-March 14

Posted 18 March 2015 - 12:11 AM

I guess I am the only one that likes the gritty amateur original feel of the beat and the vibe of the flow? I like this single cause I never heard Earl aproach it like this. But that shit he been playing on IG better be on here cause that's straight flames.
  • 1

#54 MTY

MTY

    Disneyland Pimp

  • Administrators
  • 4,342 posts
  • Joined 15-February 12

Posted 18 March 2015 - 12:30 AM

So a 1second 1 song album would be the best? :khaled:

For a rap album, anywhere between 30-50 minutes is a good length. Some guys can go past this and get away with it but this is usually a safe amount of time for an album.


qMmKS7G.png


#55 Zeus to a Kronos

Zeus to a Kronos

    squilliam fancyson

  • Members
  • 1,770 posts
  • Joined 22-March 12
  • Locationsmoking ganja in my garage

Posted 18 March 2015 - 01:47 AM

But I am upset about the 10 tracks only though. I wanted atleast 16

listen dude, be happy your getting anything.

 

anyway im looking forward to this, can't wait to hear an official version of Faucet. Grief was alright but surprised that it is a song on the album, let alone single worthy. Gotta say March has had some pleasant surprises though. 


  • 1
back in here to fuck the party up

#56 WolfAbbey

WolfAbbey

    Rookie

  • Members
  • 40 posts
  • Joined 01-February 14

Posted 18 March 2015 - 02:05 AM

Grief also has BBNG at the end...  Holy shit :D


  • 0

 WOLFABBEY


#57 Wyatt

Wyatt

    Tits McGee

  • ugk17
  • 3,867 posts
  • Joined 05-March 13
  • LocationNew England

Posted 18 March 2015 - 02:29 AM

No real OF features lol


  • 0

#58 willpopiel12

willpopiel12

    Rookie

  • Members
  • 19 posts
  • Joined 04-March 15

Posted 18 March 2015 - 02:39 AM

As sad as it sounds, I believe this is the beginning of the end of Earl's connection with OF. Especially with the fact that the album is pretty much all self produced. I honestly don't even count nak as an of feature. From now on I see his most frequent collaborators being Vince and Mac miller. Surprised no Mac feature here tho.
  • 0

#59 bmasterx

bmasterx

    i am a fucking cocksucker

  • Members
  • 1,355 posts
  • Joined 08-October 11

Posted 18 March 2015 - 02:41 AM

Video is great song not so much
  • 0

#60 horsewang

horsewang

    Kill Them All

  • Members
  • 1,634 posts
  • Joined 17-June 13

Posted 18 March 2015 - 03:20 AM

Did yall like the video?


  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users