Jump to content



Toggle shoutbox Talk

@  RaeKwon : (07:18 AM)

I was in love but FUCK IT

@  RaeKwon : (07:18 AM)

OFM banging on yo mfn FM

@  Guest : (12:51 PM)

Tyler The creator presets

@  mister unusual : (07:33 PM)

oh shit dis not search lol

@  mister unusual : (07:33 PM)

kile kanvas

@  Thomas Hunna : (10:56 PM)

Today marks 10 years ago that I joined the site

@  Android XVII : (06:18 PM)

metaldan online in the past 15 minutes :dog:

@  Android XVII : (06:16 PM)

I got locked out my discord account rip love yall :earl: :ronan: :tony:

@  mister unusual : (11:44 AM)

.

@  Ant Live : (06:24 PM)

I still hold a lot of good memories here man. I’m happy it isn’t gone

@  Ant Live : (06:22 PM)

Still rip UGK

@  Ant Live : (06:22 PM)

I cant believe this is still up

@  Material : (03:37 AM)

My account is almost 10 years old wtf.

@  Kandinsky : (11:03 AM)

shoutout to you all

@  Kandinsky : (11:02 AM)

amazed that this site still exists

@  Guest : (06:15 AM)

Anyways I think the albums pretty good definitively not better then igor or flower boy

@  Guest : (06:13 AM)

I guess im the first person to talk about (call me if you get lost) But that album was pretty good

@  HighClass : (09:47 PM)

RIP ugk. Keep on keeping on people

@  HighClass : (09:37 PM)

Fucking randomly came into my head today

@  HighClass : (09:36 PM)

Good times

@  HighClass : (09:36 PM)

Remember that dude that faked a whole bunch of art photos and got found out

@  SoulTrekker : (05:50 AM)

kevin abstract

@  SoulTrekker : (05:47 AM)

bro clockin in after so long, so much time has passed fr fr

@  Zebrakill : (11:49 PM)

fig thats bad ok that represents the devil please post

@  Fig : (06:59 AM)

crazy how i can never post again since i have 6,066 posts

@  Zebrakill : (11:46 PM)

im gonna start checking in daily ok. i see 50 members online in the last 15 minutes. No reason this place isnt lit

@  Guest : (03:32 PM)

Has anyone seen the new Tyler billboard he put up for his new album ¨Call me if you get lost¨ Hopefully thats the intro for his new album

@  chrisb : (08:26 AM)

hi zebra

@  Zebrakill : (08:31 PM)

https://www.youtube.com/watch?v=vzsQWd2YWkw

@  Zebrakill : (08:29 PM)

i came on here and searched around today and its crazy that i remember everyones names. seriously idk if yall will remember me but i remember a lot of you. sm123 i still follow you on instagram

@  Zebrakill : (08:28 PM)

hey guys

@  Guest : (12:57 AM)

iowemillions

@  A Fuckin Rad... : (05:10 PM)

Man, i havent been on this site in forever. im shocked its still up lol

@  DeleteMe : (06:26 PM)

my account is a fucking decade old what the hell

@  Android XVII : (08:38 PM)

aye do yall fuck wit odd future

@  Android XVII : (08:37 PM)

wasp wasps wasps yall wssup

@  Young Eater : (09:06 PM)

I'm trying to find it.

@  Young Eater : (09:05 PM)

Does anyboody remember that video of the one black kid dressed just like tyler running around and dancing at a skate park?

@  Swampy : (06:21 AM)

was gucci

@  Keanu Reeves : (11:00 PM)

is there anyone here who can get me into my old account?

@  mister unusual : (03:12 PM)

@Jack haha

@  DeleteMe : (09:15 PM)

seriously who's still paying for the hosting of this site just let it go away already hahaha

@  DeleteMe : (06:09 AM)

wow i joined on the same day as tony

@  DeleteMe : (05:46 PM)

i didnt pay for it though

@  mister unusual : (06:58 AM)

@chrisb access to premium threads

@  chrisb : (08:48 PM)

i wna know....

@  chrisb : (06:34 PM)

i never got i wna kmow

@  chrisb : (06:34 PM)

what that get you actually tell me

@  chrisb : (06:34 PM)

ahaa lol u premium

@  chrisb : (03:05 AM)

wtf smd bitch

@  DeleteMe : (05:37 PM)

im taller than chrisb

@  Fuck Flog Gnaw : (12:58 PM)

This place been dead for years

@  Clouds : (05:47 PM)

miss this shit, id come on here after school everyday.....

@  awsumpops : (10:05 PM)

Happy 10 for Yonkers.

@  Anti : (09:16 PM)

happy 10 year anniversary to yonkers

@  Anti : (09:10 PM)

hi

@  sm123 : (09:01 AM)

i've been going through old threads and it's bringing me back, this place was such a huge part of my life, so weird and sad to see it like this now..

@  sm123 : (09:00 AM)

ugk :(

@  mister unusual : (08:57 AM)

4eva

@  Fig : (05:39 AM)

rip ugk

@  mister unusual : (03:38 AM)

yo

@  sm123 : (07:04 PM)

holy shit hi everyone, it's so dead here now

@  Guest : (05:27 AM)

idk wtf I'm doing bruh

@  ShiTheCreator : (05:14 PM)

holy shit people still use this? lol

@  chrisb : (01:39 AM)

Feel free to PM me if you have any further questions or concerns about the Golf hoodie

@  chrisb : (01:38 AM)

I am a 5"10 150lb male btw

@  chrisb : (01:36 AM)

I'm not sure about the Golf hoodie sizing, but for Gildan hoodies I am a size large, however I prefer an XL-XXXL for comfort

@  chrisb : (01:35 AM)

Hmm, I would say buy the brown one in regular small and just have it be a little big. Possibly room to grow into as well?

@  Guest : (05:51 AM)

I want to buy a Golf Hoodie there is a green or brown one. I want the brown one but the xs is sold out. In the green size there is xs. In the brown one there is small and i am a xs do you think I should just buy the green one or buy the brown one or just wait?

@  Guest : (05:40 AM)

hey i have a question

@  Android XVII : (06:43 PM)

black lives matter

@  Guest : (11:46 AM)

purpa cous

@  Guest : (11:45 AM)

https://www.youtube.com/watch?v=ozP7d3lgyRg&ab_channel=StrictlyHits

@  chrisb : (01:46 AM)

Lollll

@  Guest : (09:32 AM)

@Guest i have it

@  Guest : (08:29 AM)

Don't sell this forum Kevin

@  Guest : (08:29 AM)

Don't let this shit die

@  Guest : (05:26 PM)

bro wtf is going on, this shit doesn't work, didn't receive the validation email

@  Guest : (02:35 PM)

:jordancry: :jordancry: :jordancry: KTT died too

@  Guest : (02:32 PM)

Ayo anyone here?

@  Guest : (02:01 PM)

This shit is so dead

@  Guest : (02:01 PM)

Bro what's going on

@  Guest : (02:01 PM)

poiu

@  chrisb : (01:55 PM)

hi guys right now i only have a 3/5 star rating on my profile please rate 5 stars thank you

@  Fig : (04:51 AM)

rip ugk17

@  Ryan : (10:34 PM)

Imma show my kids these threads

@  Ryan : (10:33 PM)

hope it always stays up

@  Heroin Soap : (04:14 AM)

yo yo yo

@  Material : (07:46 AM)

skkrrt

@  Guest : (02:52 AM)

fucking cock

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Its been 8 years already fuck

@  Fuck Flog Gnaw : (04:34 PM)

Yo who the fuck is still paying to keep this site up

@  Guest : (02:39 AM)

purple cows? im pretty sure that never came out lol

@  Guest : (02:36 AM)

:tybg:

@  Guest : (02:35 AM)

lmaoo

@  Guest : (02:31 AM)

poopity scoop

@  DeleteMe : (06:50 PM)

i would delete my account if i could

@  Android XVII : (02:26 AM)

what the fuck is purple cows

@  Guest : (03:10 PM)

PLEASE SEND ME A MESSAGE IF YOU HAVE PURPLE COWS EP FOR DOWNLOAD!

@  Guest : (05:11 PM)

are people still here


Photo

Left Brain Discography


  • Please log in to reply
94 replies to this topic

#31 TascamVillain

TascamVillain

    Odd

  • ✞ Premium ✞
  • 389 posts
  • Joined 08-April 11

Posted 25 August 2011 - 03:51 PM

ask for a nine? whats that mean

:leftbrain:





















































:Steve:
  • 0

Posted Image

"Dope beats, dope rhymes. This hip-hop really ain't that hard."


#32 alsweatshirt

alsweatshirt

    Lord Quas

  • ✞ Premium ✞
  • 2,361 posts
  • Joined 27-April 11
  • LocationHogwarts School Of Witchcraft And Wizardry

Posted 26 August 2011 - 06:29 PM

Left Brain


found some tracks..

Screwed

Domier - Domo Genesis
Brain Featuring Domo Genesis - MellowHype
Fuck My Bitch - Lil B
Older Gods - Wu-Tang Clan
Rico Featuring Frank Ocean - MellowHype
Drop - Earl Sweatshirt
Blade - Earl Sweatshirt
Smoke, Drank Featuring Mouse - Waka Flocka Flame
Finally Something Different - Casey Veggies
Fuck A Bitch Featuring Juicy J - Project Pat
I'm Miley Cyrus - Lil B
Pimp Like Me - D12
Lose My Mind Featuring Plies - Young Jeezy
Fuck The Police Featuring Tyler, The Creator - MellowHype
Live By The Gun - Waka Flocka Flame
Shoot A Gun - Lil B
Ho Suck Dat (Dr. Phil) - Lil B
Supply Featuring Nesby Phips - Wiz Khalifa
I Got Paper - Lil B
Under Arm Kush - Gucci Mane
Kush Got Me Faded - OJ Da Juiceman
Polyurthane - MellowHype
Dem Hoes - Tyler, The Creator
Light Speed Featuring Hittman - Dr. Dre
Cook Steak Knife - Lil B
Malaya - MellowHype
Back And Forth - Aaliyah
Kill - Earl Sweatshirt
Hittin' Corners - K-Dee
Roll It Up, Light It Up, Smoke It Up - Cypress Hill
I'm Paris Hilton - Lil B
Git Busy - Fam-Lay
Da Summa - Three 6 Mafia
Yonkers - Tyler, The Creator
Novacane - Frank Ocean
Up Next - Lil B
  • 2

Posted Image


#33 TascamVillain

TascamVillain

    Odd

  • ✞ Premium ✞
  • 389 posts
  • Joined 08-April 11

Posted 26 August 2011 - 09:15 PM

found some tracks..

Whoa.. JACKPOT!!!! Lol, GREAT job here man. Big ups! Gonna add all of these ASAP. You've made my day with this post!
  • 1

Posted Image

"Dope beats, dope rhymes. This hip-hop really ain't that hard."


#34 alsweatshirt

alsweatshirt

    Lord Quas

  • ✞ Premium ✞
  • 2,361 posts
  • Joined 27-April 11
  • LocationHogwarts School Of Witchcraft And Wizardry

Posted 26 August 2011 - 09:38 PM

Whoa.. JACKPOT!!!! Lol, GREAT job here man. Big ups! Gonna add all of these ASAP. You've made my day with this post!


haha =) glad I could help
  • 1

Posted Image


#35 Josue

Josue

    Odd

  • Members
  • 561 posts
  • Joined 27-March 11

Posted 26 August 2011 - 10:13 PM

Saw this on Mike G's facebook!

Posted Image
  • 1
Posted Image
Lady Gaga is my muhfuckin Signature. SWAAAAAG!!!

#36 TascamVillain

TascamVillain

    Odd

  • ✞ Premium ✞
  • 389 posts
  • Joined 08-April 11

Posted 26 August 2011 - 10:25 PM

Saw this on Mike G's facebook!

Posted Image

Nice! I'll add that as well. Thanks.
  • 0

Posted Image

"Dope beats, dope rhymes. This hip-hop really ain't that hard."


#37 Mark

Mark

    The Paste God

  • Validating
  • 9,681 posts
  • Joined 07-June 11

Posted 26 August 2011 - 10:57 PM

Lovely job OP


  • 1

#38 zoozoo

zoozoo

    Rookie

  • Members
  • 26 posts
  • Joined 29-July 11

Posted 30 August 2011 - 09:12 PM

He produced the intro for Speak!'s inside out boy LP. Its called "Brain Food (whats for dinner) . Speak tweeted about it a coupled of times and talked about it on formspring.
  • 0

#39 Ticonderoga

Ticonderoga

    Mr. Noseybonk

  • ✞ Premium ✞
  • 1,450 posts
  • Joined 04-September 11
  • Locationin the ether

Posted 05 September 2011 - 07:01 PM

Ain't heard that YelloWhite yet, want to.

it's 10x better than blackenedwhite imo
  • 1
Today feels so Supernatural

#40 PERM

PERM

    OFT's Boo Daddy

  • Members
  • 2,136 posts
  • Joined 18-August 11
  • LocationApartment Below Haarlz

Posted 29 September 2011 - 07:18 PM

Albums:


- MellowHype – On Ya Mind [from "Madden NFL 12 Soundtrack"] [RARE/UNLEAKED] [Source]

on ya mind is a released track.
  • 0
Posted Image

#41 TascamVillain

TascamVillain

    Odd

  • ✞ Premium ✞
  • 389 posts
  • Joined 08-April 11

Posted 30 September 2011 - 01:09 AM

He produced the intro for Speak!'s inside out boy LP. Its called "Brain Food (whats for dinner) . Speak tweeted about it a coupled of times and talked about it on formspring.


Sorry for the late reply, I'll have to look out for that LP because The Super 3 also have production credits and apparently Syd is mixing the entire thing (according to here).

on ya mind is a released track.
http://www.youtube.com/watch?v=f1Po9A7P5Bk


I've had that "On Your Mind" song for a while but I wasn't sure if it was the same track they included on Madden 12. Anyways, I just found out that it was indeed the same song so I'll remove the "[RARE/UNLEAKED]" note next to it. Thanks.
  • 0

Posted Image

"Dope beats, dope rhymes. This hip-hop really ain't that hard."


#42 SlimShady

SlimShady

    apple juice

  • Members
  • 1,026 posts
  • Joined 30-April 11

Posted 06 October 2011 - 11:20 PM

Fuck i didnt know left screwed. Anyone trying to make a zip or rar with all his screwed tracks?
  • 0

#43 SlimShady

SlimShady

    apple juice

  • Members
  • 1,026 posts
  • Joined 30-April 11

Posted 06 October 2011 - 11:24 PM

If you mean "Juice Boxxx" and "909 Sounds," nah.


Where can I DL this?
  • 0

#44 beej

beej

    Swings the biggest balls on OFT

  • ✞ Premium ✞
  • 12,555 posts
  • Joined 16-May 11
  • Locationselling crack to single mothers.

Posted 06 October 2011 - 11:26 PM


Where can I DL this?

It's unreleased, and/or unfinished.
  • 1

#45 Lowrider187

Lowrider187

    Rookie

  • Members
  • 46 posts
  • Joined 10-October 11
  • LocationPasadena,CA

Posted 12 October 2011 - 04:47 AM

Cool bro
  • 1
2-24-12

#46 TascamVillain

TascamVillain

    Odd

  • ✞ Premium ✞
  • 389 posts
  • Joined 08-April 11

Posted 16 October 2011 - 02:45 PM

Fuck i didnt know left screwed. Anyone trying to make a zip or rar with all his screwed tracks?

I'll make one soon and update the OP. It probably won't have Lunchbox though, can't find an mp3 for that one.
  • 1

Posted Image

"Dope beats, dope rhymes. This hip-hop really ain't that hard."


#47 BCH

BCH

    I am a pretty bitch

  • ✞ Premium ✞
  • 8,613 posts
  • Joined 08-August 11

Posted 14 November 2011 - 11:54 PM

I'll make one soon and update the OP. It probably won't have Lunchbox though, can't find an mp3 for that one.


So...
  • 0

:slick:


#48 TascamVillain

TascamVillain

    Odd

  • ✞ Premium ✞
  • 389 posts
  • Joined 08-April 11

Posted 21 November 2011 - 05:15 PM


So...

I'm currently working on OFT Unreleased Volume 3. I think that's more important than a compilation of screwed tracks. Besides, I do have a life and it's not like I'm getting paid for this shit...
  • 0

Posted Image

"Dope beats, dope rhymes. This hip-hop really ain't that hard."


#49 BCH

BCH

    I am a pretty bitch

  • ✞ Premium ✞
  • 8,613 posts
  • Joined 08-August 11

Posted 21 November 2011 - 06:22 PM

I'm currently working on OFT Unreleased Volume 3. I think that's more important than a compilation of screwed tracks. Besides, I do have a life and it's not like I'm getting paid for this shit...

Aight, just asking. Thought you had it done but forgot to put it up.
  • 0

:slick:


#50 YungBasedNikey

YungBasedNikey

    Where did the Sun go?

  • ✞ Premium ✞
  • 1,289 posts
  • Joined 26-November 11

Posted 26 November 2011 - 11:58 PM

LEFTBRAIN
  • 0

RCRY5wY.gif


#51 beej

beej

    Swings the biggest balls on OFT

  • ✞ Premium ✞
  • 12,555 posts
  • Joined 16-May 11
  • Locationselling crack to single mothers.

Posted 29 November 2011 - 08:47 PM

Tyler, The Creator - Sleep Freestyle [RARE/UNLEAKED] [Source]


Scroll down to the third post and you'll see some talks about Left Brain producing it.


"left brain murked the beat…hah real talk in the beginning about prewritten smh at rappers these days..lyrics on point as usual lol but the untimely asthma might be the best part…too funny"
  • 1

#52 TascamVillain

TascamVillain

    Odd

  • ✞ Premium ✞
  • 389 posts
  • Joined 08-April 11

Posted 01 December 2011 - 05:21 PM

Tyler, The Creator - Sleep Freestyle [RARE/UNLEAKED] [Source]


Scroll down to the third post and you'll see some talks about Left Brain producing it.


"left brain murked the beat…hah real talk in the beginning about prewritten smh at rappers these days..lyrics on point as usual lol but the untimely asthma might be the best part…too funny"

Good looking out BJ. I'll add that right now.
  • 0

Posted Image

"Dope beats, dope rhymes. This hip-hop really ain't that hard."


#53 TaylorGangDoe

TaylorGangDoe

    Member

  • Members
  • 72 posts
  • Joined 18-February 12
  • LocationTrillVill

Posted 19 February 2012 - 04:25 AM

one of my fav of artists
  • 0

#54 Probbs

Probbs

    P.A.C.I Scum

  • Members
  • 335 posts
  • Joined 22-February 12
  • Location306

Posted 27 February 2012 - 02:39 AM

Left brains the shit, he makes beats, and raps a lil too, not that bad too
  • 0
xboxlive - pushover
twitter - @CooksDoe

#55 albertaroca

albertaroca

    Rookie

  • Members
  • 30 posts
  • Joined 25-June 11

Posted 28 February 2012 - 05:51 PM

I'll make one soon and update the OP. It probably won't have Lunchbox though, can't find an mp3 for that one.


I was going to download all the screwed tracks and upload them but I'm too fucking lazy. Thanks (if you finally do it for me)!
  • 0

#56 TascamVillain

TascamVillain

    Odd

  • ✞ Premium ✞
  • 389 posts
  • Joined 08-April 11

Posted 28 February 2012 - 06:48 PM

I was going to download all the screwed tracks and upload them but I'm too fucking lazy. Thanks (if you finally do it for me)!

Ask this dude to re-up his compilation. He ripped everything here and found a few screwed tracks on Left Brain's Tumblr that weren't listed in the discography.

If he doesn't hit you back, let me know. I'll upload everything I have once I get the chance.
  • 1

Posted Image

"Dope beats, dope rhymes. This hip-hop really ain't that hard."


#57 Tiago

Tiago

    Formerly Crash

  • Members
  • 5,268 posts
  • Joined 01-September 11
  • LocationLisbon, Portugal

Posted 05 March 2012 - 03:55 AM



is left always drunk?
  • 0

#FREEJOUST #FREEATTAL #FREELIGHTS | Formerly known as Ernie and Crash


#58 Guest_greenunicorn_*

Guest_greenunicorn_*
  • Guests
  • Joined --

Posted 11 March 2012 - 06:14 PM


  • 0

#59 Knave

Knave

    ❇ ❂ ❇

  • ✞ Premium ✞
  • 3,811 posts
  • Joined 04-September 11

Posted 12 March 2012 - 01:03 AM

Such a slick discog, gonna listen to some of them chopped and screwed now, it's been a while.
  • 1

#60 giantmidget

giantmidget

    Rookie

  • Members
  • 30 posts
  • Joined 17-March 12
  • Locationodd future wolf gang skating rink

Posted 20 March 2012 - 11:59 PM

why does it say rella is [rare/unleaked]
  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users